Holczer Dani Puntoban...
Kicsit de ja vu az érzés, ilyet már mintha hallottam volna korábban...
Nem kell megijedni, nem én navigálok! :)
Még mindig nem tudsz Magyar Gáborral és a Corollával menni...
Egész évet terveztünk a Corollával, de Magyar Gábor rábaringi balesete közbe szólt.
Megpróbáltuk…, de sajnos még mindig nem tud rendesen írni, és nem tudja menet közben tartani az itinert. Gábor kiválása a csapatból komoly gondot jelent, megbomlott az egység, és nem könnyű versenyről - versenyre mindig más navigátorral rajthoz állni.
Budapest Rallye-n ezúttal Patkó Gergő navigál majd, aki Zsolt Dani
![](http://www.duen.hu/kepek/hirek/20050812080600.jpg)
távol maradása miatt jelenleg munkanélküli. Bízom benne, hogy Gergő tapasztalata és vidám beállítottsága előrelépést jelent majd. Dolgoztunk már együtt, hiszen anno sokat próbáltam segíteni nekik, amikor 2003-ban másodosztályban Bajnokságot nyertek, és ne feledjük, Gergő kétszeres Bajnok navigátor.
A corolla sem volt nagy autó, de ez talán még kisebb...Igen, újra Puntó, és super 1600!
Visszalépés ez?
![](http://www.duen.hu/kepek/hirek/20050812080636.jpg)
Nem hiszem, hogy a technikát leszámítva visszalépést jelentene, hiszen ebben a kategóriában is komoly mezőny jött össze. Boldog vagyok, hogy itt lehetünk, és egy ilyen rangos mezőnyben mérettethetünk meg. Időközben az autó átesett némi fejlesztésen, kicsit erősebb is lett talán, így reményeim szerint fel tudja venni a versenyt a többi szuperezerhatossal. Tudom nem lesz könnyű, de szeretnék dobogóra állni.
![](http://www.duen.hu/kepek/hirek/20050812080701.jpg)
A csapat körülöttem, marad a régi, hiszen a Budai Teamhez évek óta tartó rendkívül korrekt kapcsolat köt, mely némiképp kötelez is, hiszen nem szívesen változtat az ember, ha ilyen kiszolgálást kap. Túl vagyunk a teszten. Olyan érzés a WRC után beülni a Puntóba, mintha egy utcai Evo VIII-as után, át ül az ember egy kispolskiba. Hihetetlen, de ilyen érzés. Mindemellett tényleg nagyon örülök, hogy ott lehetünk a Budapest Rallye-n, és nagy a várakozás bennem, hogy a többiekhez képest sikerült -e valamit fejlődni, és tudom -e kamatoztatni a WRC-s versenyek tapasztalatait.
Nem csak az autóban ülsz, sok minden köt a rallyehoz...
Igen, meglehetősen sokat foglalkozom a Rallyesport körüli médiával. A sport 1-en jelentkező műsorunk a 3.évéhez érkezett, most éppen Ollé Sasával forgattunk... Az MNASZ és az RSB médiája igen sok időt és energiát igényel, de örömmel tölt el, amikor látom a sok narancssárga mellényt a pálya szélén, ilyenkor úgy érzem, megéri.
Idén létre hoztuk a V.I.P. sátrat, ami bizonyára némi színvonal emelkedést teremt az RSB és szponzorai számára. Emellett rádiózom, és a napokban jelent meg a Rally & Racing újság 5. száma - amely mind eddig egyedülállóan - kiérdemelte az RSB és a rendezők támogatását is. Behoztuk a Rallyesportba a Matadort, ami egyben a jövő záloga lehet, hiszen minden esély meg van arra, hogy jövőre névadó szponzora legyen a Bajnokságnak. Bízom benne, hogy a média és a marketing oldaláról némileg sikerül hozzájárulnom a honi Rallyesport fejlődéséhez, és idén már nem kell a Budapest Rallye média ügyeivel külön foglalkoznom... :)