|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Kelő-Gere Lászlót mindenki Latyakként ismeri. Sajnos az első két futamot ki kellett hagynia, de most nagyon boldogan mesélt a új autójáról: Idén még nem láttunk versenyezni… Sajnos csak a Miskolc Rallye utáni héten készült el teljesen az új autóm, ezért kellett kihagynom az első két futamot.
Ez egy P csoportos autó, ugye? Hol mész vele?
P csoportos, de nem a Challenge-ben, hanem az ORB P14-es kategóriájában fogok vele menni.
Egy új építésű, új fejlesztésű autó. Nagy Matyi barátommal közösen építettük, de inkább csak Ő :)
350 lóerős, 640 Nm-es autó 34-es szűkítővel. A futóműve GL-szemes, most készül hozzá az 5 sebességes szekvencionális kormányváltó. Hétvégén ki tudtuk próbálni egy tótkomlósi rendezvényen. Nagyon nagy élmény vele autózni. Nagyon erős, nagyon kezes. Nagyon komolyat szól. Várom már, hogy mehessek vele…
Szombathelyen mentél korábban?
Még a túrás korszakban mentem itt. Ha jól emlékszel kétszer is. Tetszenek ezek a pályák.
Mit vársz magadtól?
Mindenféleképpen fel szeretnék állni a P14 dobogójára! Még van egy kis problémám a vállammal, ami korábban eltört, de a versenyen összeszorított fogakkal is, de menni fogunk!
------------------------------------------------
Nagy Matyival is beszéltünk, aki a csapat N-es autójával versenyez. Egerben kiestek, Miskolcon a kategória harmadik helyén végeztek.
Van különbség az autók között, ugye? Kívülről kevés, az enyémen sárga vékony csak van, Latyakén rózsaszín. De belül teljesen más a két autó. Az enyém N csoportos, az ővé P csoportos.
Mi történt Miskolcon?
Az első nap óvatosan kezdtünk. Kemény gumival próbálkoztunk, amivel előbb csúszkáltunk, amitől aztán megijedtünk és nem mertünk gyorsabban menni. Talán 5-6-nak fordultunk. Aztán másnap kicsit összeszedtük magunkat és tempósabban közlekedtünk.
Feljöttetek a végére a kategória harmadik helyére.
A hosszú gyorsokra koncentráltunk. A Sátát még a túrás korszakból megszerettük, azokon jókat lobogtunk, de a Mályinka sem volt rossz. Igazi rally pályák. Igazából mindegyik szakasz tetszett.
Ahogy mondtam, kicsit meglepett az első napi csúszkálás, de hát a raliverseny megbízhatósági verseny, nem sprint. Bele kell hogy férjen ez is. a végén belehúztunk, a PowerStage-n legjobb kategória időt autóztunk és az abszolútban is egy jó ötödik idő volt.
Nagyon kemény csaták vannak a kategóriátokban és sok ügyes pilóta.
Igen. Jó így versenyezni. Rongó és Balogh Jancsi nagyon elhúzott
Szombathely Rallye?
Ha jó az autó, akkor nagyon jó ott menni. Általában szeretem a murvás pályákat. Nyerni megyünk, de majd meglátjuk. Most először megyek murva gátlóval. Meglátjuk. Nem mentem még sosem új gumival murván, most azzal megyünk… Meglátjuk. Remélem jól fogunk menni.
A csapat partnerei: SOLTEX TRADE Kft, FULL-HÚS Kft, PIRAMIS, SPALETTA, TPI-TRADE, TRUCK PARTS IMPEX KFT, ARTIS, DekoRichter, HÚS-TRANZIT, PENTA-HÚS, GUMI SPED KFT, CSERTŐ TRANSPORT KFT, higieniabolt.hu Ez a hír most jelenik meg 3192. alkalommal
2016.04.29-30.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.12.27-31.
részletes infóink 2024.12.27-29.
részletes infóink 2024.12.27-28.
részletes infóink 2024.12.30.
részletes infóink 2025.01.03-05.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |