Esztergom előtt mondták
interjúk
2006-07-29
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
731988720
Napi oldal:
181973
Jelenleg:
1378
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

A Conrad Rali-Túra bajnokság esztergomi viadala előtt kérdezte a mezőny elejét Pájer Ani:

Ifj. Érdi Tibor:

- Esztergom hogy fekszik?
- Én szeretem Esztergomot, bár a tavalyi évben volt egy kis incidensünk, ezért kissé kételkedve várom…

- Na, mi volt az incidens?
- Tavaly az első pályának talán az első lassítójánál egy ilyen végsebességről, tehát ilyen 200-ról kellett lelassítani az autót. Előttem indult összesen 8 autó, és a 8 autó már annyira szétverte előttem a lassítót, hogy azt sem tudtam, hogy ez a lassító hogyan lassító, el is rontottam a féktávot, és átmentem két gumi között. Majd kaptam 20 mp büntetést, ami a legnagyobb kiszabható büntetés lassítónál. És a végén 19 mp-cel kaptunk ki. Fellebbeztem, de semmit nem ért, úgyhogy most kíváncsi vagyok.

- Ha ettől eltekintünk, mennyire szereted az esztergomi pályákat?
- A Lábatlan a kedvenc pályáim között van. Már az első évben, a Ladával is versenyeztem itt, az egy kedves emlék, hogy esőben sikerült egy abszolút második időt autóznom. Akkor a szívembe zártam azt a pályát, és azóta is szeretem. Tardoson tavaly mentem először, de a sok-dobálós része miatt nagyon tetszik.

- Mennyivel versenyzel nyugodtabban, hogy sikerült átvenni a bajnokságban a vezetést?
- Nyugodtabban nem mondhatnám. Igazából egy teher, hogy vezetünk, mert most minket akar mindenki megverni. Mi eddig azon dolgoztunk, hogy hogyan érjük utol a többieket, most meg majd minket akarnak majd utolérni.

- Akkor minek jobb lenni: üldözőnek vagy üldözöttnek?
- Üldözőnek jobb lenni. Szerintem.

- Akkor nagyon egyszerű: Esztergomban hagyd magad, és máris üldözhetsz.. :)
- Na, ennyire azért nem…:) Szeretnénk nyerni, mert mióta foglalkoztunk az autóval, annyival jobb lett, hogy az időeredményen is meglátszik, nem kell küszködni, hogy nyerni tudjunk, és most már van annyi előnyöm, hogy azon gondolkodjak: most már a nézők jönnek, és jöhet a látványos autózás… És azért is nyerni kéne, mert nagy terveink vannak. Bajnokságot szeretnénk nyerni, és az év végén talán az utolsó első osztályú versenyen szeretnénk elindulni… de ehhez az kell, hogy jól sikerüljön ez az év, ez a bajnokság.

 

Bosch Péter

- Jössz Esztergomba?
- Igen, most készítjük az autót, indulunk. Esztergomot nem ismerem abszolút, de jó lenne biztonságosan, végigmenni. Rajta leszek. :)

- Sikerült rendbe tenni a múltkori bakidat? A külsejét ugye láttuk, de belül mi lett a baja az autónak?
- Most van húzatópadon az autó, de sikerült rendbe rakni. Az volt a baj, hogy a balos váznyúlvány megrogyott, és ezért kellett a húzatópad, de ezen kívül csak megkarcolódott a kocsi…:)

- Mennyire viselt meg, mennyire befolyásol, hogy visszacsúsztál a második helyre a bajnokságban?
- Nem visel meg túlzottan, átlátom a dolgokat, hogy a Tibi jobban felkészült minden téren, mint én.

- …de ez nem jelenti azt, hogy feladtad…?!
- Neem, nem adtam fel, de ha így lenne vége a bajnokságnak, akkor is elégedett lennék.

 

Mezriczky Zoli

- Átvetted a harmadik helyet a bajnokságban a Brád Laciéktól…
- Igen, nagyon örülünk ennek, és nem titkolt célunk, hogy ezt meg is tartsuk az év végéig. Reméljük, menni is fog. Most nagyon jó lett a mezőny, erősödik, fejlődik, ahogy elnéztem a nevezési listát. Gondolom a Laci sem fogja hagyni magát, meg azt, hogy ezt a helyet kibéreljük magunknak, úgyhogy szerintem lesz egy kis csata… : Próbálunk felnőni a feladathoz. Az autót is fejlesztettük, úgy érezzük, hogy sikerült még plusz energiákat kihozni belőle, a lehetőségekhez képest. Elsősorban a motor programozásában volt segítségünkre egy nagyon precíz mérnök, aki segített beállítani a motor legoptimálisabb működését, és ez úgy néz ki nagyon jól sikerült. Az autó úgy néz ki, hogy tudni fogja, amit kell neki, már csak nekünk kell jól teljesítenünk.

