h i r d e t é s
Összes oldal:
732057143
Napi oldal:
41065
Jelenleg:
1474
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Janika számára a Barum Rallye pályái már nem lesznek teljesen ismeretlenek, hiszen tavaly ez a csehországi verseny volt élete második IRC futama. Akkor nem volt ugyan túl szerencsés, hisz' az első nap utolsó előtti szakszán túl gyorsan érkeztek egy kanyarba, és egy ott lévő padka okozta dupla defekt miatt kiállni kényszerültek. Másnap azért végigmehettek még a szakaszokon - és ennek minden bizonnyal most érzi majd hasznát a hétszeres magyar bajnok.
- Tavaly már indultam egyszer a Barum Rallye-n, és végig is mentem minden gyorson, bár a második nap csak a szuper-rali keretein belül, de a dolog szempontjából ez mindegy is, mert igazán versenykörülmények között tudtam a pályákat abszolválni.
- Most ugyanazok a szakaszok lesznek, ezt nézted már? - Fordítgattak a menetirányon, tehát nem ugyanarra megyünk, de az mindegy, hogy jobbra kanyarodik az út, vagy balra. Ha már tisztában vagy azzal, hogy menyire tapad az aszfalt, hogy hol vannak a kihordások, hol változik az aszfalt minősége, akkor ez már mind nagy előnyt nyújtanak.
- Tavaly ugye nem sikerült túl jól, de a pályák és a verseny hogy tetszett? - Nagyon jó versenynek tartom, és nem is csak azért, mert a rendezvény, hanem mert nagyon kulturált a nézők kiszolgálása. Nagyon sok helyre be lehet menni kocsival, sok az útkereszteződés a gyorsasági szakaszok mentén, ami szintén a megközelítést könnyíti. A pályák pedig azért jók, mert jellegüket tekintve nagyon hasonlítanak a magyar szakaszokhoz.
- A többi magyar sráccal mennyire tartod a kapcsolatot? - Volt olyan, aki megkérdezte a véleményemet a versenyről, hogy egyáltalán elinduljon, vagy sem, de nincsenek túl sokan. Amikor szükséges, próbálok természetesen segíteni, a tapasztalataimat el tudom mondani. Együtt szervizelni nem nagyon tudunk majd, mert rajtszám szerint leszünk elszeparálva, és mindenkinek a beosztás szerint kell majd szervizelni.
- Hogy áll az autó felkészítése? Tudsz vele még a verseny előtt tesztelni, vagy csak a shakedown lesz a belerázódás? - Most az a helyzet, hogy fogalmam sincs. Elvileg tervezünk egy külön tesztet Csehországban, de ez attól is függ, hogy mikor készül el a versenyautó, mert egy totálkáros autót építettek újra a Rolf-ék, egy új karosszériával, és nem megy olyan túl gyorsan a dolog.
- De az nincs veszélyben, hogy egyáltalán rajthoz tudj állni, ugye? - Azt gondolom, hogy nincs.
Ez a hír most jelenik meg 6161. alkalommal
|