Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
II. MAFI Emlékverseny 2014
Az AMTOSZ-RTE és a MGYSZ közös meghívásos tesztversenye
2014-03-06
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
723103778
Napi oldal:
203057
Jelenleg:
2725
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1589. • 2012-08-06 22:01:47
sziasztok!
szendrői képgaléria: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3719667588098.2143409.1168020381&type=1
1588. • 2012-08-06 16:11:18
Egy kis nézelődni való a hétvégi versenyről !
www.RigóFotó.hu
1587. • 2012-08-04 18:32:50
Jaj de jó, végre Krupa Zoli hajója is révbe ért, igy talán rendezni tudja majd több éves adóságait is. helyeslek
1586. • 2012-07-28 20:32:34
Urak!
Érdről megyek Szendrőrally-ra,de engem is kezd érinteni a válság és egyedül nem megyek el kocsival.Ha valakinek lenne kedve netán összedobós alapon,vagy esetleg megy és utitársat keres akkor keressen meg.
Érdekel még Edelényi szálláshely is esetleg,ha a kocsi nem jön össze(mivel ingyen utazok vonaton).Borsod Kapu Vendégfogadót néztem ki.Van ez ?Jó ez?Esetleg más ha itt nincs hely?
Kis infót adjanak a környékbeliek.
THX
1585. • 2012-07-21 15:10:22
Aki ért egy kicsit hozzá az tudja hogy nem nem nagyon változatosak a pályák,soha nem ér meglepetés!Meszes,Viszló,meg az abodi szakaszok vannak mindíg,csak az irány változik!!!Elég unalmas már!!De az ózdi pályákat az elkövetkező 10 évre megtudnám tippelni hogy mindig ugyanazok a szakaszok vannak!! neszóljszám
1584. • 2012-07-20 18:37:13
Szombat reggeltől vasárnapig azért el lehet dönteni,hogy hovamenjekfotózi.
Abból már lehet következtetni,hogy szendrő rali,nem indul senki a mecsekbe.
1583. • 2012-07-18 11:21:19
Ellenkező esetben meg azért sír a "másik oldal", hogy miért nincs még kiírás, mikor lesz már pályarajz, hovamenjekfotózni'....stb.
Jót nem tudsz tenni, ez Magyarország.

Nem az a gond, hogy 2 héttel a futam előtt van részletes kiírás.
Az a paraszt a probléma forrása, aki holnap kimegy tiltott pályabejárni és arra sem hajlandó, hogy meghúzza magát ha már tilosban jár-kel...
1582. • 2012-07-17 18:42:18
Már fenn van a szendrői kiírás vele karöltve a gyorsok is,aztán meg siránkoznak a helyiek ha két héttel a verseny előtt ott zúgatják a kocsikat.
Miért nem lehet a az ítiner osztáson nyilvánosságra hozni a gyorsokat?
Elég lenne a pálya talaja és az össztáv,mindenki el tudná dönteni,hogy indul e vagy nem.
1581. • 2012-07-07 00:52:18
Telitalálat lehet...
Bár nem tudom pontosan hogy melyik autó az Infinity g36.
Remekül hangzik az 1600kg alapsúly.
Biztos sok alkatrész van hozzá ha kopik vagy törik.
Biztos sokan tudják passziválni vagy megváltoztatni a különféle menetstabilizáló elektronikákat.
stb...
1580. • 2012-07-06 22:27:42
H-ban? Ha M3-as mehet, akkor ez is.
1579. • 2012-07-06 17:44:59
Túrában??????
1578. • 2012-07-06 11:14:04
Kissé elgondolkodtam azon, hogy vajon az Infinity G36-ból miért nem épített még senki versenyautót, holott már gyárilag annak építették.

Az 1600kg-val 6,3sec alatt van százon, a váltó kiosztása és a végáttétel tisztára A-s, öntanuló ABS, Intelligens speer, sőt elöl is vezérelt fékek, egy halom gyorsulás érzékelő, gyári rajtelektronika, 330-as fékek, 18-as kerekek, stb...

Lekönnyítve, finoman húzott motorral ( sűrítés) alkohollal simán lehet abszolútot menni vele, hiszen 80-160ig a gyorsulása már gyári állapotában is jobb 2 sec-el, mint egy A-s EVO IX-nek. Hát még lekönnyítve, tunningal, alkohollal akkor...

Szóval nem értem, miért nincsen ilyen kocsi a mezőnyben.
1577. • 2012-07-04 21:07:20
Azért az f***a volt,hogy előző délután letáboroztunk az idősek otthonával szemben egy idilli helyen,egész éjjel fent voltunk(sütögetés,sörözés,dumaparti)majd hajnalban (5:30)aludjunk egy kicsit "felkiáltással" a kocsiba hunytunk 1 órát.A biztonság érzete miszerint bent vagyunk a pályán szertefoszlott amikor arra ébredtünk,hogy jön egy autó(hangos)aki megállt és tőlük tudtuk meg,hogy tulajdonképpen nem is vagyunk a pályán!Gyorsan kocsiba minden behajigál,indulás felfelé a rajt előtt kb.300 méterre le kellett tenni az autót onnan séta Bajótig! megdöbbentDe akkor is jól éreztük magunkat,jó verseny volt! helyeslek
1575. • 2012-07-02 10:49:42
Sziasztok,

Szeretnénk ezúton köszönetet mondani minden kedves nézőnek, akik a hétvégén segítettek a 2. gyorson (Máriahalom-Szomor) talpra állítani autónkat, bennünket és akik segítségével az autó legalább lábon kitámolygott a gyorsaságiról.

Gazdik Laci - Ruga Endre
1574. • 2012-07-02 10:43:03
Sziasztok!

Szeretnénk megköszönni a hétvégén nyújtott segítséget a 6. gyors végén a duennek (Endrének), Jobbágy Petinek és navigátorának, a többi sporttársunknak valamint a gyorsasági szakasz nézőinek, akik segítettek kivenni minket, hiszen ennek a segítségnek köszönhetően jutottunk be a parc ferme-be.
Az ott történtek utáni izgalom miatt, nem tudunk mindenkit névszerint említeni, ezért elnézést kérünk.

Köszönettel: Nagy-Varga Géza, Kóródi András
1573. • 2012-07-01 22:22:59
Sziasztok!
Képeket és videókat keresünk a képen szereplő piros rettenetről, ha valakinek van valami saját képe/videója küldje el nekem a flegi17@gmail.com címre, köszönöm! :)
1572. • 2012-07-01 21:49:57
Kedves
Fender sportfotó..
Köszönöm a jelzésed,a rajthellyel kapcsolatban.az engedély visszavonásával kapcsolatban el kell oszlassak pár dolgot.Egy dolog a versenyzők hozzáállása a tréninghez...persze hogy nem tett jót a nem helyénvaló edzésmód,de nem ez volt a fő ok...Sajnos helybéli vagyok,és tisztába vagyok az itteni viszonyokkal..érvek,pro,és kontraként működött az engedély visszavonása,és az érdek kontra ellen érdek vívott...az utóbbi nyert..ha vázolnám a valóságot,sokan sértődnének..maradjunk annyiban,hogy ha az öregek otthona tulajdonosának lett volna ott egy kis kocsmája,ment volna ott is a mezőny...És ez annyira magyar virtus....Igaz,hogy egy kultusz pálya mentén épűlt az épület,talán tíz éve,ahol régen komoly,első osztályú versenyeket szerveztek,most igazodni kell az új tulajdonos kénye-kedvéhez,és nagy befolyásához...Na ez is magyar virtus...elég csak a hobbiját megnézni,meg a falu első emberének a hobbiját,és elhiszed:együtt járnak ide-oda...és máris összeáll a kép..de ezek mostmár mindegy dolgok,a verseny lement,ugy,ahogy ezt eldöntötték..ezreknek maradt ki pár dolog az életükből a mai nap,azért,mert két három embernek más volt a kedve..és ez,az igazi magyar virtus...na mindegy..csakhogy tisztába légyetek a dolgokkal..
1571. • 2012-07-01 19:18:25
Az eredeti rajt rögtön az Őrisápra vezető út elején (főútról lekanyarodva) lett volna, de egyéb tényezők miatt a verseny előtt egy héttel visszavonták az engedélyt. (olvasd el a DUEN-es értesítést) Én arra gondolok, hogy az öregek otthona zavarhatott be, meg az olyan versenyzők akik egész héten a pályán eddzegetve elbaszták a többi versenyző versenyét... De ha kicsit belegondolva, ha az eredeti rajthelynél maradtak volna akkor 1 autó 5mp alatt elhúz előtte, így meg mindenki ott melegített előttük...
1570. • 2012-07-01 02:10:52
És balesetmentes versenyzést holnapra (illetve mára) a mezőnynek!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k