h i r d e t é s
Összes oldal:
732069827
Napi oldal:
53749
Jelenleg:
1785
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Úgy tűnik, egyre többen külföldön alapoznak az idei évadra. Ifj. Érdi Tibi is, de ő dél felé indult: a hétvégén Olaszországban áll rajthoz. A részletekről faggattam.
- Milyen verseny lesz ez? - Egy olasz rally sprint futam lesz. Ugye a Korda Racing-nél versenyzünk, és kaptunk Eriktől egy nagyon jó lehetőséget, így tudunk elindulni ezen a versenyen. Arra tökéletes lesz, hogy kicsit visszarázódjunk a ralis napokba.
- Mit lehet tudni előzetesben erről a versenyről? - Ez egy négyfordulós rally sprint bajnokság egyik futama. Ha mindegyiken elindulnék, pénzdíjas lenne. Egyébként nagy múltja van a sorozatnak, a 70-es évek óta rendezik meg. Nagy nevek fordultak meg a győztesek között, és most is vannak olyan információink, hogy nem kis formátumú versenyzők állnak majd rajthoz, bár a nevezési lista még nem elérhető. Az olasz murvabajnok is elindul, merthogy ez egy murva verseny lesz. Ja, és Pisában fogunk rajtolni.
- Milyen autóval indultok? - Ugyanazzal a Subaruval, amivel tavaly az utolsó három futamon, szóval ismerkednem már nem nagyon kell már a kocsival, bár murván nem sokat mentünk - egyszer, és akkor is elég röviden, mert elesünk. Az aszfalt talán közelebb áll a szívemhez, talán ezért is jó, hogy gyakorolhatunk egy kicsit murván is.
- Az idén a bajnokságban is ez a kocsi marad? - Igen, úgy néz ki.
- Hogy álltok a készülődéssel? - Most készül a dekor, de egyébként kész vagyunk. Kicsit rohanós volt - már megint. Múlt héten szerdán vált véglegessé, hogy megyünk, hétfőn minimumvizsgáztunk, ma megyünk sportorvoshoz, holnap megkapjuk a licenszet, és pénteken indulunk.
- Ki navigál majd? - Pölö, mint eddig.
- Sikerült már utánanéznetek a futamnak? Arra gondolok, hogy megnézni milyen pályák lesznek, esetleg videón is? - Itt még nem volt verseny, mindenkinek újdonság lesz, úgyhogy nem nagyon lehetett felkészülni. Ettől függetlenül remélem, hogy jól fog sikerülni. Nem kell hosszú versenyre gondolni, mert 280 kilométer az össztáv, és 40 a gyorsaságik hossza. Arra pont elég, hogy kicsit menjünk, élvezkedjünk, és belerázódjunk a versenyzésbe.
- Hogy szoktak menni az ismeretlen versenyek? - Nekem jól megy szerintem. Két éve voltunk Németországban, akkor minden pályán kétszer mehettünk. Akkor ültem először WRC-ben, és ha nincs defektem és egy túlcsúszásom, akkor talán meg is nyertük volna a versenyt, így viszont csak harmadikak lettünk. A pályák viszont nagyon jól mentek, talán, mert elég szoros és részletes itinert írok, így nem tartok az idegen pályától. És azt gondolom, így lehet a legjobban fejlődni. Olaszországban háromszor lehet majd menni a pályákon a tréningen, élesben négyszer kell majd teljesítenünk a gyorsaságit.
- Milyen reményeid vannak a versennyel kapcsolatban? - Úgy gondolom, hogy játszani megyünk ki, de ha az embernek visszaszámolnak, akkor úgyis a maximumot próbálja kihozni magából. Nevezési lista nemsokára várható, meglátjuk hány WRC lesz - de mindenképpen szeretnék kupát hazahozni. Olaszországban még nem jártunk, onnan nem hoztunk, én pedig nagyon szeretnék a gyűjteménybe egyet, hogy legyen mit nézegetni, mikor öregek leszünk.:)
Ez a hír most jelenik meg 7654. alkalommal
|