TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
II. MAFI Emlékverseny 2014
Az AMTOSZ-RTE és a MGYSZ közös meghívásos tesztversenye
2014-03-06
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701741866
Napi oldal:
98148
Jelenleg:
3138
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
49. • 2010-05-31 20:31:37
sziasztok.
Az okos hozzászólásokat nem kivánom kommentálni, de személy szerint sokan hálásak vagyunk, Buna Zolinak még ha rövidebb is lett a verseny.
Ugyan is nem Mészáros Iván dönt ,mivel nem ő a versenyigazgató. Ezt az okoskodóknak.

Másról:

Tisztelt versenyrendező úr, tudom válság, van de azért a nevezési dij igy sem kevés. Azt tudom le van irva ha késöbb adod fel a nevezési dijjat akkor lehet bünti, de egy napért 15%plussz. amikor egyébként is oda ér apénz.
Hát akkor le kéne egy-két dolgot most már versenyzői szempontból is deklarálni, mit is várnánk el a pénzünkért.
1. Olyan helyre ahol az autónk kerekei eltünnek az aszfaltban nem ártana egy kis kátyuzás,1 m3 hideg aszfalt kb25-40ezrft mert ugyanis nem kátyu szlalom versenyre neveztünk, most kinek nyujtsam be a számlát kb 40.ezer a kár és nem csak nekem volt ilyen.

A dijkioszó helyszinéröl, ne beszéljünk mert egy 8.kerületi késdobálóba többen fértek volna be, sorolhatnám még, remélem a jövöévben nem ilyen esztergom rally lessz,
Szóval elég ebböl, a versenyzői vérszivásból.

Jó lenne ha jobban megbecsülnétek ezt a nem kis rallys társadalmat.

Ha a szendrö rally is ilyen katasztrofa akkor a rendezö ne csodálkozzon, ha le lessz pontozva a verseny rendezése.
Uff.


48. • 2010-05-31 19:18:41
Én nem vagyok gyorskocsihajtó, de van az a mondás...
"Erről szól a rellé..." Mármint hogy azt kell megoldani ami van.

Én csak a Bajóti elág környékét láttam, lehet hogy máshol tényleg rizikós volt.
47. • 2010-05-31 17:55:24
Szia Forgi
Láttuk mi volt. Szemből nézve azt tippelgettük ki tud megállni és ki nem. Hát volt aki lassan jött onnan nézve és em tudott megállni.
46. • 2010-05-31 17:45:19
sziasztok,
(eloszor is nehari de nincs ekezetem)

en mar kiskorom ota jarok apummal rallyra,anno o is ment amatorbe ladaval,nagyon szeretem a rallyt.igaz tavaly is alig voltunk mert hozzank kozel rally (tatabanya) nemsok van es melo minden miatt nem tudtunk eljutni sajna ide oda.
tegnap ismerosokkel voltam en is bajotnal,huh nemtudom pontosan elmondani hol alltunk de ott ahol a feher wfts az elso korben beesett.vagyis en par kocsi utan ugy dontottem elallok,nemtudom de most iszonyat feltem...ott a domb oldalon.(a lassitonal volt ez amikor jonnek lefele ,szembe volt a domb ahol satraztak)
igaz sokan ott is maradtak,en tuti nem mertem,pedig sosem szoktam felni rallyn de most nagyon!
szerintem itt nincs is igazan biztonsagos hely,mert oda is siman beeshetett volna vagyis inkabb ha megdobja,akamilyen magasra is feltud a kocsi repulni,ezert nem mertem ott allni.
ugyhogy atmentem a tuloldalra ahol kb 5en alltak:) a hegy tetejen,igaz nem lattam annyit de ott tutira biztonsagos volt:)

na meg az esöööö, az vmi iszonyat volt,de tetszett,minden:)

udv
45. • 2010-05-31 17:16:50
Szia Gabi,

elolvastam a beszámolód, azt kell, hogy mondjam minden nézőpont kérdése. Sajnáltuk mi is az etapot, de mikor odaértük a csibegyári lassítóhoz, 40km/h-ról sem lehetett fékezni az intermedia gumikkal sem, mert mintha jégen mentél volna mankókerékkel, se fék se kormány nem volt a kocsin. Mikor leesett az eső a 3. gyorson 3szor estünk be, és 2 lassítót vittünk el a slickkel, de esély nem volt a korrigálásra, amennyire én tudom a H/1 ben mindenki vagy elvitte a lassítót vagy beforgott.
44. • 2010-05-31 16:08:36
Kis összegzés a versenyről a www.gamrally.gportal.hu -n.
Amugy jó a videó
43. • 2010-05-31 15:34:01
Nekem etalon. Úgy megy a ladával, ahogy télen a Micsuval a mátrába. Nagyon nagy kéz, és téli gumival indul a versenyeken, tehát nem időre akar menni...
42. • 2010-05-31 15:32:25
Ez egy igen jóra sikerült video. Köszönjük.
Már pár verseny óta figyelem ezt a Márta nevű versenyzőt. Igen látványosan megy és nem időre. Mégis mindíg a középmezőnyben van. Aki nem megy időre annak lehetne egy etalon...
41. • 2010-05-31 15:19:40
Lubos barátom elég jó kis videót vágott össze a jobbos balos kombinációról...

