Gáll Csabi EB-re készül
a kétszeres Historic bajnok kitekint
2008-02-20
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
732033207
Napi oldal:
17129
Jelenleg:
1715
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Gáll Csaba és Varga László 2007-ben másodszor lettek a hazai historic mezőny legjobbjai. Idén marad a csapat, marad az autó, csak a terveik lettek nagyobbak.

- Értékeljük kicsit a 2007-et!
- A tavalyi egy motivált év volt, mint sok-sok éve mindig. Nagyon szerettünk volna jó helyezést elérni a bajnokságban, de tudtuk azt, hogy megerősödött a mezőny. Tudtuk azt, hogy a többiek sem alszanak télen. Reszelget, vásárolgat mindenki és fejlesztettek. Többen is lettünk, megerősödött a Historic mezőnye, lett három kategória, úgyhogy azt gondoltuk, a dobogóra fel kell azért férni, de az meg sem fordult a fejünkben, hogy ismét bajnokok tudunk lenni, ezt most minden álszerénység nélkül mondom. Először mi is "csak" felkészültünk: vásároltunk egy váltót Angliából, egy quaife négysebességes belevaló váltót, ráakasztottunk két 45-ös wébert az injektor helyére. Rendbe raktuk az autót és vártuk, hogy Egerben mi lesz.  Gyakorlatilag egy nagyon jó évet zártunk, motivált volt az egész csapat, minden versenyen nagyon jól tudtunk szerepelni, úgyhogy meg vagyunk elégedve önmagunkkal. Az első versenytől végig vezetve sikerült megvédeni a címet.

- Könnyű vagy nehéz bajnoki cím volt ez?
- Nehezebb volt, mint az első, de nagyon akartuk a sikert és nagyon jól sikerült az autó - ez már a harmadik évünk vele. Kezdünk összeszokni, most már azért komolyodott is az autó. Azok az idők, amiket összehasonlítunk az első osztállyal vagy akár a Rallye2-vel, ha együtt mentünk, mindig nagyon jó helyen voltunk. Tényleg gyorsak tudunk lenni az autóval.

- Tavaly ehhez a motiváltsághoz hozzájárult az, hogy külföldre is eljutottatok egy IRC futamra?
- Igen, sokat számított. Ez egy Historic EB futam volt, az IRC-vel együtt volt megtartva ez az Ypres Rally. Igazándiból nem is tudtuk, hogy mire vállalkozunk, csak azt tudtuk, hogy egy külföldi futam mindig nagyon-nagyon érdekes. Óriási dolgokat tanultunk ott meg, mindent máshogy láttuk. A raliról tanultunk egy csomó okos dolgot.
Rájöttünk, hogy az ember itthon hajszolja, hogy minél jobb technikába üljön. Hisz végülis a rali erről is szól, mert technikai sport, de megmutatkozott, hogy nem ez a lényeg.

Mentek mindenféle autóval és nagyon flottak voltak vele, versenyeztek. Az volt a lényeg, hogy volt ellenfél és lehetett versenyezni. Ezt tanultuk meg, hogy nem az kell, hogy itt belehajszolja magát az ember egy adóssághalmazba csak azért, hogy bele tudjon ülni egy újabb technikába, hanem a meglévőt kell arra a szintre felhozni, hogy tökéletesen legyen, és akkor nagyon jól lehet menni. Nekünk erre az Asconára van meg a háttér, ezt fejlesztjük, és nagyon szeretünk vele versenyezni. Rájöttünk, hogy mi most a lehető legjobb autóban ülünk ,magunkhoz képest.

- Mondhatjuk, hogy annyira beleszerettél ebbe a belga futamba, hogy ez alapján tervezted az idei évet?
- Igen-igen, beleszerettünk az biztos, nagyon megtetszett. És igen, azt tervezzük, hogy négy futamon elindulunk a Historic EB-n. Négy futamra jött össze a költségvetésünk. Az első futam a San Remo Rally lesz, a második a Belga Ypres Rally, a harmadik az Olasz Rally del Friuli e Delle Alpi Orientali ,illetve a Ostarrichi, az osztrák verseny. Egy magyar versenyt is tervezünk, ez a kihagyhatatlan Mecsek Rallye. Mindegyik a szívünk csücske, de a Mecsek Rallye, az hú… az csupa nagybetűvel írandó.

