RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Flottakezelés
Waldviertel, Mikulás, Szilveszter és utána jöhet az ERC Botka Duduéknak
2014-12-05
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710454713
Napi oldal:
204974
Jelenleg:
2378
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Kérlek jelentkezz be, ha hozzá akarsz szólni!
ERC - European Rally Championship
oldalanként | növekvő
összesen: 71 hozzászólás • 4 oldal
71. • 2018-09-10 20:27:59

Javítás: 1 Euro = 324,88 Ft / 2018.09.10. (MNB)
70. • 2018-09-10 20:24:58
Csak a jogdíj és a rendezési támogatás nagyságrendjének érzékeltetése miatt idézem ide:

Forrás: Magyar Közlöny 2018/135-ös száma:

a) 2019-ben szükséges legfeljebb 307 280 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 22 760 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

b) 2020-ban szükséges legfeljebb 307 355 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 17 099 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

c) 2021-ben szükséges 307 431 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 11 605 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról....

d) 2022-ben szükséges legfeljebb 307 508 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 5 876 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

e) 2023-ban szükséges legfeljebb 307 586 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 217 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

...döntött a kormány, személyesen O.V. írta alá (mint minden Korm. határozatot)
A tisztánlátás érdekében: 1 € = 324,88 Ft / 2018.09.10.


A nyíregyházi stadionépítéssel kapcsolatban, nyilván hasonló okokból épül, mint a foci stadionok...
...de "Ajándék lónak ne nézd a fogát!"

https://index.hu/sport/futball/2018/08/14/csak_nem_akar_elkeszulni_a_vidi_16_milliardos_stadionja_sostoi_stadion_mol_keses/

Csak egy apró megjegyzés:
"...kiderült: a főépületnél súlyos statikai problémákat találtak, így ahelyett, hogy integrálnák az új létesítményhez, le kell bontani. A tetőszerkezetet nem bírta volna el ugyanis."

A főépületnek nem kellett volna elbírnia a tetőszerkezetet, mert azt a mellékelt képen látható (fehér) acél "V" tartók tartják, körbe az egész építményen.

Persze, a lényeg, hogy épül... Fehérváron, és Nyíregyházán...
69. • 2018-08-23 17:39:36
Eredményes szereplést kívánok nektek.
Innen szép a nyerés, mert a 22 több, mint a 3...

https://www.ewrc-results.com/entries/45657-barum-czech-rally-zlin-2018/
68. • 2018-05-04 20:30:26
Valószínűleg én nem értek hozzá, de azt hallottam, hogy ha melegednek, gyorsan kopnak a gumik, keményebb keverékkel kell próbálkozni. Igen, szerintem is a kemény keverék gyengébben fog (amíg be nem melegszik), de itt van hőenergia bőven. Azt a gumikeveréket még nem találták fel, amelyik úgy fog, mint a puha, de csak annyira kopik, mint a kemény...

https://www.michelinmotorsport.com/content/download/7550/175144/file/gamme-compet-client-GB+DEC+2013.pdf


67. • 2018-04-05 18:45:06
Isten ments, hogy türelmetlenséggel legyek megvádolva, de nem lesz ERC-Botka-Herczig interjú? Qrvára várom...
http://rallyfeeling.hu/botka-davidek-igy-hemperegtek-az-azori-szigeteken-video/
66. • 2017-08-27 21:29:42

Lehet, hogy a Skoda ugyan azt a váltó bovdent használja, mint a Citroën?
65. • 2017-07-13 18:52:14

Nincs új a nap alatt…

2015. 11. 12.

http://www.duen.hu/hirek/uj_autoja_van_az_europa-bajnoknak

"Az autó szenzációs, nagyon tetszik. Úgy van felkészítve, ahogy egy eladó autótól elvárható. Bízom benne, hogy nem fogok úgy járni vele, mint két évvel ezelőtt a Peugeot-val jártam."

2017. 07. 13.

http://www.duen.hu/hirek/botka_david_uj_korszakot_kezd_hargitan

"Már az első métereken úgy éreztem: a helyemen vagyok! Nagyon tetszik az autó! Igazán élmény vele autózni!" – mesélte szinte ujjongva Dudu. "Máshogy kell vezetni, mint a DS3-at kellett, de bízom benne, hogy hamar megszokom ezt a stílust is! Fura, de jobban hasonlít a Mitsubishi-re, mint a Citroenre. Nem kell vele túlerőltetni semmit. Erős a motorja, jó a futóműve, kezes a kanyarokban és a fékerő is nagyon jól szabályozható. Minden méter, amit megtettem vele, azt sugallta: igen! Ez az!"

