RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
II. MAFI Emlékverseny 2014
Az AMTOSZ-RTE és a MGYSZ közös meghívásos tesztversenye
2014-03-06
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710472124
Napi oldal:
222385
Jelenleg:
4705
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
2029. • 2013-11-29 08:20:18
Na ezért az ajánlatért kár volt ennyire felháborodni....Milyen kedvezményt biztosítanak ők azért,hogy minél többen új gumikkal versenyezzenek,ha a feltüntetett áraktól,jelenleg olyan 20-25%-al olcsóbban lehet vásárolni jelenleg verseny abroncsot!Vicc ez az egész!s***ik itt mindenki a versenyzőkre,mindenki arról a kib..szott pénzről ugat csak.Pedig én azt hittem,hogy jövőre majd megmutatják,hogy lehet venni majd 40.000-ért gumit!Nem baj srácok,maximum majd nem húztok be 4 gumi után 100 ezret,vesszük ugyan úgy külföldről majd 60 ezerért!
2028. • 2013-11-29 08:02:08
Az ilyen ajánlatok miatt vásárol a versenyzők nagy többsége külföldről gumiabroncsot! nemértem
2027. • 2013-11-28 22:10:53
Gondolom azért nem erölködtek nagyon, mert az RTE-ben aránylag kis százalék vesz a versenyekre új gumit.
2026. • 2013-11-28 20:43:22
Úgy látszik a gumis cégek nem hisznek az MNASZ mndenhatóságában, mert a halálraítélt RTE-nek 2014-re mégis tettek gumibeszállítási ajánlatot, mégpedig a nagy autókra való gumiméretek feltüntetésével.

http://www.rvo.hu/2013/11/28/versenyabroncs-beszallitasi-ajanlat-a-rally-tura-egyesulet-reszere/

Mondjuk az ajánlatuk elég karcsú, legalábbis a komám ezt a 10% kedvezményt minden beszállítási szerződés nélkül megkapta tavaly a versenygumikra, amikor megmutatta licencét. Ajánlatnak legfeljebb a 600.000Ft nevezhető, ez meg vicces a Hankook 10 misi feletti ajánlata után. Meg lennék lepve, ha Iván ezt elfogadná, mert a pályázat szövegéből nekem az jött le, hogy maximálisan a versenyzők érdekeit tartja szem előtt. Mindenesetre a Hankooknak még van 4 órája arra, hogy ezt az ajánlatot túldobja, ami hát nem túl nehéz tekintve azt, hogy a három gumis cég lényegében semmiféle kedvezményt nem ajánlott fel.
2024. • 2013-10-30 21:15:12
A szervnek nincsen erre hatásköre, így vétójoga sem. Csak és kizárólag a Közútkezelő, illetve a zöldhatóság hozzájárulása kell, ha védett természeti területet érint a special szakasz útvonala.

A rendezők ezt mindenkinél jobban tudják.
2023. • 2013-10-30 21:06:16

OK! Igazad van, rendőrségi engedély tényleg nem kell,
de a rendezőnek tudomásom szerint bejelentési kötelezettsége van a rendőrség irányában a rendezvénnyel kapcsolatosan.
Ez viszont megadja annak a lehetőségét, hogy a "szerv",
mondjuk a "forgalom aránytalan mértékű akadályoztatása"
miatt ne járuljon hozzá! Ilyen egyszerű! Mint tudjuk jogállamban élünk kb. már 68 éve.

2022. • 2013-10-30 20:52:14
Rendőrségi engedély pillanatnyilag sem kell, ez valami tévedés lehet. A közútkezelő vizsgálhatja, hogy fennállnak-e a rendezés törvényi feltételei, mielőtt a közút ideiglenes kizárólagos használatához hozzájárul.

