És egy újabb sikeres mű :) szerzőjét szavairól valószínűleg felismerjük...
http://www.mnasz.hu/letoltes/1_feleves_beszamolo_10_net.pdf
„Az írott média megjelenés növeléséhez nagyobb anyagi források
mozgósítására lenne szükség, de e téren a lehetőségek sajnos korlátozottak.”
Hiszen a pénzt valaki folyamatosan ígérte…
„Sajnos vannak olyan média képviselők, akik visszaélnek az MNASZ
média jogaival, jelentős anyagi bevételhez jutva, melyből sem a szakág, sem
a Szövetség nem részesedik.”
És már a Média Bizottságban sincsen…
„Az MNASZ sportszakmai bevételeinek közel 50%-a, a Rallye szakágtól folyik be.”
És mennyit visznek el KO KO és bandája szállás, kaja számlái és maga a szakágvezető?
„A Rallye2 MCS megkezdte működését, a versenyeken érezhetően nőtt a nevezők száma,”
Melyik versenyeken állapították ezt meg?
Tessék. Egy kis rally. Csak az nézze akit nem flusztrálnak a bukások. Észt rally, ami nagyon jó, és látványos.
http://www.youtube.com/watch?v=wTKK57BkcOE&feature=related
Akkor tehát Asi anno amikor verte a wrc-ket akkor annyira szétcsalta az ennes micsut hogy jobb lett mint a wrc, pláne kb mind ezt 10-ed, 20-ad áron mint amennyibe egy wrc kerül!Komolyan mondom azon csodálkozom, hogy a vébén a csapatok és a gyártók miért nem Asihoz mennek tanácsért és miért nem mennek már régen szétcsalt ennes autókkal amit Asi instrukciói szerint építenek!Mert hát ugye egy ennes micsu kb 20-25 milla egy wrc meg mondjuk 200-250!De biztosan én látom rosszul! Én ezt a témát lezártnak tekintem! Ebben az évben Asi volt a jobb és kész!El kell ismerni, nem utólag fikázni!
Ori.
Ha van időd, olvasd vissza, hogy a Salgó rally előtt, kiket láttak tréningezni a Szlovák gyorsokon, már jóval a hivatalos tréning idő előtt. A nagy kedvenceteket, és olyan pilótákat, akik labdába nem rúgnak. Ennyit a túl sok tréningről.. A többi s***ról is van véleményem. De hagy emlékeztesselek egy régebbi elejtett beszélgetésre, mikor egy ennes pilóta nyilatkozta arra a kérdésre h miért nem óvják ki. Azt mondta, mert mindenkinek van vaj a füle mögött. Úgyanúgy mint a másik nagyon kedvelt típusnál. Le lehetne már zárni ezt a f***ságot. A jobbik nyert, és csak egy pilótában van benne a nyerés rajta kívül, az a Jani. Kedveztek ezek a pályák a Micsunak. Ennyi az egész, plusz etanol, plusz tehetség. Minden összejött.
csehben a Pech is szorongatja már a Romant egy- egy Cseh bajnokin, sőt már verte is, és Ő etanol nélkül.
Nem mindegy h ki ül az S2000 es kocsiban. Az idén, csak a Jani volt képes Asi után menni.
Kedves T.gabee!
Azt biztos nem tudod, hogy Egerre használt főtengelycsapággyal akarta összerakatni Bodnárral a motorját Tominak B.Ö.. Csak Bodnár nem rakta így össze.
Na ehhez mit szólsz. Úgyhogy ennyit az autóról.
A másik , hogy mindenki basztatta Hercziget amiért megóvta ASIt.De azt biztos nem tudod, hogy ASI Eger után Tomit akarta megóvni hogy csalósak a Bodnár motorok.((Gyorsonként 1-2 mp-t adott neki)Amikor meg ASI egy 5-6 km-es aszfalt gyorson kioszt 10-et Turánnak.(Lyukóbánya -Parasznya Miskolc rallye 2010)Akkor nagyon gyors.Ennyit ( km-enként 1.5- 2 mp-t Loebtől kapott most. Sőt ha még azt is hozzávesszük, hogy régebben az N-essel a WRC-ket is megverte.Még a végén kiderül , hogy itt van az új Loeb.
és még ráadásul olyan ártatlan mint egy ma született bárány.
Szombat reggel első gyors:
36 autó
Ilyet még nem láttam. Néző sehol. Debrétei elágnál tízen voltunk a bírókkal együtt.
Ott voltam, ott maradtam.
Rallyt akarok !!!
Igazit.
