|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Idén, a már hagyományosnak számító VVK Szilveszter Rallye-ra, két nappal az év vége előtt, a Hungaroring körüli gyorson került sor. Ezen a 6,5 kilométeren már harmadszor körözhettek az indulók. Izgalmas csatákat, felzúdulást keltő megcsúszásokat, és tapsolni, éljenezni való kereszteket láttunk egész nap - és szinte mindegy volt, hogy a szakasz mely részén álltunk. A Historic autók küzdelmét sokáig Gáll Csaba vezette az Opel Ascona 400-zal, de miután a váltója tönkrement, kénytelen volt átadni az elsőséget a Nagy István-Tóth Tibornak. A Golf-os párost Zsembery Barna követte, a dobogó harmadik fokán Herbály Attiláék végeztek. A H6-ban Spitzmüller Csabáékat tizenkét másodperccel lemaradva ifjabb Érdi Tibor és navigátorai követték, a harmadik helyen Zambelly György végzett. Szabó Gergőék a második gyorson rontottak, így bár célbaértek, de éppenhogy lemaradtak a dobogóról. A H5 kategóriában az első három hely mindegyikén Mitshubishik végeztek. Első lett Barsi Norbert Nagy Istvánnal az oldalán, másodikként majd' fél perc összhátránnyal Kelő-Gere László és Lénárt András végzett. Tőlük csupán egy másodperccel lemaradva ért a dobogó harmadik fokára Száger Csaba és Antal Zsolt. A kategória ezen állása lett egyébként a verseny abszolút végeredménye is, ahová nem számítottak bele a licenszes versenyzők. H4-ben még szorosabb volt a küzdelem: a dobogó teteje és alja között fél perc volt a különbség. Fazekas Zoltán és Faragó Róbert bizonyultak a legjobbnak ezen a versenyen, őket a Szommer-Hosszú páros követte. A harmadik helyen Hajdú Gáborék végeztek Ladájukkal. A legnépesebb kategóriában, a H3-ban Alberti Szabolcs nyerte a küzdelmet, második lett Burián Miklós és Radó István, a dobogó harmadik fokára az Ilosvay-Szilágyi kettős állhatott fel. H2-ben két Suzukis páros, Gál Andrásék és Kulcsár Dánielék közé fért be Szabó Erik és Bálint Sándor, Fiat Seicento-jukkal. A H1-es küzdelmet egyetlen páros vállalta: Szebenszki Csaba és Lehoczki László megvédte a Trabik becsületét, és célba érkeztek a 2007-es VVK Szilveszter Rallye -n. A 120 indulóból négy körrel később 85-en maradtak, de azt hiszem, igazán rossz szájízzel senki nem távozott Mogyoródról. Akárhol is voltak kénytelenek búcsúzni, addig egy remek szervezést, és egy élvezetes, keresztben-csúszkálós délelőttön lehettek túl.
Nagy István: "A csúszkálás az nagyon ment, élveztük. A gumiválasztásunk az elején nem volt túl szerencsés, ugyanis kipróbáltuk téli gumival, de nem vált be. A második körtől intermédiával mentünk, az már jobban is tapadt, és jobb időket is mentünk vele. Azért is örülünk ennek az eredménynek, mert a tavalyi VVK Szilveszter Rallye -n is itt voltunk, de akkor nem sikerült célba érnünk. Most nem csak az évet koronázza ez meg, hanem kiköszörüli az akkori csorbát. De összességében nagyon-nagyon élveztük a versenyt." Kazár Miki: "A harmadik gyorson fékproblémánk volt. Lassult ugyan az autó, de nem eléggé. Mentünk nyílegyenesen, és láttam, hogy pont szemben állnak a nézők. Nem akartam beléjük rohanni, így balra rántottam a kormányt, és húztam a kézit, gondoltam inkább egy oszlop, mint hogy elüssek valakit. Így nekimentünk egy oszlopnak. A nézőt is igazából nem ütöttük el, csak megütötte az oszlop, de most beszéltünk vele, és jól van. Spicivel nagyon nagy csatát vívtunk. Végül alulmaradtam, de majd jövőre… " Szabó Erik: "Nagyon örülünk a kategória második helynek. Az első gyors még nem sikerült túl jól, ezen sima utcai gumival mentünk, de nagyon rossz volt. A másodikon már versenygumival mentünk, rögtön kategória első időt tudtunk menni. A harmadik jó lett volna, de a palánk végén megforogtunk, de a negyediken