http://www.ewrc.cz/ewrc/videoportal_show.php?idvideo=5654&title=x-ventiv-group-esztergom-rallye-2010
40. • 2010-05-31 09:49:36
Akit érdekelne még néhány kép a versenyről:
http://indafoto.hu/Gergo_JDM/esztergom_rte_2010
39. • 2010-05-31 08:06:52
Én a rendezkedésre oda "telepített" embereket nem tudtam megérteni, néha még azonosítani sem..., mert beültek a kocsiba (direkt nem írtam sportbírót).

A Bajóti elágnál külső íven a nézőktől elzárt részben simán ültek az emberek, és senkit nem zavart!!!

...de a legszebb hogy az "relléhártos" srácot nem akarták beengedni a zárás után, mert hogy "...itt a MNASZ igazolvány s***t sem ér!"

Alapvetően tényleg jó lett volna, ha 1óra ruhában zuhanyozás után láttunk még volna egy gyorsot.

Tajmel Tibinek meg üzenem hogy értem hogy szimpatikus vagyok neki, de nem kell folyton fözel jönni hozzám ha árokban állok. vigyorgok király
38. • 2010-05-31 07:50:57
Sziasztok!

Elkészült a versenyről a videó!

A link:
http://www.youtube.com/watch?v=6-VJA3OMS8w
vigyorgok
37. • 2010-05-30 21:57:58
A 8-as ellenőrző-pontnál álltunk, végül is ott eldob az S-kanyar eleje, ha arra a eldobósra gondolsz mosolygok
De itt 1 kép mellé :)
36. • 2010-05-30 21:50:18
Flegi!

Csak nem Ti is az eldobósban voltatok?
34. • 2010-05-30 21:38:21
Van igazság abban, amit Sibera ír. Én fiatal korom ellenére jó 14-15 éve járok versenyekre, de például olyat még nem láttam, mint a mai versenyen, hogy egy sportbírónak nevezett srác részeg!! volt a verseny ideje alatt. Ez számomra elfogadhatatlan, nem hiszem el, hogy a környéken nincsenek normális, rallyhoz értő sportbírójelöltek, akik meg tudják állni azt, hogy verseny alatt ne alkoholizáljanak és vigyázzanak a nézőkre. És a másik. Minket is olyan helyről akartak elküldeni, ahova én még szintúgy nem láttam bemenni-felmenni autót, pedig azóta ott szoktunk állni, amióta Egomrally van. Szóval néha nehéz megérteni a vezetői döntéseket...:)
33. • 2010-05-30 21:28:44
Hiiii Sziasztok, hát szerintem nagyon jo volt a verseny a Bajoti elágba!! Mi is sajnáltuk hogy törölték a 3GY-ott!! Mert ahogy mentünk haza Bajotrol kifele az a "szerpentin" is bizony nagyon mocskos volt!! Adig vártunk mi is mig rongyá nem áztunk, de ennyit meg ért NEM CUKORBOL VAGYUNK :P vigyorgok vigyorgok És azért bőven volt látvány !! Szegény suzuki mit kapot mikor az árokbol lett kitolva sírok sírok sírok AGYIG GÁZZZZZZZZ bizonytalan bizonytalan bizonytalan!!
Visszont voltak nagyon szép megpörgések HÁLA Anyagi sérülés nélkül!!!!!! kacsintok kacsintok kacsintok Szoval nekünk tetszett jo verseny volt bizonytalan!!
Gratula a szervezőknek azért szerintem maximálisan kitetek magukért amit lehetett !!!
32. • 2010-05-30 21:24:37
Úgy látom valaki baszottul ráér, mi volt az ebéd otthon, azt még nem írtad le nevetek nevetek nevetek nevetek nevetek nevetek
31. • 2010-05-30 21:06:42
Üdv.
Jónak indult a verseny.
Egy óra alvás után épphogy kiérve Véghék egyből meghozták az alaphangulatot. Nagyjából ismert túra mezőnyből hozták is a látványt-tempót akikre számítottam. Második körre megérkezett a túra vezére, és elkezdődött a kavarás. Bajóti elágban olyan helyről elzavarta a fotósokat, nézőket, ahol, közel húsz éve járok abba a kanyarba, az alatt, még ebből az irányból, SOHA nem ment fel senki, még a már legendásnak mondható kilencvenes évek elején sem. Természetesen ez miatt is csúszás lett. Nagy nehezen elkezdődött a verseny, és a licenszesek után Dávid megint hozta a "beteg" szintet:D, majd a mezőny közepe fele elkezdődött esni, és parádé lett a slick gumikkal. Nem fostak, próbáltak sietni. Rongyá áztunk, de most közel volt az otthon, így belefért az ebéd, meg a ruhacsere. Újult erővel nekiindultam a harmadik körre.....nah ez tuti lesz, gondoltam magamba, és a tegnapi kijelentésem után ( (Hevesi)"Pisti, ezen a futamon lesz esélyetek nyerni") reménykedve vártam a rajtot. Kiderült Tardoson nem esett, Matyiék slickel jöttek, nyerték is, Hevesi megverte Lovászt, mindketten esőre készülve, és itt jött az Én gondolatom....Ebben az esőben Pisti meg fogja verni őket, és utána ing gatya leszakadva megy egy tardost, picit kap, és elég lesz!
Ennyit a gondolataimról, és jött a jó magyar valóság(show) eső szakadt...majd elállt, és abban a pillanatban sc ment még egy kört...Iván úgy látszott akarja a gyors lebonyolítását, erre a drága sc kitalálja két helyen rossz az út, nem lehet megállni (mindezt zárójelben megjegyezném egy abs-es autóval..és itt aki tudja mit művel az abs ha picit is csúszik, főleg ha egyenletlen vízben álló felület van, az tisztában van vele ilyenkor az abs egyenesen hátrány, mert felenged mindenre)
Erre iván miután megkapta a jelentést meg telefon meg minden, bocsánat kéréssel etapot hirdet..hát a ............! s***rá ázva, és a mezőny nagy része intermédiával állt a rajtban, etap.......
Jó 5 perc káromkodás közepette átmentünk Bikolra, ahol még jött a második kör vége igen látványosan, majd megnéztük az utolsó gyorsot a Hidasban. Jó volt, csúszkáltak, tempó is volt. Egy dologra nagyon felkaptam a fejem. Jött egy lada, elfosta magát, szegények begurultak a célig, majd a beíróig tolták, és segített nekik más is....Rádiós pontnál álltunk így mindent hallottunk amiről beszélnek...a reakció: idegen segítséget vettek igénybe, jegyzőkönyvezzétek!!!!! ezek a fontos dolgok, de az hogy ne legyen 2-3-4-5-6 óra csúszás azzal nem foglalkoznak.
Ha jól tudom, bár utoljára Bontáson volt az autó, de ebben az A-s cucc a szűkítő mérete, más nem nagyon, Másodikok lettek Pistiék! Nagy gratuláció, mert a mezőny leggyengébb mitsujával (280Le) ez dicsőség!

érdekesség: Figyeltem az eva6-os mitsukat, és szemmel láthatóan a Szíjjéké a legkomolyabb, az ott van az úton. Nagyon jó, és jól beállított futómű. Volt még pár ami szinte hasonló, de itt mintha a motorerő lenne a lényeg..inkább jó erős autókat láttam. Hevesiékén meg vagy elvannak durranva megint a gátlók, vagy nagyon puhák, de kitűnt a mitsukból,nagyon billegett. Nob! Lőd be:)

Ismerős arcok: Tavaly Barumon beszélgettünk ha jól emlékszem talán Kecskeméti párral. Bajóti elágban a második kör közepe fele megérkeztek motorral....... láttak egy fél mezőnyt, majd vártak sokat a szakadó esőben, és a végén kiderült etap.....megérte eljönni.

Verseny tényleg jó volt, ha leszámítom a sok-sok csúszást, meg az etapot...de miért számítsam le? Jó lenne már megtanulni lebonyolítani, mert nálunk valahogy ez nem megy, persze vannak olyan amatőrnek nevezett bajnokságok, ahol megy...de sajnos ők a kivételek.
30. • 2010-05-30 20:48:46
Nagyon nagyon jó verseny lett volna HA nem lett volna az az etap. Azt még megértettem volna, hogy a gy3 második fele etap, mert arra tényleg nem készülhettek fel a versenyzők, viszont a gy5re igen. A verseny végén Bajóttól lementünk a célig, de nem tűnt annyira veszélyesnek.


Még egy apró megjegyzés: néhány pályabíró beszélhetett volna normálisan is, és nem tapló paraszt módjára...
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k