Aha erre gondoltam én is, hogy jobban tudod kezelni a kisebb autót. Jah ufók:D van egy két hihetetlen eredmény:):)
Nagyon sok idõ, több év szerintem mire ufó tud lenni az ember:) beállításokról nem is beszélve, mert aki vágja, hogy mit hova, és sokat gyakorol finomítja, tuti gyorsonként már az 5-10másodperc. Nagyon sok állítási lehetõség van, ehhez érteni kellene, meg persze türelem se ártana...de mikor van egy órám, nincs hozzá türelmem hogy egy gyorson bíbelõdjek nézzem hogy jobb a gép...inkább megyek, onlineba játszok, motorteret gyújtok, kerekeket tátráéhoz hasonlóan állítom, meg persze megszüntetem a féket:D majd kilépek, és ez a nap is jól sikerült:D
Ha te is napi 4-5 órákat játszanál biztos te is utolérnéd õket :)
Nem vagyok jobb kis kategóriás kocsival,mint naggyal,csak könyebben megtudom ülni,ezáltal nõ a megbízhatóság,és a gyorsaságom a kategórián belül.Ha az összes ufo kis kategóriában menne akkor lehet nem érezném hogy kis kocsival jobb vagyok :D
Meg általában az elsõ hibáig megyek,és kilépek :D
Jó neked, hogy jobban tudsz menni kisebb autóval:) Lehet másnál nem így van, jobban érzi, de nekem sokkal nehezebb menni kis autóval, jóval többet kell "dolgozni" hogy gyors legyél, mint egy összkerekessel. Ha összejön akkor meg magamhoz mérten megyek olyat aszfalton pl. a 306maxival mint a mitsuval, sõt érzem hogy több van benne, csak sokkal nehezebb nekem vezetni...de szokás kérdése. Sokáig mitsuval mentem a R2 nevezés miatt, de mostanság Fabia S2000-el, és ahogy kezdem megszokni, úgy jobb idõket is megyek vele mint mitsuval.
De az õrült elejét, soha nem fogom be:) Nézek is nagyokat, mikor úgy érzem nah most olyat jöttem ezt nem tudom ûberelni, és akkor az eredmények alapján meg kapok egy 10-est 20ast a jobbaktól. Ilyenkor is látszik, mennyi lehetõség rejlik a technikában:)
Ati nem jól mondod! Az audiból a (ur)quattro már megjelent 81be. Group 4-es volt. Viszont az ennek tovább fejlesztett változatai A1, A2, már Group B-sek voltak. (86ba Ferjáncz Rothmans-es kocsija is A2 volt.) Ez után jött a rövid Sport Quattro, majd az S1.
Részletesebb leírás a linkeken 1rész
Amúgy én a kiskategóriákat hiányolom :) Lehet cska azért mert csak azokkal tudok menni :D Azért is megyek francián N2-ben, csak kár hogy ilyen modell nagyon kevés van,fõleg fizikával.
Viszont talán nemsokára lesz HRC mod is :) Azt is érdemes lesz várni ahogy hallottam :)
Hát nemtom mit olvastál de tuti hülyeség. Itt egy irás amit én szerkesztettem/irtam össze.Nem csak ennyi groupb-s kcsoi volt
A stratos groupe 4-es kocsi volt és késõbb vezették be a b csoportot( konkrétan a b12-re gondolok a legnagyobb kategóriára ugyebár a vfts lada is b10 kocsi), amiben számos kocsi indult, és számos kocsit kifejelsztettek ki de vagy csak teszteken, vagy csak helyi futamokon indultak vb-n nem. Ilyen volt a samara eva amit elõbb B-re fejelsztették majd késõbb S csoportba( nem azonos a mai magyar s csoporttal) akarták bevetni, vagy pl a moszkvicsnak is volt B csoportos változata :D
A vb-n rajtolt fõbb b csoportos kocsik, audi quatrro( már a rövid, a hosszu még csak group4es volt), quattro s1, lancia 037, lancia s4, peugeot 205 evo1, evo2, mg metro 6r4, renault r4 maxi turbo,citroen bx turbo,ford rs200, toyota twincam,ferrari 288 gto,porscheébõl 2 fajta is, valamint a nissan 240 rs, mazda rx7(bár talán ez csak b11es volt),
Tényleg nem volt b csoportos (én is annak gondoltam eddig), ahogy olvastam valami prototipus kategóriába tartozott (ha jól értettem). Csak a 037 és a Delta S4 volt b csoport. Nem rossz az az Audi sem!
A stratos sosem volt group-b kocsi bár sokan annak hiszik....
Egyébként skazi haverom csinált fizikát az audi s1 pike speakhez, ami simán vezethetõ volt, mondjuk nem rémlik hogy a lenti vidiben "csak" a sima group B-s motor van vagy az 1000 lóerõs audi motor....
A vidi nem adja át de nagyon jó hangja volt:)
http://www.youtube.com/watch?v=p2GTicf5FnM&feature=related
Az jó! Szerintem Subaruból és Mitsubishibõl sok van. Jó lenne még kis A5 ös autó ahogy Sibera is mondta meg B csoportos is. Nagyon jó dolog, hogy a pluginban benne vannak az autók így nem kell trükközni, hogy kipróbálhass különféle autókat.