sem voltunk szerencsések: a jobb első fékbetétünk tönkrement, de szerintem a nézőknek tetszett, mert szikrázott, de nagyon! Azért nagyon élveztük, nagyon jó volt minden, ezért még a hideget is elviseltük!" Gáll Csaba: "A versenyt megelőző napon, az átvételekre tartottunk, mikor tönkrement a versenyváltónk. Volt ugyan egy széria, de a szerelés miatt elmaradt a pályabejárásunk is. Az első gyorson azonban már nem volt teljesen jó ez a váltó sem, lévén ez egy harminc éves darab volt, és nem nagyon bírta ezt a terhelést. A másodikon elment a harmadik, a harmadik gyorsra már csak egyes és négyes maradt a váltóban. Akkor úgy döntöttünk, nem megyünk ki a negyedikre, mert nem akartuk teljesen tönkretenni. Csak csúszkálni akartunk, magunknak és a nézőknek egy jót. Szerintem ez sikerült. Mi nagyon jól éreztük magunkat, nagyon jó évbúcsúztató volt." Boroznaki Tibor: "Élmény volt ez a verseny, hisz két autóval is mentem: az öcsém Ladájával, a Szabó Laci VFTS-ével autóztattam a barátokat, szponzorokat. Mindkét autót ugyanúgy a jobb hátulján csaptam oda, két kanyar különbséggel. Nem lesz az öcsém autójával gond, olyan komoly károk szerencsére nem keletkeztek benne, hogy az első túrás futamra csillogni-villogni fog…" Spitzmüller Csaba: "Nehezen indult a versenyünk, mert Mikivel egy autóra szorultunk,azt használtuk felváltva. Vele egyébként nagy csatában voltunk végig, a balesetig, ami hála Istennek nem volt túl nagy. A verseny egyébként nagyon jól szerevezett, jó hangulatú futam volt, nagyon tetszett. Régen ülten már versenyautóban, de nagyon örültem, hogy most beülhettem. Alapvetően szeretek csúszkálni, bár a havat jobban szeretem. Azért szeretem ezeket a versenyeket, mert ilyenkor kicsit jobban összejön a brigád, mindenki nagyon segítőkész, nem a pontokért csatázunk, hanem csakis a hangulat a fontos - nagyon jól esik ez így az év végén." Zsembery Barna: "Kicsit fáztunk, de jó volt csúszkálni, élveztük. Versenykörülmények között azelőtt még sosem mentem még ilyen időjárásban. Tulajdonképpen ezért is akartam elindulni, hogy megtudjam, hogy viselkedik ez az autó ilyen feltételek mellett. Tanulóverseny volt, de jól sikerült. Az elején bizonytalan voltam a gumikat illetően: a vágott eső-, és a téli gumi között hezitáltam, de inkább az előbbi vált be. Külön érdekessége volt a versenynek, hogy egy gyerekkori jó barátommal indultunk, aki a 80-as években maga is versenyzett, majd Kanadába költözött, és azóta nem ült versenyautóban. Most ezen a Szilveszter Rallye-n összeültünk, és ezért is különösen szép volt ez a hétvége." Herbály Attila: "Örömautózásra készültünk, és az is lett. Szeretünk csúszkálni, de általában nem versenykörülmények között, bár ez most kifejezetten jól esett. A gumival mi is kísérleteztünk: a vágott slick-et, és a használt téli gumit cserélgettünk, és ez az eredmény lett a vége. Ennek is örülünk, mert nagyon jól éreztük magunkat! És mindenkinek boldog új évet kívánunk!" Boroznaki Zoltán: "Kizárólag az élvezetre autóztunk. Eleinte nagyon óvatosan mentem, talán túlzottan is, és a gumiválasztásunk kissé bizonytalannak tűnt, mert azt tettük fel, amint volt. Nagyon csúszós, volt, de a peches mégsem én voltam, hanem a tesóm, aki összetörte mindkét autót. Az én autómnak látványos, de nem reménytelen a törése. Sárvédő, tank, a két lámpa, fényezés, lakatolás… Ennyi. Tibi azt ígérte, hogy az első túraversenyre készen áll majd az autóm - ajánlom is neki! :)"
Ez a hír most jelenik meg 6139. alkalommal
|
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.10.04-08.
részletes infóink 2024.10.06.
részletes infóink 2024.10.11-13.
részletes infóink 2024.10.25-27.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |