TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Ifj.Angyalfi Károly csapatvezető
pilótából csapatvezető
2005-03-10
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
701752201
Napi oldal:
108483
Jelenleg:
3055
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Ifj.Angyalfi Karcsi
A neve összeforrt a Pacotti névvel.
Versenyző és csapatfőnök egyben, négy hónapja pedig már apuka is.
Komoly döntések meghozatala után beszélgettünk:


Jó pár hónapja mennek a hírek össze-vissza, rólunk is, másról is.
Sokáig ment a gondolkodás, tervezés, hogy igazából mi a jó és mit hozzunk ki ebből.

Az utolsó két napunk 24 órában arra ment, hogy együtt voltunk és beszélgettünk Kazár Mikivel és Szabady Levivel.
Meghoztuk azt a döntést, hogy én ebben az évben nem megyek, illetve itthon rally I.osztályban nem versenyzem.

Nagyon nehéz és furcsa dolog ez.
Tagai Tomin nagyon csodálkoztam, amikor kihagyott egy évet, és akkor arról mesélt, hogy milyen fontos, hogy bérbe adják a versenyautókat és ezzel szeretne foglalkozni.
Aztán most már belátom, hogy akármennyire jó emberekkel van is az ember körbevéve, ha nem foglalkozik maximálisan a csapattal, akkor nem is működnek úgy a dolgok, ahogy kellene.

Sok minden döntött emellett?
Talán az is mellette szólt, hogy mindannyian úgy gondoltuk, hogy szükség van egy kis levegőváltozásra. Aki szereti a rally-t, az látja, hogy az utóbbi három évben csak szenvedünk.
Hoztunk döntéseket, amikről utólag látszott csak, hogy nem biztos, hogy a legjobb döntések voltak. Ha próbáltunk jó irányba menni, akkor pedig nem volt hozzá megfelelő keret.
A tavalyi évünk volt talán a legnehezebb.

Arra jutottunk, hogy én akkor fogok újra Magyarországon versenyezni, ha már egy olyan profi hátteret tudunk biztosítani a versenyzéshez, és nem csak az én versenyzésemhez, hanem az egész csapatéhoz, amit tényleg profinak lehet nevezni.

Ebbe a döntésbe talán közrejátszik az is, hogy otthon is megnőttek a "teendőid"?
Biztos vagyok benne!
Amióta megszületett a kismanó, azóta nem telt el szinte perc, hogy nem gondolok rá.
Őszintén bevallva elég keveset tudok Velük lenni, amit remélek, hogy ezzel a döntéssel talán ezt is egy kicsit jó irányba tudom befolyásolni.

Ha nem is a magyar bajnokikon, de azért csak versenyzel valahol, nem?
Igen. A horvát bajnokságban szeretnék részt venni.
Csak 6 futamból áll, sokkal később kezdődik, mint a magyar, sokkal szétszórtabb időben.
Sokkal több időm lesz a családomra, ezerszer több időm lesz a csapatra.
Az összes magyar rally és rallycross futamon itthon tudok lenni.
Ez is fontos dolog, hiszen idén már rallycrossban is teljes mellszélességgel részt vesz a Pacotti.

Mennyit tudsz a kihagyott tréningekkel megspórolni?
Akár hogy is nézzük, egy teljes rally I. osztályú idény 16 hétvégét "vesz el" a versenyzőktől. Persze mikor ott van az ember, akkor ezt élvezi és nem úgy érzi, hogy ez veszteség, viszont ezt most meg tudom spórolni és jobban tudok a csapatra összpontosítani.

Ezzel szemben egy horvát bajnoki futamra kimegy az ember 2-3 nappal a verseny előtt, letréningezi és megvan a verseny.

Persze év végén kiderül, hogy mennyire volt ez jó döntés.

A horvát bajnokság hoz egy kis frissülést is, nem?
Igen, mindenképpen!
Új pályákon, új környezetben fogunk versenyezni egy Mitsubishivel.
Egyedül a csapat lesz a régi. Ugyanúgy Levente lesz a főnök.

Mikivel indulsz a kinti futamokon?
Még ez nem egyértelmű, de úgy néz ki, hogy nem.

Ő nagyon komolyan gondolkodik a quadversenyzésen.
Azt a tüzet látom Benne, amit akkor láttam, mikor 4 éve elkezdtünk együtt versenyezni. Nagyon nagy elszántsággal fogja csinálni, az biztos.

Természetesen neki ott a lehetőség, ha úgy alakul az éve, akkor be tud ülni valaki mellé.
Ahogy nézegettük a versenynaptárt, a kinti futamokon nem biztos, hogy együtt tudunk menni, vagy legalábbis nem mindegyik futamon.

