Evo2-es FABIA már itthon is
Herczig Norbi interjú
2010-08-18
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
731924973
Napi oldal:
118226
Jelenleg:
3305
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Kérlek jelentkezz be, ha hozzá akarsz szólni!
Borsod Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 326 hozzászólás • 17 oldal
326. • 2010-08-31 10:09:08
És egy újabb sikeres mű :) szerzőjét szavairól valószínűleg felismerjük...
http://www.mnasz.hu/letoltes/1_feleves_beszamolo_10_net.pdf

„Az írott média megjelenés növeléséhez nagyobb anyagi források
mozgósítására lenne szükség, de e téren a lehetőségek sajnos korlátozottak.”

Hiszen a pénzt valaki folyamatosan ígérte…
„Sajnos vannak olyan média képviselők, akik visszaélnek az MNASZ
média jogaival, jelentős anyagi bevételhez jutva, melyből sem a szakág, sem
a Szövetség nem részesedik.”
És már a Média Bizottságban sincsen…

„Az MNASZ sportszakmai bevételeinek közel 50%-a, a Rallye szakágtól folyik be.”

És mennyit visznek el KO KO és bandája szállás, kaja számlái és maga a szakágvezető?

„A Rallye2 MCS megkezdte működését, a versenyeken érezhetően nőtt a nevezők száma,”
Melyik versenyeken állapították ezt meg?
325. • 2010-08-27 09:20:07
Ezt láttátok mélyen tisztelt RSB?
http://www.duen.hu/info/100825_OZD_nevezesek_atveteliidok.pdf

Ideje átadni a helyeteket másoknak.
- Hasonló hónap
- Hasonló környék
- Sokkal több induló
324. • 2010-08-24 11:06:25
Tessék. Egy kis rally. Csak az nézze akit nem flusztrálnak a bukások. Észt rally, ami nagyon jó, és látványos.
http://www.youtube.com/watch?v=wTKK57BkcOE&feature=related
323. • 2010-08-24 09:12:33
Kedves Ori!

Akkor tehát Asi anno amikor verte a wrc-ket akkor annyira szétcsalta az ennes micsut hogy jobb lett mint a wrc, pláne kb mind ezt 10-ed, 20-ad áron mint amennyibe egy wrc kerül!Komolyan mondom azon csodálkozom, hogy a vébén a csapatok és a gyártók miért nem Asihoz mennek tanácsért és miért nem mennek már régen szétcsalt ennes autókkal amit Asi instrukciói szerint építenek!Mert hát ugye egy ennes micsu kb 20-25 milla egy wrc meg mondjuk 200-250!De biztosan én látom rosszul! Én ezt a témát lezártnak tekintem! Ebben az évben Asi volt a jobb és kész!El kell ismerni, nem utólag fikázni!
322. • 2010-08-24 08:42:01
Ori.
Ha van időd, olvasd vissza, hogy a Salgó rally előtt, kiket láttak tréningezni a Szlovák gyorsokon, már jóval a hivatalos tréning idő előtt. A nagy kedvenceteket, és olyan pilótákat, akik labdába nem rúgnak. Ennyit a túl sok tréningről.. A többi s***ról is van véleményem. De hagy emlékeztesselek egy régebbi elejtett beszélgetésre, mikor egy ennes pilóta nyilatkozta arra a kérdésre h miért nem óvják ki. Azt mondta, mert mindenkinek van vaj a füle mögött. Úgyanúgy mint a másik nagyon kedvelt típusnál. Le lehetne már zárni ezt a f***ságot. A jobbik nyert, és csak egy pilótában van benne a nyerés rajta kívül, az a Jani. Kedveztek ezek a pályák a Micsunak. Ennyi az egész, plusz etanol, plusz tehetség. Minden összejött.
csehben a Pech is szorongatja már a Romant egy- egy Cseh bajnokin, sőt már verte is, és Ő etanol nélkül.
Nem mindegy h ki ül az S2000 es kocsiban. Az idén, csak a Jani volt képes Asi után menni.
321. • 2010-08-24 00:01:32
én azt mondom ori, hogy te egy idióta barom vagy. gratulálok Zsuzsi, Gyuri! nagyon szép volt.
320. • 2010-08-23 23:33:32
Néhányszor már bizony a "mester" megbukott,de osztályt
ismételt és minden rendben... vigyorgok
Amúgy meg van egy idézet: NA ÉS...? helyeslek
319. • 2010-08-23 20:51:13
Kedves T.gabee!
Azt biztos nem tudod, hogy Egerre használt főtengelycsapággyal akarta összerakatni Bodnárral a motorját Tominak B.Ö.. Csak Bodnár nem rakta így össze.
Na ehhez mit szólsz. Úgyhogy ennyit az autóról.
A másik , hogy mindenki basztatta Hercziget amiért megóvta ASIt.De azt biztos nem tudod, hogy ASI Eger után Tomit akarta megóvni hogy csalósak a Bodnár motorok.((Gyorsonként 1-2 mp-t adott neki)Amikor meg ASI egy 5-6 km-es aszfalt gyorson kioszt 10-et Turánnak.(Lyukóbánya -Parasznya Miskolc rallye 2010)Akkor nagyon gyors.Ennyit ( km-enként 1.5- 2 mp-t Loebtől kapott most. Sőt ha még azt is hozzávesszük, hogy régebben az N-essel a WRC-ket is megverte.Még a végén kiderül , hogy itt van az új Loeb.
és még ráadásul olyan ártatlan mint egy ma született bárány.

