h i r d e t é s
Összes oldal:
701699546
Napi oldal:
55828
Jelenleg:
2549
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
122 |
2. |
Ott Tanak |
|
104 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
104 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
74 |
6. |
T. Katsuma |
|
52 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
36 |
8. |
Dani Sordo |
|
27 |
9. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
1. |
M.Franceschi |
|
56 |
2. |
Hayden Paddon |
|
56 |
3. |
S. Tempestini |
|
40 |
4. |
Oliver Solberg |
|
35 |
5. |
Yoann Bonato |
|
32 |
6. |
Mads Ostberg |
|
31 |
7. |
Mikko Heikkila |
|
28 |
8. |
Miko Marczyk |
|
27 |
9. |
Alejandro Cachón |
|
26 |
10. |
Csomós Mixi |
|
25 |
1. |
Csomós Miklós |
|
100 |
2. |
Turán Frigyes |
|
98,5 |
3. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
4. |
Velenczei Ádám |
|
64 |
5. |
Tóth Tibor |
|
58 |
6. |
Német Gábor |
|
57,5 |
7. |
Trencsényi J. |
|
36,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
30,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
66,25 |
3. |
Bodogán F. |
|
54,5 |
4. |
Hulmann Gábor |
|
52 |
5. |
Rongits Attila |
|
50 |
6. |
Cseri József |
|
37,5 |
7.. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
8. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
9. |
Nagy Matyi |
|
26,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
35 |
2. |
Határ Attila |
|
29 |
3. |
Kerék Balázs |
|
25,5 |
4. |
Berta László |
|
20 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19,5 |
6. |
Hibján József |
|
12 |
7. |
Zagyva Dorka |
|
9,25 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
2. |
Baksai László |
|
68,5 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Görög Péter |
|
35,5 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
26 |
6. |
Hauck Zsolt |
|
21 |
7. |
Várnai Dávid |
|
19 |
8. |
Szetei Norbert |
|
15 |
9. |
Balogh Lajos |
|
11 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
44 |
3. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
4. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
5. |
Géczi László |
|
25 |
6. |
Bajusz Krisztián |
|
25 |
7. |
Krámpek Nándor |
|
24 |
8. |
Pete László |
|
24 |
9. |
Kiss Zsolt |
|
19 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
![frici_optimista_1](https://www.duen.hu/userfiles/image/150418_Frici_optimista/frici_optimista_1.jpg)
Turán Frici és Zsiros Gábor egy Ford Fiesta R5 versenyautóval indul a hazai bajnokságban. Az évadnyitó futam előtt mutatták be az autót a nagyközönségnek, majd egy sikeres teszt után az Eger Rallye negyedik helyén végzett a páros. Fricivel beszélgettünk:
Jól érezted Magad az egri futam előtti teszten.
A versenyen is így volt ez?
Igen! Hasonló stratégia szerint szerettünk volna versenyezni, kivéve talán a 2.-3. gyorsasági szakaszt.
Próbáltunk egy húzós, feszes tempóval indítani. Megismerni az autót, megtanulni a viselkedését. Jó volt a teszt, a jó minőségű utakra jól be is állítottuk az autót, de biztos voltam abban, hogy Szuhán és Mátraalmáson ezek a beállítások nem a legmegfelelőbbek.
Az első szakaszon könnyeden autóztunk. És így volt ez a második szakasz feléig is. Amíg be nem fordultunk a szűk erdei részre, addig nagyon komfortosan éreztem magam az autóban. Ott aztán kiderült, hogy az autó nagyon alacsony, folyamatosan leért az alja. Küzdöttünk azzal is, hogy a magas rajtszám miatt előttünk már nem volt tiszta út. Sokat is kaptunk, de nem is mentünk jól ezen a saras részen. Nem voltam magabiztos még az autóval.
![frici_optimista_2](https://www.duen.hu/userfiles/image/150418_Frici_optimista/frici_optimista_2.jpg)
Teljesen máshogy működnek a Ford diffijei, mint a tavalyi autónknak. Sokat tanultunk. A második körre tudtunk változtatni az autón. A széles, jó minőségű utakon már versenyképesek voltunk, a szűk részen még nem. Látjuk, hogy mit kell fejlődnünk. Van még hova, de látjuk az irányt és ez a legfontosabb! Emiatt is volt pozitív a hétvége a számunkra! Igaz, negyedikek lettünk, de nagyon szoros meccsek voltak. Mikiékkel, Hadik Andrisékkal, Spiciékkel jókat versenyeztünk. Látszott, hogy közeli időket autóztunk. Élveztük a versenyt! Optimista vagyok a jövőt illetően.
A szezonnyitón mindig sok a néző. Most is így volt…
Milyen ebben a közegben autózni?
Fenomenális! Minden versenyzőnek jó érzés ennyi szurkoló és rali szerető ember előtt versenyezni.
Sok más sportág megirigyelhetné ezt a rengeteg nézőt…
![frici_optimista_4](https://www.duen.hu/userfiles/image/150418_Frici_optimista/frici_optimista_4.jpg)
A következő a miskolci futam… Ezek a zempléni pályák mennyivel állnak közelebb hozzád azokhoz képest, amiken az utóbbi idők Miskolc Rallyjain versenyeztetek?
Sem közelebb, sem távolabb nem állnak ezek a szakaszok… Jó feladat lesz ezeken versenyezni. Izgalmas pályák.
Remélem, a rendező majd be tudja tartatni a pályabejárási lehetőségeket. Sajnos ez Szuhán és Mátraalmáson nem sikerült, de ezt már megszokhattuk a magyar bajnokságban.
Egy napba sűrítették a prológon kívüli miskolci programot.
Ez jó dolog?
Nézőbarátabb lesz ez így. Úgy tudom, háromszor megyünk a gyorsaságikon, a nézők jól be tudnak készülni a gyorsasági szakaszokra.
Én jobban szeretem, ha két nap alatt zajlik le a verseny. De annak örüljünk, hogy van verseny!
Remélhetőleg jó verseny lesz, a többit meg majd meglátjuk!
Ez a hír most jelenik meg 2542. alkalommal
Országos Rallye Bajnokság 2015
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|