TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Janner után - Hideg Krisztián
Hideg Krisztián
2005-01-10
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
701726132
Napi oldal:
82414
Jelenleg:
2424
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

23.Int. IQ-Janner Rallye
Hideg Krisztián - Szabó Krisztián
Mitsubishi Lancer Evo VI - Gr.A.8.


Krisztián! Meséld el a második napotokat!

A második nap elrajtoltunk a 2x2 gyorsra.
Okosan feltettünk vágott slick-eket, ami nem egy jól sikerült választás volt, mert az egyik gyorsnak a negyven, a másodiknak pedig a nyolcvan százaléka volt tükörjég. És ami még ezt tetézte, hogy a második gyors az 20 kilométer hosszú volt... Volt jég bõven.
A csapatvezetés tanácsolta ezt a gumit, így ezzel levették a vállamról a felelõsséget.
A többiek szögessel mentek, így az elsõ négy gyorson kaptam a Gassnertõlmajdnem másfél percet.
Megmondom õszintén, elrajtoltunk és érzésem szerint olyan lassan mentünk, hogy kikapcsoltattam a Tiánnal a biztonsági övet, hogy tudja figyelni a mögöttünk lévõket, mert biztos voltam benne, hogy mindjárt utolérnek. Semmilyen tapadás nem volt.

Az eredményekbõl ez azért nem jön le ilyen egyértelmûen.
Jaj dehogy nem!

Most akkor hogy is van a bajnokság állása?
Az osztrákoknál külön számolják a versenynapokat, ezek szerint az A csoportban Mörtl, Stohl és Beppo Harrach után a 4.helyen állunk 14 ponttal.

A Winter Kupában számító Sumava Mogül Rallye-n is fogtok indulni?
Nem, ott nem indulunk, más havas versenyben gondolkozunk...

Ne szaladjunk tovább, mert mint mondod, ezek még csak gondolatok...
A második körben mentetek abszolút 3. idõt is, ami nagyon szép teljesítmény.
A következõ kétszer két gyors sokkal lentebb volt, nem volt ilyen problémánk.
Ott már összeállt minden. Összeszoktunk az autóval, már bátrabban is mentem, hiszen bennem volt már szinta majdnem két magyar verseny gyorsasági távja. Gondoltam kicsit megnyomom és elég bizalomgerjesztõek lettek az eredmények mind a csapatvezetés, mind pedig az én számomra.

A versenyen elsõdleges cél volt, hogy tanuljuk az autót és mindenféleképp szerettem volna célba érkezni, ez nekem nagyon fontos volt. Nem engedhettem meg magamnak, hogy beessek. Semmilyen felesleges kockázatot nem volt szabad vállalnom.

Egy kicsit még így is beakasztottam a hátulját a szalagkorlátba.
27-el mentem, néztem a kilométerórát. Eltolta az elejét, meghúztam a kézit és beleálltunk a korlátba. Semmi más sanszom nem volt.
Nem lett túl nagy kár, a lámpa oda lett és a lökhárítón valamint a sárvédõn van mit javítani, de azt mondták, ez normális, ilyen idõk mellett :)

Mennyire volt megelégedve a csapat?
Azt hiszem maximálisan. Azt látták, hogy a Gassnert már nem tudtam befogni.
Az elsõ nap volt négy hibám, négyszer megforogtam, de a második nap már hiba nélkül mentem úgy, hogy korábban az autóval 10 kilométert tudtam tesztelni, mert a szervopumpa hibája miatt az otthoni teszt elmaradt.
Katicánál majdnem elbontottuk a benzinkutat, a diesel tankolóegység majdnem eltûnt. Megakadt a kormány és nem is tudom min múlott, hogy nem álltunk a spriccoló gázolajban.
Szóval nem volt sok elõéletem. A gyorsokon várt ez rám.

Az volt a taktika, hogy lassan kezdünk és biztosan közlekedünk és fokozatosan gyorsítunk.
A csapatvezetés is ezt várta tõlünk és ezt tudtuk is teljesíteni.
Sõõt, a második nap végére várakozáson felül teljesítettünk megvertük egy gyorson Mörtl-t és a Baumschlagert is. Stohlnak több gyorson is sikerült 7-15 másodpercet adnunk.
Nagyon elégedett volt mindenki.

Amikor abszolút 3. idõt mentünk, utána odajött a Baumschlager és csodálkozott, hogy én csak "standard" gumival megyek.
Kérdezte is, hogy ez "Standard RS9-es PIRELLI?" mondom, hogy igen, miért, van nem standard?
Azt mondta, hogy igen, õ olyannal megy :)

Az utolsó négy gyors tényleg nagyon jól jött ki.
Nehéz verseny volt, de nagyon jó volt, hogy komolyabb hiba nélkül végig tudtunk menni rajta.
Pozitívak a visszajelzések, ma nagyon sokan felhívtak és gratuláltak.
Nagyon sok magyar volt kint, rengetegen szurkoltak, sok magyar zászlót láttam.
Mindenkinek köszönöm aki kint volt!

Ez a hír most jelenik meg 2619. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k