Akinek a tavalyi és az az idei MNASZ gépkönyvezésen a bukócsõ átmérõje és anyaga következtében "csõcserésnek" minõsítette az ATB az eddig megfelelõ ORB, R2, Historic autóját és emiatt csak 2014. december 31-ig kapott gépkönyvet, az legyen szíves jelentkezzen nálam a szabopontzsolt@gmail.com e-mail címen egy típus, rendszám, gépkönyv szám, tulajdonos neve kíséretében. Gyûjtjük az érintetteket, mivel szeretnénk elérni, hogy tovább tudjunk versenyezni ezekkel a versenyautókkal. Balatonyi Árpád és Kirsching János szakmailag megfogalmazzák a döntéshozók felé a kérelmet, nekem annyi feladatom van, hogy az érintetteket összeszedjem. Sokunkat érint!
Micsoda autók, micsoda nevek!!! Nagyon várom a fényképeket. Az sem baj, ha videó is lesz. Igazi idõutazás lesz, vissza azokba az idõkbe ami a sport aranykora volt. Jó utat.
Kedves Rallylegend érdeklõdõk!
Csütörtök éjszakai utazással, vasárnap esti visszaindulással van két hely az autónkba (donfoto, DuEn). Benzin és szálláshozzájárulással keresünk utitársakat.
Olcsó apartmanos szállás Riminiben.
Ha valakit érdekel, írjon emailben!
Ezúton szeretnék mindenkit értesíteni, hogy holnap, csütörtökön délután 6 órakor a Hungaroringen a toronynál Drapál Jánosra emlékezünk. Akik ismerték, szerették vagy csak drukkoltak neki, mindenkit szeretettel látunk!
Böröczky Pepi nevében (aki kórházban van) Zsembery Barnabás
Mindenkinek a figyelmébe ajánlom, azt, hogy a Molnár Gyula exversenyautójának, tehát a Skoda 130RS-ének a forgalmija és ahozzávaló számai eladók, saját részre vettem meg ezelõtt 8 évvel, de anyagi oko miatt eladom. Ez az autó forgalmi szerint versenyautó, átalakítási engedéllyel, és FA-es motorszámmal rendelkezik amihez természetesen megvan a kis alutábla.
Ha építene valaki egy ilyen autót, akkor ezzel máris használhatóvá válik utcán, hagyományos bukócsõvel, és nem homológ cuccokkal, vagy ha kintrõl hoz be valaki egy ilyen versenyautót papírok nélkül, akkor ezekkel a papírokkal máris talpraállíthatja reg. adó nélkül.
Az e-mail címem: fuloppeter2@freemail.hu
Nagyon sok gyönyörû autó volt,de a verseny egy hulladék volt,mind a historik mind a rally 2.Kevés nevezõ,elképesztõ lassú tempó.A historikból, egy cseh opel kadett amelyik szépen ment a rally 2-bõl pedig,Emõdi Balázs ladával borzolta a kedélyeket.
Minõsíthetetlenül gyenge volt.Sajnos. :(
Üdv Mindenkinek! Nagyon jó az oldal, rengeteg jó anyaggal.
Tudna Valaki segíteni nekem? Szükségem lenne a 2003-as Savaria Rally pályatérképére, amilyen részletesen csak lehet. Bármilyen megoldás érdekelne. Elõre is köszönöm!
Köszi a gratulációt wartburg ügyben, rengeteg munkáknk van benne, fõként Németh Gyula barátomnak , akié a gyönyörû pécsi volános Lada gr.2. Még van rajta mit csinálni, tervezzük már, hiszen jövõre külön lesz megrendezve a historic és ott szeretnénk elõfutó lenni.
Szia.Nagyon tetszett nosztalgikus emlékeket ébresztett mikor még édesapám vitt versenyekre.Ráadásul nagyon jól is nyomták a versenyzõk.A wartburghoz pedig gratulálok nagyon szép lett.Igaz legjobb az lett volna ha a mezõnyben látom a kocsit de,így is élmény volt látni.
Welcome to the 2010 edition of the Rally del Corallo, which will take place in Alghero from June 4th to 6th 2010.
The race was postponed by two weeks compared to the original date, to allow the important "pairing" with the Rally Italia-Sardinia, counting as the fourth act of the IRC - Intercontinental Rally Challenge championship. The beginning of June will once again see Sardinia as a centre of interest of the highest levels of motorsport in a scenario that only this magnificent island of ancient traditions can offer.
The 2010 Rally del Corallo is valid for the FIA European Historic Rally Championship and the Italian Historic Rally Championship. As usual, the rally will be divided in two legs, both will start and arrive in Alghero. This year’s news is that the special stages, all shared with the Rally Italia-Sardinia, will be entirely on gravel, with a compact surface, with no particular risks for the cars.
The first leg (Saturday, June 5th ), will be run on special stages in the Oristano area, the second leg (Sunday, June 6th), will be held on special stages in Northern Sardinia. The historic rally will allow cars complying with the current FIA-CSAI regulations.
The 2010 Rally del Corallo is also the first event which will allow some Group B cars, those which have written pages of rallying’s history. The group B cars which will be allowed to start the Rally del Corallo (period "J1" from 1.1.1982 to 31.12.1985) are: Lancia 037, Audi Quattro "LWB", Opel Ascona 400, Opel Manta 400, Ferrari 308 GTB , Citroen Visa 1000 Pistes, Renault R5 Turbo.
This decision must be ratified by the FIA World Council on March 11th.
In short: 100% gravel, pairing with Rally Italia-Sardinia, and Group B cars allowed... This year too, we’re not short of interesting news!