Ez a dicsõség, hogy a Szlovák mezõnyt megvertük?
Megverték kis Bérest, aki teszt nélkül, alap beállításokkal indult el, ráadásul alkatrészek nélkül...ami miatt kapott is 120s-t. Õk legalább itinerbõl mennek, és ha elviszed akár argentínába, ott is hozza ezt a tempót! .Nem jelent neki gondott esõs úton sem a slick használata..és, ha bárhol megkérded egy rallyfantól, ismeri-e Bérest, hallott-e már róla, igen lesz a válasz, aztán elkezdheted sorolni a mieinkét és csak néz ki a fejébõl!
Barumon volt már egy kategóriában a mi sztárunkkal, u.olyan autóval mentek, annyi elõnye volt, hogy pár évvel azelõtt egyszer járt már ott, gyorsonként fél percet kaptunk, és a szervízben mi van veletek kérdésemre a válasz, cereden biztos megvernénk...oké.
Asi is nagyon jót ment VB-n. Le a kalappal, szabályos autó stb. de bele kellett vinni egy kis magyart... és nem jött össze a két-három tréning. De most lesz murva, és azoknak nem biztos megvan a térképe.(már ha indul)
Én mint laikus, hozzá nem értõ, nem értem, aki saját pénzbõl megy, miért nem megy külföldre versenyezni, tanulni, küzdeni komoly ellenfelekkel, miért jó nekik itthon a s***rá gyakorolt pályákon menni, horror összegû nevezési díjért. Talán épp ezért? itthon van sikerélmény?
Janika kedvenc, de ilyet nyilatkozni hogy az autóból kihoztam a maximumot? ezekszerint ha barumon indul, Meeke-t simán verni fogja, mert Õ sem tudja kihozni autójából a maximumot. Miért kell ilyeneket mondani.
Hétvégén VB! lehet izgulni S2000-tõl ne kapjunk ki! Igaz erre is meglesz a magyarázat, õk mindig benne ülnek, de az nem számít eddig meg arról beszéltek mekkora s*** egy wrc-hez képest.
Régen más volt a helyzet, régen egy melós is tudott versenyezni, mert az akkori fõnökség reálisan csak dupla annyit keresett, így neki is jutott. Az autók igénytelenebbek voltak, azért is lehetett bármilyen felületen menni, mert szinte csak egy futómû volt. Mára finomodott minden. ezért nincs már meg az a látvány, és nem is lesz, elmúlt, lezáródott. Sírni kár, választani lehet, és ezért nincs már nézõ.
Nagyon sokunknak, még ha nem is versenyeznek, mert nem tehetik meg, vagy nem éreznek magukban annyit, van önkritikájuk, és tudják amatõrökön is agyonvernék, így is életük részévé vált a rali. Alig várják, elmennek, és ha hazafele okádnak, akkor is rá két hétre már telefonon arról beszélnek ide-oda el kellene menni, most biztos jó lesz....
és a sokadik okádásnál, mikor már kiölik az emberbõl a rally iránti szeretetét a rossz rendezések, a nem elsõ osztályba való párosok, a lehúzások, a rongyrázás stb. szépen lassan marad mindenki otthon, új hobbykat keres, és szépen lassan a kutya nem lesz kíváncsi a rallyra, csak a hozzátartozók, meg az arra fele lakók. Így a médiától kezdve mindenki elvonul. A lakók meg megakadályozzák az út lezárásokat.
Nézõk 75%-a már így tett, nem jár ki magyar futamokra, és van egy szûk réteg, akik inkább elmennek egy évben 2-3vb-re vagy irc-re, óráját be tudja állítani a rajtidõkre,és élményekkel gazdagon jön haza
Süllyedünk, ezzel kellene foglalkozni.
Csodálkoznak egyre keményebb beírások vannak a fórumokban, megszüntetnék a fórumot, keresik az embereket, mindent próbálnak elkövetni, de arra nem gondolnának, hogy velük is baj van...nem zörög a haraszt....
üzemanyagminta....már Eger után azt mondták 5 minta nem volt megfelelõ, persze úgy vették a mintákat, hogy bele lehessen kötni, és az legyen szabálytalan.
