METAL-SHEET Nagy Húsvéti Autósport Fesztivál - Rabócsiring 2025.04.19-21
Határ Ati egy újabb határkőhöz ért
Peugeot-val, de immár egy kupás 208 Rally4-el fognak versenyezni!
2023-03-10
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
761477152
Napi oldal:
40684
Jelenleg:
789
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. Balassa Balázs
202
2.
Horváth Levente
196
3. Suborits Péter
188
4. Gönczi Dániel
185
5. Osztás Ábel
170
6. Végh Krisz
165
7. Kasza Kristóf
161
8. Bíró-Ambrus Roland
157
9. Martin Márkó
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 3.futam,
a Kenya Rallye után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
88
2. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
52
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
49
4. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
35
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
33
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
33
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

hatar_ati_egy_ujabb_hatarkohoz_ert_1

Határ Attila régóta versenyzik. Mindig otthon faragták a versenyautójukat, most sem lesz ez másképp, mégis, valami egészen új dologba kezd ebben a szezonban.

Végre révbe értél, a márka eddig is adott volt, csak szélesebb és erősebb volt. 
Lóerőben biztosan erősebb volt a korábbi autónk, de nyomatékban nem. De így, hogy már mentem a turbóssal, közel hasonlónak mondanám ahogyan működik, de nyilván sokkal kezesebb amiatt, hogy jó nagy a nyomaték tartománya. Az enyém hiába nagyon nyomatékos, de jobban kellett illeszteni, forgatnom kellett. 

Ez a saját autótok, és Ti fogjátok szervizelni? 
Igen, most is éppen azt csinálom. :)

Hogy látod az évet?
Én azt gondolom ennél mélyebb vízbe nehéz lett volna beleugrani. 

Pontosan. :) Mind a gazdasági helyzet, mind a kategória társak szempontjából nehéz év lesz. De nyilván így a jó belekerülni ilyen kupába, mert ha egy dobogó összejön, akkor annak már elég nagy értéke lesz. Úgy gondolom, hogy nívós emberek jöttek össze, de így az igazi. Mint ahogyan tavaly a P13 csoport volt, ott is az volt a jó, hogy sok egyforma kezű embernek kellett megvívni egymással a csatát. 

Most az autók teljesen egyformák lesznek, nehéz lesz magyarázkodni, nyomni kell neki?  
Itt tényleg azon fog múlni, hogy ki a legtökösebb. De azért a rali ennél összetettebb, nem csak azon múlik, hogy ki milyen bátor. De nyilván az is számít, hogy ki tudja majd az évet, a versenyeket, napokat, a gyorsokat úgy összerakni, hogy mindig célra törekvő legyen. 

Jól tudom, hogy nincs murva futóművetek?
De azért ugye ott lesztek az első versenyen? 

Nekünk nincs, de szeretnénk megköszönni Zagyva Laliéknak, hogy amíg nekik nincs kocsijuk, addig tudják mellőzni, így tőlük kölcsön tudjuk venni. Viszont emiatt a Veszprém nagyon kérdőjeles, mert nem tudom ott hogyan lesz majd futóművünk, hogy tudunk-e bérelni, vagy esetleg addigra megerősödünk, és tudunk venni? Ebből a szempontból az a verseny nagyon képlékeny még. 

Én nem emlékszem, hogy mikor láthattunk téged utoljára murván? 
Nagyon jól emlékszel, mert egyszer sem láthattál. Most fogok először menni!

hatar_ati_egy_ujabb_hatarkohoz_ert_2

Kívánom nektek, hogy rakjátok össze, és gyertek, mert szerintem élvezni fogod. 
Biztos, mindenki azt mondja, hogy murván menjek vele. Ami így is lesz, mert ez az első, menni fogunk. Előtte még 25.-én lesz egy teszt, amit mi is beterveztünk, de lehet még a verseny előtti teszten is mennénk. 

Mivel lennétek Éhn Danival, a navigátoroddal elégedettek az év végén? 
Nyilván a bajnoki címmel, de már a dobogó, tisztes helytállás is nagyon tetszene, pláne első évben egy új kocsival. Tavaly mentünk Rally1-ben, volt sok ’sprintfutam’, de ez most idén rendes Rally1 lesz, ez most más kávéház lesz. Hiába nagyon régóta benne vagyok már ebben a sportban, sok részeredményem van, de kilométer még mindig kevés bennem, mert keveset tudtunk célba érni. Mindig az első helyért mentünk, nem tudom, hogy idén hogyan fog sikerülni. 

Az ózdi eset megtanított arra, hogy örülni kell minden napnak, minden percnek, így vagyok ezzel is. Van egy ilyen kocsi nálunk, a másik pedig még romokban, de az is itt van, ezért úgy érzem, most kicsit ránk mosolygott a szerencse, talán az élet valamit visszaad. Úgy szeretnék ezzel a lehetőséggel élni, ahogyan te is mondtad, hogy megélni minden pillanatot. Az idősek is mindig azt mondják, hogy azt bánják, hogy nem élték úgy meg a dolgokat, nem nyomták el jobban. Mi próbáljuk kicsit földhözragadtabban, családiasabban felfogni ezt az egészet. Egy ilyen jó kocsival bárhol menni minden kilométer élmény lesz. 

nagy_matyi_is_a_peugeot_kupat_valaszotta_3>> Peugeot Sport Hungary a facebookon <<

Ez a hír most jelenik meg 2232. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
07 08 09 10 111213
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k