h i r d e t é s
Összes oldal:
710356082
Napi oldal:
106343
Jelenleg:
2361
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
136 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
121 |
3. |
Ott Tanak |
|
115 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
91 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
63 |
7. |
T. Katsuma |
|
58 |
8. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
9. |
Dani Sordo |
|
27 |
1. |
Hayden Paddon |
|
73 |
2. |
M.Franceschi |
|
63 |
3. |
Mads Ostberg |
|
53 |
4. |
Jon Armstrong |
|
25 |
5. |
S. Tempestini |
|
40 |
6. |
Miko Marczyk |
|
40 |
7. |
Oliver Solberg |
|
35 |
8. |
Georg Linnamae |
|
26 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
28 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán F. |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Kakuszi Csabával beszélgettünk, két apropója is volt a
A harmadik verseny jön, ami a nevetekhez kötődik… Maxx Rally Miskolc, Karpackie Rallye Bükfürdő és most PRINCE Rallye Veszprém...
A kisdobos ahol tud segít?
A PRINCE Beer egy saját márkás termékünk, a saját receptünk alapján gyártatjuk több országban is ezt a sört. Belgiumban fél literes PET palackban készül, Lengyelországban és Németországban dobozos verziója készül a PRINCE sörnek.
2002 óta vagyunk a magyar piacon. Áruljuk Szlovákiában és Lengyelországban is.
Lengyelországban a KARPACKIE sörgyárban készítik, mely sörnek mi vagyunk a magyarországi kizárólagos forgalmazója.
A PRINCE Beer-t Magyarországon a multikban már lehet kapni és a kiskereskedelemben is már több, mint 2000 elárusító helyen beszerezhető
Markó Tibivel már régóta gyümölcsöző a kapcsolatunk, KARPACKIE Rallye-nak neveztük a korábbi szombathelyi és a mostani bükfürdői futamot is. Azt gondoljuk, hogy ez nagyban segítette, hogy a KARPACKIE nevet itthon megismerték. Azt gondoljuk, hogy egy verseny névadójának lenni sokkal többet jelent, sokkal több emberhez eljut, mint az autókon egy-két matrica.
![fiesta_s2000_a_prince_rallye-n_8](https://www.duen.hu/userfiles/image/100713_PRINCE_Rallye_es_a_Fiesta_S2000/fiesta_s2000_a_prince_rallye-n_8.jpg)
Valószínűleg elég meleg lesz a hétvégén, biztos vagyok benne, hogy jót fog tenni a nézőknek egy két pohár sör…
Valamilyen ajándékkal is kedveskedtek a benevezett csapatoknak, ha jól tudom?
A legutóbbi futamon 4 darabos csomagban kaptak a KARPACKIE sörből a nevezők, csak hogy legyen valami kóstoló és legyen fogalmuk a KARPACKIE íz világáról. Most hasonló kedvességgel szeretnénk szolgálni a csapatoknak. 6 darabos csomagban kapnak majd a belga készítésű sörből. Egyébként ezt az 5%-os ital egy 1750 óta létező családi sörfőzdében készül.
Miután így lehűtöttük a rallyongókat, van egy másik híred is, ami azt gondolom mindenkit lázba hoz majd. Nyílt titok volt, hogy azon dolgoztok, hogy egy S2000-es autóba ülhessetek.
Igen! Úgy tűnik realizálódott az álmunk és másfél év 'pihenés' után, ami természetesen nagyon sok munkával telt, végre valóban itt van az új autónk: egy vadonatúj Ford Fiesta S2000.
![thumb_fiesta_s2000_a_prince_rallye-n_7](https://www.duen.hu/userfiles/image/100713_PRINCE_Rallye_es_a_Fiesta_S2000/thumb_fiesta_s2000_a_prince_rallye-n_7.jpg)
Magyarországon nem volt még ilyen autó. Mesélj róla!
Egy szlovák céggel közösen vásároltuk, tőlük béreljük. Mi szervizeljük az autót és a magyar bajnoki futamok mellett szeretnénk néhány külföldi futamon is elindulni.
Az autó 0 kilométeres. Nálunk lesz, mi fogjuk szervizelni, de a csehekkel közös projektben megy, bérbeadó.
Említetted a külföldi versenyeket… Mik vannak tervben?
Volt szó a német VB futamról, de aztán a versenynaptárak ütköznek, az kimarad. Van egy lengyel versenyünk, ahol már korábban is mentünk a Clióval és talán az ősszel kimegyünk a Catalunya-ra, az tetszett nekünk tavaly, mikor kint voltunk nézelődni.
Volt szerencsém versenytempóban látni ilyen versenyautókat. Minden porcikájukban a versenyre teremtődtek.
Amikor elkészült az autó karosszériája és az M-Sportnál a szervizeseinkkel együtt összerakták, akkor utána mehettünk vele egy kört. A teszt csütörtökön délután lesz, szeretnénk vele a lehető legtöbbet menni.
Van egy mérnökünk Angliából, aki a Clio-val történő versenyzésünket is segítette. Ő volt a Renaultnál a főmérnök, de az M-Sportnál mindenki ismerte, Malcolm Wilsonnak csapatfőnöke is volt anno, mikor versenyzett. Nagyon nagy a respectje az angoloknál is. Futómű specialista, biztos vagyok benne, hogy tökéletes beállításokkal fogunk odaállni a rajthoz.
Az autó motorjának karakterisztikája hasonló az S1600-as autókhoz. Mit vársz Magatoktól a bemutatkozó futamotokon?
Jó lenne odakerülni az elejéhez. De mindenképp kivárásra fogunk autózni, próbálunk vele majd spórolni, nem szeretnénk az első versenyen megkarcolni. De azért azt sem akarjuk, hogy kifütyüljenek a nézők…
Ez a hír most jelenik meg 9092. alkalommal
Magyar Rallye Bajnokság 2010
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|