h i r d e t é s
Összes oldal:
732057659
Napi oldal:
41581
Jelenleg:
1642
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Demjén Martin '99-től rendszeresen járt kisebb versenyekre. 2002-ben egy amatőr versenyen meglátott egy 1000 ccm-es Ford Fiestát, amivel hosszú időn át tanulta a kocsizás rejtelmeit. Innentől négy évig amatőr futamok, majd 2006-tól ralisprint versenyek jöttek. Augusztus közepén, a Mátrában pedig hatalmas fölénnyel vert meg mindenkit… Ja, Martin most 16 éves…
- Milyen eredményeid voltak korábban? - Például 2003-ban Borsosszentgyörgyön egy négy versenyből álló sorozatban megnyertem a kategóriámat, és 2005-ben Edelényben nyolc forduló után abszolút első lettem.
- Azzal a Mitsubishivel, amivel a Mátrában mentél, mióta versenyzel? - Ez volt az első versenyem vele.
- Akkor még szebb ez az eredmény! Milyen volt a verseny? - Szombaton volt egy sajnos elég rövidre sikerült tesztünk, mert a generátor elromlott. Pestről ugyan hoztak egyet, de nem tudtunk sokat menni a kocsival. Ezt leszámítva azonban nem volt semmi gáz az autóval, és végig remekül szuperált. Az első gyors volt igazából, ahol először versenytempóban mentem vele. Itt már rögtön sikerült egy első időt mennünk, 6 másodperccel vertem meg az utánam következőt.
- Teljesen ismeretlenek voltak ezek a gyorsok? - A mátrakeresztesin már mentem két versenyt, vagyis nyolcszor, viszont a szuhai teljesen ismeretlen volt. Sokan mondták, hogy ezt meg kell majd tisztelni, mert elég veszélyes pálya, ennek ellenére nagyon tetszett. Három edzés-lehetőségünk volt előtte, úgyhogy a második kör is nagyon jó lehetett volna, de sajnos az ellenfelünk, a Bagi Norbi beesett, és mivel le kellett lassítanunk, annyira nem lett jó az időnk. De addig nagyon jól leszaladtunk - szerintem.
- Elég nagy neveket szorítottál magad mögé - mit szóltak ők ehhez? - Igen, Határ Pista bácsi és Rafi elég nagy nevek, és nagyon jó érzés volt, hogy magam mögé tudtam utasítani őket. A verseny végén gratuláltak, ami nagyon jól esett.
- Mi a titkod? - Gyorsan kell menni…:)
- :) Jó, ez belátom hülye kérdés volt…:) Most elég szépen menetelsz előre, de mi a cél? - Jövőre megszerzem a jogosítványt, és ahogy alakulnak a szponzorok, majd meglátjuk mi lesz: rali-túra, vagy Rallye2 és egyszer talán ORB, hogy ha a pénzek is úgy jönnének össze.
- Nem akarok a zsebedben turkálni, és nem is ezért kérdezem, de mennyire jó reklámlehetőség, hogy ennyire fiatalon ennyire eredményes vagy? Könnyebben jönnek a szponzorok? - Nem, sőt az a baj, hogy sokan azt mondják, hogy mivel még nincs jogosítványom, ezért nem támogatnak. Erre én azt szoktam mondani, hogy nem minden esetben kell jogsi hozzá, és azt hiszem, nem én vagyok az egyetlen ilyen fiatal Magyarországon, aki versenyez, és még megy is neki. Szerintem nem a jogsi kell ahhoz, hogy a felnőtteket meg tudjam verni és jó időket tudjak autózni…
- …mint ahogy a hétvégi eredményed is mutatja… Jövőre is marad ez az autó? - Ez majd a szponzoroktól függ.
- De tetszett? - Nagyon! Ez egy nagyon jó autó, és itt ragadnám meg a lehetőséget, hogy megköszönjem Domonkos Lacinak a lehetőséget, és hogy megbízott bennem.
- Milyen autókkal mentél eddig? - Korábban volt egy Fiat Ritmo Abarth, és a Ford Fiesta, amit már említettem. Most egy összkerekes BMW-m van, egy 325ix, ezzel szoktam menni, úgyhogy a négykerékhajtás nem volt újdonság.
- Mi lesz a következő verseny, ahol rajthoz állsz? - Azt még nem tudom pontosan, de valahol még mindenképp megyek idén.
Ez a hír most jelenik meg 8741. alkalommal
|