- Ez tényleg azt jelenti, hogy az itthoni bajnokságban el sem indulsz?
- Nem. Nagyon szeretnék menni. Már most rosszul vagyok, hogy nem tudunk menni Egerben. Nagyon-nagyon imádom, ott versenyeztem először rali első osztályban, Busman barátommal. Imádom az egész környezetet. A Bátor-Sirok a mindenem, nagyon szeretem azt a pályát, úgyhogy nagyon szeretnék menni mindenhol itthon is, de igazándiból most roppant boldogok vagyunk, hogy tudunk menni a Historic Rallye Európa Bajnokság pár futamán.
Ez nekünk egy óriási lehetőség, de a kettő együtt sajnos nem megy. Az van, amit mondtam: Tudni kell, tisztába kell lenni a lehetőségekkel. Reálisan a kettő együtt nem megy. Mi ennek a lehetőségnek borzalmasan örülünk, de be kell osztani. Az ember mindig többet akar sajnos, de realitásokban kell gondolkodni, úgyhogy most ez van előttünk.

- Akkor gondolkodjunk reálisan. Hány futamból áll a Historic EB azoknak, akik végig versenyeznek?
- 12. Tehát elég sok futam van. Kezdődik Abu Dhabi-ban most februárban. Felvettük velük is a kapcsolatot, nagy szeretettel vártak volna minket, de az autó még nem lett kész addigra, úgyhogy jövőre mindenféleképpen megyünk Abu Dhabi-ba, de idén nem tudunk elmenni. Nagyon kedvező lehetőségeket biztosított az emírség autóklubja, mert ott autóklub végül is a szövetség. De sajnos nem tudunk élni a felajánlott kedvező feltételekkel, mert jelen pillanatban is a fényezőnél van még az autónk.

- Azért kérdeztem, hogy milyen reményekkel vághatsz te bele ezzel a négy futammal?
- Nincs kitűzve semmi, hogy itt eredménynek kell lenni. Nem számítunk arra, hogy ezeken az EB futamokon, serleget kapunk. Ismerkedünk, keressük a határainkat. Felmérjük a valós helyünket, ez erre tökéletes lesz. Mindenhol maximumot kell adni, improvizálni kell. Nehéz lesz a pályabejárás, nehéz lesz minden. De ettől izgalmas az egész.

- Élmény lesz?
- Az élménynél azért egy kicsit több. Tökéletes élmény, de óriási munka. Tudtam, hogy mit veszünk a nyakunkba. Mindegyik verseny legalább 1500 kilométerre van itthonról. Nagyon komolyan fel kell készülni, hogy ne hagyjunk itthon semmit és arra is, hogy minden legyen nálunk, akármi baj van az autóval, meg tudjuk csinálni. Emellett óriási feladat utazgatni, ezt összeszervezni, logisztikailag is. Baleset és büntetés mentesen oda vissza kell érnünk.
Most azt mondom, hogy minden a nyakamban van, de ennek örülök, mert szeretem a feladatokat, a kihívásokat. Itt van a nyakamban, de sokkal komolyabb dolog szerintem, mint itthon versenyezni. Az is egy nagy falat, de ez egy kicsit több. Nem azért mondom, mert nagyképű vagyok, hanem ez tény. Megmondom őszintén, hogy egy nagyon-nagyon érdekes dolog ez a rali. Az ember mindig próbál egyre feljebb jutni. Amikor néző voltam és be volt készítve a kis hátizsákom, 500 forinttal a zsebemben bizseregtem, amikor bennem volt az, hogy elmegyek az első szlalom versenyemre. Össze volt készítve a kis autóm, a kis tizenhármas, tizenhetes kulcsom, csavarhúzóm, kombináltfogóm, kerékkulcsom és indultunk szlalom versenyeken, nagyon nagy élmény volt. Előző este ugyanúgy bizseregtem, mint amikor elindultunk rali-túrában, de ugyanígy az első osztály is. Most is teljesen motivált vagyok ettől, néha beugrik "Úristen, megyünk a Historic Rallye EB-re!" Mint egy kisgyerek… :)

Amit sikerült ez idáig elérnem az autósportban azt nagyrészt  WATT 22 Kft.-nek köszönhetem. Nagyon korrekten állnak hozzám immár az ötödik éve. Igazi támogatók, ha úgy tetszik a gyerekük vagyok a kis csapatommal együtt. Ők fontosak, mert nem úgy fő támogatónk, hogy himi-humi..., hanem tényleg nagyon kedvesek, átlátják az egészet, és magukénak érzik a sikert. Róluk tényleg csak szuperlatívuszokban tudok beszélni. Ritka, őszinte, jó kapcsolat van közöttünk. Ezúton is köszönjük nekik, sok-sok évig maradjon meg a jó szokásuk! :)

- Azért az nem kis dolog, hogy szlalomtól és rali-túrától, most Historic EB-nél tartasz… Hány év alatt is?
- 2001-ben kezdtem.

