Interjúk a verseny előtt
verseny előtti interjúk
2006-03-30
ajánló • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
731977166
Napi oldal:
170419
Jelenleg:
1867
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

A Rally&Racing újság legújabb számából ollóztunk interjúkat:

Ifj. Angyalfi Karcsi

Kihagytál egy évet, tavaly csak Zemplénben indultál…
Hiányzott a magyar rally?
Nem! :) Hiszen volt benne részem, még ha nem is versenyeztem.
Félre a tréfával, idén egész évben szeretnék azzal az A csoportos Evo6-os Mitsubishivel menni, amivel a zempléni futamon indultam.

A Pacotti Művek lassan átalakul hazai RalliArt műhellyé, annyi Mitsubishi áll bent Nálatok.
Dolgozunk az ügyön, bár nem egyszerű, főleg úgy, hogy most megszűnt a RALLIART.
Jelenleg 10 autó van a csapatnál…

Ne haragudj, mondd újra!
Tíz! Jól hallottad elsőre is. :)
Abból 5 vagy 6 fog menni a hazai bajnokságban egyszerre, a horvát bajnokságba, Szlovéniába is fogunk versenyautót vinni, és Libanonba lesz most két versenyünk. VB-ről is van szó, két futam van tervben, ha összejön a versenyzőinknek. Ők külföldi versenyzők, de magyar pilótáink is gondolkodnak világbajnoki futamon, de jól tudjuk, ez a gondolkodás mindig a pénzen múlik, meglátjuk.

Mik a céljaid?
Természetesen minél jobb eredmény elérése. Azt még nem tudom mire leszünk képesek, ha abból kiindulok, hogy mennyi problémánk volt Zemplénben az autóval és amikor kiestünk, akkor az első helyen álltunk… Ez alapján még bármi is lehet, de ugye ott nem indult Asi. Nem tudom Ő mivel megy idén, attól függetlenül mi mindent megpróbálunk, hogy jól szerepeljünk.

 

Benik Balázs

Tavaly nagyon közel voltatok a dobogó legfelső fokához…
Pedig volt gondotok, jócskán.
Ez így van! Nagyon összetett év volt a tavalyi.
Rengeteg rajtunk kívül álló ok hátráltatott bennünket, ami aztán ránk is rakta azt a terhet, ami akkor fogalmazódik meg az emberben, ha nem tökéletes valami és ezáltal a motiváció is kérdésessé válik. Nem így képzeltük el, a 8 versenyből gyakorlatilag hat versenyen problémáink voltak, az első és az utolsó futamon tudtam felszabadultan élvezni a vezetést.

Ez a küzdelem látszott is Rajtad, sokszor elkeseredetten ültél a szervizparkban…
Nem tudom leplezni annyira az érzéseimet. Ezt még meg kell tanulnom és kifelé nem feltétlen szabad mutatni. Ha valami bánt, akkor ez látszódik rajtam.

A csapat mellett a fő támogatód, az OMV is régóta bizalmat szavaz Neked. Miért szereti az OMV Benik Balázst?
Ez lesz a hatodik közös évünk. Azt gondolom, hogy az elvárásokat maximálisan és kölcsönösen tudtuk egymás felé abszolválni, így kialakult egy jól bevált együttműködés.
Senki nem kerülgette egymással szemben a dolgokat, mindkét oldalról próbáltunk megfelelni egymásnak éveken keresztül és bízom benne, hogy az OMV számára sem változott ez az érzés.
Mi egy hatalmas nagy köszönömmel tartozunk nekik, hogy már a hatodik évet tudjuk úgy kezdeni, hogy mellettünk tették le a voksukat, amit mi nagyon büszkén vállalunk fel és nagy motivációt ad ez nekünk a továbbiakban is.
Azt gondolom, hogy egy támogatót ilyen hosszú ideig megtartani egy nagyon nagy dolog.

 

Bútor Robi

Nagyon sokáig nem lehetett tudni, hogy idén milyen autóval is indultok…
Úgy tudom ez nem a titkolózás miatt volt így, hanem Te sem tudtad…
Így van! Gyakorlatilag a sajtótájékoztató előtt egy héttel írtuk alá a szerződést.
Sok elképzelés, lehetőség és variáció után jutottunk erre a döntésre. Sajnos még az igazán nagy pont nincs fent az I-n, hiszen még csak 6 versenyre van meg a pénzünk, szeretném ha a plusz három opció is valósággá válhatna.

