Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
Hibásak vagyunk...
a Versenyabroncs Kft. válaszlevele a ma megjelent hírrel kapcsolatban
2013-10-30
levél • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
722828998
Napi oldal:
275877
Jelenleg:
7377
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

 hibasak_vagyunk_1

HIBÁSAK VAGYUNK…


Tisztelt Versenyzők!

Igen hibásak vagyunk, mert elkötelezettek vagyunk a Magyar autósport iránt. Hibásak vagyunk mert a Hankook gyártól kapott lehetőséget – mely szerint a cégünk által képviselt hét ország egyikében a gyártó szeretné támogatni az autósportot – magyarként Magyarországon kívánjuk megvalósítani.

A fenti cél elérése érdekében a Hankook-kal együttműködve kidolgoztunk egy olyan tervet, mely részben biztosítja az MNASZ jövő évi Rally Bajnokságát, továbbá olyan feltételrendszert teremt a versenyzőknek, melyben több csapat több szereplője mérettethet meg a Magyar bajnokságban.

Mivel ezeket a terveket nyilvánosságra hoztuk, mind az MNASZ, mind pedig versenytársaink felé, ezért szeretnénk veletek is megosztani.

A CÉL: a Magyar Rally felkarolása, egyenlőbb feltételek, nagyobb VERSENY!

Mit kapnának a versenyzők?

• A legjobb premium versenyabroncs ár. Ez azt jelenti, hogy a két legnagyobb konkurensünk áraihoz képest a Versenyzők 25-35%-kal kapnák olcsóbban az abroncsokat. Ez egy garnitúra áránál elérheti az €500 megtakarítást!
• A versenyeken ingyen szerelnénk.
• Minden versenyzőnek technikai segítséget nyújtanánk.
• Verseny előtti vásárlás esetén átvállalnák a nevezési díj egy részét.
• Az el nem használt – általunk felszerelt és leszerelt – abroncsokat visszavásárolnánk.
• Az év során 3 alkalommal szerveznénk tesztet, amely minden versenyző számára ingyenesen lehetne látogatható.

Miért jó ez az MNASZ-nek és az RSB-nek?

Az MNASZ vezetőinek jeleztük, hogy a Hankook versenyabroncsok forgalmazója a Versenyabroncs Kft. szeretne anyagi részt vállalni a jövő évi versenyekkel kapcsolatosan. Ez nem egy tender volt, hanem egy javaslat a részünkről! Már akkor jelezte az RSB képviselője, Pénzes Zsolt, hogy ez csak és kizárólag abban az esetben kerülhet napirendre, ha a versenyzők a mostani feltételrendszerben, s szolgáltatási színvonalban előnyösebb helyzetbe kerülhetnek. Ezt úgy gondolom megértettük, s az egész kidolgozott ajánlatunk ennek tükrében született meg.

A jövő évi bajnokság, jelen állás szerint kérdéses, hogy elindulhat-e. Forráshiánnyal küzd az MNASZ az RSB és a versenyek szervezői is. Ezt kiküszöbölve ajánlatunk alapján minimum 13 millió forinttal támogatnánk az MNASZ-t és az RSB-t. Ha minden feltétel teljesül, ez az összeg akár a 20 millió forintot is elérheti!

Célunk, nem rövidtávú, ahogyan a Hankook sem néhány évre tervezi jelenlétét Magyarországon.  A támogatás nagyságrendjéből láthatjátok, hogy gyári támogatás nélkül ezt egy forgalmazó/viszonteladó, saját erejéből nem tudná megtenni.  Mi mint márkaforgalmazók azzal kerestük meg a gyárat, hogy szeretnénk egy olyan együttműködést a magyar rallysporttal amely elsősorban és rövidtávon a VERSENYZŐK érdekeit veszi figyelembe, és nem a rövidtávú profitszerzés, hanem a sport jövője és a hosszútávú márkaépítés a cél.  Erre más forgalmazóknak is lehetőségük lett volna, de nem éltek vele.

Mi lenne a tervezett gumiszabály?

• Egyetlen gumiabroncs forgalmazó – jelen esetben a Hankook.
• Az F1 mintájára minden versenyre 2 fajta keverék lenne elérhető, továbbá Intermediate abroncsok.
• A gumik vágása tiltott lenne, kivéve az Intermediate abroncsoknál.
• Kategóriától függően korlátozott számban lehetne abroncsot felhasználni.


A fentiekben elmondottak alapján nem feltétlenül a “pénztárca” nagysága döntené el a helyezéseket, hanem a tudatos versenyzés!!

Csak egy pár példa, hogy hol is működik hasonló gumiszabály:

F1 – Pirelli
WTCC – Yokohama
DTM – Hankook
JWRC – Hankook
24 series (Dubai, Barcelona) – Dunlop
WRC – Pirelli (3 éven keresztül)
Olasz Rally Bajnokság – Pirelli (aszfalt versenyeken)

Tehát a világ számos pontján hasonló szabályok mentén dolgoznak!

Visszatérve a kezdő gondolatomra. Igen HIBÁSAK vagyunk, mert valamit szeretnék tenni a Magyar rallysportért. És végezetül remélem, hogy MEG- és nem félreÉRTITEK a Hankook  és a Versenyabroncs Kft. szándékait!

Tényleg hibásak vagyunk? Ezt döntsétek el Ti!!

Amennyiben kérdésetek merülne fel, kérlek Benneteket, hogy azt az info@versenyabroncs.hu e-mail címen tegyétek meg!

Köszönöm, hogy végigolvastátok gondolataimat, további jó versenyzést kívánok!


Tisztelettel:
Kismarty-Lechner Gábor
Versenyabroncs Kft.
Ügyvezető Igazgató

hibasak_vagyunk_2

Ez a hír most jelenik meg 7164. alkalommal
címkék: gumi, Hankook
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k