Három dudás, Ózd után
interjú a listavezetőkkel
2008-09-03
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
732057349
Napi oldal:
41271
Jelenleg:
1546
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

A III.HELL Energy Drink Ózd Rallye után kérdeztük a triót, akik két versennyel ezelőtt még fej fej mellett küzdöttek. Most sincsenek nagy különbségek, kemény csatát várhatunk az utolsó két futamra...

Spici:
"Nagyon szeretem a gyors pályákat, mindig is kedveltem, de valahogy eddig aszfalton sosem tudtunk bizonyítani. De nem így indult a verseny, mert az első körben például rossz volt a guminyomásunk, és egy hátsó-kerékagycsapágy problémánk is volt. Aztán kaptunk egy lassú defektet, egy tök nevetséges hiba miatt: a kerékben lévő szelep közepe kicsúszott.
De hál'Istennek nem tudott senki nagyon elhúzni, és nagyon nagy csatába kezdtünk. Balázs rettenetesen gyors volt, és amikor ki kellett, hogy álljon, nagyon-nagyon sajnáltam, mert nagyon jó csatát vívtunk, és jó lett volna, hogy ha partiban marad ő is végig. Fricivel szemben volt a nap végén 17 másodperc előnyünk, és ezt picit növeltük, és meg tudtuk tartani a verseny végéig.
Tavaly a nyirádi futamon N-es autóval mentem, de nagyon jól sikerült, jó volna azt a formánkat átmenteni mostanra is. Nem tudom, hogy idén ugyanazok a pályák lesznek-e vagy sem, de akkor szenzációs verseny volt, igazi rali. Az, hogy átvettük a vezetést, inkább lélektani terhet ró majd ránk, hiszen a murván mehetünk előre takarítani. Ez mindenképpen hátrány lesz, de megpróbáljuk teljesíteni."

Turán Frici:
"Fantasztikus autónk volt ismét, nagyon szerencsés vagyok, hogy ilyen autónk van. A felkészülésünk nagyon jól sikerült, a Bozian és Tagai Tomi is rengeteget segített, és azt gondolom, minden rendben volt a rajtra.
A pályák nagyon gyorsak voltak, de én nagyon szeretem az ilyet. Az első kör abszolút úgy sikerült, ahogy vártam - próbáltunk egy nagyon picit taktikázni. Kíváncsi voltam a srácokra, hogy mennyire gurul el a gyógyszerük… Spiciékkel szinte tizedre ugyanazt autóztuk, Balázs viszont nagyon elhúzott az első kör végére. A második körre nem a legjobb gumit választottuk, és kaptunk azért. Aztán Balázs kiesett sajnos, és mire megtaláltuk a beállításokat, Spicit már nem lehetett utolérni, bár végig nagyon közeli időket autóztunk. De most sokkal szorosabb volt: Norbiék is csak 28-ra voltak a végén.
Picit csalódott is vagyok, de alapvetően megelégedett, hiszen mindenféle technikai hiba nélkül és karcmentesen teljesítettük a hétvégét. Csalódottak vagyunk, hiszen nyerni mentünk - mint mindenki, de aztán jobban belegondoltunk, és azt gondolom, hogy ez talán előnyünkre is válhat, hiszen Nyirádon, a murván, Spici fog elsőnek rajtolni, és ez talán könnyebbséget okoz majd, hisz egy autó is nagyon sokat takarít a pályán. Most ugyan Spici áll egy picit jobban, ettől függetlenül azt gondolom, hogy még minden rendben lehet az év végén. De annyi minden, annyi fordulat történt már a magyar raliban, és annyi minden történhet még bármelyikünkkel, hogy igazán azt mondhatom, hogy aki az utolsó két futamon jobban teljesít, az lehet a magyar bajnok év végén.
Nagyon kedvelem a murvát, és a nyirádi futamot, tavaly az egyik legjobban sikerült versenyünk volt a Skodával. Ha ebből indulok ki, és abból, hogy idei autónk lényegesen jobb, mint tavaly, akkor azt gondolom, joggal lehetünk optimisták."

Benik Balázs:
"Nem vagyunk túl boldogok… Pedig nagyon jól indult. A pályabejárástól a tesztig, a prológon, a rajtnál, azonkívül, hogy nagyon jó hangulatunk volt, nagyon jó formában is voltunk mindketten.
Nagyon jó itinert sikerült írnunk, a teszten is két angol mérnök segítségével nagyon hasznos és jó beállítást tudtunk az autónak találni. Ez meglátszott az időeredményeken is: az első két kör után az élen állhattunk. Aztán jött a hetedik szakasz, ahol a hajtásláncunk meghibásodott, és ha ki akarjuk vesézni: eltört egy féltengelyünk. Ez még nem is lett volna olyan nagy probléma, hiszen talán tudtunk volna menni összezárt differenciálművekkel, viszont a féltengely kettétört. Ez okozott olyan károkat a jobb elejében, hogy a hetedik gyors céljából nem tudtunk elindulni, akármennyit próbálkoztunk. Így ki kellett állnunk.
Nagyon el vagyok keseredve… Jobban viselném, ha árokba estünk volna, és összetöröm az autót. De nem ez történt, hanem műszaki hiba miatt álltunk meg, és még szerencsénk sem volt, mert ha eljutunk a szervizig, ott volt egy másik… Azért vagyok szomorú, mert rengeteg energiát, pénzt, időt öltünk a felkészülésbe, mert tudtuk, hogy ez vízválasztó futam lesz. Hát az is lett… De természetesen nem adtuk fel, hiszen matematikai esélyünk az még van, úgyhogy ott leszünk a két futamon, és mindent megteszünk majd a minél jobb eredményért."

Ez a hír most jelenik meg 5939. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k