Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
Ezúttal a célig, na de addig...
Elek Pisti autózása mindenhol sikert aratott
2011-09-16
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
722756215
Napi oldal:
203094
Jelenleg:
5684
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Meglepő dolog, de Elek István a pályafutása során most először teljesítette a Mecsek Rallye-t a célig! Próbálkozásai már voltak, és bár most is majdnem ottmaradtak az orfűi gyors közepén, a verseny abból a szempontból sikeres volt számukra, hogy elérték a végét! Hogy milyen volt más szempontok alapján, arról Elek Istvánt kérdeztem.

ezuttal_a_celig_na_de_addig_7

Lassan már megszokottá válik, hogy veled a defektekről kell beszélgessek!
Igazából, ha azt nézzük, akkor vágjunk bele a végébe, mert defektünk most csak az utolsó - 24 km-es - gyorsasági végén volt. Nem igazán zavarta már ez a versenyzésünket, de nem úsztuk meg most sem, az igaz! Orfűn is volt kalandunk, de az nem defekt volt, hanem a parkolóban a szűk részben sikerült egy kicsit túlcifráznom a dolgokat és hozzácsaptam a bal hátsó kereket a szegélyhez és eltört a felnink! A gumit igazából utána leszedték róla, annak semmi baja nem lett!

ezuttal_a_celig_na_de_addig_1

Nagyon látványosra vetted a figurát több helyen is!
Nem mondom, hogy nem mentünk úgy a versenyen, hogy az nem tetszett az embereknek! :-) Elkapott a hév néhol... vagy inkább túl sok helyen!

ezuttal_a_celig_na_de_addig_4

Ezen a gyorson történt egy másik eset is veletek...
Ott igazából csak annyi történt, hogy akadályoztak minket, ami teljesen egy normális dolog, hiszen baleset történt. Mi ennek megfelelően megálltunk, aztán utána vártuk az időjóváírást, hiszen arról volt szó, hogy ilyen esetben majd átlagidőt kapunk. Mi lekapcsoltuk az ALS-t, feleslegesen nincs értelme koptatni a gumikat és az autót, és kigurultunk a gyorsaságiról. Amikor kiértünk, akkor mondták, hogy nem kapunk semmilyen átlagidőt, ez lesz az időnk! Elég probléma az számunkra, hogy volt egy felni törésünk, nem kell még plusz hozzá ez is. Gondolkoztunk azon is, hogy egyáltalán ezek után folytassuk-e a versenyt, majd utána jött a procedúra, mondtuk, hogy vegyék már figyelembe, hogy mennyit mentünk ott a következő körben, amikor már nem volt problémánk, de ők nem akartak ezzel foglalkozni. Végül 28 másodpercet jóváírták, és nem arról van szó, hogy ezen múlt volna számunkra a verseny, hanem maga a hozzáállás, hogy az milyen volt! Ez egy vicc! Olyan emberek döntenek rólunk, akik életükben nem fogtak még annyi pénzt a kezükben, amit mi egy-egy verseny alatt elköltünk, és fel sem fogják, hogy milyen kárt okoznak ezzel másnak.

ezuttal_a_celig_na_de_addig_3

Milyen volt maga a verseny?
A mecseki pályákért én sosem voltam oda, de ennek ellenére úgy is mondhatnánk, hogy ez volt az első Mecsek Rallye-m! Eddig kétszer indultam, mindkétszer másfél gyorsaságit mentem és most az orfűi parkolóban megint megvolt az esélyem erre a másfél gyorsra. Tovább tudtunk menni és végigcsináltuk a Mecsek Rallye-t. Nekem tetszett, annak ellenére is, hogy a külföldi versenyzők közül is sokan panaszkodtak, hogy milyen gyorsak a pályák. Én imádom, és én nagyon szeretek ilyen nagytempóval száguldozni! A verseny maga olyan szempontból nagyon jó volt, hogy minden pontosan zajlott, nem voltak késések. Ami nagyon bosszantó volt viszont, hogy a verseny rendezője ennyire nem készült fel a tömegre! Nem is tudom, hogy ezt hogyan képzelték! Egy normál futamra több biztonsági embert állítanak a pálya szélére, itt meg se szalagozás, se semmi nem volt! Meglepett ez, nem igazán tudtuk hová tenni!

Érdemes arról kérdezzelek, hogy hol végeztetek?
A versenyen a kategóriánkban az ötödik helyen végeztünk, és abszolútban a kilencediken, hiszen hátrébb csúsztunk egyet, de ennek már sok jelentősége nem volt. A 3. géposztályban, az éves bajnokságot nézve viszont ezzel az eredménnyel lecsúsztunk a dobogóról és csak a negyedikek lettünk. Ha nem csinálom ezt a butaságot, ezzel a felni töréssel... De itt inkább fejezzük is be a "ha"-val kezdődő elméleteket, hiszen sokan mondhatnák ugyanezt, akik így-úgy estek ki. Sok apróbb fordulaton múlott az, hogy nem végeztünk előrébb a bajnokságban.
Ennek jelentősége már nincs, ez az év ilyen volt!

ezuttal_a_celig_na_de_addig_5

Van már arról elképzelésed, hogy hogyan tovább?
Persze, konkrét elképzeléseink vannak! Látjuk, hogyha nincs semmi probléma, akkor versenyképesek vagyunk. Látszik, hogy a murván egyértelműen nagyon gyorsak vagyunk, de aki engem ismer, az tudja, hogy a murva nekem sosem volt probléma. Aszfalton kell egy kicsit még gyorsulnunk! Ha minden jól megy, akkor idén még elmegyünk a Waldviertel Rallye-ra, a jövő éven meg már most dolgozunk! Lehet, hogy nem csak a hazai bajnokságban fogunk menni, hanem valamelyik szomszédos országéban is, de erről majd később!

ezuttal_a_celig_na_de_addig_6

 

a csapat támogatói:

 a_veget_meg_megnyomjuk_1

a_veget_meg_megnyomjuk_2

a_veget_meg_megnyomjuk_3



a_veget_meg_megnyomjuk_4



a_veget_meg_megnyomjuk_5



a_veget_meg_megnyomjuk_6



a_veget_meg_megnyomjuk_7




a_veget_meg_megnyomjuk_8




a_veget_meg_megnyomjuk_9




a_veget_meg_megnyomjuk_10

Ez a hír most jelenik meg 4091. alkalommal
Share |
2011.09.09-11.
Intercontinental Rally Challenge 2011
CANON 45. Mecsek Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k