Min múlott a döntés?
Pénzügyi döntést kellett hoznunk, hiszen a Citroen importőri támogatást nem kaptuk meg és a döntés lényege az volt, hogy a lehető legkevesebb pénzből a lehető legprofibbat válasszuk ki. Így jutottunk a Suzuki Sport Europe-hoz és úgy gondolom, hogy itt tényleg megfelelőek ezek az arányok.
Az, hogy van gyári támogatás, vagy nincs, az még egy érdekes dolog, hiszen a Suzuki Sport Europe a Suzuki Corporation leányvállalata és mi egy rendkívül kedvező ajánlatot kaptunk a SSE-tól, amilyet más tudtunkkal nem kapott még. A Suzuki Sport tájékoztatása szerint, ebbe a Suzuki Corporation kedvezménye van benne a mi számunkra, így talán mondhatom, hogy van valamennyi gyári támogatás.

Swiftről nem volt szó?
Csak rövid ideig, hiszen egyértelműen megmondták, hogy csak venni tudunk Swiftet, bérelni nem. Leegyszerűsödött a helyzet, hiszen venni nem szerettünk volna autót, okulva az Octaviás kudarcból, mindenképpen bérletben gondolkodtunk. Viszont így bele kellett menni egy olyan kompromisszumba, hogy Swift helyett Ignis Super1600.

Ettől én még nagyon nem vagyok elkeseredve, mert egy kiforrott, jó autó, minimális technikai hátránnyal ,ugyanúgy ütőképes lehet. És árban is biztos van differencia…

Az autó színe fehér…
Mentél már fehér elsőkerekes autóval, amit ha jól emléxem, nagyon szerettél (Ford Escort Maxi)
Igen, nagyon szerettem addig, amíg nem robbant benne fel valami állandóan…
Itt most egy egészen más történetről van szó, hiszen egy nagyon profi csapattal egy kiforrott autóval versenyezhetünk, ezt már bizonyították a VB-n is, hisz nem nagyon szokott technikai hibával kiállni az autó.
Nem vagyok babonás a fehér színre és szeretném, ha kicsit elkülönülhetnénk a hasonló autóval versenyző többi csapattól, ezért is kértem, hogy fehér legyen az autó.
Nagyon bízom benne, hogy eljön az a pillanat, amikor majd be kell sárgulnunk…

 

Herczig Norbi

Összegezd kérlek az eddigi pályafutásodat!
Volt sok kudarcba részem… Hosszú út vezetett addig, hogy magyar bajnoki futamot tudjak nyerni… Nagyon nagyon sok kudarc vezetett el eddig az eredményig.
Azt hiszem, hogy sokat tudtam tanulni ezekből a kudarcokból, hiszen mindig fel tudtam kellni. Voltak sikeresebb időszakaim is, összességében jó volt.
Volt két Favoritos év, ami szinte csak a műszaki hibákról szólt. Mire ezeket kiküszöböltük addigra jött az újabb technika. Akkor kiestünk a túl nagy lendület miatt. Mire ez is összeállt, akkor elértünk 2001-hez és azt mondhatom az első igazán jó évnek, a TRT-s Felicia-val.
2002 felemásra sikeredett, hisz Feliciával kezdtük és Saxo-val fejeztük be, itt is a technikai hibák érdemelnek említést.
2003 volt az első igazi áttörés, amikor is már profi körülmények között tudtam versenyezni és egy nagyon jó csatát tudtunk vívni a bajnoki címért.
2004 úgy indult, hogy nem fogunk versenyezni, majd az évad közepén Straubinger Józsi által felkészített Skoda Octavia WRC-be ülhettem, Tóth Imre oldalán. Herczig Robi unokabátyjámat váltotta fel, aki munkahelyi elfoglaltsága miatt nem tudott beülni mellém. Imivel sikerült két bajnoki futamot nyernünk. Annak ellenére, hogy csak 6 versenyen tudtunk elindulni, az év végi összesítésben negyedikek lettünk.
2005-ben nagy tervekkel vágtam neki a bajnokságnak és így utólag visszagondolva, talán ez volt a baj. Nem szabadott volna ennyi mindent alárendelni ennek és közben nagyon sok kudarc ért. Nehezen mozogtam ki, ha mondhatom ezt.
Ugyanakkor nagyon nagy tanulság volt minden téren ez az év és ami nem öl meg az erősít, azt szokták mondani.
Elérkeztünk 2006-hoz és hetekkel ezelőtt eldőlt, hogy nem fogok tudni versenyezni.
Elvállnak útjaink Imivel és én nem megyek 2006-ban…

