h i r d e t é s
Összes oldal:
732005668
Napi oldal:
198921
Jelenleg:
1030
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Négy, be nem fejezett verseny után Turán Frici még mindig bízakodva áll a következő bajnoki előtt. Amikor kiesett, rendre valamelyik dobogós helyről kellett kiállnia, az egyetlen befejezett versenyen az ezüstérem jutott neki. Frici jó versenyző és az Octavia WRC is nagyon jó autó. Reméli, hogy ezt Pécsen megmutathatja.
Beszéljünk egy picit a legutóbbi versenyről... Veszprémben nagyon sajnálatos hiba történt az autóval. Ahogy régen mondta volna egy versenyzőtársam: egy márkás hiba (vagy inkább most egy eurós). A benzintankban lévő szivacs egyik fele leszakadt, bután beszorult és folyamatosan erőlködtek a benzinpumpák és abban a dög melegben egyszerűen feladták a harcot. Túlmelegedett mind a két AC és megállt az üzemanyag-ellátásunk. Megálltunk, vártuk, hogy majd valaki behúzzon a szervizbe. Aztán mikor szegény Sasának leégett az autója, akkor egy versenybíró felajánlotta, hogy kihúz minket is, rátettem a gyújtást és újra volt benzinnyomás, mert visszahűltek a pumpák addigra… Akkor azt hiszem nagyon mérges voltam… Ha megáll, akkor álljon meg rendesen… Most új tank került az autóba és a teszten tökéletesen működött.
A mostani tesztnek talán ez is volt a célja? Igen, az, hogy menjünk az autóval. Akár egy versenytávot is, hiszen vadonatúj benne a motor, a turbó, minden. Nézzük, hogyan viselkedik ezen a mai erőpróbán, ami nem volt kevés. 80-90 kilométert mentünk versenytempóban és egy pisszenése nem volt az autónak.
Nagyon örültem, hogy esett egy kicsit az eső a teszt elején, semmilyen vizes beállításunk nem volt a kocsihoz és semmilyen vizes tapasztalatom nem volt még WRC-vel vizes aszfalton. Nagyon jóindulatú, megtaláltuk azok a beállításokat amik jók lehetnek és remélem fel tudom venni a harcot szárazon és vízen is a többiekkel.
Mennyire szereted ezeket a pécsi pályákat? Mint láthattad is, a teszt helyszínének a régi hegyipályát választottuk, Szentkút és a Remete réti elág között. Borzasztóan szeretem ezt a szakaszt, hiszen 2001 óta, még a régi sárga-kék BMW-vel sikerült pályacsúcsot autóznom itt a hegyiversenyen. Sikerült megszereznünk a közúttól a pályát, Jelen István segítségével. Nagyon jól sikerült a teszt, megnyugtatott a pécsi hétvége előtt…
Mit remélsz a jubileumi versenytől? Célba érnénk… A bajnokságban túl nagy keresnivalónk sajnos már nincsen, de azért szeretnénk kicsit összekavarni a többiek számolgatását. Valahol az elejében szeretnénk végezni és problémamentes versenyt szeretnénk futni. A jó eredmény mellett cél, hogy a nézőket, a szurkolóinkat kiszolgáljuk. Azt is kipróbáltuk, hogy mit kell ahhoz az autón állítani, hogy csak keresztbe lehessen menni vele, ez a beállítás is megvan, ez is megy. Szeretnénk látványosan autózni! :)
Ez a hír most jelenik meg 4998. alkalommal
|