RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Fél kézzel is ötödik
Pethő Tyutyu fájós kézzel is behozta a Mitsut a legjobbak közé
2011-07-22
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
710357967
Napi oldal:
108228
Jelenleg:
2694
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Fel_kezzel_is_otodik_1

Mint Superman a levegőben, bal karját előrelendítve vágtázott Pethő Tyutyu ezen a futamon, hiszen ezúttal nem a technika, vagy az ellenfelek akadályozták a jó eredményben, hanem a jobb karjában kialakult fájdalom. Tyutyu mit sem törődve a fájdalommal és a kőkemény pályákkal, az abszolút ötödik helyre hozta be a Mitsubishit és navigátorát, ezáltal pedig újabb készletgyarapítást végeztek, és felpakoltak néhány serleget az autó tetejére. Tyutyuval beszélgettem a veszprémi eseményekről. 

Hogyan készültetek fel erre a futamra?

A versenyt megelőzően volt egy tesztünk, ahol eldöntöttük, hogy a tavalyi beállításokkal vágunk neki a Veszprém Rally-nak, és ha majd úgy véljük, akkor a futam közben állítunk a kocsin,de aztán nem kellett. A célunk az volt, hogy legalább a bükfürdői eredménnyel térjünk majd innét is haza és egy újabb porfogóval gazdagítsuk a készletet. A pályák nagyrészt ismertek voltak, de azért hiányzott a nagylőtér és Jutaspuszta!

fel_kezzel_is_otodik_5

Jól autóztatok szombaton, mégsem volt probléma – és fájdalom – mentes ez a nap számotokra…
Egész jó helyen autózgattunk az első nap folyamán, annak ellenére, hogy a jobb karom fájt idegbecsípődés miatt, és minden egyes kormánymozdulatnál nagyon-nagyon éreztem és nem tudtam 100%-osan koncentrálni. Az első gyorsaságin azt hittem, hogy emiatt majd óriási hátrányunk lesz a többiekkel szemben, de az időeredményeket meglátva meglepődtünk, hiszen már ott egy abszolút hetedik időt autóztunk, tehát egyáltalán nem volt vészes a futott időnk az élmezőnyhöz képest. A nap hátralévő gyorsasági szakaszain tudtuk tartani ezt, hasonlóan autóztunk végig, de nem túl rossz eredményekkel, majd a harmadik gyorsasági szakaszt követően már az abszolút ötödik helyen álltunk, ami az ismert körülmények közepette egy teljesen elfogadható, jó eredmény volt számunkra.

fel_kezzel_is_otodik_1

Többekben felháborodást keltett, másoknak jól jött, hogy az ötödik gyorsasági szakasz eredményeit végül törölték…
Nekünk semleges volt ez a döntés, hiszen azon a gyorsasági szakaszon igaz, hogy összeszedtünk egy defektet és annak következtében visszacsúsztunk a hetedik helyre, de csak pár másodperccel, ami nem volt jelentős. Majd amikor a versenyigazgató úgy döntött, hogy annak ellenére, hogy mindenki versenytempóban teljesítette a szakaszt, mégis törli az eredményeket mi is rögtön visszaugrottunk a hetedikről az ötödik helyre és onnét folytathattuk másnap reggel, így az összeszedett hátrányból végül mégsem lett valós hátrányunk.

 
fel_kezzel_is_otodik_4

Mit hozott a folytatás?
Az élmezőny többi párosa nagyon-nagyon sietett, megelőztek bennünket, a 10-11. gyorsaságin osztómű-promlémánk is volt, de szerencsére eljutottunk a szervizig és a csapatom kicserélte pikk-pakk. Az utolsó gyorsasági is kalandosra sikerült, hiszen sikerült túlcsúsznunk egy féktávon, és egyszer beforogtunk egy kanyarban, de szerencsére volt elég időtartalékunk. Az abszolút ötödik helyezésen kívül a hármas kategória harmadik helyezése is a miénk lett, így a céldobogón jutott serleg mindkét kezembe! Sikerült elérni a célunkat és gyarapítani a porfogókészletünket, de egyelőre nem pakolászom őket, mert még mindig akkora a fájdalom a karomban.  Valahogy a szerencse végig mellettünk állt, annak ellenére, hogy nem tudtuk túl jó időket autózni, végül a céldobogóra mégis mi érkeztünk meg ötödikként!

fel_kezzel_is_otodik_3

Elégedett vagy az eredménnyel?
Ezzel a céllal vágtunk neki a futamnak, hogy ismét viszünk haza serleget, úgyhogy azt mondhatom, hogy igen, elégedett vagyok! Ha pedig azt nézzük, hogy a verseny elején abban sem voltam biztos, hogy ilyen állapotban végig tudom csinálni, akkor maximálisan elégedett vagyok. Hatalmas az öröm, tényleg nem is számítottunk erre, hogy így meg tudjuk oldani ezt a „feladatot”! Bíztunk benne, hogy a kategóriánkban majd a mi kezünkbe is jut egy serleg, de hogy az abszolút értékelés miatt a másikba is nyomnak egyet, arra azért nem túl sok esélyt láttunk!

fel_kezzel_is_otodik_2

Köszönet a Navigátoromnak, hogy a defektet majdhogynem egyedül cserélte és végig támogatott az egész versenyen, köszönet a csapatnak a jó pontos munkát, Osváth Petinek, hogy kisegített gumival és a Partnereimnek, hogy támogatták az elindulásomat!

a csapat támogatói :

problema_problema_hatan_1

Ez a hír most jelenik meg 2672. alkalommal
Share |
2011.07.08-10.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Veszprém Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.18-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k