Milyen a viszonyotok?
Nincs szó összeveszésről, ez egy kényszerű dolog volt. Ezek a dolgok már rég nem az érzelmekről szólnak…
Úgy gondolom, hogy nem fogja Őt az a meglepetés érni, hogy ne versenyezzen. Annál Ő sokkal rutinosabb és szeret versenyezni. És miért is álljon Ő is a pálya mellett azért, mert nekem nem sikerült? Rendelkezik a megfelelő támogatói háttérrel ahhoz, hogy tárt karokkal várják Őt bármelyik csapatnál, nem is beszélve a kellő rutinjáról, mindene megvan ahhoz, hogy "helyet" találjon magának valamelyik WRC autóban.

 

Nagyváradi Zsolt

Tavaly bajnoki címet nyertél N2-ben és az Ignis Kupában, mégis lapátra kerültél…
Megszűnt a csapatunk, így nem volt mód a korábbi körülmények között versenyeznünk.
Nem számítottam rá, hiszen egyik napról a másikra ért a hír.

Mégis most újra Ignisben láthatunk…
Igen. Ez köszönhető a Suzuki Benkőnek. Ez a kistarcsai kereskedés már korábban is versenyeztetett Ignist és lehetőséget kaptam, hogy idén az Ő versenyautójukkal védhessem meg a bajnoki címet. Szekeres Zoli fog navigálni.

Milyen az autó?
A teljes felújítás előtt sikerült vele mennem három kilométert, majd az autó darabjaira lett szedve. Remélem az ülésbe beleférek, kicsit híztam a télen.
Azt gondolom az autó nem lesz más, mint amivel korábban mentem. Ugyanazokkal a jól bevált beállításokkal fogunk versenyezni, ugyanazok a dőlések, magasságok lesznek itt is a paraméterek. Ugyanazt fogja tudni, mint mindegyik más Ignis.

Nagyon látványosan autóztál ezzel a nem igazán látványos autózásra termett, kicsit gyengécske motorú elsőkerekessel… Idén is ezt várhatjuk?
Azt hiszem, hogy eredményesek tudjunk idén is lenni, ahhoz kicsit visszább kell fogni magunkat. Taktikusan kell versenyeznünk, ahogy tavaly év végén is tettük.
Gumit váltottunk és a Pirelli gumi nem támogatja olyan mértékben a csúszást. Nagyobb a tapadása, de amikor a tapadás határára érünk, az egy viszonylag éles határ… Nem szeretnénk ezeket a határokat forszírozni.
Megszűnik a csúszkálás és a keresztbemenés, de már sok helyen bebizonyosodott, hogy ez a stílus az eredményes.

 

Spici

Volt egy sajtótájékoztató, ahol egy gyönyörű autót ígértetek a szurkolóknak a 2006-os esztendőre…
Azóta mi változott?
Az olasz Griffone csapat - akikkel egy éven keresztül dolgoztunk - kötött velünk egy szerződést, hogy biztosít számunka egy Peugeot 307 WRC-t.
Ez a szerződés meghiúsulni látszik, mivel néhány héttel a verseny előtt azt mondták, hogy csak a harmadik versenyre tudnának talán hozni ilyen autót. Ez számunkra nem megfelelő és az előzmények tudatában nem is nagyon bízunk már ebben.
Lépéseket tettünk és más autóval, de rajthoz fogunk állni az évadnyitó START Autó Eger Rallye-n…

Tudtommal már az előlegeket is átutaltátok, ezek szerint a lufit, ami a hírt vitte, mire a sajtótájékoztató alapult, szóval ezt a lufit az olasz csapat fújta fel és nem Ti.
Aláírt szerződésünk van, a mi részünkről minden egyes feltételt teljesítettünk.
Sajnos nem csak mi jártunk így ebben a Peugeot projektben, ugyanígy bukta el az egyik autóját az Astra Team is, Gardemaister sem kapott autót a Mexico Rally-ra.
Sajnos ezeknek a dolgoknak a mozgatóiba mi nem látunk bele…

Van tanulsága a dolognak?
Persze, nagyon sok! Soha nem fogjuk beharangozni, hogy milyen autóval szeretnénk versenyezni.