Hu0olb jól látja, már csak törvényen kívüli eszközökkel akadályozható az RTE. Én nem hiszem, hogy ebben partner lesz a Közútkezelő. Miért kellene eleve feltételezni köztisztviselőkről, hogy bűnözők, befolyásolhatóak vagy megvesztegethetőek?

A vak is látja, hogy a rally szakággal baj van, lásd gumis cégek nyílt levelét.

Itt az a kérdés, hogy az MNASZ többi szakága hagyja-e, hogy az egyik szakág fejetlen kapkodása rájuk is árnyékot vetítsen.

Szerintem nem fogja hagyni, a többi szakágban régóta áldozatos munka folyik.
2020. • 2013-10-30 19:56:47
Ebben én annyira nem vagyok biztos:)

"A versenyek engedélyeztetési folyamatához szükséges és megfelelő jogi szervezet részévé vált az RTE"

Ebben van a lényeg,lehet,hogy majd az MNASZ megpróbálja meghiúsítani az egészet,de az már nem törvényes keretek között fog zajlani. Amennyi kérdőjel van az MNASZ háza táján...hát...valami miatt nem hiszem,hogy 360fokot tudnának ezen fordítani,hiába van politikai ismerettség...túl sok a mutyi a háttérben...túl sok!


Nagyon egyszerű ez...Senki nem kötelezhet arra engem,hogy profi legyek,ha én úgymond hobbista szeretnék maradni.

Én úgy gondolom,hogy messze van még 2014...sok víz lefolyik addig még a Dunán:) kacsintok
2019. • 2013-10-30 19:07:33

Csak egy vélemény:

Olvasatomban az RTE közlemény, a lényeget tekintve
pusztán arról szól, hogy versenyeiket a jövőben is
változatlan formában fogják bonyolítani, függetlenül attól,
hogy mit akar az MNASZ. Ez dicséretes szándék, de azt
nem kellene elfelejteni, hogy pillanatnyilag az MNASZ van
abban a helyzetben, hogy kérje, vagy utasíttathassa(!) a
rendőrséget, útkezelőket, hogy ne adjanak engedélyt
ilyen-olyan okokra hivatkozva a versenyek
megrendezésére. Nem ismeretlen gyakorlat! Ez lehet, hogy
törvény, vagy akár alkotmány ellenes, de amíg ez eldől,
addig biztos, hogy nem lesz száguldozás.
Röpke néhány év...

Ismétlem, én az amatőrök pártján állok.

2018. • 2013-10-30 18:20:20

Ezt a mondatod:
"Hogy mást ne mondjak, a versenyek megrendezéséhez hozzájárulásért nem szedhetnek pénzt, mivel ez törvényi kötelezettségük."

Így értetted, vagyis akartad írni?:
Hogy mást ne mondjak, a versenyek megrendezéséhez hozzájárulásként nem szedhetnek pénzt, mivel ez törvényi kötelezettségük.

2017. • 2013-10-30 15:46:39
Ez itt OFF lesz, de érdemes elolvasni, mert tanulságos.

Mutatok példát is arra, hogy az MNASZ messze nem legyőzhetetlen.

Példának okáért itt a Magyar Drift Szövetség, amit az MNASZ nevével fémjeleztek, mint szakhatóság. Íme a honlapjuk:
http://www.driftszovetseg.hu/?p=5

Meggyőző? Az igen, aki olvassa csak ide nevez. Csakhogy Magyar Drift Szövetség nem létezett soha... volt egy ilyen nevű EGYESÜLET minden szövetségi jog nélkül. Azután valaki írt valahová egy levelet...íme az eredménye:

http://civil.info.hu/civil-szervezetek?p_auth=1qrvfZHY&p_p_id=NGOPortlet_WAR_bizeveritkimcipportalwebapp&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=2&p_p_col_pos=1&_NGOPortlet_WAR_bizeveritkimcipportalwebapp__facesViewIdRender=%2Fpages%2Fngo%2Fsearch.xhtml

Szegény Egyed-en csattant, pedig nem rajta múlt.

