Forrás ITINER - 47.Mecsek Rallye
Áttekintő és gyorstérképek, nevezési lista
2013-11-06
info • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
731989522
Napi oldal:
182775
Jelenleg:
1837
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
618. • 2011-09-14 12:04:49
Akkor ki szabja meg azt, hogy egy sportbíró és egy biztonsági ember hol álljon??

Rábízzák egy biztonsági cégre, akinek fogalma nincs az egészröl?? Vicc lenne, bár tipikus magyar dolog.
Nem hiszem, hogy nem egyeztetnek elöre ezekröl a dolgokról, és nem vitatják meg hogy hol is legyenek többen/kevesebben, hol figyeljenek jobban stb stb...

Ha ez tényleg nem így müködik, akkor itt nem csak most, de máskor is ugyanilyen problémák lesznek.
617. • 2011-09-14 11:03:59
Hobbi, milyen érdekes megfogalmazás egy egészen más jellegű dologra. Mától hívjuk így?
616. • 2011-09-14 10:29:54
Gyurma. Csalódtam Benned, és azt hiszem ezt sokunk nevében mondhatom. Ez a fő baj bakker, hogy a sza.rt is dicsérni kell. Nem, nem voltak jók az árak, és ennek az ellenkezőjét ne magyarázd a sorban álló emberek számával. Nem, a Barna nem volt elviselhető, szánalmas volt, 10 emberből 10 ez a véleménye, és sokan remélik ez volt az uccsó ámokfutása. Neki vége. Ha nem ül vissza a trabiba, akkor elfelejtik az emberek.
De a leg szánalmasabb az amit leírtál. Kilopták a sisakot a német páros kocsijából, míg az ok táblát mutatták??? Hallod. Ez kész. Szegénységi bizonyítvány az országról az ország rally szurkolóiról, versenyzőiről.... Szégyenlem magam hogy ez megtörténhet. Valószinű hogy a németektől valaki még fog indulni nálunk rally versenyen. Szerencsére az IRC mezőny eleje, feledteti az emberekkel a problémákat. Remélem hogy a megmaradt 2 lehetőséggel jobban éltek, és nem csak hangoztatva lesz az hogy ez meg az kell még hogy jobb legyen, hanem tesztek is érte valamit. Addig is tanácsolom, az illetékes emberek menjenek ki pár külföldi meccsre, és tanuljanak, mert a jobbaktól tanulni nem szégyen. Szerencse hogy májusban lesz az irc, és kell akkor még apont mindenkinek, így esély van arra hogy indulnak sokan az elejéből.
615. • 2011-09-14 08:14:40
"Szerintem a rendezö mondja meg a biztonsági cégnek és a sportbíróknak, hogy hová kell állniuk, és neki kéne felvilágosítást is adni nekik, ahogy mi a feladatuk és mikor mit csináljanak."
Na itt látszik, hogy mennyire nem vagy képben...
614. • 2011-09-14 07:20:13
Nezd! Ez valakinek csak hobbi, es megengedhet maganak egy WRC-t. Ez addig rendbe van ha nem kezd masokat csalozni ha gyorsabbak nala. Nem mindenki tehetseges, de szeretheti a sportot nagyon. Ennyi!
613. • 2011-09-14 07:18:23
Jobbulást kívánok neked is és Gábornak.
Géza
612. • 2011-09-14 03:07:00
Azért arról még nem sok szó esett, hogy a lesajnált magyar N/R4 élmezőny mennyire elkente az Arai száját. Nem tudom, hogy mennyire tesztelt, meg ugye a hazai pálya előnye, de azért amit kapott, az még gombócból is sok lenne, ez mindenképpen megsüvegelendő teljesítmény. mosolygok
Az is érdekes, hogy először berzenkedtek a lassítók ellen, a végére meg az összes IRC élmenő azt nyilatkozta, hogy rendkívül gyosrsak, túl gyorsak voltak a magyar pályák, nem ehhez vannak szokva.
611. • 2011-09-13 23:42:34
Azt nem tudjátok, hogy egy verseny alatt egy Subaru Impreza S12 WRC hogy kaphat egy S2000-es Fabiától közel 10 percet? :D

Szerintem ez is elgondolkodtató...
610. • 2011-09-13 23:27:11
Ne védd K.B.-t ezt ekqrta, nem kicsit nagyon.
Az ő szavaival élve: Ülj le fiam 1-es !
Te is jól hallottad hogy sértő megjegyzéseket tett a versenyzőkre , és egyéb dolgok...
Ha nálad ez a műsor nem verte ki a biztosítékot , akkor veled is komoly gondok vannak.
609. • 2011-09-13 23:20:02
hogy jól tudott angolul azért enyhe túlzás, de megoldotta a feladatot...
608. • 2011-09-13 23:11:04
Amiket leírtál, abban részben igazad van, de hagy ne kelljen már kezet csókolni neki, amikor lehordja a szurkolókat minden hülyének. Miközben az ö butasága és készületlensége végett viselkedtek úgy, és lett rendetlenség.

Szerintem a rendezö mondja meg a biztonsági cégnek és a sportbíróknak, hogy hová kell állniuk, és neki kéne felvilágosítást is adni nekik, ahogy mi a feladatuk és mikor mit csináljanak.

A többi dolgot hibátlanul csinálta, le a kalappal, nagyon pontos és fegyelmezett, rendezett verseny volt.

De a nézök biztosítása és a megfelelö biztonsági intézkedések valamint egy hangosbemondó autó hiányoztak.
Ennyi.
607. • 2011-09-13 22:50:19
Azért mi tényleg elég furcsa ország vagyunk...

Mondom ezt úgy, hogy én sem voltam feldobva a hétvégén. De innen a monitor elől így lehúzni ezt a versenyt, az szerintem azért túlzás.