Kimész vb-re látod az N csoportot, majd itthon bámulsz, mik ezek, meg olyan szagok vannak, letüdõzöd "belehalsz". Nagy a gond, és s***nak rá.
De mind1, erre már nem is lehet mást, s***ni rá.
Azért nem volt rossz verseny.
Szombat szuper volt, leszámítvqa a fülbevalós, ronggyá sült, kopasz Suzuki Motorsportos pólóban hõbörgõ fiatalembert, akit csak jól pofán kellett volna b.aszni amikor a "lófejû szlovááákokk, visszavegyük" kórusban hangzott el. Nem tetszett hogy le k.urvamagyaroztam,a, nem tudom, minek megy az ilyen seggfej alja bárhova, amúgy is a Szfhérvár meccs miatt aggódott, akkor ott a helye. Bár az ilyen sehova se menjen. Kár hogy valamelyik szlovák nem tolta képen, segítettem volna.
A viharról annyit, hogy egy naqyon komoly zivatarcella ment el a Mátra felett, de nem kell lenni ahhoz meteorológusnak, hogy pár perc alatt fel lehessen mérni, merre megy. Jelen esetben az Alföld felé ment a drága.
Egyébként mi letettük az autót a Coop ábécé elõtt Terenyén a parkolóban, a tiszta betonon, és besétáltunk 5 km-t.
Jut eszembe: a MagyarGárda a Rallysport hivatalos védõje? Mintha láttam volna pár gárdistát, messzirõl azt hittem, osztrák autópálya-rendõrség, de aztán rájöttem, nem
Amit csak bánok, hogy odacsaptam kétszer az autót, egyszer, amikor péntek este a 21-esen beestem egy útfelbontásba nagy tempóval , igaz ott átrepültem a kátyú felett, de sajnos Nemti elõtt nem úsztam meg a dolgot , pedig óvatosan mentem.
Szerencsére nem lett baj.
Nem tudjátok, Asi és Herczigék mit veszekedtek?
Cered gyors után lehetett, a 24-esen mentem haza, etapon ott állt a két autó egy buszmegben, és Pikó Zsuzsi hadonászott, meg kiabált.
Igen igen STI. Kíváncsi leszek a mintákra én is. Ha nem f***a akkor nem fogom érteni h a FRici kizárása után miért unfrankót tankolnak, ha f***a lesz akkor meg .....
Rumczice. Szerintem nincsenek közös BARÁTAINK. Mondom barátaink. Lehet h ismerõsök igen, de azok véleménye vajmi keveset nyom a latba nálem. Úgyhogy lehet mondani. Rólad is alkotnak véleményt rengetegen, pláne azért mert mindenki tudja ki vagy, és mégis titkolózol, és hidd el, a seggfej a leg hízelkedõbb jelzõ amit kapsz. Barátom, hangsúlyozom, barátom, nem mond ilyet, és nem hiszem hogy a társaságodat ékvezi. Ismerõsöm lehet, azt meg persze persze h pont les***om...Volt aki régen barátom volt, ma már nem. Ne keverd össze õket.
lehet Asit szidni, de utol érni nem. Ezen gondolkodjanak el a pilóták. Valamit nagyon tud. Nem nyávog nõi hangon, hanem a gázt nyomja....
Joci! Szerintem IRC-n is vert már Mitsubishi S2000-et. Sõt Janikát is. ASI is vert már nemzetközi mezõnyben erõsebb autókat. Szerintem mindenkinél van gyorsabb és nincs lehetetlen. Egyszer a Loeb-öt is megveri valaki.
Megértem az aggodalmakat. Nem vagyok ASI fan csak nem tûnik irreálisnak az eredmény. Meglátjuk mi lesz a benzinmintákból. Ha buknak akkor elásták magukat.
Józsi!
Az egyik barátod mondta vasárnap:
"Paprika egy seggfej, nem kell foglalkozni vele".
Én nem tudom, hogy így van vagy nincs.
---
Bútor Robi elõtt le a kalappal (Cered reggel), az Õ véleménye mindig mérvadó lehet.
Bárcsak ott tartanánk, hogy ez a pálya lenne a magyar rallyesport szégyene.
Szerintem 95-ben sem volt sokkal jobb a pálya minõsége sem itt, sem Strázsahegyen.
A szerintem legtekintélyesebb hazai rendezõ szerint " kicsit talán el vannak kényeztetve a hazai versenyzõk".
A beállításokhoz sem értek, de egy ezzel foglalkozó szakember szerint bizonyos kompromisszumokkal megoldható, aztán majd az óra megmutatja.
---
Szlovákia nap megint tökéletes volt, nem értem, hogy ezt itthon miért lehetetlen kivitelezni.
A magyar rendezõket (Tisztelet a kivételnek!) nem nagyon láttam Szlovákiában, de biztos ott voltak és teleírtak 1-2 spirálfüzetet.
---
Nem vagyok Asi drukker, de amit a GY2,4-en produkált lefelé a visszafordítókban azt, még WRC-vel sem lehetne SZERINTEM jobban csinálni.
SZÉP VOLT.
STI.Igazad van. nagyon lelépték a nemzetközi mezõnyt. Egy dologra figyelj.
Ha a hazai kocsik, és a külföldi kocsik odaállnának egy rangos nemzetközi, legyen Belga irc verseny ellenõrzõ bizottsága elé, vajon melyik ország nevezõi indulhatnának el???
Gondolom vágod h mit szeretnék kihozni. Ez a büdös benzin vagy mi, nagyon odabasz, fõleg ha úgy keverik. Mindig azt mondom, független gyorsokon, pl szintén Belgiumban, 2 tréningbõl, és nem 200 ból, mert a Szlovák fórumot senki nem olvasta végig gondolom, ott leírták kiket láttak a verseny elõtt több héttel tréningezni, és nem a megszokott emberrõl van szó. Szóval egy egyenlõ körülmények között, nem lenne ekkora különbség. Tudod nagyon kevés országban van olyan, hogy verik a Micsuk a s2000 es kocsikat. Nálunk ez már így van, bármilyen gyorson. Pedig a Jani nem egy gyenge pilóta. Fertõ ez az egész, szomorú h ennyire lesüllyedt a Magyar rally. Nem hiszem h lesz még sok bármilyen külföldi nevezõ nálunk . Már most is alig a fele Szlovák nevezett, mint egerre.
De gondolom lesz olyan aki ezt a statisztikát átszámolja, és kijavít majd. Legyen. A szombat esti park fermé beállóban, az idõ ellenõrzõ ponton álltam. Szégyen volt, ahogy makogtak a sportbírók a versenyzõkkel. Legalább egy nyelvet tudó embert tettek volna közéjük, hogy legyen olyan érzése a versenyzõknek, h fontosak Õk is . Nem beszélve arról, h fogalmuk nem volt mit hova kell írni, de arra volt eszük, h miközben jöttek be a versenyzõk, az egyik spori hanyatt vágta magát, olyan ncis es módszerrel körbe krétáztassa magát. Mondanom sem kell, h mindenki meghûlt, és furcsán néztek a palira. Szóval lehet h legyõzték a mieink a külföldi pilótákat, és ezt Te is és mások is sokszor büszkeséggel harsogták, pedig az igazi vesztesek mi, a rendezõ ország fiai vagyunk.
Az én nevemben is szóltál. Ma már többször megpróbáltam megvédeni Robit. Sajnálom, hogy ilyen negatív véleményt alkotnak róla az emberek. Én egész jól ismerem, és nem értem, miért kell vkit pocskondiázni. Szerintem tehetséges, és szerencsés, hogy az anyagi háttere is megvan hozzá, hogy a tehetségét kamatoztassa. Nem tudom, hogy mások nézték-e a pénteki riportokat a pilótákkal, de Robi már pénteken a verseny elõtt megmondta, hogy neki nem tetszik a kisterenyei pálya, és úgy vélte jobb lett volna inkább prológot csinálni ott, nem pedig 2 v. 3 alkalommal végigmenni rajta. Jobban jártak a versenyzõk, hogy nem volt 3. kör.
