Így kell 2015-ben versenyezni
Megjelent az RVSZ és itt a MARB szabályrendszere is
2015-02-26
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737515387
Napi oldal:
58940
Jelenleg:
1739
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvõ
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
393. • 2011-03-29 15:43:12
ERNÕ!!!!

Köszönöm a piros betûst, mindenki nevében aki bármit is hozzátesz ahhoz, hogy legyen verseny, hogy jó, és balesetmentes legyen! KÖSZÖNJÜK!!!

A levélbõl mindenki vonja ki a számára fontosat, és gondolkodjon az olvasottakon, esetleg nézzen utána dolgoknak!!
Köszönjük Ernõ, hogy kerekebb lehetett ez a történet!!

392. • 2011-03-29 15:36:40
Ha a sport vereségérõl beszélsz, akkor valóban nem.

Bár te sem vagy már fiatal, (még ha nem is bácsi), de ha 20x ennyit élnél, akkor sem lenne fele tudásod sem autósport ügyben, mint Laci bácsinak, akit a szádra vettél.

Õ egy felügyelõ, vele akkor találkoznak a versenyzõk hivatalosan, ha épp a kizárás határán vannak. Ebben az esetben nehéz népszerûnek lenni. Az, hogy neked fogalmad sincs, hogy milyen háttérmunkát jelent ez a tisztség, az meg nem õt minõsíti.

Mondj egy népszerû felügyelõt! Ez a tisztség, és sok másik nem a népszerûségrõl szól, ezért is eleve rossz hozzáállás a támogatóitok által népszerû embereket tolni elõre.

A ti idõtök van itt valóban, meglátjuk mire mentek vele...

Csak ha majd ne adj' Isten magától összedõl az egész, akkor légyszi ne ezt a "mert az ellenzék szétrombolta" dumát vedd elõ, már nagyon unalmas.

És nyugodtan írd alá, nincs mitõl félned!


391. • 2011-03-29 15:16:24
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illõnek.
390. • 2011-03-29 13:27:39
Ezek szerint Gyurika keze a felügyelõ testületig is elér!
Szántó annyira útban volt, hogy gondolkodás nélkül kirakták. Az idõmérést újra a Falupepi bandája végzi, és
megint jönnek a visszavont sportbírói jelentések, a megváltoztatott jegyzõkönyvek, és természetesen az sem lesz igaz, amit saját szemünkkel látunk.
A felügyelõk tanácsadója majd gondoskodik róla, hogy ha valaki esetleg valami hiba folytán gyorsabb lenne Gyurinál, azt rögtön kizárással szankcionálják. Ma van IB?! Akkor bele lehetne venni az RVSZ-be, hogy aki Asit megveri az egy csaló. Minek ez a színjáték? Nem is értem minek kell versenyezni! Osszátok ki Gyurikának a bajnoki címet, azt kész. Nem kell itt több milliót elköltenie senkinek. A TV-ben újra vágjátok a tavalyi anyagot, lenyomjátok a matekos cuccot, aztán mindenki mehet a dolgára.

Ti meg egyétek csak a maszlagot!
389. • 2011-03-29 10:58:00
Kedves Gyurma!

Az elsõ bekezdéseddel egyetértek. Nem lehet két hónap alatt megváltani a világot, és ezért én, annak ellenére, hogy lehet, hogy nem így tûnik, sajnálom, hogy lemondtál. Mindig volt nyomás az elnökség részérõl, és engem is többször leszavazott annak idéjén az IB, amit a szabályok szerint megtehet, mert a legfõb b sportszakmai fórum, harcolni kell.

Az RTE-rõl marad a véleményem, hogy nem helyezhetõ elõtérbe az ORB-vel szemben, elfogadva azt, hogy ezen Te már nem tudtál változtatni.

A kis mesével azt akartam csak érzékeltetni, hogy nem jó ha vizet prédikálunk, amikor bort ittunk a múltban, és ez természetesen nem Rád vonatkozik.

A felügyelõséggel kapcsolatban azt gondolom, hogy senkinek nem lett volna jó (se a rendezõnek, se a versenyzõnek, se a rally-nak, ha olyan felügyelõk felügyeltek volna, akik nem gyakorlottak rally-ban. Én beszéltem a Szántó Lacival, és megbeszéltük a dolgot. Nagyon sajnálom, ami történt. Nem volt mindig jó kapcsolatom a Lacival, de azt gondolom, hogy amióta többször dolgoztunk együtt, kölcsönösen megváltozott egymásról a véleményünk. Nekem is volt és biztos lesz még olyan idõszakom, amikor nem kellettem/nem kellek, túléltem ezeket, csak a szivem fájt.