Sok sikert Dávid!

64. • 2017-05-13 16:57:45
Bocs, "étkezési ideje"
63. • 2017-05-13 16:56:49
Hasznos volt ez a tudósítás. Megtudtuk, hogy a Kanári-szigetek egyik jellegzetes élőlénye, a váltó-gumigyűrűt evő mumus. Leggyakoribb fészkelőhely az EB futamok Parc Fermé-je.
Fő ékezési ideje az éjszakai órák. helyeslek
62. • 2017-05-13 06:39:51

Ha ez sport, akkor az a nullával egyenlő.
Ha üzlet, akkor nekünk ahhoz semmi közünk...
Köszönöm szépen, de én nem kérek több tudósítást
a Botka csapat ERC szerepléséről...
Egyébként, összességében ebből a "diadalmenetből" annyi jött
le a tudósításokon keresztül, hogy Botkáék körül feltehetően,
műszakilag mindenki hülye az autóhoz, a pénzügyesek viszont
zsenik lehetnek...

61. • 2016-09-24 11:29:14

Értem én, hogy takarítás, csak azt nem értem, hogy akik második nap hátrábbról indultak, azok rajtoltak első nap az elején. Nekik ki takarított? Ahhoz, hogy második nap hátrábbról indulhassanak, ahhoz az kellett, hogy első nap a spiccen legyenek. Takarítóként...

60. • 2016-08-28 17:52:34

Korrekt Botka interjú, szép végeredmény.
Hajrá!
59. • 2016-08-07 11:01:25
Értem én, hogy két kiló meg minden, de ha ezt félretesszük akkor is kezd egy egységes egésszé összeállni ez a kudarcsorozat, mondom ezt annak ellenére, hogy szeretném ha nem így volna. neszóljszám
58. • 2016-08-07 07:18:33

2kg! -de a szabály, az szabály...
És arra is emlékszünk, hogy anno a széria Zsigulik, a lámpakeretek, és díszlécek hiánya miatt mentek annyira. Míg meg nem "buktak"...
bizonytalan
...és, ha 3L-rel több benzin, vagy 2L-rel több ablakmosó lett volna az autóban?
57. • 2016-08-06 17:24:02
Botka Dávid - Szeles Péter icon Citroën DS3 R5 Excluded - car weight.

Hm...azok a csúnya bácsik forgatom a szemem helyeslek
56. • 2016-06-26 10:13:00
Ott valami nem kerek az üzemeltetésben. A többi autó nem ilyen problémás.
55. • 2016-06-26 07:51:03

Kiesés.
Üzletnek lehet, hogy jó, de sportnak kevésbé...
Így megy pocsékba a tehetség...

54. • 2016-06-24 19:15:10

"Ennél talán nagyobb gond, hogy a versenyautó sem indult még be a futam előtt otthon a műhelyben: „Az autóba bekerült az új fejlesztésű kit, amiről kiderült, hogy még nem kaptuk meg minden alkatrészét. Az autót nem is tudtuk otthon beindítani, a mérnök segített itt és csak csütörtökön délelőtt, 1 órával a gépátvétel előtt indult be először."

Az kétségtelen, hogy elszánt csapat a Botka csapat!
100 versenyzőből 99 biztos, hogy otthon marad, ha az autót nem tudja beindítani a garázsban...

Esetleg egy "ikaruszos" mérnököt is lehetne alkalmazni...

Az előjelek meglehetősen negatívak, de lássuk a folytatást!
53. • 2016-06-05 21:16:11

Gratulálok Botka Dávid kitűnő negyedik helyéhez, és külön gratulálok az autóért felelős szerelőknek, mérnöknek.
Nem volt hiába a b@szogatás?! Őőőő... az építő jellegű kritika... mosolygok

52. • 2016-05-15 11:52:24
Szia.A szerelő csapatott ismerem ott nagy gond nem lehet.Máshol lehet a hiba,de egyet értek veled,valami nem jó.
ERC - European Rally Championship
oldalanként | növekvő
összesen: 71 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k