TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Itt is, ott is... de csak keresztben!
Kazár Miki nem unatkozik. Kakucsring, belváros, Bükfürdő
2012-05-08
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
701714450
Napi oldal:
70732
Jelenleg:
2022
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

itt_is_ott_is_de_csak_keresztben_2

Kazár Miki nem unatkozik mostanában sem, és míg mások pihengettek a négynapos ünnep alatt, ő több rendezvényen is szórakoztatta a nézőközönséget, most pedig már a bükfürdői rallye futamra koncentrál.

A Kakucsringen zajlott a Short Track Quad magyar bajnokság második fordulója, hogyan sikerült ez számodra?
A lehető legjobban! Megnyertem az időmérőt, majd megnyertem mind a három futamot, és bár szoros küzdelem volt, igazi rajt-cél győzelmet arattam, ezzel pedig értékes pontokat gyűjtöttem az éves összesítés szempontjából. Egy rendkívül gyors pályán kellett motorozni, ami nekem kifejezetten tetszett, hiszen én az ilyen jellegűeket kedvelem. Jól szervezett rendezvény volt ez is, rengeteg nézővel, nagyon jó időjárási körülményekkel.
Jót tesz a rallycrossnak is, hogy egy rendezvényen belül zajlik a quad sorozattal, mint ahogyan fordítva is igaz, kölcsönös pozitívum ez mindenki számára, van színvonal, van média, és ez is egy jó kis verseny volt!

itt_is_ott_is_de_csak_keresztben_1

A nagy hirtelen beköszöntő nyári időjárás sem nehezítette a dolgodat?
Az nehezítette, hogy előtte beteg voltam, de szerencsére a futamra összeszedtem magam. Minden egyes megmérettetés előtt komoly hangsúlyt szoktam fektetni a fizikális felkészülésre, ez most elmaradt, de ettől függetlenül végig bírtam az egész napot, a riválisokkal és a meleggel is sikerült megbirkóznom.

A négynapos ünnep más eseményt is tartogatott még neked, mégpedig a Vodafone Belvárosi Nagydíjat. Hogyan kerültél oda, és milyen volt ez?
Az MNASZ meghívásának köszönhetően vehettünk részt ezen a rendezvényen, aminek nagyon örültünk, és utólag is azt a visszajelzést kaptuk, hogy a ralisokkal nagyon meg voltak elégedve. Már az nagyszerű élmény volt, hogy lakott területen belül ilyen tempóval és ilyen stílusban lehetett közlekedni, az pedig egyszerűen hihetetlen volt, hogy ennyi ember volt kíváncsi erre.
Megtisztelő, hogy meghívtak, rég éreztem ilyen jól magamat. Azt az egyet sajnáltam, hogy nem tudtam még egyet menni, de így is a lehető leglátványosabban próbáltunk közlekedni. Egyértelműen az volt a célunk, hogy a kilátogató közönséget szórakoztassuk. Nagyon sokan voltak, így természetesen mi is odatettük magunkat. Forgattuk a visszafordítónál, gyakorlatilag végig keresztben közlekedtünk, és centiztük a felállított kordonokat. A gumikat nullára amortizáltuk, de teljesen olyan érzés volt, mintha hóban autóztunk volna. Rengeteget forogtunk a 3 kilométeres szakaszon, nagy élmény volt ennyi ember előtt, az ország fővárosában megmutatni magunkat. 

Újra megbizonyosodhattunk arról, hogy a sport összetartja az embereket, szeretik az autósportot, a rallye-t, a Forma-1-et… és ezek után is mindenképp úgy érzem, hogy nem szabad veszni hagynunk a hazai autósport több évtizedes történelmét! A rallye is sok-sok éve jelen van Magyarországon, még mindig rengeteg embert megmozgatnak az autósport köré épülő események, rendezvények, ez pedig egyszerűen nem merülhet feledésbe! Szerencsére úgy tűnik, hogy az MNASZ is azon dolgozik, hogy mindez megmaradjon, és ezért egyre inkább megpróbálnak tenni.

Hamarosan pedig (végre) Bükfürdő Rallye. Ti hogyan várjátok ezt?
Nézegetjük a belső felvételeket, megyünk tréningezni, az autónk már elég régóta fel van készítve, tesztelünk is, és utána pedig nekivágunk!

Murvás tesztetek volt már?
Most is murva gumival mentünk a Vodafone rendezvényen! :-) Nem probléma ez nekem, most is úgy mentem, mint ahogyan Bükfürdőn is fogok, 150-nel is tudunk keresztben menni. Nem tudom, hogy mennyire látszott a tévében például, hogy egyenesben is húzgáltam a kormányt, ez pedig a lehető legveszélyesebb dolog, amit ki lehet találni. :-)

2-es rajtszámmal: Kazár Miklós - Ferencz Ramón…
Most ez van! Mindenképp hátrány lesz, hogy ennyire elől fogunk menni, de nincs ezzel semmi gond, megyünk és kész! Mi már R4-ben megyünk, így nem tudunk kategóriában gondolkodni, mindenképp az abszolút eredményre koncentrálunk, de gondolom, hogy sokan vannak így ezzel. Sok jó pilóta lesz az élmezőnyben, sok jó autóval. Mi súlyban sokat mentünk lefelé, könnyebb lett a navigátor, én is fogytam egy kicsit és a kocsi súlya is csökkent. Úgy érzem, hogy így sokkal versenyképesebbek vagyunk, mint tavaly.

Sokat edzel mostanában - többször beszéltünk már úgy, hogy közben a futópadon „álltál” -, ez a tavalyi évre is jellemző volt nálad?
Nem, tavaly nagyon sok időt elvett a kisfiam születése, eléggé átalakította az életemet... nyilván jó irányba, de nem volt annyi időm, mint mostanában. Az idei évben már sokkal több időm marad a fizikális felkészülésre is, ami szintén nagyon fontos. Tavaly megnyertük a Bükfürdő Rallye-t, idén pedig újra szeretnénk bizonyítani!

---------------------------------------------------------

Ez a hír most jelenik meg 4037. alkalommal
Share |
2012.05.11-13.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Bükfürdő Rallye 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k