h i r d e t é s
Összes oldal:
710359559
Napi oldal:
109820
Jelenleg:
2740
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
136 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
121 |
3. |
Ott Tanak |
|
115 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
91 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
63 |
7. |
T. Katsuma |
|
58 |
8. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
9. |
Dani Sordo |
|
27 |
1. |
Hayden Paddon |
|
73 |
2. |
M.Franceschi |
|
63 |
3. |
Mads Ostberg |
|
53 |
4. |
Jon Armstrong |
|
25 |
5. |
S. Tempestini |
|
40 |
6. |
Miko Marczyk |
|
40 |
7. |
Oliver Solberg |
|
35 |
8. |
Georg Linnamae |
|
26 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
28 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán F. |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Hatodik helyen zárta a 47. Cyprus Rally első versenynapját a Botka Dávid – Mesterházi Márk duó. A Botka Rally Team párosa a nagy meleg és a híresen autógyilkos pályák ellenére karcmentesen hozta be a szombati célba Skoda Fabia R5 versenyautóját. Vasárnap még nehezebb gyorsasági szakaszok, még több versenykilométer vár a mezőnyre. Dávid szeretné a larnakai tengerparti sétányon felállított céldobogón befejezni a futamot.
Az ERC sorozat egyik legnehezebb versenyének kikiáltott ciprusi futam rendezői nem akarták szétoszlatni a kételyeket és idén is nagyon kemény programot állítottak össze. Rengeteg páros küzdött a nap folyamán defekttel, a mezőny ötöde nem tudta befejezni a szombatot. „Az első körben zárt gumikkal mentünk ki, azt gondoltam, hogy az aszfaltos részeken ezzel majd jobban tudunk menni.” – kezdte az esti beszámolóját a pilóta. „A murván, főleg a nagy levágásokban ez hátrányt okoz, de összességében jól tudunk vele haladni. Nincsenek kiemelkedő időink, de stabilan tudunk menni a saját tempónkban, ami az azori esés és a kanári szigeteken a ’szédült’ vezetés után már önmagában siker most nekünk. Nyugodt vagyok, jól működik minden.”
Az autó tökéletesen teszi a dolgát, egyedül a pop-off szelepre panaszkodott Dávid : „Néha hamarabb nyit ki, mint azt gondolnánk, emiatt veszít kicsit a nyomatékából a motor, pedig pont az az erőssége. Ilyenkor változtatni kell a vezetési stíluson, jobban kell forgatni. A nap végén kicseréltük, talán ezzel sem lesz gond vasárnap. De persze nem fogok erre semmit, most ide voltunk jók!”
Hatodik helyen áll a legénység, nincs ok szégyenkezni. „Jól érezzük magunkat! Próbálunk egy erős tempót menni, szem előtt tartva azt, amit minden pilóta lenyilatkozott már a futam kezdetén és a gyorsasági szakaszok céljában: ez valóban egy túlélő verseny, ahol nem szabad 100 százalékon autózni!”
Fülledt, meleg időben kell a versenyzőknek a pályán, a szerelőknek a szervizparkban helyt állniuk. „Kicsit féltem a futam előtt, hogy majd ez nagyban visszaveti a teljesítményünket, de Márkkal és a csapattal együtt a legjobbunkat tudjuk nyújtani még ezek között a nehéz körülmények között is.” – mondta Dávid. „Örülök annak, hogy itt vagyunk az első napi célban és csak egy apró túlcsúszással megoldottuk ezt a versenynapot. Pedig volt sok lehetőség hibázni…”
Vasárnap hat nehéz gyorsasági szakasz szerepel a programban és a hegyek közötti száguldás közben még Nicosia lezárt utcáin is teljesíteni kell egy superspeciált. Hogy legyen még egy csavar a történetben: az utolsó két szakaszt külön is értékelik a rendezők és az úgynevezett Golden Stage legjobbjai külön pénzjutalomban részesülnek. Természetesen ez a két gyorsasági a verseny leggyilkosabb szakasza… „Tényleg kifejezetten nehezek ezek a pályák, a helyi versenyzők nem győzik felhívni mindenki figyelmét, hogy ne feltétlenül a pénzdíj lebegjen a szemünk előtt… Próbáljuk a legjobbat kihozni magunkból és talán megérdemelnénk már idén egy célba érkezést, jó eredménnyel. Ezért dolgozunk mindannyian a csapatból!”
Ez a hír most jelenik meg 1708. alkalommal
Ciprus, Larnaka • külföldi rally
European Rally Championship 2018
hírek • fotóalbumok • fórumok
|