![](http://evo3.duen.hu/kepek/hirek/20050302024606.gif)
Borsi Gergõ
A8-as Mitsubishivel versenyzett legutóbb, de ült már Skoda Octavia WRC-ben is, igaz, csak a rajtdobogón sikerült vele átgurulnia Salgótarjánban, de navigált egy verseny erejéig Mixi mellett is... Õt kérdeztem 2005-rõl:Régen láttunk versenyautóban...
Relatív... De valóban, tavaly csak három versenyt mentünk.
Idén mi várható?
Az elmúlt két évben mindent azért csináltunk, hogy versenyezhessünk, hogy összejöjjön egy olyan biztos alap, amivel nekivághatunk egy teljes esztendõnek.
Egy Super1600 autó jött össze, ami nekem nagyon régi vágyam.
Ez egy Saxo, Herczig Norbinak az ex versenyautója.
Itt van már a mûhelyünkben és csodáljuk.
Remélem, hogy ugyanolyan szinten fog tudni mûködni, mint ahogy mûködött a Norbinál.
Nem A6-os, hanem Super1600, ugye?
Igen, Super16
00ban indulunk vele.
Egy évet pihent az autó. Sok munka van vele, hogy újra harcrakész legyen?
Igaziból nagy munka nincs rajta, néhány apróságot kell hozzá venni.
Néhány olyan belsõ átalakítást eszközlünk még, ami kicsit személyre szabja a számunkra.
Navigátorod?
Természetesen továbbra is Jimmy (Diebel Andris)
Az autó színe marad piros?
Új színt kap. A sajtótájékoztatón meglátod.
Mindig csinos autóitok voltak...
Remélem, hogy mindenkinek tetszeni fog, Jimmy erre a garancia...
Tavaly azért minden versenyen ott voltál, mint csapatfõnök,
mindig indult autótok...
Idén is több sátor áll majd a Borsi Rally Team szervizautói mellett?
Három autó fog menni hasonló színekben: egy N2-es Peugeot 106-ossal Csáki István, Endrõdy Harry, egy N3-as Peugeot 306-ossal Takács Norbert, Baranyai László, valamint a Super1600-os Saxoval mi.
Amellett, hogy mindannyian nagyon jó barátok vagyunk, remélhetõleg egy nagyon szép, örömökben gazdag sportévet tudunk egymásnak szerezni, emellett szeretnénk a támogatókat is egy egységes csapattal kiszolgálni.
Kik azok, akik mögöttetek állnak?
Ezúton is szeretnénk nagyon megköszönni, hogy az idei évben is bizalmat szavaztak nekünk: a Viadom Rt., a Qwerty Computer, a Gepárd Team futárszolgálat, a DMS Dialóg Marketing Kft., a Makita, a B-Coop Kft., a JákóSport Magyarország, a Lido Fittness, a Vieland, a Birizdó Kft., a Piszkenet, a WF Autószerviz, és köszönöm az egész szervizcsapat odaadó munkáját!
Lehet a csapatvezetõi funkciókat és a pilóta szerepet egyszerre betölteni?
Teljes erõbedobással biztosan nem, ezért van egy megbízott csapatfõnök, aki odafigyel a pilótákra, koordinálja a csapat feladatait.
Mivel nekem százszázalékosan a vezetésre kell majd koncentrálnom, így nem is szeretnék én a csapatvezetõi feladatokkal foglalkozni, maximum két verseny között.
A magyar bajnokság mellett idén is mentek külföldi futamokra?
A teljes magyar szezont végig szeretnénk autózni, de tervben van még pár külföldi verseny is.
Valószínûleg horvát futamról, illetve esetleg Olaszországban néhány aszfaltos versenyrõl van szó.
Az autóval ezek szerint még nem tudtál menni...
500 métert, mikor kipróbáltam. Tulajonképpen csak egy "mindendologfunkcionál"-e teszt volt, de teljesen lenyûgözött, nagyon tetszett.
Azt gondolom, hogy hihetetlen fillingje lesz.