h i r d e t é s
Összes oldal:
710461653
Napi oldal:
211914
Jelenleg:
5011
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
136 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
121 |
3. |
Ott Tanak |
|
115 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
91 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
63 |
7. |
T. Katsuma |
|
58 |
8. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
9. |
Dani Sordo |
|
27 |
1. |
Hayden Paddon |
|
73 |
2. |
M.Franceschi |
|
63 |
3. |
Mads Ostberg |
|
53 |
4. |
Jon Armstrong |
|
25 |
5. |
S. Tempestini |
|
40 |
6. |
Miko Marczyk |
|
40 |
7. |
Oliver Solberg |
|
35 |
8. |
Georg Linnamae |
|
26 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
28 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán F. |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Botka Rally Team
Kenotek Ypres Rally 2016
2016.06.25. - Belgium, Ypres
Nehezen indult az 52. Ypres Rallye a Botka Rally Team számára és a vesszőfutás egészen a 12. gyorsasági szakaszig tartott. Kétszer is elszakadt a váltó-bowden és emiatt idő előtt be kellett fejeznie az ERC belga futamát a Botka Dávid - Szeles Péter kettősnek.
A Citroën DS3 R5 az utolsó pillanatban készült el, a teszt elmaradt, a beállításokkal küzdöttek Botka Dávidék. Ennyi történt szombat reggelig a csapattal. „Folytattuk a vesszőfutásunkat. Ugyanaz történt, mint tegnap. Az egész verseny folyamatos problémákkal küzdöttünk, nem találtam a kocsiban meg azt, amit szerettem volna. Teljesen ellenkező dolgokat csinált, mint amit én akartam. Nem tudtam az úton tartani. Ez nem a mi versenyünk volt.” - mondta szomorúan Dudu.
Szombaton 10 gyorsasági, összesen 160 versenykilométer szerepelt a programban. „A beállításokkal egy kicsit sikerült javulnunk. Az volt a terv, hogy a zárónapon a négy körben folyamatosan állítgatjuk az autót, de aztán erre nem volt lehetőségünk. Három gyorsaságiból kétszer megforogtam. Mind annak tudható be, hogy valami nem úgy áll, ahogy kellene. Hasonló szituációkban normál esetben nem lett volna szabad megforogni. Biztos, hogy nem jók a beállításaink. Ez sajnos összefügg azzal, hogy nem volt tudtunk tesztelni az autóval.”
Nem tudták befejezni a versenyt a fiúk. „Már az első gyors felénél elszakadt a váltó-bowdenünk. Ilyenkor a váltókar csak lóg, nincs összeköttetésben a váltóval. Negyedik sebességi fokozatban mentünk másfél gyorsasági szakaszt és így kellett a szervizbe jutnunk. Ott kicseréltük a bowdent. Még két gyorsaságit tudtunk menni. Az egyiken megforogtunk, és igazából a következő volt az, ahol nem volt semmi gondunk. Időben sem volt olyan rossz, de még így is messze volt a jótól. Aztán a következő szakaszon újra elszakadt a bowdenünk, mint ahogy a hasonló autóval induló, élmezőnyben autózó párosoknak is. Nagyon sok volt a nagy tempóról való megállás, ahol nagy igénybevételt kap a váltókar és a bowden a sok, gyors visszaváltástól, ez lehetett a gond nekik is, nekünk is.”
Minden verseny egy külön kihívás az ERC sorozatban. „Ugyan már mentünk ezzel a kocsival aszfaltos versenyen, de minden más itt és igazából minden versenyen mások a körülmények. Nem lehet a versenyeket összehasonlítani és nincs is értelme, hiszen mindenhova más beállítás kell. Ez most nekünk nem volt meg. Az elejétől a végéig kínlódtunk, szenvedtünk. Egy percét nem tudtuk élvezni a versenynek.”
A korábbi tervekhez képest változtat a csapat az idei versenynaptárán: „Most tartunk egy szünetet és a Barum Rallye-n indulunk legközelebb. Előtte tesztelünk. Sokat tesztelünk! Hogy legyen értelme elindulni. Addig még lesz két ERC futam, de mindkét verseny olyan, amin nem lenne értelme indulnunk. A Barum pályái nagyon közel állnak a magyar gyorsaságikhoz. Ott lehetne élvezeteset autózni és az azt következő két verseny is jónak ígérkezik. A lett futamon és a tavalyi kedvencemen, a Cyprus Rally-n is biztosan rajthoz fogunk állni.”
Ez a hír most jelenik meg 2264. alkalommal
European Rally Championship 2016
hírek • videók • fórumok
|