- Téged ösztönöz, ha sok, a tiédhez hasonló autó van a mezőnyben?
- Mindenképpen sokkal értékesebbnek tartom az ilyen mezőnyben elért eredményt. Úgy értékes valami, ha mindenki ott van. Amikor a Salgón megkérdezted, hogy miért nem látszom túl boldognak, az is ezért volt. Nagyon örültem neki, de jobban örültem volna neki, ha ott van a Niesz Feri, meg a Brád Laci, mert hozzájuk kell, hogy mérjem magam. Ők mindketten mérvadóak nekem, hogy hogyan tudok velük versenyezni. A mátrakeresztesi második helynek például nagyon örültem, hogy ott olyan jó eredményt tudtam elérni. Azt érzem, hogy az autó képes volna nyerni, én nem vagyok még készen erre.

- Ezen hogy próbálsz javítani?
- Nem titkolt vágyam, hogy ez az Esztergom nagyon jól fog sikerülni, talán a legjobban eddigi életemben. Ezeken a pályákon már harmadszor megyek, mentem a Lancerrel is, eddig mindegyik ismeretlen volt. Ez most nagyon sok pluszt ad, hogy ezeket ismerem, tudom, hol voltak a gyengéim. Ezért érzem, hogy ez lesz az eddigi legfelkészültebb versenyünk mentálisan. Meg szeretem is a esztergomi pályákat. Ha kéne egy listát összeírnom, akkor biztos, hogy benne lenne az első háromban. Mindkét pálya nagyon jó. Lábatlan nagyon gyors, és kevésbé technikás. De vannak benne nagyon elvállalható kanyarok, és ezeket nagyon szeretem. A nagyon tempós kanyarokat nagyon érezzük az autóval. A Tardos meg a maga kanyargósságával, ritmusával szintén nagyon érdekes… Nem tudnék különbséget tenni. Egyszerűen csak bízom benne, hogy jó verseny lesz. És abban is, hogy száraz. :)

 

Brád László

- Mi a helyzet Esztergommal?
- Neveztünk, és jövük. Muszáj… Elénk került most a Mezriczky Zoli, három ponttal előttünk áll most a harmadik helyen. Úgyhogy muszáj most minden erőnkkel ott lennünk… Most sok új, nagy autó lesz a kategóriánkban, ahogy néztem a nevezési listát, de a célunk, hogy a reális harmadik helyünket visszaszerezzük. Szeretem, mikor ilyen sokan vagyunk, mert ez szerintem növeli az elért eredmény értékét. Inkább legyen tíz jó autó, és legyünk ötödikek, mint háromból másodikak…

- Autó hogy áll? Mennyire viselte meg a szorospataki félrelépésetek?
- Az tulajdonképpen csak karosszéria sérülés volt, úgyhogy az már rendben van.

- Mennyire bírod az esztergomi pályákat?
- Ezt a Lábatlan-Bajnát azt kiváltképp szeretem, a Tardos még egy kicsit törökül van, de szoknom kell, de igyekezni fogunk jól felírni, és akkor rendben lesz. Nekem jobb a Lábatlan, mert az gyors, tempós pálya, és nekem egy elég hosszú váltó van, ezért bízom benne, hogy ott jobban tudunk majd menni, Tardoson viszont kevesebbet mentem, az technikásabb is, de majd talán egy jó felírás sokat segít ezen….

 

Nagy Mátyás

- Esztergom?
- Jövünk.