Nyilvánvalóan én sem fogom elfogadni, ha a szabályokat túllépve tanácsadót raknak az FT mellé.

Kovács Péter
388. • 2011-03-29 10:07:47
Kedves Péter!

Nagyon furcsa nekem, hogy hozzáértõként néha mennyire nem látod a fától az erdõt… Decemberben átveszel egy szakágat, olyan állapotban és helyzetben, ami stabilnak éppen nem mondható. Vannak dolgok, amiket nem lehet felülírni két hónap alatt. Például nem illik az RTE-t hirtelen elküldeni az MNASZ rendezvényekrõl. Három ilyen rendezvényrõl született idénre megállapodás, és biztosíthatlak, hogy nem voltam boldog tõle már tavaly sem, szerintem ebbõl jól nem lehet kijönni senkinek. Kellett volna egy év, hogy helyre tudjuk tenni a dolgokat.

Ami az egri versenyt illeti, bár tudom hogy szerinted ez egy jól jövedelmezõ üzleti vállalkozás (ahogy szerinted az RTE is), de ennek ellenére rezgett a léc, hogy egyáltalán meg tudja-e rendezni a rendezõ.

Amikor azt mondod, hogy elõtérbe helyeztem az RTE-t az ORB érdekeivel, akkor melyik érdekükrõl beszélsz? A korán keléshez fûzõdõ érdekükrõl? A tiszta pályán haladásról? A mindenáron elöl versenyzésrõl? Felügyelõként pontosan tudod, hogy a dolgok nem feketék és fehérek. Mindent meg lehet magyarázni, és mindennek az ellenkezõjét is.

A leköszönt RSB tiszteletben tartotta a korábbi megállapodásokat, és mérlegelte a lehetõségeket. Úgy döntöttünk, hogy az ORB nyugodt versenyzésének az a legjobb záloga, ha minél hamarabb túl vagyunk az RTE-n, és ha ott esetleg gond van, akkor az õ „kárukra” tudunk idõt nyerni.
Ez ezzel a mostani megoldással nem lehetséges, így a vonatozás nem merülhetett fel az eszement várakozási idõk miatt nálunk.

A legjobb megoldás az lett volna, ha az RTE a komplett ORB után megy, de ez nem vállalható az RTE értékelési és lebonyolítási rendszerével, így ez azt jelentette volna, hogy õk nem vesznek részt a rendezvényen, ami annak lemondásához vezetett volna.

Persze miután megjelent a kiírás, véget ért a nevezés, a szlovákok, nélõk, stb. számítottak ránk, akkor már könnyû volt nyomást gyakorolni mindenkire, nyilván ekkor már nem lehetett felelõsséggel lemondani egy rendezvényt. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ezeket a kényszerítõ intézkedéseket egy felelõs RSB is kikényszeríthette volna korábban. Egyrészt mert nem értünk vele egyet, másrészt mert jó eséllyel ilyen körülmények között nem lett volna verseny.

Az egésszel egyébként az a legnagyobb baj, hogy olyanok szólnak bele mindebbe, akik nem kompetensek, és nincsenek az információk egy részének birtokában, és hogy tényleg elhiszitek, hogy bárki a rendezõk, vagy az RTE érdekeit védi az ORB-vel szemben.

Én azt gondoltam, hogy egy szakágvezetésnek joga van döntéseket hozni, és igen, akár joga van hibázni is! 20 oldalt tudnék teleírni az elmúlt évek sportszakmai hibáival, akár a te idõdbõl is néhánnyal, és nem emlékszem ilyen mértékû beavatkozásra! Szerintem aki dolgozik, az hibázik is. Viszont ha külsõ érdekek mentén beleavatkozunk erõszakkal a szakág belügyeibe, az biztosan nem javítja ki még a nyilvánvaló hibát sem, hanem ellehetetleníti a munkát.

Ezek után pedig nem marad más hátra, mint a maszatolás, és mindenki besározása, aki a mást gondolt esetleg, mint azok, akik irányítanak.