További jó szurkolást mindenkinek!
Maybe, ha ez vigasztal én elsõre is megértettem amit a futómûvel kapcsolatban írtál, ha már egyesek ilyen nehezen lendülnek rajta túl Amúgy elég idegesítõ amikor valaki olyan témában reagál teljesen degradálóan amiben pont árnyékra vetõdött.. ez van.
Bár teljesen felesleges, leírom azért én is: Nem valószínû hogy a frissen aszfaltozott autópálya minõségû Ceredre és a félig salakos Kisterenyére ugyanaz a beállítás megfelelõ.. Volt akik találtak kompromisszumot, meg ezek szerint voltak kik nem. Ebbõl indult ki a mondanivaló, nem abból h miért aszfalt futómû volt. Lekezelés helyett egy kis szövegértés
Barnust idézve!!!!!!!!!!!!!!!
"Az eleje megint rinyált ezért mehetünk hazafele.
Pedig jó lett volna végig tolni!"
És itt a hangsúly a meginten van!
Tehát ez nem elõször és nem is utoljára fog elõfordulni!
Hillman, rozi64
Írtam egy fél oldalt, mire rányomtam a küldésre, kiléptetett az oldal. Nem fogom újrafogalmazni az egészet, lényeg, hogy nem értitek, amit mondok, és nem is akarjátok megérteni, mert végre találtatok 3 mondatot, amibe bele lehet kötni.
Rozi, a személyeskedésrõl csak annyit, hogy egyrészt nem általánosítottam, mivel akinek nem inge, nem veszi magára, másrészt az általánosítás SEM egyenlõ a személyeskedéssel.
A személyeskedés az, amikor egy komment alapján megítélsz valakit, próbálod jó magasról leoltani, mert õ csak egy kis 23 éves s***os, aki nem tudhat semmit a régi rallyról.
Hát igen... bezzeg régen. Magyarország mindig is egyszerre volt a 10 millió autóversenyzõ, focista, szövetségi kapitány és politikus országa.
Valaki tud itt konkrét számlaösszegekrõl? Versenyzõk pontos anyagi helyzetérõl? Kíváncsi lennék, hogy ki pontosan mekkora büdzsébõl gazdálkodik (áfázik össze) és ebbõl mennyit tesz el.
Mindenki megpróbálkozhat vele! Ha valaki jobban tudná csinálni akkor neki kell állni.
"Hát ez az 1000 Ft rablás! Ilyen lehúzást! A versenyzõk meg panaszkodnak, mert leszakadt a s***os 200 ropis lökös meg odalett 2 komplett kerék cirka fél misiért aztán ráadásul el se nyomta rendesen a rohadék megélhetési rallys!"
Jaaaa... oké. :)
Még annyit, hogy ez a sok hobbysta, rinyálós balfék annyit adott a szlovák mezõny 95%-ának, hogy 1 hétig hordják még haza.
Az említett be nem tartott ígéreteken kívül arról az apróságról már nem is beszélve hogy míg a térképen volt jelölve addig a parkolóban híre hamva sem volt WC-nek. Tudom... nem nagyon van az máshol sem, csak akkor nemkell beetetni a népet meg fullszervízt ígérni mikor lehúzásra ment az egész. Azt a részét nyilván nem kell részletezni, hogy én mondjuk megoldottam, de pl a gyengébbik nem képviselõit vagy aki mondjuk gyerekestül érkezett azt lehet érzékenyebben érintette, mivel joggal alapozhatott erre.
Nekünk nézõi szemmel nemvolt gond amugy ez a salakos történet de a versenyzõket egy percig sem irigyeltem érte. Már az elsõ kör végére minõsíthetetlen volt az állapot amire az R2 megérkezett.
Mélyen Tisztelt Szakértõ!
