olvasd el megegyszer a közlemenyt. A büntetesekbol minden nevezo reszesedik.
Ez nem westelgsm, hogy a gps berleti dij lebeszelheto gyorshajtast tartalmaz...
Akkor ez azt jelenti hogy akik fizettek gyorshajtásért, azok az összeg keretéig nem fizetnek a GPS-ért?
Végül is azt nem ígértétek meg hogy mikor kapjuk vissza a pénzt, ez is egy megoldás...
Az, hogy nem írtátok jól a versenyzõk képviselõjének nevét kicsit olyan, mintha ez valami összetákolt névsor volna, javítsátok ki, nehogy félreértsék, biztos sokáig egyeztettetek mindenkivel errõl!
Csapatvezetõi képviselet pedig nagyon jó ötlet, hiszen a csapatvezetõk tudnak a legtöbbet, õk készitik fel a versenyzõket és mostanában nektek is sokat segítenek, meg az alelnököknek, megérdemlik.
Barna Gyuri is telitalálat, a historikusok imádják, legalábbis akikkel ti beszélgettek, azok mind, és hozzáértõ is, hiszen gumis cégnél dolgozik.
A megbízott mennyi idõre is akar új RSB-t felállítani?
Nem kellene megvárni, hogy megválasszák , és akkor nevezné ki bizottsága tagjait?
Lehet jött fentrõl a telefon, hogy ezek a nevek és kész!
Kimaradt belõle a gépátvétel fotósa és lelkes segítõje.
ui. Nincs ott valaki, aki mondja, hogy nincs is RSB így nehéz RSB közleményt kiadni?
Bitu !
Hívd a piros telefonosakat most mit kell írnod.
Elfelejtették elmondani neked, hogy az útvonalat és idõtervet a Számos módosítatta az IB-vel. Ezért háborodott fel a Nattán is hogy ne szóljonak bele felülrõl a rendezvényekbe és a szakágba.
Ha jól írogatsz nekik kimehetsz a hungaroringre majd ha jön az F1
Te is aláírhatnád, mindjárt értené a motivációdat mindenki :)
Sajnos te is azok közé tartozol, akik meg vannak gyõzõdve arról, hogy a rendezõk és a versenyzõk érdekei ellentétesek. Ez nem így van, ami rrossz a rendezõnek, az rossz a versenyzõnek is.
Az, hogy egy nap kétféle gyorsasági van, az nem feltétlenül negatív, fõleg, ha az egyik 25 km. Nagyobb a veszteség, ha ki kell venni, de nagyobb a sportértéke is.
Gyorsasági törölve nem volt, csupán a mezõny egy részének lett etap ott, ahol a balesetek miatt más megoldás nem volt.
Ami a több órás várakozást illeti, talán te is tudod, hogy ez nem a rendezõ döntése volt, hanem az IB "kérte", hogy változtasson a tervezett lebonyolításon.
Ami a gyorshajtás-büntetést illeti, ez igenis a versenyzõk érdeke, mert egyrészt akik betartják a szabályokat, azok nem kerülhetnek hátrányba, másrészt pedig ha a helyi lakosok elkezdenek írogatni, hogy száguldozás van, akkor arrafelé többet nem kell etap útvonalat vinni, vagy pályát bérelni...
A napi 150 versenyautót pedig remélem nem mint túl nagy számot írtad, jó lenne ennek a duplája, nem is volt olyan régen, amikor annyi volt!
bitu!
Tévedésben vagy, ez az irány (2gyors, több óra állás) a rendezõnek sem jó. Valoszinû nem ezt tervezte, így sikerült
A büntetésekrõl:
az etapok átlaga, kb. 35-50km/h-ra jön ki. Nem írták elõ a száguldozást.
Ez az irány a rendezõknek jó nem a versenyzõk érdekeit szolgálja.
( 2 gyorsasági—napi 150 versenyautó--többórás várakozás-gyorsasági törlés
és fizessen aki gyorsan ment 10 euró-km/h.)
Mint biztosan tudjátok lemondásunk után Botka Endre megbízott szakágvezetõ lett, a "rendes" szakágvezetõt a rallye licensszel rendelkezõ tagok jelölhetik, és ez alapján nevezi ki az Elnökség.
Én nyilvánvaló, hogy nem vállalom újra ezt a megbízást, de Cselényi Balázs hajlandó ennyi idõt, energiát áldozni az életébõl, ha megválasztjuk. Azt gondolom, hogy õ képes továbbvinni azt a vonalat, amit mi elkezdtünk, már csak azért is, mert hasonló elképzeléseink vannak a jövõrõl, és a munkatársakról is.
Talán ez a pár hét a felsõ vezetést is meggyõzte arról, hogy sok mindent másképp kell csinálni.
Amennyiben egyetértetek, akkor támogassátok, segítsétek õt, én is így fogok tenni.
Szerintem alapvetõen nincs semmi gond a nick-nevek mögül írogatással.
Én mindig azt nézem, mit és hogyan ír-mond valaki, nem azt, hogy ki írja-mondja.
Amikor névtelenül, egyoldalúan átcsap személyeskedésbe a diskurzus, az már egy véleményes helyzet.
Errõl mindenki - értékrendje szerint - gondol amit gondol.
Tulajdonképpen örülnünk kell ennek, ahogy egyesek 'álnéven' megnyilvánultak, többet ért ez bármilyen részletes önéletrajznál...
Hystorifan. Nem kerülte el a figyelmemet. sajnálom hogy eddig fajult a dolog. Név nélkül írogatni, fõleg úgy hogy valaki több fantázianévvel is regisztrál, hát elég silány emberre vall. De ez egy fórum, el kell ezt is fogadni. Bár nem biztos hogy aki név nélkül irkál, az rosszat mond, és fordítva is igaz.
Mindenkinek balesetmentes, feszültségmentes Eger rallyt kívánok.
Hogy mit mûveltek itt bakker. Még szerencse hogy a magyar az nem világnyelv, így sokan nem értik azt amit írtok. Mutogattok egymásra, ki jogosan, ki nem. Tiszta magyar szokás. Eger rallye 2 nap múlva. Akinek inge, nem kellene már evvel foglalkozni??? Remegés a hatalomért. Ha ezt így folytatjátok, nem lesz min marakodnotok.....
Szégyen ami itt megy. Üzengetés. Miért nem beszélitek meg személyesen?? Miért kell olvasni, feszültségeket gerjeszteni itt, a neten???
Gyuri!
Ne is törõdj Takibácsival, mert ö nem az a Taki akit a híres teleregénybõl megismertünk. A hasonlóság az igazság harcosaként biztosan nem, talán a hiszékenység a megvezethetõség tekintetében egy picit hasonló. Igen nektek, neked az volt a legnagyobb problémátok, hogy rendet akartatok tenni az MNASZ ben és nem gondoltatok olyanokra mint ez a vén kecske akinek most a vezére a nagy frank szervez olyat mit még senki sem látott.
http://www.nemzetisport.hu/egyeb_auto_motor/autosport-versenysorozat-csak-holgyeknek-a-hungaroringen-2070219?nocache
Még mondja valaki, hogy a vén kecske nem nyalja meg a sót. Csak nehogy a nyalogatás a rallynál fontosabb legyen, mert új fogalom jelenik meg a rallyceleb.