Sajnálom, hogy neked is ilyen véleményed van, és azt is, hogy az egész eseménysorból ennyi jött le neked.
Kíváncsi leszek, hogy majd amikor felügyelõként melléd raknak egy „tanácsadót” ami szintén a jelenlegi sportszakmai alelnök brilliáns ötlete, mit fogsz mondani?

Egyszerûen lehetetlen dolgozni ilyen körülmények között, és ennek semmi köze az RTE-hez, vagy a rendezõkhöz.

A meséd pedig ott sántít, hogy az élversenyzõk nyomásának itt ellenállt a rendezõ, és a sportszakmai vezetés (RSB!) is. Egyedül azt a két embert kellett meggyõzniük, akik az õ segítségükkel ülhetnek ott ahol – hiszen azt mindketten tudjuk, hogy a választások eredménye nem tükrözi a tagság akaratát!

Az, hogy egy IB-nek nevezett társaság, ahova úgy lettek kinevezve az emberek, hogy elõtte esetleg feltették nekik a kérdést, hogy adott esetben hova szavaznának, nem ért egyet az RSB döntésével, az nekem nem mérvadó. Viszont mivel õk döntenek a fejem fölött, ezért inkább befejeztem a szélmalomharcot.

Ami pedig Szántó Laci bácsit illeti, valóban nem te kerültél a helyére, hanem Attila, akihez személy szerint Laci bácsi ragaszkodott, még mikor azt hitte szegény, hogy dolgozhat. Nem ítélkezem, mert nem ismertem az ügy részleteit. De külsõ szemlélõként én elvártam volna némi lojalitást. Magyarul én biztosan nem vállaltam volna a munkát a helyetekben, mert kívülrõl ez nagyon rosszul néz ki.

Jó munkát Egerben!

gyurma
387. • 2011-03-29 09:28:00
"Persze hogy nem került ki.....hiszen nincs belõle anyagi hasznuk.
ennyi:("

Mi van? Itt most mire céloztál?
386. • 2011-03-29 09:01:19
Azt hiszem megint nem leszek népszerû, de legalább sose törekedtem rá.

Kedves Gyurma!

Azt írod, hogy most elnyújtott lesz az Eger Rally , hosszú szervízparkokkal, és gyûjtõkkel. Igen, ez igaz, csakhogy ez egy kényszermegoldás volt, aminek azért kellett létrejönnie, mert az RSB elõtérbe helyezett egy nem MNASZ rendezvényt a Magyar Országos Rallye Bajnokság elsõ osztályával szemben. Ha alapvetõen nem így lett volna tervezve, hanem mondjuk úgy, hogy az ORB megy elöl, és utána az RTE, akkor ez a probléma nem merülhetett volna fel. Miért nem mondjuk ki, hogy az MNASZ-nak fontos az együttmûködés az RTE-vel (ami egyébként egy gazdasági vállalkozás), de nem minden áron, és semmiképpen sem az MNASZ bajnokságok kárára? Miért nem mondjuk ki, hogy az MNASZ utánpótlás bajnoksága a Rallye2? Nyugodtan sétálgathatsz a szervízparkban és kérdezheted a versenyzõket, én most megmondom, ez nem jó megoldás, csak jobb mint az elõzõ. A jó megoldás az, hogy ha nem fér el a két mezõny egy versenyen, mert olyan kicsi a kör, olyanok az adottságok, akkor nem kell minden áron ragaszkodni az együtt rendezéshez, akkor az MNASZ bajnokságot kell megrendezni. Én tudom, hogy az együtt rendezés jó a rendezõnek (egy kis többlet költséggel, jóval nagyobb a bevétel), jó a nézõnek is (több autót lát), jó az RTE-nek is (nagyobb publicitást kap), de nem szabad odáig erõltetni, hogy olyan megoldás jöjjön ki, hogy az MNASZ bajnokság résztvevõinek vasárnap délelõtt szabadfoglalkozás van, vasárnap este pedig éjszakába nyúlóan várhatják az eredményt a versenyzõk, rendezõk, tisztségviselõk. Nem beszélve a pályák állapotáról, és arról a versenyzõk által kért és az õ érdekükben hozott szabályról, hogy hányszor szabad végigmenni egy gyorsasági szakaszon. Ez nem csak azért született, hogy változatos legyen a verseny, hanem a pályák állapotának (és az autók állapotának) megóvása miatt is.

Kedves Ernõ!