- Tehát 7 év alatt túrából átjutottál a Historic EB-re.
Ez már a csillagos ég?
- Nem. Ez benne a jó, hogy teljesen mindegy, hogy rali világbajnokságnak hívják vagy Historic Rallye Európa Bajnokságnak vagy akárminek, azért csak egy nemzetközi sorozat. A másik az, hogy úgy tudunk odamenni, hogy olyan autónk van, ami oda való. Ahhoz lehetne hasonlítani, mintha sikerülne valami jobb WRC-vel kimenni egy VB-re. Az a baj, hogy ezt sokan félre fogják érteni, és azt hiszik majd, hogy olyan eredményt fogunk elérni, mint Latvala, vagy Mikkelsen például a Svéd Rallye-n.. Pedig nem ez a lényege, hanem, hogy van egy ilyen autónk, amivel majd jó eredményt lehet majd elérni, de úgy, mint például Talma, fel lehetne fejlődni. Ezt folyamatosan fel kell építeni, tehát ehhez ott kell lenni ahhoz, hogy majd ott tudjunk esetleg egyszer kiemelkedőt alkotni. A terv az hosszú távra, hogy milyen jó lenne menni a Historic EB-n egy teljes évadot. Ez egy ugyanolyan nagy álom, mint amikor az volt az álom, hogy egyszer autóversenyző leszek. Több év alatt el lehet szerintem odáig jutni, csak ki kell addig tartani meg akarni kell. Kellene a sok kilométer az autóval.

- Mi a végső pont? Mert álomtól álomig ugrálunk, addig, amíg egyet nem valósítunk meg, de most mi a következő?
- Most ezt az évet megcsinálni, célba érni az összes versenyen. Aztán... Egyszer csak,...Szeretnék egyszer abszolút bajnok lenni... Az is érdekel. Szeretnék magyar bajnok lenni, de egyelőre nem tudok az lenni, mert ahhoz olyan technika meg olyan háttér kell, és hogy őszinte legyek, annyi kilométer és annyi tapasztalat nincs még a kezemben. Például, murván életemben háromszor mentem. Mind jól sikerült, de nincs ott tapasztalatom. Azért tudom, hol van most a helyem. De ettől függetlenül, a kérdésedre válaszolva, szeretnék magyar bajnok lenni, de az még arrébb van. Világbajnokságot már biztos, hogy nem fogok nyerni, de egy magyar bajnoki cím az talán nem elérhetetlen. Húúú, jó nagyokat mondok… :)

- VB-futamon nem indulnál?
- Egyszer el fogok indulni akármilyen kis autóval is, de indulni fogok. Sok VB-futamra sikerült kijutni nézőként, szerencsétlen családomnak ez mindig a nyaralás, hogy odaviszem őket. Élvezik is, gondolhatod. :)  Nagyon álom a VB is, úgyhogy egyen biztos, hogy elindulok. Mint ahogy a csapatfőnököm is elindul egy kisebb autóval egy VB-futamon, ezért én is szeretnék, ez óriási dolog lenne. Előttem a jó példa. :)

- De ez a Historic EB sem semmi, már csak a lépcsőfokos elméleted miatt sem. Először azt mondtad, amikor a belga futamról beszéltél, hogy mindig először tökéletesen kell az előző lépcsőt, és utána kell tovább lépni. Megfordult esetleg a fejedben, hogyha ez a négy futam annyira jól sikerül, akkor jövőre még mondjuk tovább lépsz 2-3 futammal, vagy most csak ki akarod próbálni, aztán hazatérsz?
- Összetett a dolog. Nagyon-nagyon jó lenne, ha tehetném, én akár mindegyik futamon elindulnék. Ebből már biztosan össze lehetne rakni egy jó eredményt, de ehhez a jó eredményhez az kell, hogy minden feltétel adott legyen.  Ez egy sport. Nálunk a rali sportolóknak nagyon nehéz előrejutni az anyagiak miatt. Nekem - nem titok - a támogatói kört ehhez ki kellene bővíteni. Sajnos ez pedig nem mindég eredmény centrikus Magyarországon. Nem úgy kapsz támogatást, hogy te valamiben esetleg jó vagy, esetleg sikeres vagy. Ez itthon sajnos egy nagy szívfájdalom. Erről csak ködösen tudok beszélni, de mindenki tudja, hogy mire gondolok. Nehéz, nagyon nehéz előre jutni. Én akár elindulnék az összes versenyen, ha valaki megfinanszírozná, még mellette a magyarokon is, de nehéz. Az autó ,az akarás megvan hozzá. A másik oldala a dolognak meg az, hogy ha a mi bajnokságunkról beszélek, akkor a kiírás szerint a 10-15 autóra ez a 18 kategória ez elég érdekesnek tűnik nekem. Nagyon nehéz erről beszélnem, mert nem akarok a Historic alá tenni semmiféleképpen és nem is akarom, hogy úgy hasson, de ez valahogy nincs átgondolva, hogy átvettük Magyarországra a Historic EB-nek a szabályait, a pontozási rendszerét. Ez nem erre a 15 autóra van kitalálva, hanem 50-80 autóra, hogy három korcsoportban 6-6 kategória. Az első osztályban, ha jól tudom, 14-15 kategória van összesen, most 15 historic autóra van 18 kategória. Ez kicsit fura. Nincs abszolút bajnok sem, hanem a korcsoportoknak vannak bajnokai, szerintem ez se jó erre a maroknyi autóra. De ez mind az én véleményem, nekem jogom van ezt vagy elfogadni, vagy nem. Én most nem fogadom el, mert a csapatomnak, nekem nem tetszik. De ehhez jogunk van, hogy azt mondjuk, hogy nem tetszik, és nem veszünk benne részt. DE! Ani! Feltétlen írjuk le, hogy ettől még jó Historicban versenyezni, tényleg! Csak... bután hangzik,de túl könnyű jó eredményt elérni...én szerintem! Semmi más x-akta nincs a histoval.

- Ez azt jelenti, hogy a tavalyi abszolút historic bajnoki címet az idén meg se tudnád védeni…?
- Igen, ez a szívfájdalom, hogy nem tudjuk megvédeni. Nagyon szerettük volna, ez volt a cél, de amikor ősszel voltak ezek a megbeszélések, hogy hogyan tovább, a historicos többség ezt választotta, amit én tiszteletben tartok. Nincs vele gond, meglátjuk, hogy mennyire lesz életképes. Nyilván az lesz, ha a többség így látja. Ebben látják azt, hogy többen jönnek ide historic-ba versenyezni, histoic rali autót építeni. Ezzel az a baj, hogy a sportértékét veszíti el, mert kicsit ilyen klubdélutánná válik én szerintem. Valaki elindul három versenyen és talán már bajnok is tud lenni abból a sok kategóriából. Kevés lesz a sportértéke, nem lesz harc, nem lesz küzdelem…A versenyhez több ellenfélre van szükség, szerintem... Ez az én véleményem most.

- Oké, akkor beszéljünk vidámabb dolgokról. Ugye ez egy nagyobb falat. Kell-e valamit az autón fejleszteni ehhez?
- Tavaly úgy volt, hogy lesz még ez az utolsó Zemplén Rallye, előtte csináltunk egy nagy beruházást, vettünk egy igazi versenymotort. Ott dőlt volna el a bajnoki cím gyakorlatilag és nem akartuk arra bízni, hogy a motorunk gyengébb legyen, mint az ellenfélnek. Úgyhogy a motorunk egy teljesen új motor - minden földi jóval. Rendeltünk még egy tartalék váltót. Van most kettő versenyváltónk, az autó teljesen fel van újítva. Mindent atomjaira szedtünk és megpucoltunk, felújítottunk és kicseréltünk újra. Egyébként az autónk mindennek megfelel teljesen, FIA minősítéssel rendelkezik már két éve. A "Büszke" most már egy komoly versenyautó. Motorerőben azért még lehetne hegyezni, de már jó. Nem kell vele már talán lendületből autózni. Több végáttételünk van hozzá, például San Remo-ra 130-140 km/h-s végsebességű végáttétel lesz berakva, a sok hegy miatt, de van egy hosszabbunk is például Belgiumra, amivel 158-at megy az autó, de van nagyon hosszú, amivel akár 220-at is mehetünk.... :) Bár ez sehol nem kell, de tökre van ilyenünk is. :) Szóval készülünk, mindenünk gyártódik, reszelődik.