Hihetetlen, hogy még mindig itt tartanak páran hogy ASI biztos csal, meg másik autóval biztos s***abb lenne. Ahogy lentebb írták "1-2 okosság biztos van az autóban de kinek nincs" biztos így van, de attól h 1 ilyen kocsit kiraksz az aszfaltra és beleülsz hátradőlsz az magától nem szállítja neked az eredményeket.Azt tudni kell vezetni, gyorsan vezetni! nem csak ASI verte meg ebben az évben a s2000-eket adott gyorsaságikon hanem jó-páran. És ez inkább annak gáz akinek a legújabb technikája van és képtelen nyerni vele. Most kezdhetnénk reklamálni, hogy a Loeb csak a Citroennel tud nyerni és mért nem megy N-es Subaruval, mutassa meg azzal, hogy mit tud. Miért akarjon olyan autóval menni ami neki nem jó v. nem fekszik.(majd még kötelezővé tesszük h ki mivel menjen) Meg kit érdekel hányszor megy végig egy gyorsot 10 nappal előtte ha az közút, a többi versenyző akinek kicsit is fontos és az ideje engedi ugyanúgy megteszi!Ezen a szinten már nem az számít hányszor járod be az átlag 10-12 km es magyar gyorsokat. Bármilyen sportban kamatozik ha az ellenfeleidnél sokkal több időt tudsz fordítani arra, hogy jobb legyél mint a többi és ez ASI-nál így van, minden idejét erre teszi, vki meg minden idejében a pénzt hajtja csak el tudjon indulni 1 versenyen és nincs ideje szöszmötölni a kocsival, meg teszteléssel.Kicsit hosszú lett bocs, de 1 szó mint száz aki csal azt be kell bizonyítani és nem öklöt rázni, hogy :Te szemét megint csaltál
Ez igaz. Ő A8-ban ment egy EVO 6-al. De erre a 2 autóra meg ASI mondta, hogy akkora különbség nincs, mint azt az ember gondolná. Meg ez még az első 1-2 versenyen jó kifogás volt, hogy új autó... Nem ült benne annyit, mint ASI, de ment vele 5 versenyt, és számottevő javulást nem lehetett látni. A szokásosat mutatta: amikor nagyon gyors volt, akkor hibázott is.
Sziasztok! Nem vagyok ASI fan, de el kellene már ismerni, hogy senki más nem ismeri a saját autóját, mint Ő.
Lehet, hogy vannak benne "okosságok", de kiébe nincsenek?
Mindenki úgy megy ahogy tud, és ahogy akar.
Kevés olyan pilóta van aki méterről-méterre fel tudja bontani az autó mozgását, viselkedését, beállítását.
Ha beülne egy másik márkába, ott is előbb utóbb kiforrná magát.
Lancer ismeretre egy jó példa: Tommi Makinen.Azt hiszem ezt a nevet nem kell bemutatni senkinek...Ő is csak a Lancerral tudott felmutatni valamit, a többivel esett-kelt...
Na valami hasonló itt is a helyzet, de a lényeg, hogy ASI a bajnok idén, az ellenfelek, csak fúrják, de ellenszert nem találták ellene az idén.
Ez van...
Majd jövőre kiderül minden....
A kicsi fiam miatt mentem ki Meszesre, mert közel van és él-hal a rally autókért. A célban meszesi barátaim fogadnak és ilyen mondatokat fogalmaznak meg:
- Ezek miatt kellett eltenni a focimeccset vasárnapra?
- Hol vannak a nézők, csak a helyi és környékbeli ismerősök lézengenek?
Asira még visszatérve mindig, mindenki, mindenhol azt hangoztatja hogy csal. Lehet hogy így van én nem tudhatom, de ha valaki ezt ennyire tudja lépjen ez ügyben. Kérem szépen be lehet adni az óvást. Erre van kitalálva. Ha meg ehhez nem fülik a foga senkinek , akkor csendben kell maradni.
Asi belső kamerás felvételén ragyogóan látszik hogy néző szinte nem is volt. Tavasszal ugyanez a gyors volt a rallysprintnek. Hát elmondanám egy kanyarban többen voltunk ott mint itt az egész szakaszon összesen. És látványban sem volt hiány.Ennek csak Tibike örül egyedül senki más. Ő azt sem bánná ha verseny sem lenne. Csak fizessék be a nevezési díjakat és majd fejben lejátszuk a többit, mintha... Ezek után nem csodálkoznék ha jó pár szponzor visszalépne.
Te aztán összetetten gondolkodsz. ASI csaló mert veri a s2000et. De ha Turi veri ASI-t, aki csaló, az nem csalás, ő ennyire tud. Amúgy Turi sem először megy a gyémántos márkával, ezt nem tudom honnan veszed.
Azért azt tegyük hozzá, hogy abban a "fos bérelt autó"-ban ami egyébként a Balázs Öcsiéké minden benne van amit az N kategória enged! Ha meg Asi csal akkor meg kell fogni és nem utólag vádaskodni hogy ílyen meg olyan csaló! Nem Asi-t védem, csak szerintem ez így ferr! (Ezzel az erővel bárkire bármit rá lehetne fogni hogy ezt meg azt mindenki tudja meg stb.... hagyjuk már...oda kell menni a versenyen és rá kell mutatni hogy barátom most te csalsz ezért meg azért! )Turi Tomi meg olyan mint McRae volt vagy mint most Duval ha megy akkor nagyon gyors, de szinte mindig vagy nyer vagy eldobja a vasat! Ezt jól tükrözi az elmúlt idény! Elismerem a tudását, de azt is el kell ismerni, hogy ebben az évben ez a teljesítmény neki erre volt elég...Nem úgy jött ki a lépés! Az meg hogy Asi lesz a bajnok mi után nem mehetnek WRC-k és mindenki "ugyan olyan" autóban ül már rég lehetett sejteni!