De jó, hogy itt mindenki amnéziás. Kár, hogy vagyunk néhányan, akik azért emlékeznek egy-pár érdekes esetre is, bár a mi emlékezetünk is lehet, hogy szelektív. Elmesélnék egy réges-régi tanmesét, gondolkozz el rajta Te is légy szíves, bár lehet, hogy már ismered.

„Egyszer egy országban kocsiverseny sorozatot rendeztek (ma ezt bajnokságnak hívnánk). Ennek a sorozatnak az egyik versenyét az ország székesfõvárosának a nevével fémjelezve, és a székesfõváros központtal rendezték meg. Történt akkoriban, hogy az egyik legjobb kocsizó párost az ország legnagyobb abrakgyártó és forgalmazó cége támogatta (ma üzemanyagnak hívnánk), és véletlenül ennek a versenynek is õ volt a fõszponzora. Ennek az abrakgyártó cégnek a marketingjét egy külsõ cég irányította, amelynek vezetõje késõbb szintén híres versenyzõ lett, de inkább tereplovaglásban. Mit tesz isten a versenyt (és a versenyzõt) támogató marketing iroda vezetõje megkereste a rendezõt, hogy ugyan már módosítsa a jóváhagyott, kidoboltatott útvonalat a támogatott versenyzõ igényei szerint, mert egyébként nem fogja kifizetni a már szerzõdött támogatást.”

Eddig a mese. Az elején azt írtam, hogy tanmese lesz, de nincs se tanulság, se happy end. Az élversenyzõk mindig is próbálták befolyásolni a rendezõket, hol puhábban, hol keményebben. Mindig szubjektív megítélés az, hogy ezt csak a saját, vagy az összes versenyzõ érdekében tették, teszik. Nem akarom az Asi féle kérést megítélni, mert nem ismerem a hátteret, csak a fórumban olvastam. Arra akarom csak felhívni a figyelmet, hogy, igaz hogy régen, de történt már ilyen egy messzi-messzi galaxisban.

Ernõ!

Még egy kérdés. Azt mondod, hogy a Tóth Imi igaz, hogy hibázott a gumicserével, de mindig megmondja az igazat, és ez a baj. A gumicserérõl, miért nem mondta meg a mai napig az igazat? Azt gondolom, hogy sokkal tisztább lett volna a helyzet, ha mint RSB tag azt mondja: „Elnézést kérek mindenkitõl, tényleg ezt csináltuk, egyetlen mentségünk, mint minden versenyzõnek ilyen helyzetben, hogy a verseny hevében csak azon tudtunk gondolkozni, hogy hogyan tudjuk folytatni, ennek ellenére ez hiba volt.” Esetleg lemond az RSB tagságról. Akkor mondhatnád, hogy az Imi mindig igazat mond,így (mivel a gumicserét Te magad is tényként kezeled el e leveledben) nem.

Eger Rally felügyelõ testület:

Te is tudod, hogy a Szántó Lacit sem nem én, sem nem a Hajdú Attila tette ki a felügyelõ testületbõl. Lehet, hogy ez csak szócsavarás, de talán pontosabb a megfogalmazás, hogy a Lacit az Attila helyettesíti nem én, mivel õ lesz a felügyelõ testület vezetõje, és az Attila helyére kerültem én. Soha nem volt szándékomban a Lacit kitúrni (legyünk tényszerûek, ilyet Te sem írsz, és állítasz). Azonban azt írod, hogy most kell abbahagynod. Én is így gondolom. Semmi értelme az ilyen csapongó, szétszórt, összefüggéstelen, szakmaiságot nélkülözõ, az autósportnak ártó, a feszültséget gerjesztõ hozzászólásoknak. Többet tudsz Te ennél.

Kovács Péter
385. • 2011-03-29 07:33:48
Gizinéni

Az amnesztia kapcsán a most sokat emlegetett piros-fekete kocsis bajnokot se felejtsétek el.

Vagy lehet neki volt egyedül fontos?

Rakjuk össze a képet, mikor kik felé húzott a szíve!

Pályaelkerülés, turbó, kerékkulcs, mérlegelés, majd a januári kampány.

De Ernõ írásából a lényeget értsük meg.

Ki/kik irányítják ma a magyar rallysportot?
Mik az érdekeik?

