Garden Master Kupa - SZILVESZTER RACE
Érdi Tibi megmérettetik
a német futam mellett más is vár rá...
2010-08-12
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
745867153
Napi oldal:
41236
Jelenleg:
960
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
996
2.
Fónagy Kristóf
960
3. Kasza Kristóf
959
4. Gönczi Dániel
873
5. Végh Krisz
818
6. Kozsuk Péter
805
7. Osztás Ábel
800
8. Bíró-Ambrus Roland
780
9. Balogh Richárd
737
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
530. • 2011-05-09 21:32:36
Szerintem akkor jó egy fórum ha pezseg !!
Igenis legyenek vélemények, még ha nem is egyeznek.
Mindenki másként gondolkozik.
Mindenkinek meg kell hagyni a jogát arra hogy úgy gondoljon valamit ahogy akar.
Itt cserélődnek az infók és talán itt lehet kibogózni valamit a történtekből.

Hajrá Mindenki !!
529. • 2011-05-09 21:07:05
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
528. • 2011-05-09 20:42:00
Még két gyors, eddig fel nem tett kérdést előre is megválaszolnék:
1.)Eddig miért nem írogattam: tudjátok, akármennyire hihetetlen is, vannak ennek a világnak olyan csodás kies helyei, ahol az internet nem feltétlenül alapvető napi szükséglet, és ahol mi magyarok a napi túlélésre játszunk (Middle East, és itt nem feltétlenül Jordániára gondoltam).
2.)Az adataim miért nem nyilvánosak: hát nem azért, mert egy indulatkeltő, mézescsuporhoz közelkerülni akaró figura lennék. Mindenesetre megvan rá a jó okom...
527. • 2011-05-09 20:14:39
Attttyaúristen!
Csak olvasom, hogy mikről maradtam le, de nem térek magamhoz!
Hogy ebben az országban mindenki mennyire agyoniskolázott!!!
Mindenki ért mindenhez, mindenki jobban tudja a másiknál, ha esetleg szólok, hogy egy keresztnevet rosszul írt az egyik kedves kolléga, akkor az énqrvaanyámat, megígyarészidő, megúgyaszponzorpénz.
Örvendetes, hogy itt mindenki marketingből, közgazdaságtanból, matematikából, illetőlegesen észt nyelvtanból doktorált. Csak gratulálni tudok! Meg is lehet nézni, hogy hol tart ez az ország a sok agytröszttől.

Kedves DuEn!
Az oldal még mindig nagyon tetszik (8 év után is), és maradok is hűséges olvasód, de azt hiszem ,részemről a fórumok olvasgatása ennyi! Az írásról meg ne is beszéljünk!
Vannak még jónéhányan, akiknek hasonló önmegtartóztatást, neaggyisten "önmoderációt" kellene gyakorolniuk!
Maradtam tisztelettel:
wgretzky, alias Jack Sparrow
526. • 2011-05-09 14:54:24
Két dolgot szeretnék hozzáfűzni. Az egyik az, hogy már megint magyarázkodnunk kell, hogy hát ez a murva meg nem tom mi de majd aszfalton aztán megmutatjuk. Adja az Isten, hogy így legyen de szerintem a rally nemcsak az aszfaltról szól.
A másik meg az, hogy a Frici láthatóan jól szórakozik és költi a támogatók pénzét amit igen nagy valószinüséggel nem fog sokáig élvezni, mert ha nem mutat valamit, akkor nagyon gyorsan megelégelik a támogatók ezt a helyzetet. Szóval több sikert kivánok neki mint ami ezidáig mellé szegődött.
525. • 2011-05-09 14:16:57

Hát azért ez nem egészen így van, kedves sandokan!

