h i r d e t é s
Összes oldal:
732057349
Napi oldal:
41271
Jelenleg:
1546
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
A III.HELL Energy Drink Ózd Rallye után kérdeztük a triót, akik két versennyel ezelőtt még fej fej mellett küzdöttek. Most sincsenek nagy különbségek, kemény csatát várhatunk az utolsó két futamra...
Spici: "Nagyon szeretem a gyors pályákat, mindig is kedveltem, de valahogy eddig aszfalton sosem tudtunk bizonyítani. De nem így indult a verseny, mert az első körben például rossz volt a guminyomásunk, és egy hátsó-kerékagycsapágy problémánk is volt. Aztán kaptunk egy lassú defektet, egy tök nevetséges hiba miatt: a kerékben lévő szelep közepe kicsúszott. De hál'Istennek nem tudott senki nagyon elhúzni, és nagyon nagy csatába kezdtünk. Balázs rettenetesen gyors volt, és amikor ki kellett, hogy álljon, nagyon-nagyon sajnáltam, mert nagyon jó csatát vívtunk, és jó lett volna, hogy ha partiban marad ő is végig. Fricivel szemben volt a nap végén 17 másodperc előnyünk, és ezt picit növeltük, és meg tudtuk tartani a verseny végéig. Tavaly a nyirádi futamon N-es autóval mentem, de nagyon jól sikerült, jó volna azt a formánkat átmenteni mostanra is. Nem tudom, hogy idén ugyanazok a pályák lesznek-e vagy sem, de akkor szenzációs verseny volt, igazi rali. Az, hogy átvettük a vezetést, inkább lélektani terhet ró majd ránk, hiszen a murván mehetünk előre takarítani. Ez mindenképpen hátrány lesz, de megpróbáljuk teljesíteni."
Turán Frici: "Fantasztikus autónk volt ismét, nagyon szerencsés vagyok, hogy ilyen autónk van. A felkészülésünk nagyon jól sikerült, a Bozian és Tagai Tomi is rengeteget segített, és azt gondolom, minden rendben volt a rajtra. A pályák nagyon gyorsak voltak, de én nagyon szeretem az ilyet. Az első kör abszolút úgy sikerült, ahogy vártam - próbáltunk egy nagyon picit taktikázni. Kíváncsi voltam a srácokra, hogy mennyire gurul el a gyógyszerük… Spiciékkel szinte tizedre ugyanazt autóztuk, Balázs viszont nagyon elhúzott az első kör végére. A második körre nem a legjobb gumit választottuk, és kaptunk azért. Aztán Balázs kiesett sajnos, és mire megtaláltuk a beállításokat, Spicit már nem lehetett utolérni, bár végig nagyon közeli időket autóztunk. De most sokkal szorosabb volt: Norbiék is csak 28-ra voltak a végén. Picit csalódott is vagyok, de alapvetően megelégedett, hiszen mindenféle technikai hiba nélkül és karcmentesen teljesítettük a hétvégét. Csalódottak vagyunk, hiszen nyerni mentünk - mint mindenki, de aztán jobban belegondoltunk, és azt gondolom, hogy ez talán előnyünkre is válhat, hiszen Nyirádon, a murván, Spici fog elsőnek rajtolni, és ez talán könnyebbséget okoz majd, hisz egy autó is nagyon sokat takarít a pályán. Most ugyan Spici áll egy picit jobban, ettől függetlenül azt gondolom, hogy még minden rendben lehet az év végén. De annyi minden, annyi fordulat történt már a magyar raliban, és annyi minden történhet még bármelyikünkkel, hogy igazán azt mondhatom, hogy aki az utolsó két futamon jobban teljesít, az lehet a magyar bajnok év végén. Nagyon kedvelem a murvát, és a nyirádi futamot, tavaly az egyik legjobban sikerült versenyünk volt a Skodával. Ha ebből indulok ki, és abból, hogy idei autónk lényegesen jobb, mint tavaly, akkor azt gondolom, joggal lehetünk optimisták."
Benik Balázs: "Nem vagyunk túl boldogok… Pedig nagyon jól indult. A pályabejárástól a tesztig, a prológon, a rajtnál, azonkívül, hogy nagyon jó hangulatunk volt, nagyon jó formában is voltunk mindketten. Nagyon jó itinert sikerült írnunk, a teszten is két angol mérnök segítségével nagyon hasznos és jó beállítást tudtunk az autónak találni. Ez meglátszott az időeredményeken is: az első két kör után az élen állhattunk. Aztán jött a hetedik szakasz, ahol a hajtásláncunk meghibásodott, és ha ki akarjuk vesézni: eltört egy féltengelyünk. Ez még nem is lett volna olyan nagy probléma, hiszen talán tudtunk volna menni összezárt differenciálművekkel, viszont a féltengely kettétört. Ez okozott olyan károkat a jobb elejében, hogy a hetedik gyors céljából nem tudtunk elindulni, akármennyit próbálkoztunk. Így ki kellett állnunk. Nagyon el vagyok keseredve… Jobban viselném, ha árokba estünk volna, és összetöröm az autót. De nem ez történt, hanem műszaki hiba miatt álltunk meg, és még szerencsénk sem volt, mert ha eljutunk a szervizig, ott volt egy másik… Azért vagyok szomorú, mert rengeteg energiát, pénzt, időt öltünk a felkészülésbe, mert tudtuk, hogy ez vízválasztó futam lesz. Hát az is lett… De természetesen nem adtuk fel, hiszen matematikai esélyünk az még van, úgyhogy ott leszünk a két futamon, és mindent megteszünk majd a minél jobb eredményért."
Ez a hír most jelenik meg 5939. alkalommal
|