  

Szajky Pisti

Kihagytál egy kicsit a versenyzésből…
Egy szusszanatnyit… Mondjuk abból egy jó nagy szusszanást…
Ha a tavalyi veszprémi kocsizást nem számítjuk, akkor van ez másfél év is…

Mi volt ennek az oka?
Szerinted? Anyagi oka volt, természetesen. A főtámogatónk kiszállt az autóversenyzésből és így nem nagyon tudtunk autózni.

Idén dől a pénz?
Tavaly év végén már rengeteg ígéret volt… Aztán persze egyik sem valósult meg, ennek ellenére megyünk idén, hisz már nagyon hiányzik.
A költségvetésünk jelenleg 4-5 versenyre elég, de azért bízom benne, hogy végig tudunk menni a teljes szezonban.

N4 és a Mitsubishi Evo5, ugye?
Igen, a régi, bevált autóval.
Minden a régi: Szajky Pista, Horváth Lala és természetesen a kísérőcsapat sem változott, Gézáék segítenek ahol tudnak.

 

Tagai Tomi

Hogyan értékeled a tavalyi évet?
Nagyjából olyan volt, mint a többi. Nem mentünk teljes szezont. Ahogy utánaszámoltuk, az összes versenyen 2001-ben tudtunk utoljára elindulni. Amióta WRC-re váltottunk, azóta mindig foghíjas az évünk.

Nyilván ennek kizárólag anyagi okai voltak...
Beszéltünk erről annak idején, hogy kétféle módon lehet WRC-vel versenyezni:
Az egyik, hogy van egy olyan erős szponzori háttered, bérelsz egy WRC-t és csak a versenyzésre koncentrálsz.
A B verzió, hogy vásárolok egy WRC-t és megpróbálom üzleti alapokra helyezni. Nekünk ez a második a cég adottságai miatt is logikus volt, attól függetlenül is, hogy nem volt olyan támogatónk, akivel az első változatot meg lehetett volna valósítani.
Innentől kezdve logikus az is, hogy az ember egy WRC tulajdonosaként a bérbeadásra helyezi a hangsúlyt.
Idén van két N csoportos autónk, amit megpróbálunk bérbe adni, versenyeztetni és a WRC-vel pedig próbálunk mi teljes szezont autózni.

 

Tóth Imi

A tavalyi év nem úgy sikerült, ahogy az az előző év eredményei prognosztizálták... Szerinted hol volt a hiba?
A 2005-ös Országos Rallye Bajnokságban az abszolút hatodik helyen végeztünk. Ez azért nem tekinthető kudarcnak…
Több olyan versenyünk volt, ahol jobb eredményre számítottunk, de összességében azért ezekből a versenyekből is sokat lehetett tanulni.
Nem szeretem a közhelyeket a "ha" szóval kezdődő mondatokról, ez egy ilyen év volt.
Nagyon kis különbség van egy sikeres verseny vagy egy rosszabb eredmény között, és nem sokkal kell kevesebb egy nem befejezett versenyhez.

Magadban és a csapatban kell összegezni a körülményeket és megpróbálni kiküszöbölni vagy kellőképpen elkerülni ezeket a szituációkat.
Norbival idén már nem ültök egy autóban, gondolom ennek főleg anyagi okai vannak. Beszélj róla, kérlek!
A 2006-os év a szokásosnál is nehezebb, de ahogy érzékelem más csapatok számára is, Norbiival mindketten sok helyen kopogtattunk, sok ígérettel távoztunk, ennyi sikerült.

Tudsz idén más versenyzőt segíteni a szakmai tudásoddal és a mögötted álló partnerekkel?
Több helyről is megkerestek navigátori szerepkör ügyében, sikerült menedzsereimnek kiválasztaniuk Turi Tamást, mely döntésükkel én is egyetértek.