A valódi szövetségi jogok itt vannak:

http://mgysz.hu/htmek/sportagak/drift/leiras.htm
http://drifted.postr.hu/cimke/Belapatfalva
Izgalmas, hogy megkapták a közutat nem??

Ezen kívül még van egy oldal, amelyeken szemérmesen hallgatnak arról, hogy az MNASZ alá tartoznának, de azért ki lehet találni melyik ismeri el az MNASZ-t, mivel az eredménylista azonos az MNASZ drift szakág eredmény listájával:
http://www.drifter.hu/esemenynaptar

No de ez hová tartozik? Ez is egy 2013-as bajnoki eredmény:
http://drifting.hu/2013-prostreet

A legszebb pedig ez, az MNASZ drag bajnokságának idei végeredménye, jól reprezentálja, hová vezet az erőpolitika és a jogi dilettantizmus:
http://mnasz.hu/letoltes/MNASZ%20_Drag%20pontver_2013_NEM%20HIV.pdf


Ezen bajnokságok mindegyikében az MNASZ dedikálta azt, hogy ő lenne a "hatóság". Az eredmények pedig magukért beszélnek, lásd MNASZ bajnokság 2 ( kettő) értékelt versenyzővel....


Úgyhogy csak rajta, építsen aki akar MNASZ alá versenyautót....
2016. • 2013-10-30 14:42:06
Hagyni kell a mester trollokat, mert a saját pályájukon legyőzhetetlenek.

Az MNASZ frontnak, most nem marad más, mint kétkedést ébreszteni. Ugyanis, ha az RTE mezőnye kitart Iván mellett, akkor sem ORB, sem R2 nem lesz. Lakatos üzletember, 80 nevezőre nem fog versenyt rendezni, mert az ORB szinten csak veszteséges lehet.

Az MNASZ-t felügyelő ügyészségnek pedig egyszer csak felhívja valaki a figyelmét, hogy a szövetség rally szakága folyamatosan nem tesz eleget a sport törvényben előírt kötelezettségeinek.

Hogy mást ne mondjak, a versenyek megrendezéséhez hozzájárulásért nem szedhetnek pénzt, mivel ez törvényi kötelezettségük. A törvényi kötelezettségek díjait pedig az illeték törvény állapítja meg, amiben erről egy szó sem esik.

A licencekért is csak azért szedhetnek díjat, mert a törvény kifejezetten feljogosítja őket rá. Azonban a nevezési díjak már szolgáltatási díjak, ezek esetében tehát a PTK az irányadó, itt is vannak torvénytelenségek.

Az RTE-nél ez mind rendben van, támadhatatlan. Az MNASZ rally szakága mindent a politikus drukkerekre alapoz.

2015. • 2013-10-30 13:32:50
Nem kell itt háború, sem bojkott...

Nem lesz szükség rá,szerintem saját maguk megcsinálják az ORB-t...olvassátok el,hogy mit tervez gumik terén az RSB 2014-re...Nem kell őket bántani,saját magukat teszik tönkre...

Egyetlen egy gumimárka mehet a bajnokságban...tiszta vicc. Hagyni kell,hagy bohóckodjanak a saját hülyeségeikkel és arra fognak eszmélni,hogy jövőre senki nem fogja leadni a nevezést ORB futamra.

Leharcolják ők saját magukat,nem kell izgulni:)
2014. • 2013-10-30 12:42:36
Háború meg bojkott... Na ez az aminél még az eredeti tervezett is jobb volt...
2013. • 2013-10-30 12:19:40
Pár észrevétel:
1. Írjátok, hogy Iván nyilatkozata nem elégséges.
Véleményem: egy háborúban csak annyi infót kell közölni amennyi szükséges a többi az ő dolguk (megnyugtatok mindenkit: ők tudják, hogy mit csinálnak)
2. Cordoba teljesen igazad van bolykottálni kell az MNASZ rendezvényeit. Én ezt teszem évek óta úgy, hogy a közelébe sem megyek ezeknek a rendezvényeknek.
2012. • 2013-10-30 09:55:36
Valahol megértelek,de még mindig nem értem,hogy miért rosszabb a helyzet mint két hete???

