|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Spici első teljes rallycross szezonjában Ausztriában egy számára új pályán gyűjtögette a pontokat. A bajnokság harmadik helyére többen is pályáznak... Az osztrák futam után, közvetlenül a máriapócsi versenyelőtt beszélgettünk Csabával. Greinbach előtt azt mondtad, hogy még nem mentél ott, de nem is igazán tetszik Neked az a pálya… Néztem összefoglalókat, azért lehetett ott jókat küzdeni és küzdöttél is jókat!
Alapvetően minden pálya jó pálya! És ez is egy jó rallycross pálya! Ami bajom van és volt vele, hogy nem igazán fekszik az én autómnak. És ez adott egy kis hátrányt, de valóban: próbáltunk jól mocorogni és néha jól ki is adta.
Abszolút negyedik helyen végeztél. Egy külföldi volt csak előtted. Igen, de mivel a magyar bajnokság nyílt, így ő is beleszámított a magyar értékelésbe is, tehát negyedik lettem.
Milyen volt a hétvégéd? Nagyon sokat, rengeteget tanultunk! Sok segítséget kapok a vetélytársaktól is, ami nekem még új, a raliban ez nem volt jellemző, hogy ilyen szinten segítik egymást az 'ellenfelek' Igazából sajnos nagyon keveset megyek az autóval, csak a versenyeken. Rengeteget kellene tesztelni, a beállításokkal sokkal többet foglalkozni, de ez nem nagyon adatik meg nekünk.
A másik nagy hátrányunk, hogy az autónk még régi építésű és ezekre a modern pályákra már nem ilyen autók valók.
Klasszikus rallycross autó, a pár évvel ezelőtti trendet követi: jobban szereti a murvát. Akkor még jó volt, hiszen több volt a murva. Manapság a legtöbb pályán az aszfaltos részek dominálnak és csak jóval kevesebb a murvás rész. Ennek megfelelően alacsonyabbnak kellene lenni az autónknak.
Az új autók már szinte gokartok. Ezeket a beállításokat kell még megtanulnunk.
De ahogy mondtam: nem volt rossz a hétvége, például a második időmérőn tudtam menni egy abszolút második idő, ami még engem is meglepett.
Aztán, ahogy szoktuk: jól kezdjük a versenyeket, aztán addig-addig állítgatjuk a kocsit, hogy a többiek szépen feljönnek és meg is előznek. Állítgatjuk és belassulunk… Ezen változtatni kell! Sok pontot gyűjtöttél! Igen és ennek is nagyon örültem!
Egyedül a döntőben volt egy kis technikai problémánk, a megismételt rajtra elment a kormányszervó és a hajtásban is kattogott valami. Ennél az autónál nem egy mosolygós történet kormányszervó nélkül versenyezni… Igazából csoda, hogy végigértem és ennek megfelelően örültem a negyedik helyezésnek és az érte járó pontoknak!
Hétvégén Máriapócs! Volt egy tesztnap, ahol ki lehetett próbálni a megújult nyomvonalat. Sajnos az autónk nem lett kész, Mityu barátunk eltörte a kezét és ez nagyban befolyásolta, hogy elkészüljön a kocsi. Ott voltam a tesztnapon, megnéztem a pályát, de megkóstolni nem tudtam, pedig a puding próbája az evés… Kíváncsian várom, hogy mi lesz. Az a baj, hogy a tendencia megint csak az, hogy egy erős gokartot kellene ide hozni, annyit nőtt most is az aszfalt aránya. Az már biztos, hogy az autónak nem ez lesz a kedvenc pályája, de majd próbálom minél jobban beállítani.
De a pálya nagyon tetszik, sokat dolgoztak rajta Rabócsi Tibiék!
Mivel lennél elégedett a verseny után? Óriási a csata a bajnokság harmadik helyéért! Olvastam a verseny előtti nyilatkozatokat, mindenki felszívta magát. Harsányi Zoli, Vass Zoli, Mózer Attila és gondolom a Pucher sem véletlenül indul, úgyhogy komoly csaták várhatóak!
Kárai és Kiss Pál Tomi is el lesz foglalva a saját kis csatájukkal.
Szerintem érdemes lesz ellátogatni a hétvégén mindenkinek Máriapócsra, aki szereti az autósportot!
Ez a hír most jelenik meg 2083. alkalommal
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.12.27-31.
részletes infóink 2024.12.27-29.
részletes infóink 2024.12.27-28.
részletes infóink 2024.12.30.
részletes infóink 2025.01.03-05.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |