|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Lovász Palival még a Mikulás Rallye tesztje elõtt beszélgettünk.
Elõbb említsük még fel a Waldviertel Rallye-t... Nem volt könnyû verseny. Az biztos! Ott kezdeném, hogy kaptunk egy 9-es rajtszámot, ami sokakat meglepett, köztünk minket is… De aztán az elsõ napi történések után úgy tûnt, hogy ez nem volt túlzó, hiszen a kilencedik helyen fordultunk. Vezettük a kategóriát, aminek nagyon örültünk.
Másnap a hosszú gyorsaságin elment a kihangosításunk, amivel el is úszott ez a jó eredmény. A végére az abszolút 11., kategória harmadik helyet tudtuk megszerezni. Hátrébb csúsztunk. Rongóékat nem tudtuk volna megverni, de jó lett volna másodikként bejönni.
A hosszú, 24 kilométeres szakaszon ott voltam… Az ismert ugrató szinte nézhetetlen volt a hatalmas köd miatt…
Semmit nem láttunk. Tomi mutogatta ugyan, hogy majd merre fogunk kanyarodni, mutogatta a számokat is a kanyarerõsségekre, de a távolságokat már nem tudta… Na, a távolságokat nem is láttuk… Kétszer leestünk az útról. Élet és veszélyes volt! Kicsit kemény volt. Majdnem hazajöttem a gyors után, de végül megoldódott a dolog.
Mikuláson talán hasonló idõ lesz...
Hasonló lesz, de talán egy kicsit szárazabb. Hideg van. Reméljük nem lesz olyan dágványos, mint a Waldviertel volt.
A gyorsaságik ismertek tavalyról is, nyárról is, de azért van újdonság a számotokra…
Igen. Egy R5-ös Forddal, Hadik Andris kocsijával fogunk menni.
Már kétszer ültem ilyen autóban! Kétszer, tíz másodpercet :) Rengeteg tapasztalatot gyûjtöttem már… :) De majd a teszten mehetünk 40 kilométert! Reméljük, hogy jól fogjuk érezni magunkat.
Ahogy mondtam, a pályák ismertek… Szeretitek ezeket a szakaszokat?
Minden, ami a rallyval kapcsolatos, azt szeretjük! A lõtéren nagyon sokat botladoztam, nem tudtam jó idõket menni. Talán azért, mert a többiek azt már nagyon ismerik, én meg csak kicsit… A legutóbb már sikerült jobbakat menni. Persze ehhez kellett a megbízható, jó autó is!
Csodákat nem várunk! Ismerkedés, próbálkozás… Meglátjuk, hogy mennyire fogunk összebarátkozni.
Jövõre sok tervünk van. A Mitsubishi biztos, hogy maradt a háznál. Hogy jön e még mellé valami, azt nem tudom. Sok mindenen beszélgetünk, dolgozunk. Majd meglátjuk. Vannak terveink.
Ez a hír most jelenik meg 2895. alkalommal
|
|
|||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.11.01-05.
részletes infóink 2024.11.02-03.
részletes infóink 2024.11.03.
részletes infóink 2024.11.03.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |