Én csak szeretnék gratulálni azoknak akik képesek voltak ellentmondani a pénznek és inkább lemondtak és felvállalták értékrendjüket minthogy beolvadjanak a pénzéhes mocskok közé! Sajnálatos, hogy ez a sport amit ennyire szeretek/szerettem ilyen helyzetbe került és, hogy egyesek ebbõl is csak a pénzt akarják kihúzni.
Jelenleg nincs MNASZ, ami annak mondja magát közelébe nincs annak ami valójában....
ajajj ennyire egy mocskos, pénzéhes társaságot még nem láttam.
Tisztelt versenyzõ urak, bízom bennetek, hogy a telefonálós, szabályon kívüli embereket végérvényesen kiutáljátok. Nem méltók még egy köszönésre sem! Nagyon bízom benne kiszivárognak a nevek, hogy a szurkoló táboruk is mélyen csalódjon bennük!
mnasz....még külföldi se jöjjön? aztamindenit
Eger Rally Accident
Dögöljön meg az összes pénzéhes, szemétláda, k*****, s***házi, aki csak az üzletet látja az autósportba és persze legfõképpen a RALLYE-ban!!!
Rohadjatok meg buzik!!!
Sajnos itt tartunk.., ahogy olvastam a levelet, ugyan ezt éreztem, mintha egy az egyben történne az, ami az ország egészében. Pénz, pénz, pénz... ez felülír mindent. Azokat az embereket is, mindenféle probléma nélkül, akik a sport, a rally szeretetéért vannak ott, ahol. Undorító és elkeserítõ az egész. Meg lehet nézni akár csak 5-6 évvel ezelõtti fotókat, a szervizparkokról, pálya széli emberekrõl... azt kell mondjam az mnasz bõszen dolgozik az itthoni autósport legapróbb darabokra verésén, eredménnyel. Gratulálunk és köszönjük..
Nagyon vissza kell fognom magam... Zsolt, ébredj és ne állj az UNfrankÓ oldalra! "marcipán" te meg ne egy mcdonalds asztalánál (sehol!) a happy meal menüd fogyasztása közben beszélj arról, hogy kitõl lehet még több pénzt lenyúlni! Ott is vannak olyanok, akik tizen évek óta pénzt idõt nem kímélve járják a versenyeket, amit ti el akartok lehetetleníteni!
Azért nincs nézõ a pálya szélén, mert egysíkú az elõadás! Kellenek a külföldiek, túrások a rally kettesek az S és H csoport és a WRC-k!
politika tükrözõdik: hungaroring=köztársasági elnök unfrankó=miniszterelnök bábuk és irányítók!
Tisztelt Urak!
Nem sokat írok ide, de ez most engem is megmozgatott. Én még a régi világot képviselem, régi értékrenddel. (lehet, hogy ez a baj?) Na de ehhez csak annyit: az országban is ez megy csak nagyobban. A szlovákokat ott is felkóstolták, jönnek a hozzá nem értõ, de "jó" emberek vezetõnek. Az F1 is profit orientált, igaz ott óriási állami támogatásból gazdálkodnak (költségvetésbõl) és így sem rentábilis. Igaz jól élnek páran belõle, de a rallyra már nem marad a pénzbõl (pedig az is MNASZ). A külföldiekrõl csak annyit, hogy sokan éppen annak örültek, hogy egyáltalán jönnek és lesz mit nézni. Egyébként meg kíváncsi lennék, ha nem lesz egri verseny akkor a nevezési díjakkal hogyan számolnának el a versenyzõk felé.
Hányinger ez az egész.
Jézusnak hét kijelentése, "szava" volt a kereszten. A Golgotára felérkezve leteperték, és felfeszítették a keresztre. Mikor a római katonák átszögezték kezét és lábát, ellenségeiért imádkozott: "Atyám, bocsásd meg nekik, mert nem tudják mit cselekszenek!" Azokért imádkozhatott, akik tudatlanságból cselekedtek. Mély részvétet érzett irántuk. A római százados megtérése jelzi imája eredményét.
Két latorral együtt feszítették meg, akik elõször a tömeghez kapcsolódva gúnyolták és csúfolták.
A jobb lator azonban megváltozott, és Jézushoz könyörgött megmentéséért. Krisztus szeretettel ezt válaszolta: - "Bizony mondom néked ma: velem leszel a paradicsomban." Hite a példája annak, hogy igaz megtéréssel még az élet utolsó óráiban is lehet üdvözülni.
AMEN
Nem veszitek észre, arra megy ki a játék, hogy tönkretegyék a rallyt és csak azokat a szakosztályokat tartsák meg, amelyekben sógor koma no meg a Palik indulnak. Kész tényeket vázolnak a tönkretétellel kapcsolatosan, ha rajtuk múlna még az újonnan induló R csoportos autókat is betiltanák.
Sürgõsen lépni kell az ügyben!!!
Ja, és persze ha nincs szükség a "H" csoportra, az RTE-re, WRC-re a szlovákokra stb... akkor ugyan hány autót láthat a nagyérdemû egy ORB versenyen 30-at? Akkor inkább rendezzenek nekik szlalom versenyt a Tesco parkolóban... Na meg kíváncsi lennék az összetételre? 10db N-es micsu, 8 db R3-as clio, civic stb..., meg 12db N-es libakergetõ swift, clio stb.... Na erre aztán biztosan megmozdulna a nép igaz ? Szerintem lenne vagy 50 fõs "szurkolótábor" (aminek kb 90%-át kitennék egyes "élversenyzõk" egyen öltözékû csapatpólós milleres újgazdag k*****ök ingyen belépõvel) és persze azt ne felejtsük el, hogy mind ez X ezer forintos beugró mellet....
Sajnálom ,hogy így alakult az RSB sorsa.Úgy látszik itt is érvényesül az országos tendencia.Most azért kíváncsi lennék azok véleményére,akik még nem is oly régen fennen hangoztatták,hogy akkor most jöjjön a politika,mert õk aztán megmutatják!Hát megmutatták,már most is!
Annak pedig különösen örülnék,ha valaki végre tényleg nevén nevezné azokat a "versenyzõket" akik kényük-kedvük szerint befolyásolják az eseményeket.
Most majd talán még elõhúzzák a bûvös kalapból a régi,és talán nem is sokára új szakágvezetõt,aki majd mindent megold egy csapásra.
Húúúú na ez nem piti botrány, és micsoda(???) megváltoztatják az idõtervet és az útvonalakat??? "Kedves" Frank Tamás "úr"! Igen az önök hozzáértése és sz.a.r.kavarásai miatt kinevelõdött Magyarországon egy konkurens bajnokság amit RTE-nek hívnak! Ahol még a sport szeretete számít és nem a pééénz, pééénz és pééénz ahogyan önnek és holdudvarának illetve talpnyaló kiskutyáinak! Hátha még páran odaférnek ahhoz a húsos bödönhöz...gratulálok... Ne ezért mondtam már nem egyszer, hogy majd 20 évnyi szakadatlan R1-re járásom szakadt meg, azzal hogy RTE versenyeket látogatok!!! Jól olvassa "kedves" Tamás RTE versenyeket! És tudom, hogy nem vagyok ezzel egyedül, sõt...!!! Többek között ezért sincs már annyi nézõ...ja, és riasszanak el még több kilátogatót a belépõjükkel, valamint mi az hogy "élpilóták" fenyegetõznek, az útvonal miatt, hogy nekik az nem fekszik? Hol élünk??? Ne osszuk ki inkább már a verseny elõtt a díjakat??? Gusztustalan férgek! Ezek miatt tartanak ott ahol...
Errõl írtam a korábbiakban. Elõre megjósolható volt, hogy frank csak bábunak használja a megválasztott elnököt és a többi alárendeltjét. Azoknak az "élsportolóknak" a nevére lennék kíváncsi akik bármikor csak úgy változtatásokat eszközölhetnek kapcsolataik útján egy egy verseny összeállításának vonatkozásában. Egy egész életre eltiltanám õket a versenyzéstõl, nem lenne szegényebb nélkülük a rally és mi sem. Igazából sajnálom Gyurma, hogy így alakult, de tudtam Te leszel az aki borítani fogja a bilit, mert a frank féle kinyúlásos rendszert elfogadni csak az fogadja el aki vagy akik nem veszi (k) észre és nem is akarnak tenni az autósportért igazán. Másodsorban arról is írtam, hogy most a kisebb versenyeknek is befellegzett (konkurencia) ennek alapján kezdõdik az RTE vel és folytatva a kicsikkel azok eltiprásával. Csak ne legyen igazam, de amit még a választások elõtt írtam errõl annak jó része most érik be. Az Eger rallyval kapcsolatosan pedig, ha így állnak a tisztelt vezetõ urak a szlovák versenyzõkhöz ennek így nem lesz jó vége, jön még kutyára dér. Az Eger rally helyett pedig egy nagyszabású megmozdulást kellene tartani az autósport megmentéséért versenyzõk és rajongók közösen.
dictus magister!
Jó az érvelés bár kissé sántít. Ugyanis a két korszak egyáltalán nem hasonlítható össze. Változtak a körülmények, az elvárások, az emberek gondolkodása, és leginkább a politika. Ez az -már mint a politika- amit nem tudtam összeegyeztetni a rallyeval sem akkor sem most. Tudom, ezzel a gondolkodásommal, már csak egy mult századi fossziliának számítok ebben a sportban, de ennyi évesen, már nem változik az ember./max. butúl/
Zsolt!
Öreg motoros vagy, neked nem kell talán magyarázni,
hogy mi volt az a "K" vonal, vagy a piros telefon.
Azt sem, hogy ezek segítségével, mit, hogyan lehetett
elintézni.
A jelenlegi vezetõséggel a sportág talán berkeken belülre
került, ami az átkosból származó példa alapján megkönnyíthet egyet, s mást.
A Te idõdben volt gond a pályák megszerzésével?
Kellett harcolni egy verseny érdekében a zöldekkel?
Okozott gondot a pályabérleti díj kifizetése?
A válaszod valószínüleg: "nem, vagy nem igazán."
De leginkább, versenyzõként nem is kellett ezekkel
foglalkoznod, mert fentrõl levezényeltek mindent.
Akkor is volt miden rendezvénynek egy magas beosztású védnöke, aki, ha gond volt, megemelte a telefont és
hipp-hopp már sínen is volt a dolog.
Tudni nem tudhatjuk, hogy most ezek a kapcsolatok így fognak e hasznosulni, csak bízhatunk benne.
Tudom jól, hogy ez a rendszer nem az ideális, de mivel
megváltoztatni nem tudjuk, ezért célszerû alkalmazkodni
hozzá.
A Fradinál sincs (lesz) ez másként (Kubatov Gábor).
Lipi!
igen=jó
nem=nem jó
Az alább olvashatóak szerint a jelenlegi helyzet 2/3
arányban jó nekem, 1/3 arányban nem jó nekem.
De a kérdés nem az, hogy nekem mi jó, hanem az, hogy
mi a jó az autósportnak, az érintetteknek(nézõ, versenyzõ stb.).
Ha visszaolvastál, akkor világos lehet, hogy én egy harmadik
verziót tartottam volna megfelelõnek. Azt ugyanis Te sem
gondolhatod jó megoldásnak, hogy olyan emberek kerültek
ismét pozícióba, akiket egyszer már a tagság elzavart,
akiknek a munkájukból, személyükbõl nem kértek. Ebbõl viszont nem következik az, hogy a "pünkösdi királyok" jelentették volna a megoldást.
A 2x2-re a 3 is, meg az 5 is rossz megoldás.