318. • 2010-08-23 20:00:49
Rallyt akarsz??? akkor Sátoraljaujhely szept12. BAZ rallysprint!! kacsintok vigyorgokott megkapod a rallyt! király
317. • 2010-08-23 18:50:45
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
316. • 2010-08-23 18:49:29
Szombat reggel első gyors:
36 autó
Ilyet még nem láttam. Néző sehol. Debrétei elágnál tízen voltunk a bírókkal együtt.
Ott voltam, ott maradtam.
Rallyt akarok !!!
Igazit.
315. • 2010-08-23 17:51:55
Hihetetlen, hogy még mindig itt tartanak páran hogy ASI biztos csal, meg másik autóval biztos s***abb lenne. Ahogy lentebb írták "1-2 okosság biztos van az autóban de kinek nincs" biztos így van, de attól h 1 ilyen kocsit kiraksz az aszfaltra és beleülsz hátradőlsz az magától nem szállítja neked az eredményeket.Azt tudni kell vezetni, gyorsan vezetni! nem csak ASI verte meg ebben az évben a s2000-eket adott gyorsaságikon hanem jó-páran. És ez inkább annak gáz akinek a legújabb technikája van és képtelen nyerni vele. Most kezdhetnénk reklamálni, hogy a Loeb csak a Citroennel tud nyerni és mért nem megy N-es Subaruval, mutassa meg azzal, hogy mit tud. Miért akarjon olyan autóval menni ami neki nem jó v. nem fekszik.(majd még kötelezővé tesszük h ki mivel menjen) Meg kit érdekel hányszor megy végig egy gyorsot 10 nappal előtte ha az közút, a többi versenyző akinek kicsit is fontos és az ideje engedi ugyanúgy megteszi!Ezen a szinten már nem az számít hányszor járod be az átlag 10-12 km es magyar gyorsokat. Bármilyen sportban kamatozik ha az ellenfeleidnél sokkal több időt tudsz fordítani arra, hogy jobb legyél mint a többi és ez ASI-nál így van, minden idejét erre teszi, vki meg minden idejében a pénzt hajtja csak el tudjon indulni 1 versenyen és nincs ideje szöszmötölni a kocsival, meg teszteléssel.Kicsit hosszú lett bocs, de 1 szó mint száz aki csal azt be kell bizonyítani és nem öklöt rázni, hogy :Te szemét megint csaltál mosolygok
314. • 2010-08-23 17:09:22
Ez igaz. Ő A8-ban ment egy EVO 6-al. De erre a 2 autóra meg ASI mondta, hogy akkora különbség nincs, mint azt az ember gondolná. Meg ez még az első 1-2 versenyen jó kifogás volt, hogy új autó... Nem ült benne annyit, mint ASI, de ment vele 5 versenyt, és számottevő javulást nem lehetett látni. A szokásosat mutatta: amikor nagyon gyors volt, akkor hibázott is.
313. • 2010-08-23 15:31:50
Maga Turi mondta egy riport során, hogy most vezetett először N4-es Mitsut.
312. • 2010-08-23 14:59:17
Sziasztok! Nem vagyok ASI fan, de el kellene már ismerni, hogy senki más nem ismeri a saját autóját, mint Ő.
Lehet, hogy vannak benne "okosságok", de kiébe nincsenek?
Mindenki úgy megy ahogy tud, és ahogy akar.
Kevés olyan pilóta van aki méterről-méterre fel tudja bontani az autó mozgását, viselkedését, beállítását.
Ha beülne egy másik márkába, ott is előbb utóbb kiforrná magát.
Lancer ismeretre egy jó példa: Tommi Makinen.Azt hiszem ezt a nevet nem kell bemutatni senkinek...Ő is csak a Lancerral tudott felmutatni valamit, a többivel esett-kelt...
Na valami hasonló itt is a helyzet, de a lényeg, hogy ASI a bajnok idén, az ellenfelek, csak fúrják, de ellenszert nem találták ellene az idén.
Ez van...
Majd jövőre kiderül minden....
311. • 2010-08-23 14:58:00
Borsod Rally tapasztalatom:

A kicsi fiam miatt mentem ki Meszesre, mert közel van és él-hal a rally autókért. A célban meszesi barátaim fogadnak és ilyen mondatokat fogalmaznak meg:
- Ezek miatt kellett eltenni a focimeccset vasárnapra?
- Hol vannak a nézők, csak a helyi és környékbeli ismerősök lézengenek?

Kicsi fiam kérdése:
- Apa csak ennyi autó jött?

No komment!
310. • 2010-08-23 14:53:39
Asira még visszatérve mindig, mindenki, mindenhol azt hangoztatja hogy csal. Lehet hogy így van én nem tudhatom, de ha valaki ezt ennyire tudja lépjen ez ügyben. Kérem szépen be lehet adni az óvást. Erre van kitalálva. Ha meg ehhez nem fülik a foga senkinek , akkor csendben kell maradni.
309. • 2010-08-23 14:49:39
Asi belső kamerás felvételén ragyogóan látszik hogy néző szinte nem is volt. Tavasszal ugyanez a gyors volt a rallysprintnek. Hát elmondanám egy kanyarban többen voltunk ott mint itt az egész szakaszon összesen. És látványban sem volt hiány.Ennek csak Tibike örül egyedül senki más. Ő azt sem bánná ha verseny sem lenne. Csak fizessék be a nevezési díjakat és majd fejben lejátszuk a többit, mintha... Ezek után nem csodálkoznék ha jó pár szponzor visszalépne.
308. • 2010-08-23 12:40:50
Te aztán összetetten gondolkodsz. ASI csaló mert veri a s2000et. De ha Turi veri ASI-t, aki csaló, az nem csalás, ő ennyire tud. Amúgy Turi sem először megy a gyémántos márkával, ezt nem tudom honnan veszed.
307. • 2010-08-23 08:42:48
Azért azt tegyük hozzá, hogy abban a "fos bérelt autó"-ban ami egyébként a Balázs Öcsiéké minden benne van amit az N kategória enged! Ha meg Asi csal akkor meg kell fogni és nem utólag vádaskodni hogy ílyen meg olyan csaló! Nem Asi-t védem, csak szerintem ez így ferr! (Ezzel az erővel bárkire bármit rá lehetne fogni hogy ezt meg azt mindenki tudja meg stb.... hagyjuk már...oda kell menni a versenyen és rá kell mutatni hogy barátom most te csalsz ezért meg azért! )Turi Tomi meg olyan mint McRae volt vagy mint most Duval ha megy akkor nagyon gyors, de szinte mindig vagy nyer vagy eldobja a vasat! Ezt jól tükrözi az elmúlt idény! Elismerem a tudását, de azt is el kell ismerni, hogy ebben az évben ez a teljesítmény neki erre volt elég...Nem úgy jött ki a lépés! Az meg hogy Asi lesz a bajnok mi után nem mehetnek WRC-k és mindenki "ugyan olyan" autóban ül már rég lehetett sejteni!
Borsod Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 326 hozzászólás • 17 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k