Nem tudom, hogy ki mennyire van képben, de az az anyagi kockázat, amit Jelen István személyesen felvállalt ezzel a versennyel, az önmagában is némi tiszteletet kíván. Azt gondolom, hogy nem túlzás azt állítani, hogy a komplett egzisztenciáját tette kockára. Nevetségesnek tartom azokat az utólagos hozzászólásokat, hogy akkor össze kellett volna rakni 500 Ft-onként, stb. Sokszor láttunk ilyet, beszélni könnyű, de amikor tenni kellene, akkor valahogy nincs jelentkező.

Lehet fanyalogni a prológtól 200 méterre lévő bekerített 500 Ft-os parkolóért, de itt a fővárosban 1 óra parkolás kerül lassan ennyibe. Nem volt kötelező, aki sétált 500 métert, annak ingyen volt....

Pofátlanul drága volt a büfé (ennek ellenére folyamatosan sorállás volt), de ti tényleg azt gondoljátok, hogy egy rendező egyezteti az árakat verseny előtt? Átnézi a biztonságiak önéletrajzát? Belehallgattat egy tolmáccsal a himnuszba? Vagy rákérdez a serlegesnél, hogy ugye ami évek óta jól működik, azt nem most fogod elrontani?
Eközben kapcsolatot tart minden versenyzővel, csapattal, tisztségviselővel, médiással, stb.

Én is azon a véleményen vagyok, hogy lehetett volna sokkal jobb. De azért amiket itt lejjebb olvasok, azok azért túlmennek a határon.

Nem sok nemzetközi versenyen dolgoztam, lehet, hogy ezek a külföldi csapatvezetők mindenhol, mindenkivel ilyen barátságosak, és nem azt mondják amit gondolnak. Nekem mégis őszintének tűntek, és nyoma sem volt annak a hangulatnak, amit ti itt lefestetek.

Az FIA és IRC megfigyelők tudtommal elégedetten távoztak!

Sok dolog tényleg nem jól sikerült a hétvégén, de még több minden igen!

Én a legs***abbul akkor éreztem magam, amikor kiderült, hogy a német páros versenyautójából kilopták a "nézők" a sisakot, meg a hansot amíg az OK táblát mutatták...

A Kőváry Barna témához:

Lehet rá is kiabálni, még igazatok is van sok mindenben. De aki kint volt a prológon, az tudja, hogy hosszú évek óta nem volt ilyen jó hangulat. Biztos ez nagy részben köszönhető a versenynek, a versenyzőknek, de szerintem Barnának is. Sok hülyeséget beszél, de ez sosem volt másképp. Ez egy stílus, amit sokan nem szeretnek. Sokan meg igen, nem hiszem, hogy ártott volna a rendezvénynek, sőt...

A díjkiosztóról nem is beszélek, mert azt nem is tervezte, konkrétan megcsinálta a prológot, ment egy IRC távot előfutóként, majd miután megérkezett a dobogóhoz, a kocsiban átöltözött, és lenyomott egy 4-5 órás díjkiosztót.

Ezek után azt hiszem belefér, ha nem volt minden pillanatban a helyzet magaslatán.

Jobb lett volna egy szpíker, aki egyforma hangsúllyal beszél órákon át, nem érti amit olvas, és elrontja a neveket, mert sose hallott róluk?

Jó lenne már egy kicsit látni a dolgok jó oldalát, volt verseny, nem is akármilyen. Nekem olyan emberek mondták, hogy látták, akik eddig talán egy perc rallyt nem néztek még.

Inkább meg kellene köszönni azoknak, akik ezt összehozták, és akik dolgoztak, hogy így sikerüljön.
Szerintem kevesen voltak, akik direkt rosszul csináltak valamit...

Májusban lesz lehetőség javítani!
606. • 2011-09-13 21:59:07
Minél hamarabbi felépülést srácok!!!
605. • 2011-09-13 21:28:34
Jobbulást Ferkó, Gábornak is! kacsintok
604. • 2011-09-13 20:31:47


Jobbulast a navigatornak!

603. • 2011-09-13 20:29:26


Udv!


En is az ev versenyere szavaznek. helyeslek


Sajnos magyar szindroma,dilettansok vezetik az orsagot,rendeznek versenyt,stb.Ahelyett,h beismernek es tanulnanak hibaikbol sajat magukat tomjenezik,az is igaz sok az okos ember ,mindeki ert mindenhez.Sosem lesz rend,normalis verseny,ha megis,azt az embert kicsinaljak egyhamar.


Ne feleltsetek,h biztos a Frank nak is elevulhetetlen erdemei vannak a futam megszervezeseben helyeslek
602. • 2011-09-13 20:10:55
Ferkó ha bármiben tudunk valamit itt Pécsett segíteni, hívj! Telefonszámom az adatlapomon
601. • 2011-09-13 20:01:53
Fotók a www.rallymedia.try.hu -n.
600. • 2011-09-13 19:58:07
Jobbulast...
Szoritunk ezerrel...
599. • 2011-09-13 19:30:56
Már ne haragudj,de igenis elvárható,hogy minden flottul menjen!Elvállta a rendezést és tudtommal nem 1 hét volt a felkészülésre.Minden követ meg kellett volna mozgatni,hogy MINDENKI elégedett legyen a hétvége után és azt mondják majd,ez igen.Nyílván nagyon okos emberek 1000xszámot vetettek és kiszámolták az adott keretből mire is futja.Biztos vagyok abban,hogy mindenki kinyitotta volna a pénztárcáját annak érdekében,hogy jól megrendezett ,szinvolnalas versenyt lásson!!!Utólag már azért ezzel takarózni,mi mennyibe is kerül hm...
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k