TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Hiányzó láncszemek
Balogh Jani
2011-11-23
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
701675115
Napi oldal:
31397
Jelenleg:
2280
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Nem úgy alakult a 2011-es szerzon Balogh Janiéknak ahogyan év elején elképzelték, így ők már most határozottan a jövő évi célkitűzésekre koncentrálnak, de a tökéletes projekt megvalósulásáig még akad egy-két tennivaló. Janival beszélgettem a tervekről, múltról és jövőről.


hianyzo_lancszemek_2

Mi újság veled? Közeleg a Mikulás Rallye!
Szerettem volna menni ezen a futamon, és igaz, hogy van még pár nap a nevezési zárlatig, de most nem tudnám megmondani, hogy lesz-e ott menet, vagy sem. Egy biztos, hogy ott leszünk a versenyen, valamilyen szerepben!

A jövő év sincs már olyan messze… mi lesz veled 2012-ben?
Ez egy fogós, ravasz kérdés! :-)
Mindenképpen az a fő cél, hogy menni szeretnék, de egy biztos, hogy így – mint idén – nem akarom ezt csinálni! Sajnos a versenyzői minőség rovására megy az anyagi háttér megteremtésével kapcsolatos teendő, mert azt a szintet, amit az évek során tudásban, tapasztalatban és az eredmények alapján szeretnék hozni, az a jelenlegi erőforrások mellett lehetetlen. Idén ebbe beletört a bicskám. Ez egy mélypont, és idén kétszer is sikerült egy kiadós pofonba beleszaladni. Hasonlóképpen már nem szeretnék járni. Habár ez mindig benne van…

hianyzo_lancszemek_3

Csalódottság van benned az idei év miatt?
Igen, mert igyekeztem a maximumot kihozni abból a történetből, ami a rendelkezésünkre állt. Az idei év arról szólt, hogy nem akartam - és nem is tudtam - megalkudni. Dani néhányszor próbált a bölcsességeivel a versenyeken helyes irányban tartani. Sosem fogom elfelejteni a veszprémi futamnak azt a gyorsaságiját, ahol nem úgy jött a ritmus, ahogyan kellett volna, voltak apróbb hibák, az autó sem úgy viselkedett, és egyszerűen nem tudtam úgy menni, ahogyan én szerettem volna, majd elkezdtem görcsölni, feszíteni. Dani pedig rám szólt, hogy „ne feszítsd!”, amikor már fenn voltam a gumifalon, meg mindenhol jártam, csak a pályán nem. Amikor lejöttünk, mondta is, hogy „János, van úgy, hogy nem megy, de akkor minek feszítgeted?” Igen, feszítgettem, pedig nem kellett volna. Aztán később sikerült is elesni. :-)

Biztos, hogy bennem is volt hiba az idén, hiszen 10 év alatt négy totálkárt csináltam, és ebből kettőt az idén. Ez pedig roppant elgondolkodtató!
Elvesztette azt a varázsát az egész, amiért mentünk, amiért energiát fektettünk bele… nem volt meg a sikerélmény…
Néhány szép pillanat azért volt 2011-ben, tudtunk jó időket autózni, az élmezőnnyel együtt mentünk, szóval bizakodni van okom.

Hianyzo_lancszemek_2

Hogyan tovább?
Úgy gondolom, hogy a jövőben félmegoldásokra nem leszek vevő. Csak úgy nekiindulni, hogy majd lesz még belőle valami... az már idén sem működött, és a jövőben sem fog. Egy tök jó gárdával vagyok körülvéve, lehetne ebből bármi is, de sokkal jobban át kell gondolni, ha ilyen szinten, vagy ettől jobban akarjuk ezt csinálni. És én sikerorientált vagyok!
Ezt a sportágat nem lehet befejezni, csak abbahagyni, de én kellőképpen elvetemült vagyok ahhoz, hogy abbahagyni se akarjam! Szóval, teljes erőbedobással dolgozni kell egy sikeres jövőért. A legfontosabb feladat, hogy a meglévő partnereink révén biztosított forrásokat ki tudjuk egészíteni és egy teljes évadot mehessünk néhány tesztversenyt is beleértve.

2012-re nézve mi az, ami már biztos?
Például az autó, mert azt látom, hogy a Mitsubishis tapasztalatokat nem kellene sutba dobni, de hogy ez N-es, vagy R4-es, az már teljesen mindegy. A személyi feltételekben még vannak kérdőjelek. Nyilatkoztam én már korábban azt, hogy „már csak egy kicsi hiányzik”, de most azt kell mondjam, hogy úgy nem lehet sikeres az ember, ha egy kicsi is hiányzik. Mindennek „klappolnia” kell, és túl sok negatívum volt az idén ahhoz, hogy jövőre is az legyen! Ha szerencsém van, összeáll, ha nincs szerencsém...
Nyilván arra törekszem, hogy összeálljon, és van még idő márciusig.

hianyzo_lancszemek_1

Szerinted az idei navigátorod beülne még melléd, ha szépen megígérnéd neki, hogy többé nem borítod fel? :-)
Remélem a (ki)borításokat letudtuk már idén, lógattam már a feje tetején is, és valóban kétszer-háromszor ki kellett már pakolnia a kocsiból... Dani egyébként nagyon komótos srác, mert amikor már benn vagyunk a fák között, vagy valami árokban, akkor már nagyon nem rohan, szép lassan összeszedegeti a cuccait, és ismeri Szajky Pisti mondását is, hogy „tükörre, üvegre nem lépünk”. Örülnék neki, ha a jövőben is tudnánk együtt dolgozni, de hogy ennek mekkora esélye van, ez még abszolút nyitott kérdés.

Hianyzo_lancszemek_1

Balázs Öcsiékkel tervezed a jövő évet?   
Elsődlegesen igen! Nyilván, ha valami rózsaszín álomba csöppennék, ha valaki megkeresne, hogy levesz minden terhet a vállamról, én csak versenyezgessek, nem nekem kell összerakni ezt az egész történetet, akkor nagyon nehéz döntést kellene hoznom. Öcsivel nagyon jól megértjük egymást, most már egy tízéves barátságról van szó, nagyon jól tudunk együtt dolgozni, ami mostanában úgy módosult, hogy ő dolgozik miattam. Remélem, még bírja cérnával! Bízom benne, hogy meg tudjuk mutatni, hogy mi együtt mire vagyunk képesek! Az ő szakmai tudása, amit a szervizparkban megkapok tőle, az perpillanat pótolhatatlannak tűnik, és nagyon érezném a hiányát. Ha az optimális megoldást nézzük, és maradunk a kitűzött célnál, akkor igen, velük szeretném, de majd a sors megírja ezt a forgatókönyvet!

 

apa_kocsit_hajt_7

Ez a hír most jelenik meg 4618. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k