Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
Gyorsan, de kockázatmentesen!
Vincze Feriék a harmadiknak járó pontoknak örülhettek!
2017-05-26
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
722837119
Napi oldal:
283998
Jelenleg:
2817
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Harmadikak lettek az idei harmadik versenyen és ezzel bebiztosították a harmadik helyüket a ponttáblázaton. Elég harmónikusan hangzik Vincze Feriék bepozícionálása, de itt egy sokkal részletesenn interjú a pilótával az ISEUM Rallye után.

Mennyire tetszett a kvalifikáció rendszere? Igazságosabbnak tartod, mint a régi rendszert?
Igazából a régiben sem mentem sokat… :) Amúgy ez biztos, hogy sokkal jobb dolog, így fair. Nem kell az elöl menőknek takarítani. Szoros volt, hiszen 1 másodpercen belül voltunk a legjobb idővel és így is csak 6.-nak tudtunk rajthelyet választani. Végül 13-nak rajtoltunk, azzal semmi gond nem volt.

gyorsan_de_kockazatmentesen_1

Nem lehetett, hiszen az első szakaszt meg is nyertétek…
Pedig ott nagyon gyengén mentünk, még magunkhoz képest is. De ezek szerint a többiek még bátortalanabbak voltak. Az azért látszott, hogy még a 13. autónál sem volt letakarítva rendesen az út, mint mondjuk a második vagy a harmadik körben. Már volt egy kis nyomvonal-kezdemény, de még nem volt az igazi. Nagyon el kellett spórolni a féktávokat.

Igazából nagyon meglepődtünk az eredményen! Adott egy kis önbizalmat, azt gondoltuk, nem lesz itt baj, főleg, ha még ennél gyorsabban is tudunk menni… Végül nem lett semmi, a többiek még többet gyorsultak, mint mi.
Másnap a sárban kaptunk nagyon sokat. Ez is az én hibám volt. Nem azt a gumit raktam fel, amit kellett volna. Ebből is tanultunk! Legközelebb ebbe a hibába már nem esünk bele…

gyorsan_de_kockazatmentesen_7

A két nap két különböző versenyt hozott.
Az első nap a második, harmadik körben már nem is poron, hanem szinte már aszfalton autóztunk. Ennek megfelelően viszonylag jó tapadással. Olyan kemény volt a talaj, hogy a murvagumi szinte úgy működött rajta, mint aszfalton. Lehetett nagy tempókat autózni.

gyorsan_de_kockazatmentesen_2

Másnap a sár teljesen más technikát igényelt. És ami még nehezítette a dolgunkat, hogy volt, ahol saras volt, volt, ahol nem. Attól függött, hogy épp milyen volt a talaj. A köves részen felszívta, ott nem volt sár, inkább sóderes jellege volt az útnak, ott volt is tapadás. Az erdős részeken, például Vashosszúfalunál, vagy akár Bögötének a nagy részén sár volt. A Farkas-erdő majdnem hogy száraz.

gyorsan_de_kockazatmentesen_3

25 kilométeres Power Stage. Hogy tetszett?
Nagyon jó volt! Egy apró momentum zavart csak meg. Egy hosszú egyenes közepén egy szarvas átszaladt előttünk az úton. Nem hagytunk ott sokat, kicsit megzavart, bele kellett fékezni és még újra gyorsítani, de nem ezen múlott. Nem volt benne annyi, mint amennyit kaptunk.
Valamiért a pálya nem feküdt nekem. Pedig belülről nagyon élveztük, de az idő nem ezt mutatta, hogy annyira jók lettünk volna rajta.

A kocsi nagyon jól működött, kifogásunk nem lehet. Bennünk volt a hiba. Ami hátrányt összeszedtünk, azt mind magunknak köszönhetjük.

gyorsan_de_kockazatmentesen_4

Az egész versenyen próbáltunk gyorsan menni, de nem kockáztattunk semmit. Úgy gondoltuk az utolsó gyors előtt is, hogy ha nem is tudjuk megfogni Bandit, akkor is meg lehetünk elégedve ezzel a harmadik hellyel. Messze még a szezon vége, kicsit most javítottunk a helyezésünkön az ózdi eset után.

Akkor elmondhatjuk, hogy elégedetten távoztatok Szombathelyről?
Ez így van! Jó kis verseny volt. Voltak kisebb hibáink, de összességében nem lehet okunk panaszra.

gyorsan_de_kockazatmentesen_6

Székesfehérvár Rallye. Újra aszfalt. Mi jut eszedbe leghamarabb a tavalyi versenyről?
Defektet kaptunk a Power Stage-n, ugyanúgy, mint Ózdon… És az is hasonló volt, hogy nem tudtam arról sem, hogy hol kaphattuk. Akkor az hátsó defekt volt, kicsit gyorsabban tudtunk vele lejönni, mint Ózdon és végül negyedik helyen értünk célba.

Reméljük idén elkerül már minket ez a ’hirtelen halál’ és ott szeretnénk menni az első háromban.

Néztem a tervezetet, vannak olyan szakaszok, amik teljesen ismeretlenek a számomra. Például Árki-puszta és Kincsesbánya teljesen új lesz, azt sem tudom pontosan, hogy hol vannak ezek a gyorsaságik. A Pusztavámot nem tudom még 16 kilométeren elképzelni és ahogy néztem Csákberény meg rövidebb lesz. Majd kiderül.

Attól függetlenül az első háromban szeretnénk végezni. Van már annyi rutin aszfalton a kocsival, hogy ez már ne legyen irreális elképzelés. A pályákat jól fel tudjuk dolgozni, nem kellene, hogy gond legyen.

Attilával megtaláltátok a közös hangot?
Abszolút! Tényleg minden rendben van! A navigálása, a motivációja példa értékű. Mindent meg tesz azért, hogy ott tudjunk menni az elejében!
 
gyorsan_de_kockazatmentesen_5 
Ez a hír most jelenik meg 2117. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k