RTE-ben akarsz menni? Feketén fehéren le van írva,hogy minden marad a régiben! Nem hinném,hogy Mészáros Iván a levegőbe beszél...nem azt szoktuk meg tőle.

Inkább erre tennél fel több milliót,mint az MNASZ agymenésére...na ott tényleg nem lehet tudni,hogy ki kivel van.

Kinyomnak egy nyilatkozatot,hogy max. 1600ccm. Aztán nagy lesz az elégedetlenség és már várják a javaslatokat,hogy mi legyen...na ott van akkora kérdőjel,hogy nem hinném,hogy arra kellene alapozni amit ők mondanak...

Pl. volt egy balesetet kivizsgáló bizottság melyben benne voltak bizonyos nevek. Kijött a nyilatkozat és mindenki mosta a kezeit,hogy ők nem is tudtak semmiről!? Akkor minek voltak benne a vizsgálóbizottságba? Volt egy 22-ei megbeszélés ahol Pénzes Zsolt szakágvezető Úr kijelentette,hogy nem szereti az ATB-t és még nem tudja,hogy mi lesz...de megoldja...

Semmi konkrétumot nem mondtak...még annyit se.

Most van egy nyilatkozat,ahol kijelenőt mondatok találhatók igen nagy igazságtartalommal..

Persze mindenkinek szíve joga eldönteni,hogy kinek hisz,de csak nézz vissza arra,hogy mi volt idén...

Egy azon napon bejelentés,hogy elmarad a BP rally,majd 3 óra múlva még is meg lesz tartva...folyamatos szabályszegések...

Miről beszélünk akkor? Egy kicsit még mindig nem értelek:)

Vajon kinek kell hinni? MNASZ,RSB?? RTE?? Iván??? király
2011. • 2013-10-30 09:43:50
Nem. Semmivel sem jobb a helyzet mint ezelőtt két héttel.

Aki mondjuk most akar 2000-es autót építeni a jövő szezonra, az szerinted előrébb van ezzel? Téged tényleg annyira megnyugtatott ez a nyilatkozat, hogy akár több millió forintot fel mernél tenni rá?

Ilyen bizonytalanságban semmerre sem lehet lépni. Kezdjem árulni az M3-asomat? Kockáztassak és kétezres autót építsek, vagy inkább egyhatost?

Valószínű az első verseny kiírásáig megmarad ez a bizonytalanság. Kezdhetek akkor autót építeni, ha nem akarok kockáztatni, aztán talán a szezon közepére készen is lesz....

Nekem még a kéthéttel ezelőtti helyzet is jobban tetszett. Maximum egyhat, slussz-passz, lehet vele tervezni. Vagy olyat építek, vagy semmilyet. De ez így most, értelmezhetetlen...

2010. • 2013-10-30 09:36:01
Ha pedig végképp minden kötél szakad, akkor bojkottálni kell az Orb futamait. Ez így kicsinyesnek és erkölcstelennek tűnik, de az MNASZ sem erkölcsös.
Van 100-120 páros az RTE-ben van szintén legalább 150 páros a különböző sprint sorozatokban. Ez már szép létszám a bojkotthoz. Mondjuk Egerben minden gyorsra bemegy 20-30 tréler, szervízbusz... Mit tudnak csinálni? Idehívják a hadsereget? Nem beszélve a nézői szimpatizánsokról, akik lényegesen többen vannak mint a (pénzmosodaként működtetett) orb-ben.

Visszaolvasva, ez tényleg erkölcstelennek tűnik, -de a háborúban van erkölcs? bizonytalan
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k