Akik itt írogatnak, azoknak van valamennyi közük nagyrészt a rallyhoz. Világosan értik és tudják, hogy a teljesítményeket
kategórián belül kell értékelni. Akik nem így tesznek azok
nem tudják miről beszélnek. Szerintem Friciéktől az idén
senki (normális) nem azt várja, hogy abszolutot nyerjen,
legfeljebb azt, hogy kategóriájában eredményesen
szerepeljen. A múlt évben más volt a helyzet, mert
akkor Ő is wrc-vel ment, és akkor a francia, kategória társa
volt. Ennek ellenére sem az Ö skalpjának megszerzése
volt az elvárás. Vagyis a Mini, meg a VW idekeverése
nem annyira állja meg a helyét.
Ne beszéljünk a Fiesta gyermekbetegségeiről sem, mikor
szinte már a fél világ ezzel a tipussal megy.
Frici is egy kvázi gyári, vagy ha úgy jobban tetszik,
gyár közeli csapattól bérli az autót. Nem lehet olyan rossz
ez a háttér, ha a kat. királya (Tanak) is ezt a hátteret
élvezi. Nem a szurkolók akarták Fricit Tanakhoz mérni.
Frici akarta magát hozzá mérni murván is, meg aszfalton is,
hisz Ő nevezett ebbe a kategóriába.
Az amerikai műmájer sem jó példa, mert őt nem mint
versenyzőt, hanem mint "sóment " istenítik, és nem
eredményt, hanem műsort várnak tőle. Mint anno Magyarországon Kőváry-tól.
Fricitől még eredményt vár a nép, ez talán még a magasabb
kategória.
Azt azért levonhatjuk tanulságként, hogy ennek a topiknak
valamiért túlságosan érzékeny a lelkivilága, ha Friciről
van szó, holott az itt lejjebb kirobbant méltatlankodás
a s/km témában sem volt jogos, mert pont a Frici nyilatkozta
a szombati nap után, hogy 1mp hátrányban vannak az
ellenfelekhez képest. Ha megnézed az eredménylistákat,
láthatod, hogy ez enyhén szólva is túlfestése a valóságnak.
Persze itt rögtön azok lettek az ellenségek, akik ezt
a "festészetet" észrevették.
Tessék nézd meg magad is: s/km
A valóságnak meg utánanézhetsz a nemzetközi eredményközlő oldalakon.

Amiről viszont méltánytalanul nem esik szó az az Érdi csapat
szereplése. Kategórián belül persze. Többször felállva,
"szuperralizva" gyorsaságit tudott nyerni, illetve a kategóriájának az elejében tudott menni.
Erre mondják, hogy rosszul játszani lehet, de lelketlenül nem. A két résztvevő versenyző hátterét, és vb-s tapasztalatbeli különbséget meg nem is említem. Pedig Ö is murván versenyzet.

Szép volt Tibi! Csak így tovább.
A Frici pontjainak meg örülünk, csak savanyú a szőlő.


522. • 2011-05-09 11:37:38
Azért arról sem szabad megfeledkezni, hogy a Mini Wrc megjelenésével és jó szereplésével megosztott lett az élmezőny, kevesebb lehetőség maradt az első tízben való végzéshez. A VW Polo Wrc megjelenése is tovább fogja tizedelni az esélyt illetve a lehetőségét annak, hogy egy S2000 versenyautó a legjobb tízben eredményt érjen el, így marad számukra a kategória győzelem. Persze jó magyar szokás szerint az összetetten kívüli eredmény nem eredmény, mert nekünk egyenesen Loeb skalpja kell.
Azért mert technikai hibából adódóan Frici nem tud eredményeket szállítani, azért nem kell mindjárt eltemetni, remélem rövid időn belül kinövi gyermekbetegségeit a Fiesta, és együtt szállítani fogják a várva várt sikereket, eredményeket. Azok akik itt ezen a fórumon Fricire hurrognak példát vehetnének arról a több milliós rajongótáborról amely tábor a szerintem legnagyobb VB-s szégyen az Amerikai műmájer youtube sztárt isteníti, mind ezt annak ellenére teszik, hogy összességében a fiúnak nem volt még egy épkézláb versenye sem.
521. • 2011-05-09 10:07:05
Egyetlen hozzászólást tennék hozzá...
Murváról volt szó... Frici életében annyit ment összesen murván, mint az előtte végzők egy hónapban... Ha az itthoni "erőviszonyokat" nézzük, a Tibike pl. kapott tőle mindig... Murván nem kell csodát várni. Fejlődjenek, gyorsuljanak. A "megváltás" aszfalton fog jönni! Szinte biztos vagyok benne, hogy 1 sec/km-en belül fognak majd menni, sőt!
Tavaly Spanyolországban is murván mennyiket kaptak? Elég sokat... de ugyanezt aszfalton visszaadták... a top WRC-seknek...
'pot kívánok! kacsintok
520. • 2011-05-09 09:57:39
Tanak nagyon nagy kéz, és ilyen lesz a Kruuda is. Kb 2 éve emlegettük a MÁSik fórumon, a sok okos lehurrogott minket, mert akkor még "csak" hondával mentek.na de hogy?? Ezek a srácok a rallyért élnek, életük a versenyzés, a saját kocsijuk. ne hasonlítsuk össze fiainkkal. Örülni kell annak hogy képviselnek bennünket. Örüljön az aki szimpatizál velük, ne szóljon az, aki nem csípázza őket. Egyszerű a képlet.
519. • 2011-05-09 09:52:33
Pedig van ott egy kis folytonosság. Én ugyanis nagyon szoritok Fricinek de most már látszott, hogy nem csak a szerencse hiányzik. Tanak az utolsó napi gyorsokonn is iszonyuan elgyepálta kedvencünket. És az igazat megvalva már elegem lett a sok "mi lett volna ha..." tipusú magyarázkodásbol. Ugyanis lett volna de nem volt. Helyette viszont volt egy csomó elköltött pénz és ennyi.
518. • 2011-05-09 09:49:57
Bármennyire is szeretnénk magyar versenyzőket a vb élmezőnyében látni erre valószínüen még várnunk kell. Amit Friciék mutatnak az minden tekintetben nagyszerű és amit mindenféle képpen értékelni kell az az anyagi áldozat. Sajnos az eredményes szerepléshez ez kevés mint látjuk. Én úgy gondolom a tények makacs dolgok és nehéz velük vitatkozni. A magyar pilóták vb-s szereplése mindég megosztotta a rajongókat és nem ok nélkül. Én azok táborát erősítem akik azt valják, hogy egy tartós hazai sikersorozat esetleges magyar bajnoki címek után( rally!!! és nem pálya) érdemes belekapni egy magasabb színvonalú versenysorozatba mint ahogy az más sportágakban is szokás. Sajnos a rally ez alól is kivételt képez és ha tetszik ha nem be kell vallani, hogy elsősorban az anyagilag sikeres és/vagy tehetséges pilóták/navigátorok jutnak el a a magasabb színtű versenyekre. És most nézzükk a makacs tényeket.

Turán Frici+Zsíros Gábor

Portugália 2010 : 23. hely
Bulgária 2010 : 8. hely
Francia: 2010: feladta
Spanyol: 2010: feladta

Jordánia: 2011: feladta
s***dinia: 2011: Szuper rally
517. • 2011-05-09 09:36:56
Figyu, 530d

Meg ne haragudj, de vagy tudathasadásban szenvedsz, vagy más is használja az accountodat itt a Duen-en. Idézek, április 18.-án ezt írtad:

"Én nagy rajongója vagyok a Fricinek és azt mondom egy ilyen ember sokkal jobban megérdemli a támogatást mint a sok falábú a bundásligánkból. De sajna egy dolog nagyon hiányzik a csapatból. A szerencse. És e nélkül a VB-s szereplés eredménye csak egy csomó elköltött pénz meg pár üszkös autóroncs. Reméljük, hogy ez megváltozik hamarosan.
Hajrá Frici."

Mit szeretnél beismerni? Mit követtél el vagy milyen hatással voltál az eseményekre amit tisztázni kellene a beismeréseddel? Összefüggéstelenül és értelmetlenül beszélsz. Lehet Fricit nem szeretni, de tedd következetesen. Szerintem Firici jó pilóta. Bizonyította az elmúlt tíz-egy néhány évben a hazai bajnokságokban (rally, gyorsasági) és VB-n is. Ez kétségtelen. Az, hogy most miért alakulnak így a dolgok korai elemezni két, technikai problémákkal TŰZdelt verseny után. Az általad tanúsított pálfordulatnak pedig az ég világon semmi értelme, vagy legalább is nem értem. Várjuk meg az év végét akkor talán meglesz minden egy korrekt vélemény kialakításához.

516. • 2011-05-09 08:30:34
Aha beérik. És mikor? Még tivábbi millók elköltése után? Mert eddig csak egy rakás elköltött pénz és es mostmár eggyel több füstölgő roncs az eredmény. Sajna de a rallysportban nincs olyan, hogy majdnem és csak egy kicsi hiányzott. Be kell ismernem, hogy ez nem megy Fricinek. És nem csak a súlykülönbözettel van itt a baj. Tanak minden körülmények között s***rá verte Fricit. Mostanig még drukkoltam és engem is éltetett a majdnem és éppenhogy sikerült de mostmár nem. Ami nem megy azt kár eröltetni.
515. • 2011-05-08 22:06:39
Még valami:nem értem,hogy egy ilyen kérdés miért veri ki a biztosítékot,viszont az,hogy pl. Miskolcon két néző elütésénél rögtön át lettek számolva a dolgok Mitsu lökhárítóra, gumira, benzinre,hát az meg nem. Én egy iciri-piciri versenyző voltam, talán épp azért nem emlékszem arra,hogy annak idején pl. egy lábtörés hány Zsiguli sárvédőt ért? Nem hiszem... Bocsánat, már megint nem gondolkodtam és elfelejtettem,hogy ez egy másik fórum. vigyorgok
És végül a legfontosabb:magam és a nem fórumozó régi rallyes barátaim(akikkel együtt követjük az eseményket és néha számolunk is) nevében is gratulálok Turánéknak és Érdiéknek,csapatostul,mindenestül!!!
514. • 2011-05-08 22:00:38
Üdv. mindenkinek!