Hol, milyen autókat versenyeztet idén a Pacotti?
Lassan már szokásos módon N csoportos Mitsubishik versenyeznek itthon a csapat égisze alatt rally futamokon.
Rallycrossban egy Div.I.-es Mitsubishit készítünk fel.
Horvátországban pedig két autóval indulnánk.

Kik mennek ezekkel a versenyautókkal?
Őszintén megmondom, hogy most olyanba kérdeztél bele, amire olyan választ kell adjak, amit én utálok a legjobban ebben a sportban. Sajnos titkolóznom kell, hiszen a versenyzők azt kérték, hogy ez majd csak az egri futamon derüljön ki.
Úgy gondolom, hogy ezt nekem tiszteletben kell tartanom, így erre sajnos nem adhatok most választ.

Nem kacérkodtál a rallycrossal? Egyhétvégés versenyek…
De, benne van a tervben ez is.
Tárgyalunk a partnereinkkel, és a nagyobb részének tetszik is.
Még nem tudtam meghozni a döntést.
Pont tegnap hallottam, hogy az általam megcélozott, most bevezetésre kerülő N csoport talán mégsem kerül kiírásra, nincs elég jelentkező.
Ezzel az esélyeim kicsit lecsökkentek.

A partnereink ugyanúgy kitartanak mellettem, mint a csapat mellett, ami egy nagyon jó dolog, köszönöm nekik, hisz ha Ők nem lennének, akkor nem tudnánk folytatni.

A Pacotti csapatot itthon Spici fogja képviselni, hamarosan kiderül, hogy milyen autóval...

A tavalyi évetek szerintem könnyen felejthető lesz számotokra.
Minden versenyen más autóval tudtatok rajthoz állni. Talán ez is benne volt ebben a döntésben?
Szerintem ez volt az egyik fő ok!
Borzalmas volt az egész… Mindig más autóval…

Magunkat védve egy kicsit, tudni kell, hogy az első verseny után nekünk élő szerződésünk volt egy Ford Focus WRC-re, egész éves szerződés, amiből semmi nem valósult meg.

Helyette kaptunk kétszer is Corollát.
Aminek Miskolcon még nagyon örültem, olyan szinten élveztem az a Corollát, hogy évek óta nem élveztem ennyire a versenyzést.
Ráadásul amit Fehérvár Rallyra kaptunk az egy még komolyabb, Lexus motoros autó volt. Teszteltük előtte és hihetetlen módon tetszett ahogy murván viselkedett.
Aztán odaálltunk és 5 kilométer múlva szétesett az autó.

A folytatásról inkább már nem is beszélnék…

Én korábban is úgy gondoltam, hogy nagyon nehéz egyszerre pilótaként összpontosítani egy versenyen és közben csapatfőnökként megoldani más autókkal kapcsolatos problémákat.
Ez teljes mértékben így van.
Az az elgondolásom, ha egy évig maximálisan oda tudok figyelni, csak ezzel foglalkozva, akkor talán el tudom a csapatot egy olyan irányba indítani ami talán jó lesz és beválik.
Nagyon reménykedem, hogy egy év elég erre és akkor jövőre újra vissza tudok valamilyen autóba ülni.

Mindig hoztál valami újat a rallyba…
Azt hiszem, hogy például senki nem fogja elfelejteni, hogy egy olyan gyönyörű Subaru WRC-t testközelből láthatott, azt Nektek köszönheti…
Nagyon jó lenne, ha más is így látná, ahogy Te látod :)
Két oldalról is motiválva éreztük a dolgot: az egyik a csapat, a partnerek oldaláról, a másik pedig, hogy a nézőknek is tudjunk valami plusszal szolgálni.

Nagyon sajnálom, hogy nem versenyzek magyar nézők előtt, akik mindig nagyon lelkesek és kitartóak voltak, amit ezúton is szeretnék megköszönni nekik!
Nagyon fognak hiányzoni, remélem, hogy talán egy kicsit én is fogok hiányzoni. Kérem Őket, hogy tartsanak ki, biztos vagyok benne, hogy hamar fognak itthon látni...

Tudom, hogy borzasztó sok ember örült a karikalámpás Subarunak. Soha nem láttam még annyi embert letérdelni egy autó előtt, csókolgatták a géptetőt, simogatták az autót, hihetetlen mód örültek neki.
Biztos vagyok, hogy nagyon sokan nem is nekünk, hanem az autónak szurkoltak, de ez ugyanolyan jól esett.

Remélem, hogy jövőre szintén előállhatunk valami újdonsággal.
Már van a fejünkben valami, amiről majd csak akkor beszélnék a legszívesebben, ha megvan :)


Örülök, hogy nem egy leszállóágban lévő csapatvezetővel beszélhettem, hanem érzem Benned tényleg az ötleteket és a tennivágyást!
Várunk minden hírt, ami a csapatról szól!

Ez a hír most jelenik meg 5165. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k