h i r d e t é s
Összes oldal:
701701681
Napi oldal:
57963
Jelenleg:
2642
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
122 |
2. |
Ott Tanak |
|
104 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
104 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
74 |
6. |
T. Katsuma |
|
52 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
36 |
8. |
Dani Sordo |
|
27 |
9. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
1. |
M.Franceschi |
|
56 |
2. |
Hayden Paddon |
|
56 |
3. |
S. Tempestini |
|
40 |
4. |
Oliver Solberg |
|
35 |
5. |
Yoann Bonato |
|
32 |
6. |
Mads Ostberg |
|
31 |
7. |
Mikko Heikkila |
|
28 |
8. |
Miko Marczyk |
|
27 |
9. |
Alejandro Cachón |
|
26 |
10. |
Csomós Mixi |
|
25 |
1. |
Csomós Miklós |
|
100 |
2. |
Turán Frigyes |
|
98,5 |
3. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
4. |
Velenczei Ádám |
|
64 |
5. |
Tóth Tibor |
|
58 |
6. |
Német Gábor |
|
57,5 |
7. |
Trencsényi J. |
|
36,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
30,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
66,25 |
3. |
Bodogán F. |
|
54,5 |
4. |
Hulmann Gábor |
|
52 |
5. |
Rongits Attila |
|
50 |
6. |
Cseri József |
|
37,5 |
7.. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
8. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
9. |
Nagy Matyi |
|
26,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
35 |
2. |
Határ Attila |
|
29 |
3. |
Kerék Balázs |
|
25,5 |
4. |
Berta László |
|
20 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19,5 |
6. |
Hibján József |
|
12 |
7. |
Zagyva Dorka |
|
9,25 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
2. |
Baksai László |
|
68,5 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Görög Péter |
|
35,5 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
26 |
6. |
Hauck Zsolt |
|
21 |
7. |
Várnai Dávid |
|
19 |
8. |
Szetei Norbert |
|
15 |
9. |
Balogh Lajos |
|
11 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
44 |
3. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
4. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
5. |
Géczi László |
|
25 |
6. |
Bajusz Krisztián |
|
25 |
7. |
Krámpek Nándor |
|
24 |
8. |
Pete László |
|
24 |
9. |
Kiss Zsolt |
|
19 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
A Skoda Rally Team Hungária közönségtalálkozója csütörtökön délután, Miskolcon. Előtte beszéltünk Herczig Norbival:
Mielőtt az előttünk álló versenyről kérdeznélek, mesélj, hogy telt a nyár?
Nagyon aktívan. A két kisemberrel ez volt az első ilyen komoly nyarunk a két gyerekkel, mivel Patrik már hét éves, de Gréti most vetette be magát az életbe a 15 hónapos korával… Kell hozzájuk az ötletparádé, az biztos. :)
![Evo2-es_FABIA_mar_itthon_is_1](https://www.duen.hu/userfiles/image/100818_Evo2-es_FABIA_mar_itthon_is/Evo2-es_FABIA_mar_itthon_is_1.jpg)
Ismét egy újdonságról beszélhetünk a Skoda Rally Team Hungáriával kapcsolatban.
Itthon most láthatunk először Skoda Fabia S2000 EVO2-es autót…
Nagy megtiszteltetés számunka, főleg úgy, hogy a következő hétvégén a Barum Rallyn Guy Wilks megy majd az autóval. A Skoda Rallye Team Italia nagy áldozatokat hozott azért, hogy itt lehessen most egy ilyen új fejlesztésű autó.
Miben lesz más az autó a korábbitól?
Azt várom tőle, hogy egy kicsit még gyorsabb lesz.
Jan Kopecky a csapat, a Skoda Rally Team Italia autójával megy az olasz bajnokságban is. A cseh pilóta szerint sokkal stabilabb a nagyon tempós részeken az autó. Kíváncsian várom, hogy ebből mit fogok tudni érezni és merek e bátrabban menni majd az autóval.
Bátrabban kell menned?
Folyamatosan gyorsultunk minden versenyen, de még mindig vannak olyan részek a gyorsokon, ahol lehetne később fékezni, ahol egy fokozattal gyorsabban lehetne elfordulni. Ezeket a határokat kell megtalálnunk. Van amikor feszegettem és voltak is hibák, de az esetek nagyobb százalékában még mindig biztonságosabban megyek.
A jövőre nézve mindenképp nagy tapasztalat volt ez az év.
Visszatérve a kérdésedre: Kell gyorsabban menni, igen!
Legutóbb az éjszakai szakaszokon jól szerepeltetek, sokat tudtatok hozni az ellenfeleken. Most előbb lesz az éjszakai rész, ott kell bespajzolni valami előnyt?
A magyar versenyeken nem nagyon lehet ilyennel taktikázni, rövidek a versenyeink.
Biztos vagyok benne, hogy a többiek most még nagyobb figyelmet fognak az éjszakai pályabejárásra fordítani. Én nagyon szeretek éjszaka, extrém körülmények között menni. És az elmúlt években ezek valahogy jól is sikerültek.
Szeretnénk már az első gyorsaságitól gyorsan menni. A szombati pályák nagyon fekszenek az S2000-es autóknak.
Nagyon várom már például a Kánó-Ragály-t, hiszen úgy érzem, az a gyorsasági tartozik nekem! :) Tetszik a pálya, de sosem sikerült jó eredményt elérnem ott. Mindig hagyok benne, vagy megforgok, vagy kiesek technikai hibával vagy valami nem jött össze…
![Evo2-es_FABIA_mar_itthon_is_2](https://www.duen.hu/userfiles/image/100818_Evo2-es_FABIA_mar_itthon_is/Evo2-es_FABIA_mar_itthon_is_2.jpg)
A verseny előtt is láthatják már az érdeklődők az autótokat.
Igen! Csütörtökön tesztelünk, majd utána 18:30-kor szeretettel és sok ajándékkal Miskolcon, a Terra Autóba várunk szeretettel minden kedves Érdeklődőt, Autósport Rallyongót.
Aztán másnap délelőtt gépátvétel, este pedig remélem tudjuk kárpótolni a nézőket a pályákon a tűzijáték helyett :)
Legalábbis azon leszünk!
Ez a hír most jelenik meg 6595. alkalommal
Magyar Rallye Bajnokság 2010
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|