- Mennyire vagy csalódott Salgótarján után? Milyen az, amikor az utolsó pillanatban derül ki, hogy amiben reménykedtél, az mégsem?
- Az egy picit rosszul esett, bosszankodtunk, hogy az eset után megkérdeztük a rendezőt, hogy mi lesz ebből, jegyzőkönyvet vettek fel, és azt mondta, nem kapunk büntetést, és aztán mégis…

- Elmeséled, mi is történt?
- Az volt, hogy a szervízparkból jöttünk kifelé, és előttünk össze-vissza álltak az autók. Az kellett volna, hogy a Tamás kiugrik, és odarohan a papírral, csak hát nem úgy van, hogy kiugrik, és szaladgál… :) Mire odaértünk, már pont átlapoztak, és így késtünk egy percet. De tényleg összevissza álltak az autók, próbálkoztam, dudáltam, szóval látták, hogy szenvedek, próbálok előrejutni, csak hát nem szállt ki… Aztán odahívtuk a rendezőt, meséltük neki, hogy mi történt, mondta, hogy nem kell aggódni, nem kapunk büntetést, aztán meg mégis… Mindegy. A bajnokságot vezetjük, és ez a lényeg. Most ráadásul a Tomcsányi is elől indul velem, úgyhogy nagy csata lesz. :)

- Esztergomot mennyire szereted?
- Ezek klasszikus rali-pályák, mindegyiken mentem már szerencsére. Szeretem is őket, bár picit sok a lassító, de biztos megvan az oka. Jó ez is, csak lassabb. Lassítók nélkül ezek nagyon gyors pályák, biztos kifogna néhány emberen…

- És mi a helyzet az év további részével?
- Most már az a helyzet, hogy vérszemet kaptunk…
Csak meg kéne nyerni... :):):)

 

Niesz Ferenc

- Nem láttam a neved a nevezési listán…
- Mert nem megyünk, ez az egyszerű ok. :) Most elkezdtünk egy nagyobb műhelyt építeni, nem kaptam meg még mindig a tetves váltót, meg még szét van szedve a motor… Úgyhogy nincs kész semmi. Komlón már mindenféleképpen szeretnénk menni. Augusztus 8-ra kapom meg a dugattyút, meg a motoralkatrészeket, a héten pedig meg kell jönnie a váltónak. Sajnálom nagyon, de ez az év ez ilyen.

 

Tomcsányi Tamás

- Milyen volt a Salgó?
- Szerintem az idény eddigi legjobb versenye volt. És nem csak azért,mert kategóriát nyertünk, hanem mert végre ilyen jó kis technikás, változatos pályák voltak, mindenféle minőségű talajjal: hol sáros, hol száraz volt… Meg örültünk annak is, hogy végre a nagy autók közelébe tudtunk jutni. És szerintem azt a versenyt nem én nyertem meg, hanem a Matyi vesztette el az időbüntetéssel.

- Mi lesz Esztergomban?
- Ez a kedvenc pályáink közé tartozik, már többször mentünk rajtuk, többször voltunk már abszolút másodikak, és kategóriát is sikerült itt nyernünk. Reméljük ez most is így lesz… :) Bár gumink az még nincs. De bizakodunk, és szeretnénk jó eredményt.

- Hogy álltok a pályákkal?
- A Lábatlant jobban ismerem, de a Tardost jobban szeretem. :) Tardos jó technikás, a Lábatlan pedig jó gyors, és itt az dönt majd, hogy kinek erősebb az autója. Mióta a miénkban az új motor van, azóta tudjuk felvenni a versenyt a többiekkel. Most már az autó kezdi magát teljesen kiforrni. Ebben nagy segítségünkre vannak a Top-Speed-es fiúk, akiknek utólag is, előre is nagyon köszönök mindent! :)

- A bajnokságban a második helyen álltok…
- Igen, és szeretnénk a Matyival küzdeni, és természetesen szeretnénk nyerni, de gondolom ő is, úgyhogy nagy verseny lesz… :)

 

Kertai Csaba - A rendező:

- 2000-ben csináltuk mi az első versenyünket, azóta mindig nagyon jók ezek a versenyek. Egyetlen rossz emlékem nincs ezekkel a versenyekkel kapcsolatban, Szerintem a versenyzőknek sincs nagyon.  Prológ most nem lesz, mert a Széchenyi kertet, ahol eddig tartottuk, azt most felbontották. Ettől függetlenül remélem jó verseny lesz. Most úgy néz ki, hogy 151 nevezőnk van, ebből tizenegy H3-as, és tizenkét előfutó autó lesz. Mi 150-re számítottunk, nem is szeretnénk nagyon többet, mert azt már nem tudnánk levezényelni.

- Mesélj a pályákról!
- Mindkét pálya nagyon régi, 30-40 éves múltra tekint vissza, még a régi CASCO ralik voltak itt. Kisgyerek koromban még az apám hozott ide ki, én pedig néztem, ahogy a Ferjáncz ment a Zsigulival… Szóval igazi klasszikus pályák. Mindenki nagyon szereti őket. Lábatlan az autópálya minőségű, Tardos egy picit szűkebb, de azért nem egy sávos. Itt volt néhány kátyú, de megcsináltattuk.

- Lassítók?
- Lábatlanon van nyolc, Tardoson pedig hét. Múlt héten a II. osztály versenyén nem volt egyáltalán, ez igaz, de az RTE vezetőségének kifejezett kérése, utasítása volt, hogy biztonsági okokból itt nálunk legyen. Ha ez most lemegy baleset nélkül, amit nagyon remélek, akkor bízom benne, hogy jövőre lehet majd kevesebb. Most ennyi van.
Már csak annyit szeretnék, hogy mindenkinek köszönöm, hogy megtisztelték a nevezésükkel ezt a versenyt, és mindenkinek balesetmentes autózást kívánok a hétvégére!

 

Holczer Dani:

- Miért pont Esztergom?
- Ez a verseny egy komolyabb teszt lesz nekünk, mert ezek a pályák minden tekintetben alkalmasak arra, hogy kipróbáljuk azt a frissen összerakott autót, amit Miskolcon egy emlékezetes eséssel "odatettünk"… Az autót most Pénzes Zsoltiék teljesen újjáépítették. Ezzel fogunk indulni a két hét múlva megrendezésre kerülő OMW ADAC Deutschland Rallye-n. Ez most egy teljesen új autó, aminek még össze kell állnia, és meg kell találnunk a megfelelő beállításokat. Úgy alakult, hogy ezt most Esztergomban legendás pályákon tehetjük meg, egy olyan környezetben, ahol meglehetősen otthonosan mozgunk. Ha nézitek a nevezési listát, nem egy Holczer Racing-es versenyző indul, jó néhány tanítványom is rajthoz áll. Nagyon nehéz lesz megállni, hogy ne próbáljuk meg velük versenyezni :, de elsősorban tényleg arra kell figyelnünk, hogy megtaláljuk az optimális beállításokat, és az autó üzembiztosan működjék a két hét múlva esedékes viadalon. Nagyon fontos verseny lesz a németországi, mert ez egy komoly lehetőség nekünk, ilyen életemben nem volt még, és lehet, hogy többet nem is adatik meg. Úgyhogy cél a felkészülés, és ennek fogunk alárendelni mindent. Jó lenne, ha kijönnének azok a hibák itt Esztergomban, amiket ki kell küszöbölnünk két héten belül - már, ha egyáltalán vannak ilyenek.

- Gondolom, a pályák nem ismeretlenek…
- Nem, én már tizenegyedik éve megyek, anno még '96-ban, '97-ben és utoljára azt hiszem 2000-ben mentem ezeken a pályákon, akkor is Renault-val, és akkor úgy volt, hogy tizedmásodpercekre voltunk egymástól a kategóriában. Nagy csaták zajlottak itt, ezért nagyon szívesen emlékszem vissza az esztergomi versenyekre, és nagyon szeretem különösen a tardosi pályát, ami talán Magyarország legtechnikásabb gyorsasági szakasza.

- A miskolci bukás óta mennyit ültél autóban?
- Azóta még nem versenyeztem. Részt vettem néhány komolyabb teszten: kétszer S1600-as, egyszer pedig egy WRC teszten, úgyhogy most furcsa lesz visszaülni a Clio-ba. De azt gondolom, hogy ez a kis autó egy nagyon nagy kihívást jelent, mert magában hordozza az A-s autók minden erényét. Nagyon komoly futómű van alatta és egy nagyon jó váltója van, ami a komoly A-s autókban is megtalálható. Gyakorlatilag két hónapja nem versenyeztem… Jó lesz megint. Maga a bukás egyébként nagyon gyorsan történt. Nekem is többször vissza kellett néznem, és próbáltam elemezni… Sok volt, ennyi. Gyakorlatilag átléptem azt a határt, amin belül lehet autózni. Ez egy nagyon komoly iskolapéldája annak, hogy hogyan is lehet nagyot esni… Ezért is tettük közzé ezt a felvételt, mert én bízom benne, hogy sokan tanultak belőle. Még nekünk is, így, hogy tizenakárhány éve versenyzünk, még így is hordozott magában tanulságokat.

- Mire számítasz az OMV ADAC Rallye-n?
- Nagyon komoly és vérmes reményeink nem lehetnek, hisz nagyon sok VB-t megjárt, tapasztalt pilóta vesz majd körül. Egyetlen célunk van: a célba érkezés. Azt gondolom, hogy ha sikerül problémamentesen végighajtani azt a három napot, azt a 350 gyorsasági km-t, akkor jó eredménnyel zárjuk majd a versenyt.

- Visszatérve Esztergomra: Készültök valamivel, ami a rali-túra mezőnyének újdonság lesz a szervizparkban. Erről mesélnél?
Igen. Felvettük a kapcsolatot az RTE vezetőségével, akik nagyon szimpatikusan álltak a megkeresés elé. A versenyzők részéről egyre komolyabb az igény a MATADOR verseny abroncsai iránt, így célszerűvé vált a jelenlét a szervízparkban…

 

Bíró István

- Milyen volt a Salgó?
- Nagyon jó verseny volt, egyébként a Cered a kedvenc pályánk, és jó is ment. Szorospatak óvatosan telt, de a másikat sikerült megnyomni, így nyertünk kategóriát. A bajnokságban most így 10 ponttal vezetünk.

- Esztergom hogy fekszik?
- Tavaly és tavalyelőtt is nyertünk itt kategóriában. Nagyon jók a pályák, jó gyorsak, élvezetesek. És persze jó tiszták, szépen ki vannak gumizva nincsenek felmurvásodva, szóval igazi rali-pályák. Szóval Esztergomot szeretjük, reméljük jó verseny lesz.

 

Mészáros József

- Salgótarjánban megnyertétek a kategóriát… Hogy telt a verseny?
- A ceredi pálya világbajnok volt! Eddig, mikor mentünk rajta, még nem jutottunk a végéig, csak félútig, de most sikerült végigérni, és nyerni. A Szorospatak pedig valóban szoros volt… :) Főleg, hogy egész éjszaka esett! Ezt azért nem gondoltam volna - tényleg ésszel kellett menni. Aki itt elspórolta, az végigért. A nap végére olyan volt a gyors, mint egy autóbontó… :) De különben nagyon tetszett. Ezzel a győzelemmel most elég jól vezetjük a kategóriát. Ha Isten is velünk van, és ha sikerül ezt most megnyernünk Esztergomban, vagy jó helyen végzünk, akkor nem is kell a továbbiakban indulnunk. Megpróbáljuk ezzel befejezni a bajnokságot.

- Az esztergomi pályákkal hogy állsz?
- Nem túl technikásak, de jó gyorsak, és nagyon oda kell figyelni rájuk. Én szeretem. Egyet nem szeretek: a lábatlani elágazás előtti lassítót. :) Nagyon észnél kell lenni majd a hétvégén, mert nem kéne eldobnunk… Egyébként 2004-ben mentem itt első-második időket. Nagyon tetszett, jó volt. A gyorsasága mellett az is izgalmas, hogy kihordják a murvát, főleg Tardoson. Na, és az is fontos, hogy árnyék van. A kocsiban ugye nincs légkondi, úgyhogy ez pont jó.

- És ha esni fog?
- Na, az annyira nem jó. :) A kategóriában meg egyébként sincs igazán mindenkinek esőgumija, ugyanis a Trabisok nem arról híresek, hogy a kamionban áll 30 gumi és válogatunk, hanem van 6, és egész évre…:) Ha eső lesz, akkor majdcsak lesz valami.

 

Puskádi János

- Hogy ment a salgótarjáni verseny - azon kívül, hogy kategóriát nyertetek?
- Nagyon tetszett, igazi kihívás volt, főleg így, az esővel.

- Esztergommal hogy állsz?
- Múlt héten mentem itt a II. osztályban, meg előtte tavaly, úgyhogy már teljesen rutinosan vágok neki… :) De komolyan, múlt héten abszolút hatodikak lettünk, kategóriában másodikak, úgyhogy mondhatni jól ment. Akkor ugyan lassítók nélkül versenyeztünk, most pedig lassítókkal - majd meglátjuk, hogy sikerül majd. Ha olyan jól megy, akkor nem indulunk végig idén, mert most nagyon jól állunk a bajnokságban. Remélem jó verseny lesz. Egyébként meg csak a győzelem jöhet szóba nálunk. :)

Ez a hír most jelenik meg 5096. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k