Menedzsereid vannak??? Kik Ők??
Igen és ebben a választásban nagyrészt az ő szavuk is döntött.
Nem szeretném felfedni a kilétüket, de annyit elárulhatok: időnként én viszem őket reggel iskolába. :)

 

Ifj. Tóth János

Az első vagy a hetedik bajnoki címed megnyerése volt a nehezebb?
Alapvetően bajnoki címet nyerni nehéz dolog. Talán az értékét az tudja emelni, hogy mennyire erős mezőnyben sikerült nyerni.
Amikor az első bajnokságot nyertem, akkor alapvetően nem volt sok gruppe A-s autó, viszont igazi nagyságokat sikerült legyőznöm, mint Ferjáncz Attila és Ranga László. Őket megelőzni ugyanolyan nehéz volt, mint most Turit, vagy Benik Balázst legyőzni. Mind a kettő nehéz.

Izgalmas volt a bajnokság… Gondoltad volna, hogy így fog alakulni?
Év közben mindenkinek csomó hibája és problémája akadt.
A tavalyi bajnokság erről szólt, egyformán kijutott mindenkinek a rosszból. Az utolsó verseny előtt még hárman voltunk azok, akik bajnokok lehettünk. A három párosból bárki nyerhetett, aki év közben jobban odafigyel, vagy kevesebb hibával versenyzik, akkor nem biztos, hogy ilyen izgalmas lett volna a vége.
Azt gondolom, hogy ez jó, hogy ilyen erős a bajnokság, de ha valaki rendezetten tud egész évben menni, pontokat tud gyűjteni, minél több futamot tud nyerni, akkor sokkal könnyebb dolga lehetett volna. Nem így történt… Véletlen volt, hogy így alakult, hiszen van 3-4 olyan versenyző, aki képes futamot nyerni és ilyen erős mezőny mindenféleképpen jót tesz a sportnak, hisz nagyobb figyelem hárul ránk és természetesen jó a nézőknek is, az utolsó pillanatig izgulhatnak a kedvenceikért.

Mennyit kellene és mennyit lehet tesztelned az autót a versenyek előtt?
Tavaly el voltam kényeztetve, hiszen elég sokat tudtam az autóval menni. Más kérdés, hogy a balesetek el is bizonytalanítottak, szükség is volt ezekre a tesztekre.
A tesztek mennyisége attól is függ, hogy a BSA mennyivel hamarabb hozza Magyarországra a versenyek előtt az autót. Messziről jönnek és szeretik kiszámolni az időt, az utolsó pillanatban szoktak ideérni.

 

Vizin Laci!

Két éve beültél egy WRC-be és azóta fülig ér a szád… Jól látom?
Ez teljesen így van! Más érzés egy WRC-vel versenyezni, mint bármilyen más autóval.
Biztos egy Super1600-osnak is megvan a maga varázsa, de ezt még soha nem próbáltam. Miután én már 1989 óta négykerék-hajtású autóval megyek, ez nekem jobban kézreáll.

Ha jól emlékszem azt mondtad tavaly, hogy a Focus nem adott annyival több élményt, mint amennyivel többe került…
Igen. Pontosan erről van szó.
Az a Focus, amivel én mentem, a 2000-2001-es évjáratú nem adott annyival többet semmiképpen sem.
A Corollával majdnem ugyanolyan érzés autózni, és tényleg mosolygok benne folyamatosan. Nagyon szeretem ezt az autót, annak ellenére, hogy kicsit már öregecske, 9-ik évébe lépett, ami az autóknál már nem számít fiatalnak, de a Budai Team nagyon jól karbantartja, az összes kopó alkatrészt időben felújítja.
Tudom, hogy ezzel az autóval nem lehet a dobogós helyekért küzdeni, de nagyon jól elautózgatunk az abszolút tízben valahol.

De ha jól veszem ki a szavaidból, akkor nem is az elejében való harc, hanem az örömködés dominál.
Ahogy mondod! De tényleg! Harcoljanak a fiatalok az elején!
Azért jól esik, ha közel tudunk lenni. Tudomásul kell vennünk, hogy nekünk az A8 és a S1600 elejével kell küzdenünk, de ezt még idáig sikerült megoldanunk.


A teljes interjúkat elolvashatod a RallyRacing újság 2006/1 számában!

Ez a hír most jelenik meg 6873. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k