TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Fotóhalmaz a Salzburgringről
WTCC, ETCC és persze a leglátványosabb most is a boxutca...
2013-05-22
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701844223
Napi oldal:
200505
Jelenleg:
1702
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Kérlek jelentkezz be, ha hozzá akarsz szólni!
WTCC
oldalanként | növekvő
összesen: 21 hozzászólás • 2 oldal
21. • 2016-11-18 15:09:13
Hm...

http://index.hu/sport/motorsport/2016/11/18/magyar_autosport_adocsalas/

megdöbbent
20. • 2015-04-23 13:19:48
Sziasztok!

Úgy alakult, hogy elkeveredtem az Ostermann webshop-jában és vettem a WTCC futamra két vasárnapi paddock jegyet - a sima belépő helyett.
Nos, ezt szívesen áruba bocsátanám, ha valakinek pont ilyenre van szüksége. Ára: 4990/db, de a rendkívüli helyzetre való tekintettel alkuképes. mosolygok
19. • 2013-05-04 21:38:56
Sziasztok!
Reggel megyek a ringre wtcc-t nézni!
A kocsiban van 3-4 hely. Akár az éjszaka folyamán is írj sms-t. Útvonal: Szolnok-Jászberény-Hatvan-Gödöllő.
Telefon: 06202441299
18. • 2012-03-17 20:29:26
Nem kell személyeskedni. Elég ha annyit írsz: "bocs, félinformációk alapján hülyeséget írtam".
17. • 2012-03-15 22:56:16
nem kell, elég ha csak magadbaszállsz...
komolyan, volt már olyan ember akit te még nem fikáztál szét (kivéve ha skodás, v cz)?
16. • 2012-03-15 22:41:47
Személyeskedjek Én is? ...az lenne a trollság :D
NE haverozz......
15. • 2012-03-15 22:30:15
jól mondod haver, igazi féreg troll vagy
14. • 2012-03-15 20:00:16
Legközelebb megkell várni az infót mielőtt fröcsögésbe kezd az ember ;)

Mellesleg a galamb is bezavart a motorerőbe :)

De cska hogy pozitív legyen a vége egy idézet a Muller interjúból :)

"Mennyire volt nehéz megelőzni a második futamon Michelisz Norbertet, a magyar versenyzőt?

- Nagyon nehéz volt, mert ő kiválóan védekezett, és mindent elkövetett, hogy maga mögött tartson minket. Azt hiszem, az volt az egyedüli esélyem arra, hogy megelőzzem őt, ha történik vele valami rendkívüli esemény, ami végül be is következett, mert ha jól tudom, akkor elütött valamit a pályán, és ezt követően elment az erő az autójából. Addig viszont tény, hogy nagyon ügyesen tartotta magát előttem, és sehogy sem sikerült megelőznöm, bárhogy is próbáltam."

13. • 2012-03-15 15:55:03
na ez igen! Megvan a hiba oka!
Technikai probléma, eltörött a hátsó lengéscsillapító.
Így már érthető a lassulás.
12. • 2012-03-15 14:04:53
Remélem elég meggyőző válasz hogy mi is történt...

http://www.zengomotorsport.hu/hu/megvan_a_pontos_diagnozis_2


Ez pedig bizony inged,szal vedd csak fel magadra...

http://www.zengomotorsport.hu/hu/a_galamb_es_a_kacsa
11. • 2012-03-15 13:41:09
Sibera!

Nézd meg ezt...
10. • 2012-03-15 13:02:44
Válaszokat vártam volna... fotó meggyőző, még egy futóműs kép jó lett volna.
No mind egy, ez is csak trollkodás :D
9. • 2012-03-15 12:28:17
Válaszok a kérdéseidre... Válaszok
8. • 2012-03-15 12:22:06
na mi van a galambal?
Nézve a fotókat külső nyomok nem igazán vannak. Azon az oldalon van a "szívótorok"? Ennyitől, úgy, hogy külső nyom sincs, elmehet az első kerék? miből van a futómű, papírból?
Amikor az élmezőny leszaggatja egymásról a lökösöket, Ők hogy tudják tartani a tempót?
Arra még nem gondolt senki, nézve a futamokat, hogy a végére mindig belassul, sok futamon az utolsó körökben vesztette el a jobb helyezéseket?
Galamb.
Wéber pár futam és hozza a szintjét
7. • 2011-09-04 17:35:35
Sajna Norbi egyre jobban mélyponton van, ez már görcsösség volt...
6. • 2011-06-07 11:10:30
Nekem az jött le, h azért ment le a fűre, h kikerülje az előtte hamarabb fékezőt és közben meg is lökték hátulról. Korrekten az nyilatkozta, h az ő hibája.
Ettől függetlenül nagy élmény volt a futam!
5. • 2011-06-07 10:49:49
Igen, köszönjük Norbinak ezt a hétvégi élményt. De sajna a bukásánál nagyot hibázott. lehet ez a rutintalanság. Ne fogják az előtte menő fékezésére, mert ott a füvön nem lehet megelőzni az élpilótákat, de még a végét sem. Hogyan akart kanyarodni? Belsőről kezdve?
Na mindegy. Jövőre már biztos nem látni ilyen cselekedetet tőle. Nagyon jó érzés hogy van kinek szorítani a sorozatban!!!
4. • 2011-06-05 22:13:26
Én csak annyit szeretnék mondani, hogy Köszönöm Norbinak és Zengő Zolinak és csapatának amiért ilyen kellemes élménnyel gazdagított a mai nap. Fantasztikus volt 50ezer emberrel együtt szurkolni értük! Remélem jövőre is találkozunk itt velük!

u.i.: És azt i köszi, hogy a második futamon nem adtátok fel és hogy Norbi végig ment! mosolygok
3. • 2011-06-05 16:43:18
Üdv. mindenkinek.

Harmadszor próbálom elküldeni ezért most már igen rövid leszek.
A verseny nagy élmény volt, pláne az első futam amiért köszönet Norbinak. Remélem a pályafutása felível és oda kerül (gyári csapat )ahol az ő helye lenne már most is. Még egyszer gratulálok és köszönöm neki az élményt amit nyújtott, csak így tovább mert ő tényleg megérdemelné helyeslek helyeslek helyeslek.
Azért volt a versenynek magyar sajátossága is, mégpedig ahogy az autókat ill.a nézőket kezelték és irányították, vagyis sehogy, szerintem csak ezért lehetett valakinek rossz szájíze a nap után és talán még valamiért mert ez nem egy rallye-vb-n volt és Norbi nem ott megy bizonytalan.
Bár a kormány beakarja fagyasztani a Frankot kacsintok, ezért talán egy kicsit változnak majd a dolgok, én mindenesetre vizet tudok adni ha kell csókollak.
2. • 2011-06-03 10:38:05
Hali!
Megyek vasárnap Kbarcikáról a ringre.
Utitársakat keresek - 2-3 fő. Nem hátrány, ha az üzemanyag árába is be tudsz pótolni. forgatom a szemem
Üdv.
WTCC
oldalanként | növekvő
összesen: 21 hozzászólás • 2 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k