RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Extrém teszt
Hideg Krisztián Orfűn tesztelt
2011-03-28
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
710364455
Napi oldal:
114716
Jelenleg:
3167
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Mostanában nem kellene meglepődni semmilyen időjárási körülményen, főképp nem márciusban, mégsem számítottak hóra az orfűi futam résztvevői. Volt viszont olyan, aki még örült is a változatosságnak, és elégedetten térhetett haza. Hideg Krisztiánnal beszélgettem az orfűi tesztet követően.

extrem_teszt_3

Orfűn teszteltetek, mesélj!
Nagyon rendben volt a verseny, nagyon tetszett minden! A verseny szervezésével maximálisan elégedett voltam, Markó Tibinek egy ötöst nyugodtan be lehet írni. Nagyon pörgős, nagyon jól szervezett verseny volt, igazából minden a helyén volt. Csak így tovább!
Ez a sprintesek versenye volt, a bajnokságuk első futama, minket pedig odaengedtek tesztelni, amit nagyon szépen köszönünk!
Szuper jó volt!

Annak ellenére is, hogy reggel esett a hó?
Az volt a legjobb benne! Mindig szerettem extrém körülmények között versenyezni, ezen a futamon pedig még a gumiválasztásunk is nagyon jól sikerült hozzá. Reggel vadonatúj hógumival vágtunk neki, és tökéletesen működött a félig havas, latyakos körülmények között.

extrem_teszt_1

A második körben egy ugyanilyen szettet hagytunk fenn, de akkor már nem volt az igazi. Nagyon szárazak voltak már a pályák, így egy kör alatt egy garnitúra gumit koptattunk el teljesen, így ott már kaptunk is az ellenfelektől. Majd a harmadik körben egy újabb szett gumit próbáltunk ki, mellette pedig folyamatosan állítgattuk az autót, puhítottuk, keményítettük, mindennel próbálkoztunk, a hajtásprogramokat folyamatosan változtattuk.

A harmadik körben sajnos nekimentünk egy lassítónak, ami miatt elmozdult az egész eleje a kocsinak. Már csak "otthon" derült ki, hogy akkorát kapott a kocsi eleje, hogy hátrébb jött a hűtő és kilyukasztotta az intercooler csövet.

A negyedik-ötödik körben 1.2-es, 1.3-as turbónyomás volt, és néha ugrott csak feljebb. Éreztem is, hogy kicsit sokat kapunk így a végére. Utólag nézegettem is a felvételeket, hogy elég gyorsan jöttünk, és annak ellenére mégsem voltak túl jók az időeredményeink. Szerencsére viszont meg lett az oka, hogy miért is volt ez az apró kis problémánk, ezért volt 40-50 lóerővel gyengébb a kocsi.

extrem_teszt_2

Mennyire vagy elégedett?
Tényleg minden rendben volt és megnyugtató számunkra ez az eredmény, annak tükrében főképp, hogy mekkora volt a turbónyomás.

Milyen az autó?
Ez egy nagyon jó autó, nagyon-nagyon tetszik és eddig minden rendben volt vele, reméljük, hogy ez így is marad! Túl nagy különbséget egyébként nem érzek, a korábbi autóhoz képest... más ebben a computer, és talán ez az egy, ami más a két autóban.

Navigátor?
A Hideg - Kecskeméti páros nevéhez eddig két magyar abszolút bajnoki cím fűződik, 1983-ból és 1984-ből... Ha mi ezt 2013-ban és 2014-ben tudjuk majd megszerezni, azzal is elégedettek leszünk :-) Mindent megteszünk az idei évben is a minél jobb eredmény eléréséhez. Csináljuk a teszteket, és lesz is még egy a verseny előtt.
Ott még egy kicsit próbálunk a futóművön finomítani, mert száraz körülmények közt, gyors kanyarokra még nem tudtuk igazán kitalálni, hogy mi legyen, de úgy gondolom, hogy egy nagyon jó koncepcióval fogunk odaállni az Eger Rallye rajtjába.

extrem_teszt_4

A változások függvényében, újra megkérdezném:
milyen lesz az Eger Rallye?
Nem foglalkozom ezekkel a dolgokkal, távol szeretnék maradni ettől. Sok minden nem tetszik, és lehet, hogy el fog jönni majd az az idő is, amikor én is el fogom mondani ezekről a dolgokról a véleményemet. Én nagyon szívesen mentem volna az RTE mezőny után is, hiszen licencesként nagyon sokszor versenyeztem már RTE futamon is, de igenis tudomásul kell venni, hogy vannak prioritások… Egyébként ez az egész „ügy” kapcsán úgy gondolom, hogy sosincs olyan, hogy valakinek 100 %-ban igaza legyen, mindig vannak igazságok és részigazságok. Még mindig vannak a rallye körül olyan emberek, akik nem odavalók.

Bár tudom, hogy sokakkal nem egyezik a véleményem, de tényleg úgy gondolom, hogy nem egy rossz irány, ami felé most haladunk. Nem a versenyzők dolga eldönteni, hogy mi legyen. Mi azt tudjuk eldönteni, hogy ha egy versenyt kiírtak, akkor azon el akarunk-e indulni, vagy sem. Ami most folyik - ez az interneten való írogatás - ez semmi más, mint hangulatkeltés, és ezt be kellene fejezni! És ehhez még annyit tennék hozzá, hogy a harag hatalom nélkül semmit nem ér! A nézőknek pedig azt tudnám üzenni, hogy mindig hallgassák meg a másik felet is. Sose hozzanak döntéseket az egyik fél idegességében leirkált hülyeségeiből!



a csapat támogatói:

extrem_teszt_5


extrem_teszt_6


extrem_teszt_7



extrem_teszt_8



extrem_teszt_9



extrem_teszt_10



extrem_teszt_11

extrem_teszt_12




extrem_teszt_13

extrem_teszt_14



extrem_teszt_15



extrem_teszt_16



extrem_teszt_17

Ez a hír most jelenik meg 4467. alkalommal
Share |
2011.03.19-20.
TR Consult Rallye Sprint Bajnokság 2011
A123 Kupa
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.18-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k