A szájkarate szakosztály bemutatóját mellõzve kérdezném, hogy van-e valakinek ÉRDEMI információja a nov. 17-i miskolci sprintrõl, vagy várjunk tovább türelemmel? (A KopiRallye által hivatkozott határozatot már olvastam.)
Egyenlõre úgy tûnik senki sem rendezi, mivel a 21-én megadott befizetési határidõ, tegnap 15:00-kor letelt.
Viszont Te, másfél héttel korábban, 11-én ígérted a kiírást, amikor még szó nem volt megszorításról.
Szóval LÁTNOK VAGY!
Huh, 4 éve volt, valamelyik Lada klub fórumon link-ként. Nem én csináltam a weblapot sem, amire a link mutatott, valamelyik fan.
Szerintem ma bármelyik Lada-s versenyszerelõ tudja már, ami ott össze volt szedve. Lényegében az alkatrészek netes rendelési helyének gyûjteménye volt, hol mi a legolcsóbb.
KopiRallye!
Utólagos belemagyarázás.
Az említett elektronikus határozat a májusi verseny kifizetésével kapcsolatos rendezõi megszorításról szólt, és köze nem volt a Te két hete tett ígéretedhez.
Megmondta KopiRallye van még három hét...hát bõven elég lesz a verseny elõtt egy héttel megtudni,hogy lesz-e verseny vagy nem lesz...gondoljatok bele,mennyivel izgalmasabb!
Ezt szerintem követendõ trendnek kellene tekinteni...juhéééé...
Elnézést az egyszerûségemért,de ez kicsit megmosolyogtat...
Érdeklõdnék, hogy mit lehet tudni a november 17-ére tervezett miskolci évadzáró sprintrõl? Leginkább a rendezvény megvalósulásának realitása érdekelne. :)
Aki tud valamit ezzel kapcsolatban, az ne tartsa magában!
Köszi!
Ez a "minden homológ" legyen eröltetése pedig nem a biztonságról szól, azzal csak takaróznak. Arról szól, hogy a sportfelszerelés üzleteikben pörgetni kell a készleteket.
Highand2 Úr nem csodákról beszél, hanem nagyon is tényszerû dolgokról. Mint ahogy Cigi is akin jókat szoktak röhögni... "f***a gyerek, jól megmondja" ... sajnos ennyiben kimerül a dolog és hamar elfelejtik a mondanivalójukat.
"Eddig nem tapsztaltam hogy nagyszerû elképzeléseid szárba szökkentek volna"
Kõházy Karcsival egyszer valaki eldöntötte, hogy legyen drift Magyarországon. Valaki lebeszélte ezt Szvetlana-val és megrendezte a legelsõ ilyen edzést az Euroringen, ahol mindjárt alá is íratta a megjelentekkel a drift szövetség megalakítását. ( a papír a mai napig megvan) Azután valaki elment az elsõ tényleges közgyûlésükre és elmondta mennyire a fontos az MNASZ-tõl való függetlenség és azt, hogyan lehet ezt jogilag elérni, bár a javaslat az volt, hogy csinálják az elsõ évet az RTE-n belül. Akkor azt mondták, hogy tudják õk azt RTE nélkül is és meg is mutatták, hogy tudják. A lényeg: ma függetlenek. ( Winkler majd elmondja ha akarja, õ is ott volt)
Valaki kitalálta, hogy a tököli reptér nagy aszfalt kockája mellette lévõ betonkockával a legideálisabb hely gyakorlásra edzésre, oktatásra. Sok százan gyakoroltak ott, mielõtt az elsõ versenyt odaszervezték volna.
Valaki felírta netre, hogyan lehet a fékutat feltekerni azaz a felére harmadára rövidíteni, ha nagy a baj. Valaki felhívta a figyelmet, hogy az az átkozott háromszög a fõívnél még sok versenyzõ halálát fogja okozni ( legutóbb két hete)
Azután valaki újra élesztette a Suzuki Kupát a kezdõk miatt. Valaki megmutatta, hogy igenis lehet a verseny elõtt minden egyes autó lényeges mûszaki alkatrészeit egyenként ellenõrizni 2 óra alatt, bontás nélkül. Volt hogy 10 autót ellenõriztek a versenyzõk, mert egymás kocsijait ellenõrizték. Eredménye az lett, hogy egy helyen szálltak meg, közös szervízpontokat alakítottak ki, a navigátorok este egymás itinerét tökéletesítették.
