RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Flottakezelés itt is, ott is
Ezen a hétvégén öt autójuk indul a Bulgária Rally-n és Ranga Petiék Szombathelyen
2017-05-19
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710356527
Napi oldal:
106788
Jelenleg:
2563
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

 

flottakezeles_itt_is_ott_is_1


thumb_flottakezeles_itt_is_ott_is_5Topp Zolival beszéltünk, aki épp úton volt Bulgária felé, miközben hétvégén a szombathelyi futamon is indul egy autójuk. Sajnos csak egy, Ranga Laci és Tóth Imi most nem tud elindulni, de a beszélgetésből kiderül, hogy miért nem...


Idén ez már a második törökországi utatok.
Először négy autót vittetek, most pedig ha jól tudom, öt autóval vagytok kint…
Igen, most két Skoda, két Mitsubishi és egy Peugeot 208 R2 van itt velünk.

flottakezeles_itt_is_ott_is_9

 

Vááárj, hisz arról volt / van szó, hogy közben még Ranga Petiék mennek itthon egy R5-ös kocsival. Ez most hogy van?
Igen, sajnos a két futam egyszerre van. Szerencsére idén ez az egyetlen ilyen alkalom.
Petikéék mennek a saját kocsijukkal otthon, mi pedig béreltünk Romániából egy másik autót, hogy teljesíteni tudjuk az itteni vállalásunkat. Sajnos Lacikáéknak már nem maradt autó és úgy tudom, Laci erre a hétvégére tette a régóta halogatott fogműtétjét is, ha már nincs autó...

flottakezeles_itt_is_ott_is_4
A fél török mezőnyt Ti szolgáljátok ki…
Beszéljünk még az itthoni versenyekről. Normál esetben ’csak’ két Skoda áll a sátratok alatt, amikkel a két Ranga fiú megy. Könnyebb, vagy nehezebb két ilyen autót vinni egy futamra?
Több ember kell, a logisztika nehezebb. Több szállítóeszközre van szükség.
De csapatként jobb két egyforma autót szerelni.

Úgy érzem, hogy nagyon megszerette mindenki a csapatban ezeket a Skodákat. Igazi versenyautók ezek! Látszik, érződik a mérnöki munka bennük. Úgy van minden kitalálva, megtervezve, hogy könnyen odaférj, könnyen lehessen szerelni. Az igaz, hogy többet kell foglalkozni egy ilyen autóval, mint a korábbiakkal, a gyár által kiadott intervallumokra nagyon oda kell figyelni, de akit ez érdekel, az nagyon tudja szeretni, hiszen ahogy mondtam: vérbeli versenyautók ezek! Aki szereti - és mi nagyon szeretjük – az nagy szívvel és nagyon szívesen csinálja.

flottakezeles_itt_is_ott_is_6

Profi autók, profi kiszolgálással!
Szerintem az utcai alkatrész kiszolgálás sem megy ilyen flottul, ahogy a gyári alkatrészek beszerzése folyik a Skodánál. Azonnal van minden! Volt arra példa, hogy egy alkatrészért akkorra értünk ki péntek este, amikor már a gyár bezárt, de előtte telefonáltunk és az egyik mérnök magához vette, kifizette és megadta a saját otthoni címét és oda kellett mennünk érte, neki kifizetni. Csak hogy menjen, működjön! Segítenek! És ez nem pénz kérdése! És gondolom nem csak nekünk segítenek így! Bármikor fordulhatunk hozzájuk, mindenben segítenek!
A beállításokban is segít a gyár?
Adnak alap dolgokat, de minden pilótának más a stílusa. Lehet két egyformán gyors pilóta és ugyanazokon a pályákon teljesen más beállításokkal mennek! Ehhez már nem elég a mi tapasztalatunk, nekik is segíteni kell.
Ahhoz, hogy egy autó jól be legyen állítva, három dolognak kell tudni együtt működni: az autó, a pilóta és a szervizcsapat. Igyekszünk, hogy rajtunk ne múljon. Azt gondolom ehhez már nagy szerviztapasztalat kell, amiben szerintem nem állunk rosszul.

flottakezeles_itt_is_ott_is_8

Rálátsz több bajnokságra is. Mit gondolsz a magyar mezőnyről?
Mind technikában, mind pilótatudásban nagyon erősnek mondanám. 

Akkor most szétszakadt a csapat…
Igen. Mi Törökországban az 5 autóval, a srácok pedig otthon Ranga Petiékkel. 
170 kilométeres aszfalt versenyünk lesz, közös bolgár-török futam. A hagyományos Rally Bulgaria pályáin Várna környékén.

flottakezeles_itt_is_ott_is_7
 
A szíve mindenkinek hazahúz, de hát itt is teljesítenünk kell. Természetesen azon vagyunk, hogy Petiék semmiben sem szenvedjenek hiányt, maximálisan ki legyenek szolgálva csakúgy, mintha mindenki ott lenne körülöttük.

Mit vársz az itthoni eredményeket figyelve?
Magabiztos autózást és jó eredményt! Folyamatosan kontaktba leszünk! Tanulnia kell az autót! Minél több kilométert kell menni, hogy még előrébb végezhessen. Az ellenfeleinek több száz versenykilométer előnye van, de szerintem például Veszprémben már könnyebb dolga lesz, hiszen ment már ott ezzel az autóval, és az nagyon sokat számít! Itt most megy először. Sok azért egyszerre autót tanulni, a pályát jól feldolgozni. 
 
Minden jót kívánok itthon és ott is!
Köszönjük szépen!
 
 
Ez a hír most jelenik meg 3152. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.18-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k