TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Fussunk neki 2005 - Holczer Dani
Holczer Dani
2005-03-18
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
701752636
Napi oldal:
108918
Jelenleg:
3167
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Holczer Dani
A metálkék Peugeot306-ossal tavaly ilyenkor N4-es pilóták előtt végezve megynyerte az N csoportot a tesztrallye-n.
Utána egy futam valami mondvacsinált navigátorral egy Punto S1600 volánjánál.
Idén pedig azt pletykálják, hogy Corolla WRC-vel vág neki az évnek...

Dani! Super1600 után WRC
Igen :)
Azt gondolom, hogy a Super1600 egy jó iskola volt a WRCre.
Hála szponzorainknak, az INtIME-nak, a Matadornak, a Midlandnak, sikerült összeraknunk egy egész éves projektet.
Ezúton szeretnék köszönetet mondani a Budai Teamnek, akik egy nagyon kedvező konstrukcióban és kedvező struktúra mellett bocsátja rendelkezésünkre ezt az autót.
Terveink szerint egész évben szeretnénk versenyezni ezzel a Toyota Corolla WRC-vel, amit a Budai Team szervizel Maricsek Miki csapatvezetése mellett.

Azt tudom, hogy nem én fogok navigálni… :):):)
Igen :)
Magyar Gábor ül majd mellettem, aki már a Ferjáncz féle Megane-ban is navigált, illetve Vargha Bálint  navigátora volt.
Elmentünk összeszoktató tréningre a múlt héten Bajna-Lábatlan viszonylatban, természetesen csak egy utcai autóval.
Kipróbáltuk azt, hogy mit tud a másik, kölcsönösen. De hamar abbahagytuk, mert egy óra leforgása után rájöttünk, hogy felesleges tovább ezt "tréninget" folytatni, egy nyelvet beszélünk.

De azért a Corollát is teszteltétek már…
Igen :)
Itt megint köszönetet szeretnék mondani, elsősorban Vizin Lacinak, aki időt és energiát nem kímélve segített nekem abban, hogy megtaláljuk a megfelelő beállításokat és a megfelelő hangot az autóval.

Előtte tréningeztél máshogy is…
Erről már beszéltünk!

A miskolc környéki tréningre gondolok…
Jaa. Igen :)
Balázs Öcsivel! Télen, egy nagyon hasznos hétvégét sikerült eltöltenem Öcsinél. Pont a legnagyobb hóesésben a Bükk és a Mátra útjait róttuk gyakorlatilag 48 órán keresztül non-stop.
Úgy gondolom, hogy egy WRC vezetéséhez szükséges hátsókerekes tapasztalat.
Fantasztikus élményekben volt részem és sikerült egy kicsit belekóstolnom abba, ami nekem eddig nagyon hiányzott, mégpedig a zsigulival történő autózás…
Hátsókerekes autó nélkül nem rally a rally. Úgy gondolom sikerült elsajátítani azokat a dolgokat, amiket ennyi idő alatt lehetett egy hátsókerekes autóval. Nagyon jól éreztem magam és nagyon hasznos dolgokat mutatott Öcsi.

Mik a célok? Megnyered a bajnokságot?
Nem :)
Erről abszolút nincsen szó!
Szeretnénk valahol az első tízben végezni.
Egy olyan évet tudhatunk magunk előtt, hogy semmiféle teher és elvárás nem fogja nyomni a vállunkat. Gyakorlatilag én ezt az egészet már 10 éve azért csinálom, mert szeretem a rally-t. Egy olyan dolog az életemben, amit nem tudok nélkülözni.
A költségvetés adott, a technika biztosított, Gáborral megtaláltuk a közös hangot, rengeteg barát vesz körül. Buli lesz annak ellenére, hogy a WRC költségei meglehetősen magasak.
Szeretnénk magunkat jól érezni és ez az elsődleges cél.
Remélhetőleg egy kiegyensúlyozott versenyzés mellett az eredmények jönni fognak, de sem én nem tartok ott WRC-s vezetési tapasztalatban, sem az autó nem képes arra, hogy a megerősödött WRC-s mezőnyben csodát várjunk tőle.
Cél az, hogy minden versenyen célba érjünk és ezzel pontokat gyűjtögetni, ami talán elég lesz arra, hogy az éves értékelésben az első tízbe beférjünk.

Hogyan fogod tudni ezt a teljes szezont a különböző más tevékenységeiddel?
Gondolok itt a vállalkozásodra, az RallySport Bizottságban betöltött funkciódra, a TV és egyéb feladatvállalásaidra...
Az RSB által az MNASZ médiabizottságában delegálva vagyok. Ez sok és komoly elfoglaltságot jelent. Szerencsére sikerült a tavalyi év folyamán néhány elképzelést megvalósítani, amivel az újságírók valamiféle megkülönböztetésben tudtak magukénak, legalább egy mellény formájában, ezáltal még könnyebben tudják kedvenc sportunkról a hírt közvetíteni a média által a nagyközönség felé.
A sajtóirodák működésének minőségét próbáltuk a mai kornak megfelelő minimum színvonalra hozni.

A média dolgokkal kapcsolatos tennivalóim kibővültek marketing szerepvállalással is.
Idén mi biztosítjuk az RSB és az MNASZ részére a VIP sátrat, ami egy teljesen új dolog a számomra és a rally számára is.

Azt gondolom, hogy ez is tud mindenki által megfelelőnek ítélve működni, hiszen jó néhány vállalkozásom működik úgy, hogy mellette tudok versenyezni.
Azon vagyok, hogy ez összeegyeztethető legyen a versenyzésemmel.

Mikor láthatjuk az autót élőben, versenykörülmények között?
Indulunk hétvégén a Ring Rallye-n. A vasárnapi versenyre neveztünk, hiszen az kilométerben többet tud adni, mint az előző napi két gyorsos tesztverseny.

 

Ez a hír most jelenik meg 5863. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k