h i r d e t é s
Összes oldal:
701702794
Napi oldal:
59076
Jelenleg:
2694
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
122 |
2. |
Ott Tanak |
|
104 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
104 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
74 |
6. |
T. Katsuma |
|
52 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
36 |
8. |
Dani Sordo |
|
27 |
9. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
1. |
M.Franceschi |
|
56 |
2. |
Hayden Paddon |
|
56 |
3. |
S. Tempestini |
|
40 |
4. |
Oliver Solberg |
|
35 |
5. |
Yoann Bonato |
|
32 |
6. |
Mads Ostberg |
|
31 |
7. |
Mikko Heikkila |
|
28 |
8. |
Miko Marczyk |
|
27 |
9. |
Alejandro Cachón |
|
26 |
10. |
Csomós Mixi |
|
25 |
1. |
Csomós Miklós |
|
100 |
2. |
Turán Frigyes |
|
98,5 |
3. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
4. |
Velenczei Ádám |
|
64 |
5. |
Tóth Tibor |
|
58 |
6. |
Német Gábor |
|
57,5 |
7. |
Trencsényi J. |
|
36,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
30,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
66,25 |
3. |
Bodogán F. |
|
54,5 |
4. |
Hulmann Gábor |
|
52 |
5. |
Rongits Attila |
|
50 |
6. |
Cseri József |
|
37,5 |
7.. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
8. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
9. |
Nagy Matyi |
|
26,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
35 |
2. |
Határ Attila |
|
29 |
3. |
Kerék Balázs |
|
25,5 |
4. |
Berta László |
|
20 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19,5 |
6. |
Hibján József |
|
12 |
7. |
Zagyva Dorka |
|
9,25 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
2. |
Baksai László |
|
68,5 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Görög Péter |
|
35,5 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
26 |
6. |
Hauck Zsolt |
|
21 |
7. |
Várnai Dávid |
|
19 |
8. |
Szetei Norbert |
|
15 |
9. |
Balogh Lajos |
|
11 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
44 |
3. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
4. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
5. |
Géczi László |
|
25 |
6. |
Bajusz Krisztián |
|
25 |
7. |
Krámpek Nándor |
|
24 |
8. |
Pete László |
|
24 |
9. |
Kiss Zsolt |
|
19 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
25th Rally Rzeszow
2016.08.04. – Lengyelország, Rzeszow
A székesfehérvári teszt tökéletesen sikerült a Botka Rally Team párosának. Az eredményt befolyásolta egy korán megszerzett defekt és a rövid váltó miatti alacsony végsebesség, de így is elégedetten indult a lengyelországi Rzeszow Rally-ra a csapat, hiszen a beállításokban nagyot léptek előre.
Sikerült a párosnak tesztelni, egy kicsit többet foglalkozni a beállításokkal, ami meghozta az eredményt. „A fehérvári futamot megelőző teszten módosítottunk az autó diffijének és futóművének a beállításait. A versenyen örömmel tapasztaltuk, hogy jól sikerültek ezek a módosítások. Sajnos az is kiderült, hogy az autó 168km/h végsebessége eddig az EB futamokon nem okozott problémát, de a magyar versenyekre nagyon kevés. A nagyon magas átlagsebességű pályák, amik Székesfehérváron voltak, a sokszor leszabályzáson való autózás miatt sajnos sokat veszítettünk, de az érezhető volt, hogy az autó futóműve sokat változott, előnyére. Sokkal jóindulatúbb, kezelhetőbb lett a DS3, eltűntek azok az alattomos kitörései, amik korábban jellemezték.” - mondta elégedetten a pilóta
Nem sokat tudott pihenni a páros, hiszen a hazai verseny után két napra már a lengyel Rzeszow Rally pályabejárásán folytatták az EB szereplést. A szerda esti gépátvétel után csütörtök reggel a shakedown és az időmérő szakasz szerepelt a programban, hogy az azt követő rajtceremóniával hivatalosan is elkezdődhessen a lengyel ERC futam.
„A kvalifikáció rajtjában sajnos túl későn kapcsolt be a rajtprogram, így bent maradt egy kevés, de így is a nyolcadik helyre voltunk jók. Ez a rajtszám-választásnál azt jelentette, hogy az első, vagy a nyolcadiktól felfelé helyek jutottak nekünk. Az első helyet választottam, így holnap mi vezetjük fel a mezőnyt.” – beszélt Dávid a döntéséről.
Már csütörtökön elkezdődött maga a verseny is, hiszen a Rzeszow városában este megrendezett SuperSpeciálon elért idő beleszámít az értékelésbe. A hatodik időt autózták Dávidék. „Az éjszakai gyorson is kiválóan működött az autó, a futóműve nagyon jó. Főként a hátsó diffin érzem a változást. Benne van az új kit a kocsiban, amitől sokan tartottak, de nekünk tökéletesen bejött, minden jól működik. A hosszú váltó csak a verseny után érkezik meg, a Barumon már azzal fogunk tudni menni.”
Pénteken kétszer kell teljesíteni három szakaszt, amin összesen 108 kilométert autóznak a versenyzők. „A tavalyi évben bevezették Lengyelországban, hogy sokkal jobban védik a pályákat, lezárják a töveket. Ennek megfelelően a kanyarokban nem gumikat kell kikerülnünk, hanem útjelző bójákat. Ez pont olyan lesz, mint Fehérváron a gumizás volt. A pályák tiszták maradnak a második körre is. Hasonlóak a gyorsaságik az otthoniakhoz. A helyi versenyzők biztosan itt is jól fognak menni, mint mindenhol, de mindent megteszünk, hogy minél előrébb végezzünk!”
Ez a hír most jelenik meg 1880. alkalommal
European Rally Championship 2016
hírek • fotóalbumok • fórumok
|