Álom egy sportszerû bajnokság?
384. • 2011-03-28 21:34:16
Szivesen várom a példákat! Szerintem az egész pénz és idõ kérdése. Egyes embereknek pedig, itt is & ott is elnéznek, vagy éppen megtehetnek dolgokat. Én úgy látom.
383. • 2011-03-28 13:43:40
Gizike!
Az a baj, hogy a jól megszokott szerepkörbõl kiöregedtél, és valljuk meg õszintén vénséged okán sajnos igen rosszul látsz és tévesen ítélsz meg dolgokat. Mint ahogy fogalmazásod is hûen tükrözi kevered a szavakat a jelzõket vagy ha a diktáló hibázott, mert nem találta a megfelelõ jelzõt, neked illet volna önállóan kijavítanod kiigazítani azt, hogy értelmet nyerjen írásod. Értelmes és tanult (min 8 ált) ember egy írásmód és az abban néhol szitkozódó szavak használatára annak jelzõjeként az alpári kifejezést használja és nem a parlagit. Ha a Gyurma báb lett volna illetve lenne akkor talán még ma is vezetné az RSB -t és szemet hunyna a tisztességes versenyzõk kijátszása, megalázása fölött egyszóval tettestársa lenne a csalóknak. Az RTE bajnokságban induló autók döntõ többsége gépkönyvvel és mûszaki vizsgával rendelkezõ versenyautó. Talán Gizike Te megvétózod az NKH szakértõi véleményét azaz a mûszaki vizsgák hitelességét? Innentõl úgy hiszem nem lehet lepusztult autókról beszélni, de biztosan nem tudod, hogy minden versenyautót egy egy szezonkezdet elõtt újjáépítenek csavarról csavarra. Nálad talán a versenyautó a Mitsubishinél kezdõdik? Akkor javaslom nézzél szét és láss csodát, milyen autókkal versenyeznek Ny Európában egy ORB - al megegyezõ ottani nemzeti bajnokságban. Mert mint említetted ez a való világ! Cselényi Balázs esete pedig lerágott csont, akkor és most is ennek felemlegetése, az ezzel való támadás a Balázs kikészítésének az alappillére volt. Mint az akkori beosztásából adódóan akár még a futamgyõztes díját is átadhatta volna. Mennyivel másabb, hogy a különbözõ médiák képviselõ (újságírók, riporterek) zavartalanul járkálhatnak a ring területén és ugyanezt a cselekedetet számon kérik egy sportszakmai vezetõtõl. Ernõvel kapcsolatosan pedig nem ártana bebizonyítani azokat az állításokat amiket írtál, bár írásodnak ellent mond, hogy érdekes módon mikor a frankék irányították az MNASZ-t akkor Ernõ mindig lemondott.
382. • 2011-03-27 19:42:03
Kedves Gizinéni!

Miért nem írod alá? Nincs mitõl félni.

Azért az elsõ verseny elõtt "menekültem" el, mert ekkor vált nyilvánvalóvá, hogy bohóc kell az RSB élére, más ezt nem tûri el, amilyen nyomást gyakorolnak az MNASZ-en belül a szakág vezetésére.

Szerintem ne hagyjuk figyelmen kívül, hogy a leköszönõ RSB 3 hónap alatt elég komoly munkát végzett, gyakorlatilag el lehet belõle élni év végéig szinte. Kíváncsi vagyok, hogy az új RSB hogyan változtatja meg az általunk beállított költségvetést.

Ami engem, Tóth Imit, meg a rendezõket illeti, ez régóta rögeszméd neked is, meg még sokaknak, semmi baj nincs ezzel, mindenki azt gondol, amit akar.

Majd Egerben, a két és fél órás gyûjtõ+szervizben körbekérdezek, hogy SPORTSZAKMAILAG ez-e a jó megoldás, vagy a 6 órával késõbbi rajt és pörgõs lebonyolítás? És akkor csak remélni tudom, hogy semmilyen baleset nem okoz további csúszásokat majd...

A részletes levélváltás sorozatot pedig azért nem adtam közre, mert nem tartottam fontosnak, nem gondolom, hogy nagyon alá kellene támasztanom az általam leírtakat, nagyon jól alá fogja támasztani sajnos a következõ néhány hónap.

Ne legyen igazam.

Aki szerint az MNASZ-nek az RTE meg a rendezõk érdekeivel szemben kell védenie magát, az nem a sport érdekeit tartja szem elõtt, ez a véleményem. Ez sajnos kisebbségben van mostanában. Együtt lehetne elõre menni, de ilyen itt ahogy nézem sosem lesz, pont az ilyen hozzáállás miatt, amivel te is éldegélsz. Ez van, szabad a pálya.
381. • 2011-03-27 19:39:29
http://www.agriatv.hu/?p=3766

Sajnos tegnap csúnyán elbántak velünk, de ettõl még folytatom a szervezést! bizonytalan
380. • 2011-03-27 19:21:56
Kedves Fórumozók!Büki Bácsi!

Fanyar stílus? Inkább parlagi!Ahogyan ismerõseim mondják "való világ" ..bár már lehet a frappáns idézetei szinte irodalmiak.
Tartalmilag még megért volna 1-2 oldalt!
1.A kukába való T.I. -jellemérõl talán érdemes lett volna közvélemény kutatást végezni a volt versenyzõ társaktól ill. csapat fõnököktõl.
2.Cs.B. vaj miért is kapott amnesztiát? a sportszakmai alelnökhöz méltó viselkedésért pl.?
3.Gyurma = báb a T.I. és a rendezõk kezében..sport szeretet,alázat,hozzáértés miatt menekül el 1 versenykezdet elõtt, ill. a közgyûlés elõtti ALKU után?? errõl miért nem szól Büki Bácsi?
4.Büki Bácsiék versenyzõi korukban mit szóltak volna az RTE lepusztult autói után kellet volna versenyezni? Akkor is a rendezõk hatalma irányította a versenyeket??
5.Szavazógépek? igen...biztos...emlékezzen csak Büki Bácsi az elmúlt évek közgyûlésein Büki Bácsi is szavazógép fogaskerék volt,hol itt,hol ott??!!
6.Aztán emlékeibõl elõvehetné a havi apanázs összegét amit a most ostorozott F.T. cégétõl vett fel!
7."én már öreg vagyok" = akkor miért törtet oly erõsen még mindig?kényelmesen nézõnek!??
8.Ezt a szép részletes levélváltás sorozatot miért nem a Szakma Gyurma Szövetség adta közre hitelesen?
9.Szántó László szakmai tudását,nagyságát senki sem kérdõjelezte meg.DE. van 1 életkora+stroke -ja,amibõl kigyógyult csak éppen még vezetni nem akar hosszútávon??
Emelt fõvel,múltjához méltóan kellene magától távoznia!!!pl.Ferjáncz!Talán átadni tudását a fiataloknak....igaz azért manapság nem fizetnek.
10.Zalaegerszeg szépen fejlõdõ városunk,ha ott még rokon is van ott lehetne próbálkozni ezzel az "irodalmi"stílussal.(dramaturg?)
11."Most kell abbahagyni mert érzem ,innen nem lenne szalonképes."VALÓBAN! szontyoli
379. • 2011-03-27 17:18:20
Persze hogy nem került ki.....hiszen nincs belõle anyagi hasznuk.
ennyi:(
Bort isznak és vizet prédikálnak...........ezek után felesleges az illetékeseknek leközölni vagy ismert internetes oldalakon,leközöltetni hogy nekik a szív ügyük a rally,maximum a kedélyek csillapítására jók másra nem.
378. • 2011-03-27 14:42:06
Elsõ lóerõ Nap pont arról szólna, hogy színesebbé tegyük a verseny hétvégét, hogy feldobjuk az embereket programokkal.
Facebookon keressétek.

Sajnos ez az ingyenes rendezvénysorozat, eger város szervezésében, az oldalra nem került ki.
megdöbbent
377. • 2011-03-27 12:53:06
valaki megtudná mondani/vagy video/a vasárnapi
Egerszalók-Tarnaszentmária szak.az ugrató
az a kõhid ugye?
ÉRDEMES E ODA MENNI vagy van jobb?
376. • 2011-03-27 12:35:29
A három név:Frank,Szamos,Hamuégetõ!
375. • 2011-03-27 12:25:40
Juhi "Ragnotti"Zoli!
Szép ez a nagy létszám, de ismerd el, ha olyan követelmények és elõírások lennének mint az Orb-ben, valoszinû az Rte mezõny sem lenne ekkora. kacsintok
374. • 2011-03-27 11:09:28
Azé a Tisztelt Botka bácsi ugye látja hogy az RTE MEZÕNYE maga kitesz annyi indulót, mint a RI,RII, Historic összesen. kacsintok
MNASZ fórum
oldalanként | növekvõ
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k