Magázódunk, legyen. A személyeskedés az Ön írásával kezdõdött, miszerint pénzmosóknak, kényelmesnek, íven autózónak aposztrofáltak a pilótákat. Nem kiemelve senkit, csak úgy általánosítva, mindenkire rásütve a bélyeget. Keménykedünk, legyen. Látom alapjában az élet okoz roppant nagy kihívást Önnek, kedves Mester, nehezen megy a hátrányt megemészteni? A fényévnyi különbség nem csak a korunkból adódik, értelmi szintje is legalább ekkora, hátránnyal bír. Azért írtam, hogy aszfaltos volt a futam, hogy legalább ma, egy nappal a verseny után megtudja, miért mentek aszfalt futómûvel, és slick gumival ezek a mihaszna vasárnapi autósok, akik csak sírnak-rínak mikor be kell menni egy ilyen rettenetre. Rövid volt az írásom, mégse sikerült megértenie, de igaza van elvéreztem, én vagyok a kötekedõ, a másokra sértõt író, vádaskodó, kioktató, szemlesütve, de rádöbbentem. Köszönöm, hogy ráébresztett a tényre, hogy nem csak írnom, élnem sem szabad, mert amit írok az hülyeség, és ilyen szégyenben nem lehet kerek az élet, annak aki ezt fel tudja fogni, Önnek ez sem sikerült. Leszakad ez az az autóról, egy pár százezres darab kukába, tönkremegy pár felni, használhatatlan lesz a gumi, már ha marad belõle valami, nem baj, a lényeg az, hogy Önnek látványos legyen, hisz elvégre elautózott 170 km-t, befizette a jegy árát, és ezért az 1000 Ft-ért kötelezõen jár a látvány. Aki pedig azt mondja, hogy nem tapossa le hûtõig, mert sajnálja az autóját, vagy netán taktikázik, esetleg nem megy látványosan, csak gyorsan, annak bizony jaj. Jaj bizony mert, Ön azonnal ítéletet hoz, amely nem kíméletes, levetjük Tajgetosz hegyérõl, vagy így jár mint én, aki csak hülyeséget írok, ellentétben Önnel aki tévedhetetlen Mestere a dolgoknak a pálya szélérõl, igaz annak több szegletébõl. Nem baj az sem, hogy milliós összegbe kerül egy verseny a csapatoknak, és ha netán Terenyén szakad szét a verda, oda a pénz, pont sem lesz, az a lényeg, hogy Önnek tessen a mutatvány, hogy mosolyt varázsoljon lelkébe, és teljes nyugalommal konstatálhassa, megérte elmenni, megérte a befektetés, és milyen jó lesz majd holnap a fórumban basáskodni, beszólni versenyzõnek, meg nekem a vén hülyének. Apropó azt nem is írta, a Bútor Róbertnek már megírta lesújtó véleményét az arcátlan viselkedésérõl? Bátorkodom ezt kérdezni az alapján, hogy bár õ nem sírt, de panaszkodott a pálya minõségére, és azt tudjuk aki panaszkodik az majdnem sír is.
Hello Maybe! Ne térjünk el a lényegtõl. Az autók aszfaltos versenyre lettek felkészítve, beállítva. Ezt igérték a kiírásban, és a versenyt megelõzõ híradásokban, és a pályabejáráson is. Szomorú, ha nem érted, vagy nem akarod érteni. Minden más kérdésedre, ott a Koyo 21:29-es hozzászólása
a rendezonek nemkellet volna a masra halgatnia! tavaly ezt a versenyt mar masok megakartak csinalni, de nemsikerult, mert nemvolt eleg penzuk hozza, de most ahogy latom sikerult rabaeszelni Adamovics urat hogy az o penzebol rendbeteszik az utat es majd azon megy a verseny! de ezt jol bexxxtak, mert men ugy sult el a dolog mint ahogyan szerettek volna! kudarcos lett ez a gyors, ellentetben a masikkal! meg szerencse h a versenyzok nem perelnek az autoban keletkezett karok miatt, mert senki sem ilyen bokorugratos utat igert! az eso is milyen kamu, meg hogy narancssarga riasztas, mikor mar 7 agra sut a napp azapor utan az eso meg mar a masik palya fele vonul amit gyorskent teljesit a mezon! kivancsi lennek most a nogradi s.biroknak a kepere a kudarc utan! hat ez sem sikerult jobban mint ahogyan semmi sem aamib beleutik az orrukat!