Egy 140Le-s Lada motorért volt arca némely motorépítõnek 2.000.000-t elkérni. Gál Pali bácsi, Havassy mester és Szebellédy tanár úr segítségével, valamint a néhai zseni Török segítségével és egy remek autószerelõ mester ( de méltatlan barát) segítségével sikerült valakinek kidolgozni a módszert, amivel 330.000 Ft-ból bárki képes volt a 140 Le-t elérni. A módszer felkerült a netre, sok százan megcsinálták. Azóta a módszer és alkatrészek beszerzési címei közkinccsé váltak.
Valaki megtette ugyanezt a 8 szelepes Suzuki motor átépítésével kapcsolatban, amire maga Havassy mondta anno, hogy reménytelen a felhúzása. Azután a régi, a Suzuki gyár által sugallt mûszaki szabály alapos átolvasása után kiderült a nagy titok, ami szintén felkerült a netre. Ma már ezt is bárki meg tudja csinálni.
Valaki bevitte az endoszkópot elsõként ebben az országban a verseny utáni mûszaki ellenõrzésre. ( utólag is köszönet érte annak, aki önzetlenül kölcsönadta erre a célra és a legrosszabbat annak a motorépítõnek, akinek az embere szántszándékkal eltörte benne az üvegszálat). Bebizonyosodott, hogy egyetlen átalakított gyújtógyertyával igenis lehet köbölni a motort. Kiderült, hogy 3.000Ft-os mûszerrel 1 perc alatt lehet váltó áttételt ellenõrizni bontás nélkül. Megjelent egy szabályban a kompresszió viszony mérésének gyakorlati módja.
Végre a versenyeken a szervízparkban kötelezõ lett a nõi mobil WC. A lassítók messzebb kerültek a kanyaroktól. Megszûnt a lassító rombolás miatti állandó vita.
Több MNASZ-es mûszaki szabály megváltozott. A versenyautónak átalakított autók nem csak MNASZ papírral vizsgázhattak.
Hogy van az, hogy akadnak olyan rendezõk, akiknek NEM gond a a szabályok betartása, és annak ellenére, hogy NEM tagjai a szövetségnek, mégis elfogadják az elõírásokat?
Egyáltalán nem azért, hogy jófiúk legyenek az Mnasz-nél, hanem azért mert szeretnének szabályos, biztonságos, és sportszerû versenyeket rendezni.
highand2 úr!
Eddig nem tapsztaltam hogy nagyszerû elképzeléseid szárbaszökkentek volna...
Várom a csodát. Viszont amit leírsz az nem egy kerek gondolatmenet...
Én úgy gondolom hogy valamilyen szabályozott rendszerben kellene mûködjön az amatõr versenyzés. Nem a meghirdetett szigorú korlátozásokra gondolok, pláne hogy a létrehívója már nincs a sportágban.
Tudnánk mondani több olyan dolgot (de nem említi senki valamiért), ami rontotta a sprintek hírnevét - pl. megfelelõ mentõszolgálat hiánya, stb. Máshol látom az északkeleti régióban volt versenyrendezõt nyiatkozni hogy jövõre rendez bajnokságot, de tudom hogy pár helyi szerv nem szeretné viszontlátni a versenyeit. Vannak még kérdõjelek bõven.
Kb "Miért beteg a magyar foci" szintjén vagyunk, mint arról már szó volt...
Oké,hogy nem felettes szerve az MNASZ a Sprintnek,de mégis kell az MNASZ engedély egy versenyre,hogy megrendezhetõ lehessen...ugye sporttörvény.
Ez a pertársaság,hogyan áll fel? Hogyhogy az ország legjobb ügyvédjei fognak az MNASZ-el szemben állni? A sprinteseknek , amatõröknek sincs erre egy forintja sem...
Csak kérdezõsködök...nekem nem tetszik ez a mozgolódás. MNASZ elleni összefogás...hirtelen RSB meghívó...üldözési mániám van már és annyi összefonódott szálat látok már a háttérben,hogy nem tudok optimista lenni....