h i r d e t é s
Összes oldal:
732033101
Napi oldal:
17023
Jelenleg:
1664
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Hodula Misiről évek óta semmi hír. Február első hétvégéjén azonban előbújt eddigi rejtekéből, sőt, az is kiderült, hogy nagy tervei vannak az idei évre - külföldön…
- Miért voltál ennyire eltűnve? - Valóban eltűntem két évre, de ennek semmi más oka nem volt, csak az anyagiak.
- Az, hogy most feltűntél, ez azt jelenti, hogy kezd összeállni az anyagi háttered és esetleg láthatunk gyakrabban is? - Mindenféleképpen szeretnék idén már versenyezni. Ez a két év eltűnés, mint ahogy az imént említettem, csak az anyagiaknak volt köszönhető. Most, hogy a 33. életévemet lassan betöltöm, kellett húznom egy vonalat, hogy mit helyezek előtérbe. Szerettem volna már egy saját műhelyt meg egy saját házat, ami az elmúlt két évben sikerült is. Most úgy érzem már, hogy dolgozhatok azon, hogy megteremtsem a versenyzésnek is az anyagi feltételeit, amin most gőzerővel az elmúlt egy hónapban elkezdtünk dolgozni.
- Ez idő alatt az autóversenyhez nem is volt közöd? - Tavaly annyi volt, hogy a 2004 végén vásárolt N-es Mitsubishiből időközben még belefért, hogy egy A-s autót építsünk. Ez tavaly már elkészült, és a 2007-es Veszprém Rallye-ra volt kiadva bérbe, ott voltak az első kilométerei. Mint A-s autó, nagyon jól vizsgázott. Most már én is ki szerettem volna próbálni, mert nem mentem még vele.
- Ez az autó az, amivel a Kétpó Rallye-n mentél? - Igen.
- Mit lehet tudni erről az autóról? Mondj néhány műszaki adatot, ugyanis azt csiripelték nekem a verebek, hogy te ugye magasan megnyerted ezt a Ketpó Rallye-t, de mivel úgy gondoltad, hogy nagyon erős volt a te autód a mezőnyhöz képest, ezért lemondanál az első helyről, ugyanis nem érezted volna fairnek. Ez így volt? - Igen, ez valóban így volt, de hát ez nem csak azért volt, mert nagyon erős volt az autóm, hanem amúgy is. Attól függetlenül, hogy második éve semmiféle versenyzői licenszem nem volt, akkor is úgy éreztem, hogy ez egy teljesen amatőr derbi, én meg csak eltöltöttem itt "profi szinten" ebben a szakmában és nem éreztem volna fairnek, hogy én most odamegyek egy amatőr versenyre egy ilyen szintű autóval és elhozom vigyorogva az első helyet.
- Mikor láthatunk legközelebb a pályán? - Nagyon erősen dolgozunk rajta, hogy március 14 és 16 között az Euro-Rally Challenge keretein belül Hollandiában el tudjunk rajtolni. Ez még nem 100 százalék, hogy megvalósul, de a következő verseny az április, szintén az Euro-Rally Challenge keretein belül, ott már mindenféleképpen menni szeretnék.
- Itthon nem is fogsz vele indulni a hazai bajnokságban? - Konkrét terveim a hazai bajnokságra nincsenek. Maximum annyi, ha az anyagiak megengedik, akkor valamelyik nyári futamra el tudok menni. Az Euro-Rally Challenge úgy néz ki, hogy március, április, május, utána egy nyári szünet következik, majd szeptember, október, november.
- Ezek aszfaltos vagy murvás versenyek? - Aszfaltosak. Holland, német és belga futamok, az ottani országos bajnokság keretein belül rendezik meg és ebben az a jó, hogy mindent engednek menni a WRC-től az A-s-ig, az új R-csoportig, N-ig meg a H-csoportig mindenki mehet.
- Azért ezzel az autóval több bajnokságban is elindulhattál volna. Miért pont ezt választottad ki? - Mikor végül is felfüggesztettem a versenyzői pályafutásomat 2005-ben, már akkor is év végén egy Semperit Rallye-t mentünk és nekem a külföldi, bár nem is ez a legjobb szó, inkább idegen versenyek nagyon megtetszettek, amik már nem ezeken a megszokott Rally1-es pályákon zajlanak, amiken a tizenötödik, huszadik éve ugyanazok a gyorsasági szakaszok vannak. Az idegen pályák, idegen versenyek sokkal nagyobb kihívást, motivációt jelentenek számomra, mint a sajnos itthon már évtizedek óta megrendezett gyorsasági szakaszok, amit minden versenyző kívülről tud. Tréningezni a versenyekre már nagyon nem kell, mert sok minden nem változik sajnos.
- Az első még kérdéses, de hat futamot mondtál. A többi öt futamon biztos, hogy el fogsz indulni? - Azokon mindenféleképpen szeretnénk elindulni, bár biztos az csak tudod micsoda... Lényeg, hogy a terveink között szerepel, hogy menjünk és azért is muszáj menni, ha már tényleg komolyan elkezdem csinálni, mert egy versenyt lehet mínuszolni. A második versenyre, ha már nem megyünk oda, akkor már ki is zártak a kupasorozatból. Épp ezért, azok között, akik ebben a sorozatban indulnak, van egy megállapodás, hogy mind a hat versenyen a lehetőségeinkhez képest megpróbálunk elindulni. A német, belga meg a holland pályák, teljesen idegen helyszínek lesznek, nagyon várom már, megmondom őszintén. Annyi a problémám, hogy elég későn értesültem erről a sorozatról. Ugyan időben meg volt hirdetve, csak én maradtam le kicsit róla. Durván egy hónapja vettem fel a kapcsolatot a kinti rendezővel. Azóta már váltottunk 10-15 e-mailt, de most már regisztrálva is vagyok erre a sorozatra, fenn is vagyok a nevezési listájukon. A technikai és logisztikai hátterünk kompletten megvan, holnap reggel tudnánk indulni, most már tényleg csak az anyagi feltételeket kellene megteremteni ehhez az egészhez.
- Te vagy az egyetlen magyar aki elindul? - Tudtommal sajnos még csak én vagyok.
- A H-csoportos VFTS-es, csapatós brigádból nagyjából egy időben váltott mindenki erre a Mitsubishire. - Én kezdtem, aztán jött a hullám, a Matics, Pető, Osváth...
- Nem hiányzik? Én megértem, hogy nagy autó, meg szponzornak talán jobb, és ilyenek, de nem hiányzik a Ladával csapatás? - Nagyon hiányzik, megmondom őszintén, de leginkább egy derbin a nézők. Ez nagyon hiányzik, de olyan szinten viszont a Zsigulizás nem hiányzik, hogy nagyon sok Ladát készítek fel a versenyre, az öcsémtől kezdve van itt még 4-5 barátom, akik az amatőrsorozatokban részt vesznek és mindenkinek az autóját én javítom. Köszönöm is nekik a bizalmat ezért. Hetente 2-3 Ladában ülök. Ezeket folyamatosan próbálom, tesztelem és így a Zsigulis dolog megmaradt a kezemben és nem felejtettük el a Zsigulis fílinget. Semmi extra oka nem volt a váltásnak, csak nagyon-nagyon költségessé vált a Zsigulizás is. A Mitsubishit nem tudjuk alapul venni, mert a Mitsubishi azért valamilyen szinten drágább, csak annyival nem drágább, hogy érdemes lett volna tovább Ladázni.
Ez a hír most jelenik meg 7054. alkalommal
|