Egyetértek a hozzászólásoddal, tényleg egy kicsit lehetne örülni is neki, hogy tud menni teljes vb-szezont magyar páros ebben a "szuper" gazdasági helyzetben. Elemezni és értékelni lehet sőt kell is az időeredményeket egyben ill. gyorsonként, de azért egy gratulációt vagy némi biztatást semmiből nem tartana oda írni, ha már úgyis írtok egy fél oldalt.
Sok sikert a további futamokra Friciéknek és természetesen a többi magyarnak is aki indul!
513. • 2011-05-08 21:53:52
Kedves Gabi! Ha már ennyire messzire mentél:a rallye helyzetén a fórumozók hozzászólásai sajnos(vagy szerencsére) nem fognak váltztatni. Néhányan közülük majdnem pontosan tudják,hogy miért "tart itt ez a sport",de egy fórumon sem fogják leírni...Vagy ezért,vagy azért... Sokan közülük meg pontosan tudják,hogy "mennyi munka,kitartás,kilincselés kell ahhoz,hogy eljusson egy csapat a rajtig. Éppen ezért "örülnek,izgulnak",vagyis nagyon szurkolnak-jelen esetben-a VB-sikerekért. Viszont esetleg kérdeznek is,hiszen ez egy fórum...
512. • 2011-05-08 21:49:03
Szerintem semmi gond nincs azzal , ha számszakilag is ki van elemezve egy verseny.
Az adatok sok mindent elárulnak, és mindenki azt vonja le belőlük amit akar.
És igenis elég kínos ha ugyanaz a hiba lép fel két egymást követő versenyen, ki kellett volna küszöbölni a hibát.
A felkészítéssel lehetett valami gond szerintem, de ha valaki pontosan tudja miért történt ugyanaz az eset ( tűz ) akkor írja meg, mert mi addig a szobából csak ezekre tudunk gondolni.
511. • 2011-05-08 18:28:18
Kedves Fórumozók!

Legyen már bennetek egy kis összetartás! Ezért tart itt ez a sport, ahol! Örülni kellene, hogy vannak magyarok akik ismét a WRC pontszerző táblázatán szerepelnek!

GRATULÁLOK NEKIK!

Nézzetek már rá a dologra, a szobátokon túlról is! Mennyi munka, kitartás, kilincselés kell ahhoz, hogy ez összeálljon! És itt meg sokan azonnal fröcsögtök, hogy kilóméterenként hány másodperc a 2. versenyükön. Kit érdekel, ez még nem adat! Egy év múlva nézzük majd meg!

Vicc amit csináltok. 339km a versenytáv, azaz, aki 5 perc 39 mp felett kapott az elsőtől, az km-enként 1mp felett kap. Ez az abszolút 7. Akkor a többi béna? Nektek nem megfelelő? Pedig főállású versenyzők, több ezer, tízezer kilómétert ültek versenyautóban... Vagy azonnal a Markko Martin a hibás, aki a vb egyik legtehetségesebb pilótája volt, és elég komoly a háttere. Örüljetek, izguljatok, és inkább sok sikert kívánjatok annak, aki oda tud állni egy gyors rajtjába, ne fújjatok rá!!!

Friciéknek GRATULÁLOK az eredményhez, pár verseny és beérik, amit csináltok! Lesz még idén dobogó! Érdi Tibi előtt le a kalappal, kategóriában végig az elejében volt!

Más nézőpontból, nézzétek meg a Tanak és navigátora súlyát, és a Friciékét (kb 80kg a különbség, ami egy 1200kg-os autónál nem kevés) az két pótkerék! Kigyorsításonként legyen csak 1 tized mp. Hány kigyorsítás lehet gyorsonként? Kilométerenként? Tessék gondolkozni, ha megy!

Örültem.
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 20 21 22
23 24 25 26 272829
303101 02 030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 18 19
2024.12.27-31.

részletes infóink

2024.12.27-29.

részletes infóink

2024.12.27-28.

részletes infóink

2024.12.30.

részletes infóink

2025.01.03-05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k