- A technikai dolgokon kívül hogyan tudsz készülni egy külföldi futamra? Tavaly Belgiumra például hogyan készültél?
- Nem is nagyon tudtam, hogy miről van szó. Azt gondoltam, hogy itt Magyarországon elég sok mindent megtanultam a raliról, de ott azt tanultam meg, hogy egy ilyen hosszú versenyen be kell osztani a gumit, az autót, és célba kell érni. Lehet versenyezni, körülöttünk körbenézni, de igazság szerint egy ilyen kevés tapasztalattal rendelkező pilótának, mint amilyen én is vagyok, egy tanulásnak kell az egészet felfognia, és igenis célba kell érni. Nem szabad leállni adok-kapokra, mert például a helyi erők azért jobban ismerik a pályákat. Könnyedén szaladnak az adott helyi versenyükön, a következő körben tízzel jobbat, mint mi, és ha beleszakadunk akkor sem tudunk annyit javítani. A felkészülésre visszatérve, sokat játszom playstation-nel. Sokaknak hülyén hangzik, de van a nappaliban a sarokban felállítva egy ilyen kormány pedál ,ülés szettem, és azzal kapartatok a tv előtt ülve. Szerintem segít karbantartani a reflexeket, beidegződéseket, kormánymozdulatokat. Emellett sikerült 5-6 kilót felszednem a télen, úgyhogy ezt kéne leadni. Ezt már próbálgatom, itthon gimnasztikázom elég jól. Van egy hullahopp karikám, úgyhogy ezzel gyakorlok, megpróbálom leadni a felesleget. :)

- Per pillanat hogy áll az autó?
- Fényezőnél van. Még mindig!

- Ez azt jelenti, hogy minden más megvan már?
- Itthon fel vannak újítva a motyók. "Büszke" ha hazaér itt várja a garázsban minden szépen lepucolva, lefestve. Gyakorlatilag a nulláról, a kabinból olyan két hét alatt rakjuk össze az autót teljesen úgy, hogy lehessen indítani. Próbáljuk egy kicsit tesztelgetni, menni vele, és ha minden rendben van, akkor eldugjuk a garázsba és a verseny előtt felrakjuk a trélerre.

- A csapat ugyanaz marad, mint tavaly volt? A navigátor, a csapattagok, egyszóval a kis brigádotok változatlan?
- Igen, együtt vagyunk, és vidámak. :) És nagyon akar - ez benne a legjobb! Azon kívül, hogy én motivált vagyok, szerintem az is nagyon sokat segít, hogy a srácok is nagyon-nagyon akarnak jönni, akarják csinálni a dolgot. Az nagyon sokat segít, hogy ilyen jó kis csapat van körülöttem.

- A navigátorod Varga Laci marad?
- Persze, Igen! :) Ő most nemrég egy pár hete ,újra elkapta a fonalat.  Ahogy kezd kisütögetni a nap, kezdi érezni a pörgést. Itt az ősszel Ő most nagy házvásárlás, felújításban van-volt, és ez megviselte. Lett rajta egy pár ránc, meg kevesebb haja is lett, de kezd éledezni, most már. Hagytam hadd fejezze be nyugodtan dolgait. Kicsit tartottam tőle, hogy motivációt veszt de nincs gond, újra a régi Laci barátom! Ő marad mellettem, nem tudom egyelőre elképzelni mással. Nekem nagy szerencsém, hogy úgymond én tanítottam be a Lacit, és ezáltal hozzám van hangolva. Én úgy érzem jók vagyunk együtt. Megvan az összhang vidámság, van a kabinban.

- Meg azért az nagyon nem mindegy, hogy milyen hangulatban csináltok végig egy versenyhétvégét, hogy ha jól kijöttök egymással, jól kiegészítitek egymást, az már szerintem fél siker.
- Így van. Örömmel jön mindenki. Ez a kulcsmomentum nálunk, hogy örömmel jönnek el a fiúk is, mindenki örömmel csinálja, amit csinál, senki nem akar mást csinálni és mindenki hozza a maga kis pluszát és ezáltal lesz egy egész.

 

Ez a hír most jelenik meg 3873. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k