h i r d e t é s
Összes oldal:
731846732
Napi oldal:
39985
Jelenleg:
1387
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Szabó Gergő Borbély Károllyal az oldalán a lett ERC futamon kezdte a nemzetközi szereplést a 2013-as évben. A verseny után beszélgettünk a pilótával:
Gergő, voltunk párszor hókocsizni, és mindig is imádtad a havon autózást. Idén Kovásznán kezdtél, ahol egy kis sprint futamon készültél az első ERC futamotokra.
Igen. Romániában nagyobb hó volt, mint Lettországban.
Már ott is volt olyan szakasz, ami nagyon hasonlított a kinti pályákhoz, és ki tudtuk próbálni azokat a 15-ös széles gumikat, amikkel kint mentünk. Aztán kipróbáltam a keskeny, 16-os gumikat is, amikkel kilométerenként 1 másodperccel lehetett azokon a pályákon gyorsabban menni.
Tesztnek szántuk ezt a versenyt és arra tökéletesen jó is volt.
És a lett ERC futam?
Havas volt ez is. Kicsit hiányzott a hófal a pálya széléről. Más opció nem volt, csak a szöges gumikkal lehetett menni, ami ezen a poros murván teljesen jól működött. Volt rész, ami full jég volt, volt ami havas, de nem is készültek más gumival. A murvás részek nagyon hasonlítottak a finn pályákhoz, finom szemcsés, tempós, jó minőségű utak voltak.
Az első nap jó időket mentetek, aztán egy kicsit hátrébb csúsztatok. Történt valami?
Volt egy lassú defektünk, ami megzavart kicsit, rázott a kormány és rögtön kaptunk fél percet. Utána már csak egy kis elektromos gondunk volt, néha elment minden a műszerfalról. Ez önmagában még nem hátráltatott volna, de valami letiltott és bekapcsolt a rajtprogram leszabályzója, mindegy volt, hogy hányadik fokozatban volt a váltó és 4800-as fordulatnál feljebb nem engedte forogni a motort. Ez zavaró volt olyan részeken, amikor teligázon 200-al is lehetett volna suhanni, mi pedig 150-el mentünk csak…
De igazából a többiek sokkal többet tudtak gyorsulni, én pedig már nem.
Mindezeket összevetve nem voltunk elkeseredve. Ha megnézzük a helyieket, az N-es autókhoz képest kilométerenként egy másodperc körül kaptunk, ami teljesen normális.
Mik a további terveitek? Látod már a versenynaptárotokat?
Természetesen idén is a román bajnokság szerepel a terveink között. A következő versenyünk a brassói nyitófutam. A bajnokságon kívül szeretnénk még pár ERC futamon indulni. A legfontosabb versenyünk a hazai (román) EB futam lesz, a szebeni verseny, hiszen az egyben román bajnoki is.
Az autó idén is fekete és nagy fehér feliratok találhatóak rajta…
Igen. Továbbra is élvezzük a Jack Daniels támogatását és az idei évben is sikerült pár új támogatót magunk mellé állítani. És az autó is a régi Mitsubishi, nem is tervezzük, hogy mással megyünk. Tárgyalások folynak a csapat másik autójára is, reméljük a következő hetekben kiderül majd, hogy ki fog vele menni, szintén a román bajnokságban.
Az itthoni ’szurkolók’ vegyesen fogadták a magyarok kinti szereplését…
Igazából nem nagyon foglalkoztunk vele, főleg azért sem, mert nem minket savaztak. Könnyű itthonról bármit is mondani. Nem tudom miért baj az, ha pár magyar versenyző külföldi futamokon indul és nem nyeri meg... Nagyon jó kis verseny volt, mi is és a többi magyar is nagyon jól érezte magát. Hihetetlen pályákon tudtunk menni.
Egy kicsit hasonlítottak a gyorsasági szakaszok a finn futamhoz. Rengeteg gyors rész volt, tempós kanyarokkal, bukkanókkal. Nekem a finn verseny az álmom, lehet, hogy az már nem fog összejönni, és talán ezért is élveztem ezt most annyira.
Mi nem tanulni mentünk ki, már csak lassulni fogok, gyorsulni nem :)
Köszönöm szépen a www.duen.hu matricát az autókon.
Volt szituáció, amikor bajban volt a ’levonó’?
Vigyáztunk rá! :)
És az autóra is! Nem nagyon volt rumli. Nem ijedtünk meg sehol sem. Fontos volt, hogy behozzuk az autót karcmentesen a célba.
a csapat partnerei:
Ez a hír most jelenik meg 3538. alkalommal
European Rally Championship 2013
hírek • videók • sajtóanyagok • fórumok
|